SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Of die duckface foto's naast het lijk van oma: "RIP grandma, we're going to miss you! Heehee, but look at my cute butt though!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
Weet je wat ik niet snap?
Dat mensen op Facebook posten dat ze hun overleden familielid eren, maar dat dan op zo'n "typische" manier doen.
Net komt er voorbij "vandaag is mijn lieve oma hutseflutshatsikidee jarig ze zou 124 zijn geworden, maar ze overleed al op d'r 84e" eh. Ze zou vandaag dus helemaal niet 124 zijn geworden, want A. Die leeftijd haalt niemand en B, ze is 40 jaar geleden al overleden.
Misschien is dat een stukje waar ik niet zo empathisch voor ben dan, maar snap dat soort posts niet zo.![]()
Zelfde idee als zet een aars voor je raam vannachtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef ToT het volgende:
Bijzondere TT om eens diep over te gaan filosoferen...Well, life can be a riot
Ik heb al heel veel jaren mijn facebook account verwijderd. Scheelt een hoop "verwondering".Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of op z'n Derksens een kaars in iemands aars.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfde idee als zet een aars voor je raam vannacht![]()
Wist ik ook niet, volgens mij heeft iemand mij dat ooit verteld dat je dan de tt wel ziet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat soort dingen zijn ook ontzettend achterlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Of die duckface foto's naast het lijk van oma: "RIP grandma, we're going to miss you! Heehee, but look at my cute butt though!"
Wat je ook veel ziet bij influencers als ze iets ergs hebben meegemaakt dat ze een foto van zichzelf erbij zetten.
Jade Anna d'r kat overleed een paar jaar terug, geloof dat de eerste foto zijzelf in bikini was, de 2e en 3e foto van die kat en de rest was zij allemaal, zonder de kat.
Ik snap echt niet dat mensen narcisme zo levend houdenWell, life can be a riot
Hier ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog wel Facebook maar doe er niet veel mee
Upload af en toe een verhaal omdat dat gelinkt staat aan Instagram, maar verder heb ik (net als Instagram) het vooral om contact te houden met muziekvrienden.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn ook ontzettend achterlijk.
Wat je ook veel ziet bij influencers als ze iets ergs hebben meegemaakt dat ze een foto van zichzelf erbij zetten.
Jade Anna d'r kat overleed een paar jaar terug, geloof dat de eerste foto zijzelf in bikini was, de 2e en 3e foto van die kat en de rest was zij allemaal, zonder de kat.
Ik snap echt niet dat mensen narcisme zo levend houden
Bolk die narcis(t/s)en!![]()
Smoelenboek gebruik ik alleen voor Messenger en om foto's van Mini-ToT op te zetten voor vrienden en familie.![]()
Mwa misschien verwijder ik het ooit wel een keerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier ook.
Upload af en toe een verhaal omdat dat gelinkt staat aan Instagram, maar verder heb ik (net als Instagram) het vooral om contact te houden met muziekvrienden.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb het een hele poos niet gebruikt zowel FB als Instagram. Maar het is toch wel handig met sommige dingen.Well, life can be a riot
Kan zijn hoofd echt niet uitstaan
Well, life can be a riot
En nou jankt ze omdat kindjes in de buurt roepen dat ze haar borstvergrotingen willen zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn ook ontzettend achterlijk.
Ik snap echt niet dat mensen narcisme zo levend houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb iedereen ontvriend. Maar nog wel in gebruik om sommige nieuwsberichten te lezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog wel Facebook maar doe er niet veel mee![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vanmorgen deze gekeken.
1 van m'n favo muziek-reviewers en 1 van mijn all-time favo nummers!
Haar reactie vanaf 16:10!![]()
![]()
Daar is het idd ook handig voor, of om groepen te volgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Heb iedereen ontvriend. Maar nog wel in gebruik om sommige nieuwsberichten te lezen.
@Kissingbird zie wat er doorgestreept isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mis ik nog iets?
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Je gaat niet het hele evaluatieformulier vertellen dat ik goed werk heb geleverd het afgelopen jaar wat coördinatie was en dan vertellen dat ik het niet moet ambieren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af waar het aan ligt, en of er misschien niet een kern van waarheid in zit. Misschien hoopt muis dat ze 't heel goed doet, en denkt ze ook dat ze het heel goed doet. Maar ligt de realiteit misschien in het midden?
Als ik het fout heb heb ik het fout, maar dan zou ik zeggen @:ieniminimuis Ga eens even goed praten met je leidinggevende/manager/whatever en geef aan wat jouw visie is, hoe jij het ziet, en wat jij graag zou willen omdat jij het dat waard vind en vind dat je ze daar wel in kan ondersteunen !
Dat is hetzelfde als tegen normale mensen zeggen dat ze heel goed zijn in eten maar het vooral niet moeten doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
En nou jankt ze omdat kindjes in de buurt roepen dat ze haar borstvergrotingen willen zien.![]()
![]()
![]()
Dat is toch ook wel intens ja. Haar doelgroep bestaat uit jonge mensen en die hebben niet echt respect voor privacy. Maar dit is wel hilarisch. Pronken met je borstvergroting, vertellen welke cup, hoeveel CC en weet ik veel wat allemaal. En als iemand dan zegt "laat je borstvergroting zien" ga je huilen
Al moet ik wel bekennen, dat ik het wél weer een ander verhaal vind m.b.t die gast met dat waterpistool. Veel mensen bagatelliseren het "het is maar water" maar die missen het punt.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar is het idd ook handig voor, of om groepen te volgen![]()
![]()
Ja dit klinkt echt vreemd. Je zou het op één of andere manier moeten kunnen aanvechten, lijkt me toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat niet het hele evaluatieformulier vertellen dat ik goed werk heb geleverd het afgelopen jaar wat coördinatie was en dan vertellen dat ik het niet moet ambieren.
Dat is hetzelfde als tegen normale mensen zeggen dat ze heel goed zijn in eten maar het vooral niet moeten doen
Aan de andere kant geef je zelf aan dat je de laatste tijd niet lekker in je vel zit, en misschien dat er in die coördinerende rol nogal wat van je gevraagd wordt op emotioneel gebied?
Als de baas merkt dat je je werk super goed doet maar dat je op bepaalde terreinen op je tenen moet lopen, dan kan het advies idd zijn dat je beter iets soortgelijks kunt doen wat minder van je vergt qua emoties enzo.
Then again; als anderen nooit problemen hebben met jouw gevoelens en je doet het voor de rest goed en je loopt geen risico een burn-out op te lopen of iets dergelijks, dan is er ook niet echt een probleem, lijkt me.![]()
Pfff kip bij de Turk zit nu ook aan de 20 euro voor 3 kiloHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelf maar een kip slachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pfff kip bij de Turk zit nu ook aan de 20 euro voor 3 kilo
AaNdAcHtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
Weet je wat ik niet snap?
Dat mensen op Facebook posten dat ze hun overleden familielid eren, maar dat dan op zo'n "typische" manier doen.
Net komt er voorbij "vandaag is mijn lieve oma hutseflutshatsikidee jarig ze zou 124 zijn geworden, maar ze overleed al op d'r 84e" eh. Ze zou vandaag dus helemaal niet 124 zijn geworden, want A. Die leeftijd haalt niemand en B, ze is 40 jaar geleden al overleden.
Misschien is dat een stukje waar ik niet zo empathisch voor ben dan, maar snap dat soort posts niet zo.![]()
![]()
quote:Dat dus
Well, life can be a riot
Het WK kantklossen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:15 schreef maily het volgende:
So there's always gonna be something
And what's it gonna be today![]()
![]()
Zo werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik las kontklossen
Well, life can be a riot
Nou zeg
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird zie wat er doorgestreept is![]()
![]()
![]()
dat was pijnlijk
Smile, it's free therapy.![]()
Ja hopelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh het is kipshoarma bij de salade geworden want die was in de aanbieding en kortingstickerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Staat er los van, sterker nog ik zou juist een burn/bore out krijgen als ik niet zulk werk zou mogen doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit klinkt echt vreemd. Je zou het op één of andere manier moeten kunnen aanvechten, lijkt me toch?
Aan de andere kant geef je zelf aan dat je de laatste tijd niet lekker in je vel zit, en misschien dat er in die coördinerende rol nogal wat van je gevraagd wordt op emotioneel gebied?
Als de baas merkt dat je je werk super goed doet maar dat je op bepaalde terreinen op je tenen moet lopen, dan kan het advies idd zijn dat je beter iets soortgelijks kunt doen wat minder van je vergt qua emoties enzo.
Then again; als anderen nooit problemen hebben met jouw gevoelens en je doet het voor de rest goed en je loopt geen risico een burn-out op te lopen of iets dergelijks, dan is er ook niet echt een probleem, lijkt me.Trotste mama van Ambar
Hmmm okee. Dan zou een extra gesprek over dit onderwerp wel zo goed kunnen zijn. Blijkbaar hebben ze een verkeerd beeld over jou?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat er los van, sterker nog ik zou juist een burn/bore out krijgen als ik niet zulk werk zou mogen doen
Ik neem aan dat ze hun standpunt hebben geprobeerd te onderbouwen, maar dat jij daar dus duidelijk niet mee eens was?![]()
Ik moet dit soort gesprekken altijd even een plekje geven voordat ik normaal kan reagerenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm okee. Dan zou een extra gesprek over dit onderwerp wel zo goed kunnen zijn. Blijkbaar hebben ze een verkeerd beeld over jou?
Ik neem aan dat ze hun standpunt hebben geprobeerd te onderbouwen, maar dat jij daar dus duidelijk niet mee eens was?Trotste mama van Ambar
Goed dat je dat door hebt!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet dit soort gesprekken altijd even een plekje geven voordat ik normaal kan reagerenDat is zeer zeker verstandig. Emoties laten bezinken, alles op een rijtje zetten, goed bedenken wat je er over wil zeggen enz.
![]()
Beetje rugpijn en vorige week kwam ik daar nergens ingedeeld.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Oh haiquote:
Ok, ik heb nog 45 minuten, ik ga het doen, de 416 ongelezen mails in mn mailbox bekijken en opruimen
I can do it
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
select allquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, ik heb nog 45 minuten, ik ga het doen, de 416 ongelezen mails in mn mailbox bekijken en opruimen
I can do it
deleteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik wilde mijn 3 kilo kip snijden
ik moet nog een wandeling maken
ik pak net de diepvrieszakjes, ze zijn bijna op
blijkbaar ga ik eerst naar de ikea wandelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Per ongeluk wat zweedse balletje etenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde mijn 3 kilo kip snijden
ik moet nog een wandeling maken
ik pak net de diepvrieszakjes, ze zijn bijna op
blijkbaar ga ik eerst naar de ikea wandelen
oeps ook nog een softijsjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee even geen cheatday vandaag, misschien morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Per ongeluk wat zweedse balletje eten
oeps ook nog een softijsje
vanaf volgende week vele cheatdaysHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon negeren. Ik heb nu 22408 ongelezen mailsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
I can do it
Voel me vandaag niet helemaal top fit, toch zijn de eerste 1000 stappen van m'n stappendoel gezet
Well, life can be a riot
lekker bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
Voel me vandaag niet helemaal top fit, toch zijn de eerste 1000 stappen van m'n stappendoel gezetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind het gewoon raar dat je een talentenanalyse / loopbaanscan laat uitvoeren dat daar X uitkomt, maar dat je baas constant zegt je vooral niet X moet gaan doen.
Trotste mama van Ambar
Succes!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje rugpijn en vorige week kwam ik daar nergens ingedeeld.![]()
42I'm surrounded by morons!
reisje volgende week?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee even geen cheatday vandaag, misschien morgen
vanaf volgende week vele cheatdaysUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Leuk! Waar plak je dat op?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is redelijk random
[ link | afbeelding ]![]()
koffer, heb een nieuwe gekocht in japan en die heeft geen stickersquote:
is heel zieligHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Japan ja? Hoe was dat? Lijkt me echt geweldig om een keertje heen te gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
koffer, heb een nieuwe gekocht in japan en die heeft geen stickers
is heel zielig![]()
was mooi, zou zo terug gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Japan ja? Hoe was dat? Lijkt me echt geweldig om een keertje heen te gaan.
reis was leuk maar was met zusje dus zat wel wat compromis in
voornamelijk dat we gingen winkelen
ik hou niet van winkelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ottersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is redelijk random
[ link | afbeelding ]
Ga met mij? Ik hou ook niet van winkelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi, zou zo terug gaan
ik hou niet van winkelenI'm surrounded by morons!
Een vrouw die niet van winkelen houdt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi, zou zo terug gaan
ik hou niet van winkelen![]()
Maar cool, lijkt me echt vet Japan.![]()
is goed, zeg maar wanneerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga met mij? Ik hou ook niet van winkelen.
ik heb komende week iets
18 mei
en de laatste week van september/eerste oktober kan ik nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wat is daar gek aan???quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van winkelen houdt.![]()
Maar cool, lijkt me echt vet Japan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wat ik me nu afvraagquote:
als ik jouw post een hartje geef
telt die dan als likeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wandelen, historische dingen zien, eten, relaxen, dat is meer mijn vibequote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van winkelen houdt.![]()
Maar cool, lijkt me echt vet Japan.
wilde nog naar een onsen maar zij niet echt plus 13 tattoo'sHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh gebruik je nieuwe layoutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
als ik jouw post een hartje geef
telt die dan als like
Ja dat heb ik me ook afgevraagd
Hij staat bij mij wel als like![]()
Ik zit vrij volgeboekt de komende tijd...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is goed, zeg maar wanneer
ik heb komende week iets
18 mei
en de laatste week van september/eerste oktober kan ik niet
Eind oktober een keer dan maar? Of als je naar Korea wil kan je half september mee evt.I'm surrounded by morons!
stiekem zijn het allemaal hartjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gebruik je nieuwe layout
Ja dat heb ik me ook afgevraagd
Hij staat bij mij wel als like
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Al die liefde hier hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiekem zijn het allemaal hartjes![]()
![]()
![]()
laten we dan maar voor kerst gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit vrij volgeboekt de komende tijd...
Eind oktober een keer dan maar? Of als je naar Korea wil kan je half september mee evt.
moeten we wel kfc reserverenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kerst in Tokio is heerlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
laten we dan maar voor kerst gaan
moeten we wel kfc reserverenal twee keer daar geweest met kerst.
als ik dat doe wil ik gewoon de kfc kerst plate als souvenierquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kerst in Tokio is heerlijkal twee keer daar geweest met kerst.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en qua weer?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kerst in Tokio is heerlijkal twee keer daar geweest met kerst.
Uw ADH vitamine Worst
de man woont in noord noorwegen, overal is beter in decemberquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
doet ie zelfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de man woont in noord noorwegen, overal is beter in decemberUw ADH vitamine Worst
Ze gaan de thuiszorg bij mijn ouders minderen nu het iets beter gaat met mijn moeder. Werd net gebeld. Altijd toch wel weer spannend en maakt wat onrustig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oei vervelendquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ze gaan de thuiszorg bij mijn ouders minderen nu het iets beter gaat met mijn moeder. Werd net gebeld. Altijd toch wel weer spannend en maakt wat onrustig.
denk je dat het haalbaar is?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beter dan een menselijke aandachtshoerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
stickers knippen is verhinderd door aandachtpoesUw ADH vitamine Worst
Ai, ja das te begrijpen jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ze gaan de thuiszorg bij mijn ouders minderen nu het iets beter gaat met mijn moeder. Werd net gebeld. Altijd toch wel weer spannend en maakt wat onrustig.![]()
Mocht iemand een klein hondje weten dat een nieuw huis zoekt, dan hoor ik het graag.
Ik ben op de markt als toekomstig hondenbezitter en zoek een matchTrotste mama van Ambar
kijk eens op verhuisdieren.nlquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht iemand een klein hondje weten dat een nieuw huis zoekt, dan hoor ik het graag.
Ik ben op de markt als toekomstig hondenbezitter en zoek een matchThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die zitten allemaal op Fok!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan een menselijke aandachtshoerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een email alert. Al voelt het bij sommige meer een soort van adoptiemarkt dan een liefdadigheidsinstellingquote:Trotste mama van Ambar
er zijn ook wel stichtingenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een email alert. Al voelt het bij sommige meer een soort van adoptiemarkt dan een liefdadigheidsinstelling
waar je volwassen hondjes kunt adopterenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, maar dat voelt een beetje aan of ze de hondjes aan het vermarkten zijn. Hele bussen in laden in het buitenland en hier weer laten adopteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook wel stichtingen
waar je volwassen hondjes kunt adopteren
Ik weet het is beter voor de hond, maar ik weet niet.Trotste mama van Ambar
dan moet je de asiels in de gaten houdenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar dat voelt een beetje aan of ze de hondjes aan het vermarkten zijn. Hele bussen in laden in het buitenland en hier weer laten adopteren.
Ik weet het is beter voor de hond, maar ik weet niet.
ik zou sowieso erg uitkijken met mensen die via sm kanalen hun hondje kwijt willen
vaak veel ellendeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even in spoiler want wil t niet op google vindbaar hebben :$quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
oei vervelend
denk je dat het haalbaar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door StevenHyde op 25-03-2025 14:27:31 ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
sm kanalen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je de asiels in de gaten houden
ik zou sowieso erg uitkijken met mensen die via sm kanalen hun hondje kwijt willen
vaak veel ellendeTrotste mama van Ambar
Fomoshow op youtube daarentegen is wel leukquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef KoningWouter het volgende:
Dat FOMO
Wat een ontzettend slechte kutreclame is dat.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Koken en Knoeien is ook leukquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fomoshow op youtube daarentegen is wel leuk
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Even in spoiler want wil t niet op google vindbaar hebben :$kan ze dan ipv de medische zorg geen huishoudelijke zorg erbij krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Even in spoiler want wil t niet op google vindbaar hebben :$Veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga er eens naar kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fomoshow op youtube daarentegen is wel leuk![]()
![]()
Die is cute en gaaf!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)onden/4182645-takkie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou wel kunnen maar dat wil mijn vader niet. En ergens is t ook wel goed dat hoe die dingen blijft doen. Nu doet mijn zus dat om de 2 weken als ze er is. Die woont verder weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ze dan ipv de medische zorg geen huishoudelijke zorg erbij krijgen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Meestal zijn teckels wel populaire honden dus raar dat hij al 2 maanden in het asiel zitTrotste mama van Ambar
sterkte!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ze gaan de thuiszorg bij mijn ouders minderen nu het iets beter gaat met mijn moeder. Werd net gebeld. Altijd toch wel weer spannend en maakt wat onrustig.![]()
![]()
Dankjewel lief van jullie
Moet gewoon goed op mezelf passen en leuke dingen opzoeken. Bolken is wel een heerlijke afleiding voor als mijn gedachten soms afdwalen moet ik zeggen
deze hond is heel druk, liever niet met kleine kinderen, ook niet samen met een andere hond, en het is een graver (logisch want dat zit in hun natuur).quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal zijn teckels wel populaire honden dus raar dat hij al 2 maanden in het asiel zit
en moet nog leren meelopen.
kortom; daar zit niet iedereen op te wachten.![]()
gewoon spuien hier hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Moet gewoon goed op mezelf passen en leuke dingen opzoeken. Bolken is wel een heerlijke afleiding voor als mijn gedachten soms afdwalen moet ik zeggen
er over praten helptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ook lief zijn voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
af en toe een Bastogne bv![]()
![]()
Ja over het algemeen valt er niet veel te zeggen. Maar bij een verandering soms wel lekker om even van me af te typenMorgen weer naar kantoor, dus denk dan bastognekoeken kopen in de pauze
Ik lees niets wat een probleem isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
deze hond is heel druk, liever niet met kleine kinderen, ook niet samen met een andere hond, en het is een graver (logisch want dat zit in hun natuur).
en moet nog leren meelopen.
kortom; daar zit niet iedereen op te wachten.Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3385 / +86 / +72 / 9297 / 10246
2. _UserName_ / 1090 / +80 / +87 / 1215 / 1575
3. KoningWouter / 1027 / +24 / +12 / 3986 / 4515
4. KillemWieft / 828 / +4 / +23 / 666 / 997
5. Dr.Mikey / 732 / +84 / +15 / 1102 / 1398
6. Moeraskat / 648 / +40 / +56 / 3775 / 4099
7. kree / 489 / +19 / +1 / 1921 / 2209
8. Bally-b / 453 / +0 / +0 / 71 / 136
9. gebrokenglas / 438 / +47 / +0 / 2344 / 2671
10. devzero / 435 / +9 / +9 / 350 / 457
11. sp3c / 400 / +31 / +69 / 626 / 766
12. hemarookworst / 396 / +16 / +6 / 1598 / 1887
13. loveislikeakiss / 390 / +20 / +22 / 1475 / 1725
14. Lovely / 376 / +17 / +15 / 2035 / 2365
15. mario390 / 375 / +50 / +0 / 230 / 361
16. HappyCharly / 365 / +0 / +3 / 1989 / 2228
17. loveyoulongtime / 294 / +7 / +0 / 1329 / 1497
18. Pinnenmutske / 289 / +21 / +25 / 567 / 756
19. ToT / 270 / +13 / +15 / 1924 / 2076
20. Grotetijd / 260 / +16 / +7 / 1260 / 1440SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
geen probleem voor jouquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees niets wat een probleem is
wel voor anderen blijkbaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet je wat irritant is. Een samsung telefoon hebben en dat je de melding krijgt dat er vocht bij de uitgang zit. Heb ik nu en al paar x eerder gehad. En nee, dat haal je niet weg met een slangetje bij de uitgangBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Net op het randje 20e!Well, life can be a riot
geen samsung kopenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Weet je wat irritant is. Een samsung telefoon hebben en dat je de melding krijgt dat er vocht bij de uitgang zit. Heb ik nu en al paar x eerder gehad. En nee, dat haal je niet weg met een slangetje bij de uitgang
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja daar heb ik nog wel een groot frustratie verhaal over met een televisie. Maar dit is geen klaagbaak, dus ik laat t erbij.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is echt iets typisch Smasnug ja, zelfs als je 'm gewoon op je bureau hebt liggen en je wil 'm na 1 dag inprikken krijg je dat. Vaak ook last van gehad met m'n toestellen en m'n moeder ook, lijkt wel een bug.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Weet je wat irritant is. Een samsung telefoon hebben en dat je de melding krijgt dat er vocht bij de uitgang zit. Heb ik nu en al paar x eerder gehad. En nee, dat haal je niet weg met een slangetje bij de uitgangWell, life can be a riot
Herkenbaar. Gewoon even luchtig bolken kan afleiding geven.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Moet gewoon goed op mezelf passen en leuke dingen opzoeken. Bolken is wel een heerlijke afleiding voor als mijn gedachten soms afdwalen moet ik zeggen![]()
Nee duh. Dat worden wandelingen door de uiterwaarden en bossen hier in de buurtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
je zult hem niet uitlaten op een balkonTrotste mama van Ambar
Nou go for it!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees niets wat een probleem is![]()
In je bloembakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Er valt weinig te graven op een balkon![]()
![]()
Heb weer een nieuwe kleurboek gekocht en twee puzzelboeken..``"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je een oplossing?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt iets typisch Smasnug ja, zelfs als je 'm gewoon op je bureau hebt liggen en je wil 'm na 1 dag inprikken krijg je dat. Vaak ook last van gehad met m'n toestellen en m'n moeder ook, lijkt wel een bug.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lieflijkquote:
Well, life can be a riot
iPhone kopenquote:
Heb er met mijn iPhones oprecht nog nooit gedonder mee gehad. Maar ik heb geen oplossing eigenlijk, Samsungs zijn vrij gevoelig voor vocht schijnbaar. Wat heel erg bizar is aangezien ze wel allemaal een zogenaamde IP rating hebben en waterdicht zouden moeten zijn tot op zekere hoogte.Well, life can be a riot
Had met mijn vorig telefoon (samsung ook water in gekregen ) omdat ik hem in mijn kontzak had toen het regendeEen paar keer die melding gehad dat er vocht in de oplaadpunt zat..
Maar bij de telefoon winkel kunnen ze hem misschien wel fiksen
Oh jee, heb je reactie terug eindelijk? Watskebeurd?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef kree het volgende:
LOL dat met die OR gaat nog een dingetje worden
Middag
Well, life can be a riot
Vertel!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef kree het volgende:
LOL dat met die OR gaat nog een dingetje worden![]()
nou niks raars had video call met dagelijks bestuur van de OR.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh jee, heb je reactie terug eindelijk? Watskebeurd?
Middag
Ze hadden me verteld (en is laatste wat ik hoorde ook hiervoor) dat ze 3 kandidaten hadden incl mezelf.
En ze wilde proberen de OR daarmee uit te breiden, alle 3 dus.
Blijkbaar kan dit dus niet wettelijk, dus er kan er maar eentje. Wat betekend dat er gestemd moet worden door hele bedrijf.
Nu had ik daar niet zo op gerekend, maar moet dus nog een kort stukje pakkende tekst schrijven waarom mensen op mij moeten stemmen
Echt goed ben ik daarin ook (not dus).
Anyway ik ben de enige nu uit die 3 die ook met zijn handen werkt en juist die hele kantoor cultuur wil ik wat over te zeggen hebben.
maar nu moet ik het dus opnemen tegen 2 van kantoor, die wss veel makkelijker stemmen krijgen want ons kent ons daar.
LOL help
Nou heb paar dagen om erover te denken hoe ik het ga omschrijven.
Do what you love, love what you do!![]()
Hoop met je meequote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:53 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ging het steeds vrij random over. Hoop nu ook.
Vraag AI om hulpquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou niks raars had video call met dagelijks bestuur van de OR.
Ze hadden me verteld (en is laatste wat ik hoorde ook hiervoor) dat ze 3 kandidaten hadden incl mezelf.
En ze wilde proberen de OR daarmee uit te breiden, alle 3 dus.
Blijkbaar kan dit dus niet wettelijk, dus er kan er maar eentje. Wat betekend dat er gestemd moet worden door hele bedrijf.
Nu had ik daar niet zo op gerekend, maar moet dus nog een kort stukje pakkende tekst schrijven waarom mensen op mij moeten stemmen
Echt goed ben ik daarin ook (not dus).
Anyway ik ben de enige nu uit die 3 die ook met zijn handen werkt en juist die hele kantoor cultuur wil ik wat over te zeggen hebben.
maar nu moet ik het dus opnemen tegen 2 van kantoor, die wss veel makkelijker stemmen krijgen want ons kent ons daar.
LOL help
Nou heb paar dagen om erover te denken hoe ik het ga omschrijven.![]()
![]()
Jij kan dit KreeWell, life can be a riot
naja kan wel wat van mijn collega's vragen, ik weet dat die wel voor mij zijn.
maargoed wij zijn een veel kleinere groep als wat op kantoor zit, dus zie mijn kansen wel wat dalen nu
anyway. als het niet lukt ook best., maar nu is het competitie enzo
ja denk ook wel, maargoed ben in deze wss in het nadeel ten opzichte van de rest.quote:
heb spin-doctor nodig nu
en een campagne leider
Het is wel je grote wens!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:56 schreef kree het volgende:
maargoed wij zijn een veel kleinere groep als wat op kantoor zit, dus zie mijn kansen wel wat dalen nu
anyway. als het niet lukt ook best., maar nu is het competitie enzo
Succes dus!!![]()
![]()
![]()
jullie helpen me wel toch? ga hier nog vragen over hebben nl wss
nouja grote wens is wat overdreven, maar wil er eigenlijk wel bij.quote:
Geen man overboord als ik het niet word ofzo, maarja omdat het nu een strijd gaat worden.......
Ben toch meer voor winnen als verliezen dan
ik heb wel wat stemmen alvast gewonnen uit mijn directe collega's.
maarja dat is mss 1% van het bedrijf. de andere 400 ofzo zitten op kantoor, dus vandaar denk ik. tja die zullen eerder voor eentje van hun kantoor maatjes stemmen.
Maar iig het is wel grappig om sowieso te proberen een keer.
\
Ben nog gematigd positief erover.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou er zeker vermelden dat het handig is dat jij iemand "uit het veld" bent en daarom dingen vanuit een ander perspectief ziet. Wat een bedrijf nodig heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:56 schreef kree het volgende:
anyway. als het niet lukt ook best., maar nu is het competitie enzoIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nou dat moet ik benadrukken denk ik en is ook waarom mijn directe collega's wel op me stemmen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
Je bent in ieder geval doortastend en hebt zo je eigen meningen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er zeker vermelden dat het handig is dat jij iemand "uit het veld" bent en daarom dingen vanuit een ander perspectief ziet. Wat een bedrijf nodig heeft.![]()
![]()
Hij is standvastquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
Je bent in ieder geval doortastend en hebt zo je eigen meningen.
Well, life can be a riot
ja precies, goeie tips alquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er zeker vermelden dat het handig is dat jij iemand "uit het veld" bent en daarom dingen vanuit een ander perspectief ziet. Wat een bedrijf nodig heeft.
moet ze ff opslaan eigenlijk want voor dit allemaal weer een topic uit het verleden is. En vandaar uit wat typen over mezelfDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon dit topic uitprintenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies, goeie tips al
moet ze ff opslaan eigenlijk want voor dit allemaal weer een topic uit het verleden is. En vandaar uit wat typen over mezelf![]()
![]()
heb ff nieuwe notitie aangemaakt enzo op laptop, daar zal ik jullie tips inzetten.
Moet het uiteindelijk wel zelf schrijven natuurlijk, maar het helpt
quote:Moet meteen denken aan "ik vergeef het jullie"
Well, life can be a riot
DoorzetterWell, life can be a riot
ik denk ook mss benadrukken dat we meer rechtstreekse communicatie willen met kantoor personeel.
Elkaar op de hoogte houden.
En hoe goed dat (want blijkt uit laatste tijd) dat als we rechtstreeks meer communicatie hebben tussen werkvoorbereiding (is semi kantoor) en die het uitvoeren dat het wel beter en handiger gaat.Do what you love, love what you do!![]()
En als het scheef is lult 'ie het ook weer rechtquote:Well, life can be a riot
ja alleen niet zeker hoe dat te omschrijven. LOLquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En als het scheef is lult 'ie het ook weer rechtDo what you love, love what you do!![]()
Eloquent?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja alleen niet zeker hoe dat te omschrijven. LOL![]()
![]()
het is simpel, gewoon eigen volk eerst ( en doel ik op zeg maar die uiteindelijk het werk uitvoeren)quote:
Dat cijferen ze wmb vaak weg.
Ok zal het maar niet zo zeggen. hoewel me dat wss stemmen oplevert van alle rest die min of meer hetzelfde doen.
Maar heb ik mss 100 stemmen.
bij lange na niet genoeg., dus moet wat zeggen wat kantoor personeel ook aanspreekt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: