abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217267683
Kamerdeur past weer *O* , spullen staan weer in het washok (waar je al niet blij van kan worden *) ). Dus niet meer steeds de wasmachine aan- en afkoppelen omdat er weer een van de bouwlui bij het kraantje in de garage moet :+ .
Fake it till you make it...
  woensdag 2 april 2025 @ 20:42:57 #202
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217268004
Elk vinkje is er weer een Nijna!

Ik ben vandaag gaan winkelen. Dat doe ik doorgaans online maar ik kan echt geen zomerjas vinden. In stenen winkels ook niet helaas, maar wel met een tas vol andere kleding thuisgekomen en dat gebeurt me anders ook nooit. *O*

Maar ja, nu nog een (zomer)jas -O-
pi_217273984
Wasmachine weer op zn plek gezet, blijkt het kraantje totaal verkalkt (althans dat denk ik) er komt alleen nog een pisstraaltje uit. Dus ik filmpje zoeken, kraantje en spul halen, vol goede moed.
Bleek kraantje verder de muur in de moeten, dus verlengstukje gehaald ook nog.

Maar nu krijg ik het nog niet goed, het blijft druppelen. Dus de aannemer maar gebeld, die komt nog even kijken.
Pfff, ik zou vandaag rust nemen, maar vooralsnog is dat niet gelukt :{ en eigenlijk wel heel hard nodig.
Anders moet er maar een afdichtdop op en dan zet ik de wasmachine wel weer in de garage.
Alleen nu heb ik geen water omdat de hoofdkraan dicht staat.
Fake it till you make it...
pi_217275352
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef Kyara het volgende:
Elk vinkje is er weer een Nijna!

Ik ben vandaag gaan winkelen. Dat doe ik doorgaans online maar ik kan echt geen zomerjas vinden. In stenen winkels ook niet helaas, maar wel met een tas vol andere kleding thuisgekomen en dat gebeurt me anders ook nooit. *O*

Maar ja, nu nog een (zomer)jas -O-
Zomerjas vind ik ook altijd gedoe.
Ik heb er 1 van 14 jaar oud die nog totaal niet versleten is hoor maar ik wil weleens wat anders en liefst met capuchon.
Ik kom van alles tegen maar ik zoek echt een jack met alles erop en eraan (zoals een winterjas met zakjes, rits etc) die gewoon fitting is ipv lang, trenchcoat, spijkerjas of wijdvallend. :')
pi_217275544
Ik heb zoiets van adidas als zomer/tussenjas: https://www.adidas.nl/ter(...)chonjack/IR7882.html

Het model dat ik heb, is van 5 jaar geleden ongeveer, dus niet exact hetzelfde. Voor nu is het echt perfect!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217275586
Ik wilde vanochtend bij Juul haar zomerjas aan doen, dat paste totaal niet meer. Kind had nog jassen maat 116 hangen, ze zit hartstikke in maat 128.

En B wilde een korte broek aan doen die ik eind zomer had gekocht, dat was gewoon sneu, een soort verlengde onderbroek leek het.

Moraal van het verhaal ik geef ze geen eten meer.
pi_217275609
De man van onze vloer is verdwenen of zo geloof ik. Hij zou maandag laten weten wanneer ze komen leggen, maar geen spoor van die man. Ja zijn winkel zit er nog, bijna naast mijn sportschool dus ik waaide vandaag ook weer aan, winkel dicht. :? Mailen, geen reactie, bellen, neemt niet op. Nog even en ik voel me een stalker.

En het is een winkel die al tientallen jaren bestaat en ze hebben al eerder vloeren bij ons gelegd. Misschien is de arme man ziek of zo. Geen idee, maar ik wil nou wel eens weten wanneer wij van die stoffige cementdekvloer af zijn. Zo klaar met stofzuigen.
  donderdag 3 april 2025 @ 15:30:27 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217275624
Ik ben verliefd op een jas van blutgeschwister. Maar zo duur...

https://topvintage.nl/nl/(...)ll-jack-in-gran-camp
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 3 april 2025 @ 15:35:12 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217275654
Ik wil gewoon een trenchcoat, maar wel een die wat langer valt maar niet te lang. En ook geen beige. En flink plussize dus dat maakt het ook niet makkelijkerm
  donderdag 3 april 2025 @ 16:16:23 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217276085
Ik heb 2 van die regenjassen die iedereen tegenwoordig heeft. In zwart en zachtgroen.
  donderdag 3 april 2025 @ 16:18:05 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217276098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 15:25 schreef exode het volgende:
Ik wilde vanochtend bij Juul haar zomerjas aan doen, dat paste totaal niet meer. Kind had nog jassen maat 116 hangen, ze zit hartstikke in maat 128.

En B wilde een korte broek aan doen die ik eind zomer had gekocht, dat was gewoon sneu, een soort verlengde onderbroek leek het.

Moraal van het verhaal ik geef ze geen eten meer.
Ik zou ze gewoon geen kleding meer geven. Zonde van het geld.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 april 2025 @ 16:29:01 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_217276218
Hier vandaag een jas voor onze vent getekend en stof besteld. Kan echt niet slagen in de winkel voor hem. Volgend project is denk ik een jas voor mezelf.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_217276324
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 15:35 schreef Kyara het volgende:
Ik wil gewoon een trenchcoat, maar wel een die wat langer valt maar niet te lang. En ook geen beige. En flink plussize dus dat maakt het ook niet makkelijkerm
Ohja alles is beige of wit. :')
Ik ben al heel licht en met die beige verdwijn ik.
pi_217276325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:18 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik zou ze gewoon geen kleding meer geven. Zonde van het geld.
Nog beter!

Gisteren zag ik tot mijn schrik dat er in B zijn schoen een gat zit, aan de zijkant. Die schoen is net 2 maanden oud en zit perfect. Nadeel is dat wij niet zomaar schoenen voor hem kunnen kopen, hij heeft zooltjes en er moet een verstevigde hiel in de schoen zitten. Het is steeds een zoektocht om schoenen te vinden die en leuk zijn en goed zitten en waar zijn zooltjes in kunnen.

Die schoenen waren duurder dan mijn schoenen..... Maar hij is het ermee eens dat ie nog prima op die schoenen naar school kan. Hij denkt zelf dat een sliding op het schoolplein de boosdoener is (joh!)
pi_217276400
Oh en de BSO belde net dat Juul een stuk van haar haren heeft geknipt. Echt, wie heeft die 2 kinderen gebaard?! (ik niet! O-) )

Dus ik ga haar nu ophalen, zonder zomerjas, met een raar kapsel en ik mag niet boos worden van verloofde. Ik zal zo laten weten of dat gelukt is.
  donderdag 3 april 2025 @ 16:53:40 #216
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217276521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:42 schreef exode het volgende:
Oh en de BSO belde net dat Juul een stuk van haar haren heeft geknipt. Echt, wie heeft die 2 kinderen gebaard?! (ik niet! O-) )

Dus ik ga haar nu ophalen, zonder zomerjas, met een raar kapsel en ik mag niet boos worden van verloofde. Ik zal zo laten weten of dat gelukt is.
Dat is toch wel een klassieker hoor. Maak je wel foto's voor later?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_217276641
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:53 schreef livelink het volgende:

[..]
Dat is toch wel een klassieker hoor. Maak je wel foto's voor later?
Die hebben we al...vorig jaar knipte ze thuis een stuk van haar haren, 1 dag voor de schoolfotograaf :')

Dinsdag kwam ze overigens thuis van de BSO met glitterlijm in haar haren. Never a dull moment.

De schade viel nu mee, haar redenatie was dat ze stoere kleding aan heeft dus ze wilde ook een stoer kapsel. Dinsdag had ze glitterkleding aan vandaar de glitterlijm. Echt een styleicoon dat kind.
pi_217276701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:10 schreef exode het volgende:

[..]
Die hebben we al...vorig jaar knipte ze thuis een stuk van haar haren, 1 dag voor de schoolfotograaf :')

Dinsdag kwam ze overigens thuis van de BSO met glitterlijm in haar haren. Never a dull moment.

De schade viel nu mee, haar redenatie was dat ze stoere kleding aan heeft dus ze wilde ook een stoer kapsel. Dinsdag had ze glitterkleding aan vandaar de glitterlijm. Echt een styleicoon dat kind.
Ze kan beter met pruiken gaan werken :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217276884
De vloerenman is terecht:) De vloer wordt gelegd op de dag die voor ons het beste uitkomt, dus yes!
  donderdag 3 april 2025 @ 19:18:37 #220
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217277840
Ik liep vandaag 9 km met de honden.
En ik koop geen kleren meer, ik val zo veel af het is gewoon zonde.
Ik had bij de Zeeman 1 goedkope joggingtrui gekocht, daar zat bij de eerste keer dragen al een chloor vlek in, ik heb het ook niet waard dus :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 3 april 2025 @ 19:46:15 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217278174
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:36 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ohja alles is beige of wit. :')
Ik ben al heel licht en met die beige verdwijn ik.
ik ben niet licht maar heb een beigeachtige ondertoon in mijn huid. Beige is zo´n beetje de enige kleur die ik echt niet kan hebben
pi_217280689
Weet iemand bij welke winkels je een fysieke giftcard voor Minecoins kunt kopen?
pi_217281295
Misschien een intertoys? Lijkt me dat je daar de grootste kans hebt, die hebben best veel soorten game-giftcards.

Ik regel volgende week de lunch voor de koningsspelenhulp. Ik heb één persoon met een glutenallergie. Ik heb geen idee wie, dus ik kan die persoon niet zelf benaderen, dus ik ga er maar vanuit dat het een vorm is waarbij ook 'kan sporen van gluten bevatten' niet goed is. Iemand tips voor de lunch van die persoon? Een heel glutenvrij brood lijkt me iets teveel van het goede (en ook een beetje saai als de rest broodjes krijgt), en een oven om af te bakken heb ik niet tot mijn beschikking. Wel heb ik een Albert Heijn en Jumbo ter beschikking. Wat raden jullie aan voor een iets luxere glutenvrije lunch? De rest krijgt harde en zachte broodjes met verschillende soorten vleeswaren, kaas, ei en vis.
pi_217281784
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 00:30 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien een intertoys? Lijkt me dat je daar de grootste kans hebt, die hebben best veel soorten game-giftcards.

Ik regel volgende week de lunch voor de koningsspelenhulp. Ik heb één persoon met een glutenallergie. Ik heb geen idee wie, dus ik kan die persoon niet zelf benaderen, dus ik ga er maar vanuit dat het een vorm is waarbij ook 'kan sporen van gluten bevatten' niet goed is. Iemand tips voor de lunch van die persoon? Een heel glutenvrij brood lijkt me iets teveel van het goede (en ook een beetje saai als de rest broodjes krijgt), en een oven om af te bakken heb ik niet tot mijn beschikking. Wel heb ik een Albert Heijn en Jumbo ter beschikking. Wat raden jullie aan voor een iets luxere glutenvrije lunch? De rest krijgt harde en zachte broodjes met verschillende soorten vleeswaren, kaas, ei en vis.
Klinkt misschien saai maar zou via de leerkracht ouders om.hulp vragen, hebben wij hier ook gedaan voor 2 kinderen, dan weet je zeker dat het goed gaat.
S. 2014
J. 2016
pi_217281787
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 07:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Klinkt misschien saai maar zou via de leerkracht ouders om.hulp vragen, hebben wij hier ook gedaan voor 2 kinderen, dan weet je zeker dat het goed gaat.
Dit gaat om een lunch voor volwassenen, en dus geen idee wie. We hebben op het moment geen glutenvrije kinderen op school gelukkig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')