Even inlezen jij:quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt stellig gebracht door iemand die half uur daarvoor twee mensen koelbloedig heeft afgeslacht en vervolgens doodleuk ging livestreamen.
Die vrouw van Sam heeft in haar auto haar eigen moord gefilmd….quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Dat is wel vast komen te staan.
Maar het wordt hier wel stellig gebracht, dat over en weer elkaar filmen. Dus vandaar.
Die angst van de slachtoffers bleek uiteindelijk behoorlijk terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even inlezen jij:
https://www.ad.nl/binnenl(...)~ad34505c/?slug_rd=1
Ja dat ook. Tot de laatste seconden!quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vrouw van Sam heeft in haar auto haar eigen moord gefilmd….
Ja dat zeker.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die angst van de slachtoffers bleek uiteindelijk behoorlijk terecht.
Blijkbaar staat zijn vrouw nog steeds volledig achter hemquote:Op maandag 31 augustus 2026 10:43 schreef Molo het volgende:
Zijn er nog steeds dorpspummels die achter Richard staan trouwens?
Vriendin. Ze zijn wel gescheiden, maar nog samen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar staat zijn vrouw nog steeds volledig achter hem
Goed voorbeeld voor de kinderen
Het kwam niet tot een gruwelijk treffen tussen beidequote:Op maandag 31 augustus 2026 10:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat ook. Tot de laatste seconden!
[..]
Ja dat zeker.
Wat ik bedoel is dat het lijkt daar voorafgaand aan de escalatie beide partijen elkaar zaten te filmen en af te luisteren (heimelijk), het lijkt er op dat beide partijen al heel lang in de escalatie modus zaten voordat het tot een gruwelijk treffen kwam.
"beide partij'en"?quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat ook. Tot de laatste seconden!
[..]
Ja dat zeker.
Wat ik bedoel is dat het lijkt daar voorafgaand aan de escalatie beide partijen elkaar zaten te filmen en af te luisteren (heimelijk), het lijkt er op dat beide partijen al heel lang in de escalatie modus zaten voordat het tot een gruwelijk treffen kwam.
Ongelofelijkquote:Op maandag 31 augustus 2026 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vriendin. Ze zijn wel gescheiden, maar nog samen.
Het is voor de rest best een prima kerelquote:
Wie heeft nou niet zo nu en dan in een staat van opwelling de kopers van zijn huis afgeslacht?quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Die beschrijving op het AD, dat je dan als verdachte nog steeds durft te beweren dat het allemaal maar een opwelling was.
Dit ja.quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie heeft nou niet zo nu en dan in een staat van opwelling de kopers van zijn huis afgeslacht?
Voor de ogen van hun kind.quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie heeft nou niet zo nu en dan in een staat van opwelling de kopers van zijn huis afgeslacht?
quote:De rechter oordeelt dat K. strijdbaar overkomt, en soms een beetje bozig. ,,Ik vind dat er waarheid moet worden gesproken!", reageert K. met geheven stem. ,,Er is nooit een gelijkwaardig strijdveld geweest. Strijdbaar? Ik zal wel moeten! Ik heb zo vaak spijt betuigd. Op tapgesprekken met vrienden en familie. En toch gelooft de rechtbank mij niet."
Klopt:quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Die gek verzwelgt in zelfmedelijden.
quote:Huilend: "Ik word niet geloofd. Door niemand. Op de momenten dat ik het moeilijk heb, wie is er dan voor mij? Nee, ik ben geen slachtoffer, meneer. Ik ben de dader. Daarom zit ik hier." #Weiteveen
‘Nooit een gelijkwaardig speelveld geweest’ Dat is meestal zo als er iemand met vuurwapens tegenover je staatquote:
Omdàt hij spijt heeft is de straf niet (meer) rechtvaardig of wat denkt hij?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh hij heeft er spijt van.
Nee, laat hem dan maar vrij.
quote:Hij schoot Sam en Ineke niet dood met zijn legale wapens. Hij had een illegale vuurbuks en een "baby Browning" en schafte nog een revolver aan na bedreigingen door Sam en Ineke, zegt hij. "Om mezelf te verdedigen." #Weiteveen
quote:In de verborgen ruimte in de schuur bewaarde hij een grote hoeveelheid munitie voor de 3 wapens. Op 16 januari 2024 lagen de doosjes en zakjes met munitie in het middenconsole van zijn auto. #Weiteveen
Dat laatste.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:36 schreef Momo het volgende:
Heeft hij spijt van zijn daad of spijt van de gevolgen?
Huh, niet logisch? Ik denk dat ik de logica van die man niet eh .. logisch vind.quote:Alle wapens waren geladen en hij had nog reservemunitie bij zich, onder meer in zijn jaszak. "Dat vind ik onlogisch als ik van plan zou zijn geweest om Sam iets aan te doen", zegt Richard K. "Dat was niet nodig." Dan zegt hij dat hij dan in ieder geval nog munitie bij zich had "om te herladen" als híj beschoten zou worden door Sam." Saskia Belleman op X
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |