en armen ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is gebruik gemaakt van wind wat jordy vertelde en hoe hij daar gebruik van maakte.
Ik denk dat het inderdaad een zeer welkome afwisseling is ja!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:36 schreef zodeju het volgende:
Lijkt me zo lekker na al die pasta gerechten.......kan het bijna ruiken.
Ik heb geen "moet" bij deze 5, maar ik denk wel dat jordy het gaat winnen. Dus jordy gestemd.quote:
ik behoud me aan commentaar op streams dus jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker koken op haar manier
suiker, meel erbij wat maakt het uit
Echt waar, zelfs vanuit hier.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:36 schreef zodeju het volgende:
Lijkt me zo lekker na al die pasta gerechten.......kan het bijna ruiken.
Het gaat om wie jij wil dat er wint, niet om wie je denkt dat gaat winnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen "moet" bij deze 5, maar ik denk wel dat jordy het gaat winnen. Dus jordy gestemd.
zo jammer dan weer he ditquote:
snap niet waarom dat nodig isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice weer kletsen over jolien tegen jane.
Wie? Ik ken hem niet, nooit van gehoord. Wat is het voordeel van KingFaisel hebben?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jane heeft KingFaisel... ik zie het nog niet gestreden hoor...
Ik maak het soms ook in de zomer als het 30 graden is. Heerlijk hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad een zeer welkome afwisseling is ja!
Helemaal niets, is iets van buiten de streams en buiten FOK! en dat willen we ook graag zo houden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie? Ik ken hem niet, nooit van gehoord. Wat is het voordeel van KingFaisel hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |