Ah herpes, wie is er niet groot mee gewordenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:47 schreef Pistolero het volgende:
https://www.teamvismaleas(...)aanmoedigen-voor-tv/
Laporte heeft het cytomegalovirus(wie kent het niet) en mist het hele voorjaar. Sneu voor die jongen wel.
Wel een mooie kans voor fenomenen Brennan en Behrens om de vrijgekomen plek in te nemen.
Kuss is toch wel vaker erg wisselend om dan in de Tour te schroeien?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je krijgt bij Laporte en Kuss onderhand het idee dat ze een deal met de duivel hebben gesloten. Eventjes onvoorstelbaar schroeien om daarna van de aardbodem te verdwijnen. Gelukkig hebben we de beelden nog.
Kuss heeft te dicht bij de zon gevlogen in die bewuste Vuelta. Dat wisselvallige was inderdaad altijd zijn ding, tegenwoordig is hij regelmatig slecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kuss is toch wel vaker erg wisselend om dan in de Tour te schroeien?
Nu is het nog te vroeg maar misschien moeten we na dit seizoen wel concluderen dat de ploeg over haar hoogtepunt heen is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kuss heeft te dicht bij de zon gevlogen in die bewuste Vuelta. Dat wisselvallige was inderdaad altijd zijn ding, tegenwoordig is hij regelmatig slecht.
Laporte was afgelopen najaar toch ook gewoon heel goed toen hij eenmaal weer fit was? Bij hem lijkt het me daadwerkelijk pech. Die zie ik dit najaar wel weer schroeien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je krijgt bij Laporte en Kuss onderhand het idee dat ze een deal met de duivel hebben gesloten. Eventjes onvoorstelbaar schroeien om daarna van de aardbodem te verdwijnen. Gelukkig hebben we de beelden nog.
Dan mogen ze blij zijn dat ze hun 28e verjaardag hebben gehaald. Of is er voor wielrenners een andere leeftijd voor de "Club van 27"?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, reed vorig seizoen een prima najaar voor zijn doen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laporte was afgelopen najaar toch ook gewoon heel goed toen hij eenmaal weer fit was? Bij hem lijkt het me daadwerkelijk pech. Die zie ik dit najaar wel weer schroeien.
Bij Kuss hebben ze in 2023 wel iets te dicht bij de zon gevlogen. 3 grote rondes op rij met de uitlaatgasbonus was toch niet zo'n goed idee.
Geel voor een juichende Ben Swift?quote:
Ja. Volgens mij los van dat jaar met die Vuelta sowieso niet zo veel buiten de Tour om. Over z'n top ook misschien, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kuss is toch wel vaker erg wisselend om dan in de Tour te schroeien?
Die maakt er vanaf de Taaienberg een lange training van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu krijgt vrijdag (op basis van de voorlopige startlijst) een team mee met Bayer, Gaze, Riesebeek, Price-Pejtersen, Meurisse en Hollnann..
De ploegleiding wil hem toch die extra uitdaging meegeven, geloof ik
Om vervolgens op een van de stroken zijn heup te breken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:02 schreef Marcoss het volgende:
Pogi inmiddels van de startlijst daar (en waarschijnlijk ook bij GW)
https://www.hln.be/wielre(...)baix-rijdt~a134ec5c/
Dat zal dan wel Roubaix worden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |