Hoe kan een ploeg zó misplaatst arrogant zijn terwijl ze zelf helemaal niks meer voorstellen en al 5 jaar geen monument hebben gewonnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grischa Niermann: “Chapeau, maar vond Pogacar en Van der Poel niet indrukwekkender dan verwacht”
Weet je welke ploeg ook een tijdje succesvol was, daarna nederlaag na nederlaag leed, een innige band had met Noorwegen én een Duitstalige pr-meneer had die tot het bittere eind ronkende teksten uitsloeg?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe kan een ploeg zó misplaatst arrogant zijn terwijl ze zelf helemaal niks meer voorstellen en al 5 jaar geen monument hebben gewonnen.
Zoals gewoonlijk weer een bewust gekozen ongelukkige kop.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe kan een ploeg zó misplaatst arrogant zijn terwijl ze zelf helemaal niks meer voorstellen en al 5 jaar geen monument hebben gewonnen.
Helemaal niks meer voorstellen na een slecht begin van het seizoen is ook wel licht overdreven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Neem dan ook even de alinea daaronder mee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weer een bewust gekozen ongelukkige kop.
Aan hetgeen gezegd wordt door Niermann is helemaal niets raars, misplaatst of arrogants:
“Ik heb daar een heel knappe koers van die drie gezien”, probeert Niermann zijn beleving van San Remo in woorden uit te drukken. “Je zag heel duidelijk dat de beste drie renners in koers van voren zaten. Hun optreden was indrukwekkend, daar kun je alleen maar chapeau tegen zeggen. Maar het was ook weer niet indrukwekkender dan ik had verwacht. Voor mij is duidelijk dat Pogačar en Van der Poel de topfavorieten zijn en wij momenteel niet. Dat is prima.”
Ah, in die context wordt het wel anders ja. Selectief quoten van RR!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weer een bewust gekozen ongelukkige kop.
Aan hetgeen gezegd wordt door Niermann is helemaal niets raars, misplaatst of arrogants:
“Ik heb daar een heel knappe koers van die drie gezien”, probeert Niermann zijn beleving van San Remo in woorden uit te drukken. “Je zag heel duidelijk dat de beste drie renners in koers van voren zaten. Hun optreden was indrukwekkend, daar kun je alleen maar chapeau tegen zeggen. Maar het was ook weer niet indrukwekkender dan ik had verwacht. Voor mij is duidelijk dat Pogačar en Van der Poel de topfavorieten zijn en wij momenteel niet. Dat is prima.”
Van Wielerflits dan toch. Het is de kop.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, in die context wordt het wel anders ja. Selectief quoten van RR!
Nou poe, een DS die wat positief over zijn eigen team is. Het is me wat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Neem dan ook even de alinea daaronder mee.
“Desondanks hebben wij ook heel goede renners”, gaat hij verder. Niermann denkt dat zijn kopman wel goed genoeg was geweest om het trio in Milaan-San Remo te volgen. “Maar dat is achteraf natuurlijk wel altijd mooi gezegd. Al denk ik wel dat meer renners zullen denken dat als ze op de Cipressa in het wiel hadden gezeten, ze hadden meegekund. Al blijft dat koffiedik kijken. Wij weten in ieder geval dat onze mannen goed in orde zijn. We gaan er vanuit dat ze strijdbaar zijn met Pogačar, Van der Poel en Ganna. Dat we kunnen meedoen om de zeges de komende twee weken. Maar nogmaals: die mannen leverden een heel knappe prestatie in San Remo.”
Denk het niet, Job.
VTM, HBO Max, Eurosport?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand waar de E3 morgen wordt uitgezonden??
Blijkbaar op het einde een lekke band gehad en daardoor achterop geraakt. Coppens blijkbaar gevallen toen hij voorop lag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kapitein op het schip? Kerckhaert 4e.
Nu op HLNquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand waar de E3 morgen wordt uitgezonden??
Brennan gaat zo ook winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:03 schreef Pistolero het volgende:
De Britten moeten de meubelen maar redden bij Visma.
Helaas niet gelukt.... Zondag Gent/Ieper- Wevelgem-Gent!quote:
Die was als enige mee met Tulett toen die aanviel, maar direct weer gevallen in de afdaling daarna?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Schrik niet, Sheffield is gevallen.
Gaat het eindigen als een Griekse tragedie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog steeds geen Mt. Olympus in de Tour of Hellas, erg jammer. Wel een aankomst op Syntagma Square, hoe geniaal is dat? Groenewegen wordt hier trouwens op strafkamp gestuurd, een passende plek voor zijn definitieve teloorgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |