SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Of die duckface foto's naast het lijk van oma: "RIP grandma, we're going to miss you! Heehee, but look at my cute butt though!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
Weet je wat ik niet snap?
Dat mensen op Facebook posten dat ze hun overleden familielid eren, maar dat dan op zo'n "typische" manier doen.
Net komt er voorbij "vandaag is mijn lieve oma hutseflutshatsikidee jarig ze zou 124 zijn geworden, maar ze overleed al op d'r 84e" eh. Ze zou vandaag dus helemaal niet 124 zijn geworden, want A. Die leeftijd haalt niemand en B, ze is 40 jaar geleden al overleden.
Misschien is dat een stukje waar ik niet zo empathisch voor ben dan, maar snap dat soort posts niet zo.![]()
Zelfde idee als zet een aars voor je raam vannachtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef ToT het volgende:
Bijzondere TT om eens diep over te gaan filosoferen...Well, life can be a riot
Ik heb al heel veel jaren mijn facebook account verwijderd. Scheelt een hoop "verwondering".Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of op z'n Derksens een kaars in iemands aars.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfde idee als zet een aars voor je raam vannacht![]()
Wist ik ook niet, volgens mij heeft iemand mij dat ooit verteld dat je dan de tt wel ziet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat soort dingen zijn ook ontzettend achterlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Of die duckface foto's naast het lijk van oma: "RIP grandma, we're going to miss you! Heehee, but look at my cute butt though!"
Wat je ook veel ziet bij influencers als ze iets ergs hebben meegemaakt dat ze een foto van zichzelf erbij zetten.
Jade Anna d'r kat overleed een paar jaar terug, geloof dat de eerste foto zijzelf in bikini was, de 2e en 3e foto van die kat en de rest was zij allemaal, zonder de kat.
Ik snap echt niet dat mensen narcisme zo levend houdenWell, life can be a riot
Hier ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog wel Facebook maar doe er niet veel mee
Upload af en toe een verhaal omdat dat gelinkt staat aan Instagram, maar verder heb ik (net als Instagram) het vooral om contact te houden met muziekvrienden.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn ook ontzettend achterlijk.
Wat je ook veel ziet bij influencers als ze iets ergs hebben meegemaakt dat ze een foto van zichzelf erbij zetten.
Jade Anna d'r kat overleed een paar jaar terug, geloof dat de eerste foto zijzelf in bikini was, de 2e en 3e foto van die kat en de rest was zij allemaal, zonder de kat.
Ik snap echt niet dat mensen narcisme zo levend houden
Bolk die narcis(t/s)en!![]()
Smoelenboek gebruik ik alleen voor Messenger en om foto's van Mini-ToT op te zetten voor vrienden en familie.![]()
Mwa misschien verwijder ik het ooit wel een keerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier ook.
Upload af en toe een verhaal omdat dat gelinkt staat aan Instagram, maar verder heb ik (net als Instagram) het vooral om contact te houden met muziekvrienden.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb het een hele poos niet gebruikt zowel FB als Instagram. Maar het is toch wel handig met sommige dingen.Well, life can be a riot
Kan zijn hoofd echt niet uitstaan
Well, life can be a riot
En nou jankt ze omdat kindjes in de buurt roepen dat ze haar borstvergrotingen willen zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn ook ontzettend achterlijk.
Ik snap echt niet dat mensen narcisme zo levend houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb iedereen ontvriend. Maar nog wel in gebruik om sommige nieuwsberichten te lezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog wel Facebook maar doe er niet veel mee![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vanmorgen deze gekeken.
1 van m'n favo muziek-reviewers en 1 van mijn all-time favo nummers!
Haar reactie vanaf 16:10!![]()
![]()
Daar is het idd ook handig voor, of om groepen te volgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Heb iedereen ontvriend. Maar nog wel in gebruik om sommige nieuwsberichten te lezen.
@Kissingbird zie wat er doorgestreept isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mis ik nog iets?
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Je gaat niet het hele evaluatieformulier vertellen dat ik goed werk heb geleverd het afgelopen jaar wat coördinatie was en dan vertellen dat ik het niet moet ambieren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af waar het aan ligt, en of er misschien niet een kern van waarheid in zit. Misschien hoopt muis dat ze 't heel goed doet, en denkt ze ook dat ze het heel goed doet. Maar ligt de realiteit misschien in het midden?
Als ik het fout heb heb ik het fout, maar dan zou ik zeggen @:ieniminimuis Ga eens even goed praten met je leidinggevende/manager/whatever en geef aan wat jouw visie is, hoe jij het ziet, en wat jij graag zou willen omdat jij het dat waard vind en vind dat je ze daar wel in kan ondersteunen !
Dat is hetzelfde als tegen normale mensen zeggen dat ze heel goed zijn in eten maar het vooral niet moeten doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
En nou jankt ze omdat kindjes in de buurt roepen dat ze haar borstvergrotingen willen zien.![]()
![]()
![]()
Dat is toch ook wel intens ja. Haar doelgroep bestaat uit jonge mensen en die hebben niet echt respect voor privacy. Maar dit is wel hilarisch. Pronken met je borstvergroting, vertellen welke cup, hoeveel CC en weet ik veel wat allemaal. En als iemand dan zegt "laat je borstvergroting zien" ga je huilen
Al moet ik wel bekennen, dat ik het wél weer een ander verhaal vind m.b.t die gast met dat waterpistool. Veel mensen bagatelliseren het "het is maar water" maar die missen het punt.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar is het idd ook handig voor, of om groepen te volgen![]()
![]()
Ja dit klinkt echt vreemd. Je zou het op één of andere manier moeten kunnen aanvechten, lijkt me toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat niet het hele evaluatieformulier vertellen dat ik goed werk heb geleverd het afgelopen jaar wat coördinatie was en dan vertellen dat ik het niet moet ambieren.
Dat is hetzelfde als tegen normale mensen zeggen dat ze heel goed zijn in eten maar het vooral niet moeten doen
Aan de andere kant geef je zelf aan dat je de laatste tijd niet lekker in je vel zit, en misschien dat er in die coördinerende rol nogal wat van je gevraagd wordt op emotioneel gebied?
Als de baas merkt dat je je werk super goed doet maar dat je op bepaalde terreinen op je tenen moet lopen, dan kan het advies idd zijn dat je beter iets soortgelijks kunt doen wat minder van je vergt qua emoties enzo.
Then again; als anderen nooit problemen hebben met jouw gevoelens en je doet het voor de rest goed en je loopt geen risico een burn-out op te lopen of iets dergelijks, dan is er ook niet echt een probleem, lijkt me.![]()
Pfff kip bij de Turk zit nu ook aan de 20 euro voor 3 kiloHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelf maar een kip slachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pfff kip bij de Turk zit nu ook aan de 20 euro voor 3 kilo
AaNdAcHtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
Weet je wat ik niet snap?
Dat mensen op Facebook posten dat ze hun overleden familielid eren, maar dat dan op zo'n "typische" manier doen.
Net komt er voorbij "vandaag is mijn lieve oma hutseflutshatsikidee jarig ze zou 124 zijn geworden, maar ze overleed al op d'r 84e" eh. Ze zou vandaag dus helemaal niet 124 zijn geworden, want A. Die leeftijd haalt niemand en B, ze is 40 jaar geleden al overleden.
Misschien is dat een stukje waar ik niet zo empathisch voor ben dan, maar snap dat soort posts niet zo.![]()
![]()
quote:Dat dus
Well, life can be a riot
Het WK kantklossen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:15 schreef maily het volgende:
So there's always gonna be something
And what's it gonna be today![]()
![]()
Zo werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik las kontklossen
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: