Zomerjas vind ik ook altijd gedoe.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef Kyara het volgende:
Elk vinkje is er weer een Nijna!
Ik ben vandaag gaan winkelen. Dat doe ik doorgaans online maar ik kan echt geen zomerjas vinden. In stenen winkels ook niet helaas, maar wel met een tas vol andere kleding thuisgekomen en dat gebeurt me anders ook nooit.
Maar ja, nu nog een (zomer)jas
Ik zou ze gewoon geen kleding meer geven. Zonde van het geld.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:25 schreef exode het volgende:
Ik wilde vanochtend bij Juul haar zomerjas aan doen, dat paste totaal niet meer. Kind had nog jassen maat 116 hangen, ze zit hartstikke in maat 128.
En B wilde een korte broek aan doen die ik eind zomer had gekocht, dat was gewoon sneu, een soort verlengde onderbroek leek het.
Moraal van het verhaal ik geef ze geen eten meer.
Ohja alles is beige of wit.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:35 schreef Kyara het volgende:
Ik wil gewoon een trenchcoat, maar wel een die wat langer valt maar niet te lang. En ook geen beige. En flink plussize dus dat maakt het ook niet makkelijkerm
Nog beter!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon geen kleding meer geven. Zonde van het geld.
Dat is toch wel een klassieker hoor. Maak je wel foto's voor later?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:42 schreef exode het volgende:
Oh en de BSO belde net dat Juul een stuk van haar haren heeft geknipt. Echt, wie heeft die 2 kinderen gebaard?! (ik niet!)
Dus ik ga haar nu ophalen, zonder zomerjas, met een raar kapsel en ik mag niet boos worden van verloofde. Ik zal zo laten weten of dat gelukt is.
Die hebben we al...vorig jaar knipte ze thuis een stuk van haar haren, 1 dag voor de schoolfotograafquote:Op donderdag 3 april 2025 16:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch wel een klassieker hoor. Maak je wel foto's voor later?
Ze kan beter met pruiken gaan werkenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:10 schreef exode het volgende:
[..]
Die hebben we al...vorig jaar knipte ze thuis een stuk van haar haren, 1 dag voor de schoolfotograaf![]()
Dinsdag kwam ze overigens thuis van de BSO met glitterlijm in haar haren. Never a dull moment.
De schade viel nu mee, haar redenatie was dat ze stoere kleding aan heeft dus ze wilde ook een stoer kapsel. Dinsdag had ze glitterkleding aan vandaar de glitterlijm. Echt een styleicoon dat kind.
ik ben niet licht maar heb een beigeachtige ondertoon in mijn huid. Beige is zo´n beetje de enige kleur die ik echt niet kan hebbenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja alles is beige of wit.![]()
Ik ben al heel licht en met die beige verdwijn ik.
Klinkt misschien saai maar zou via de leerkracht ouders om.hulp vragen, hebben wij hier ook gedaan voor 2 kinderen, dan weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:30 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien een intertoys? Lijkt me dat je daar de grootste kans hebt, die hebben best veel soorten game-giftcards.
Ik regel volgende week de lunch voor de koningsspelenhulp. Ik heb één persoon met een glutenallergie. Ik heb geen idee wie, dus ik kan die persoon niet zelf benaderen, dus ik ga er maar vanuit dat het een vorm is waarbij ook 'kan sporen van gluten bevatten' niet goed is. Iemand tips voor de lunch van die persoon? Een heel glutenvrij brood lijkt me iets teveel van het goede (en ook een beetje saai als de rest broodjes krijgt), en een oven om af te bakken heb ik niet tot mijn beschikking. Wel heb ik een Albert Heijn en Jumbo ter beschikking. Wat raden jullie aan voor een iets luxere glutenvrije lunch? De rest krijgt harde en zachte broodjes met verschillende soorten vleeswaren, kaas, ei en vis.
Dit gaat om een lunch voor volwassenen, en dus geen idee wie. We hebben op het moment geen glutenvrije kinderen op school gelukkigquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klinkt misschien saai maar zou via de leerkracht ouders om.hulp vragen, hebben wij hier ook gedaan voor 2 kinderen, dan weet je zeker dat het goed gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |