Wat een ballententquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus heeft nog steeds niet alle 50 ballen terug gevonden hoor ik Jane net tegen Sharice zeggen
Ja, inderdaad ik denk dat ze die vervanging hebben gebruikt maar toch maar eruit hebben gehaald.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:24 schreef Ireth het volgende:
Hadden ze ook aardappel gekregen bij dat soeppakket? Dat kan dan helpen om het dikker te krijgen.
Waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jane laat die deksel er nu eens een half uur opleggen ipv steeds doorroeren
Met gefrituurde patatten zelfs nog veel meerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:24 schreef Ireth het volgende:
Hadden ze ook aardappel gekregen bij dat soeppakket? Dat kan dan helpen om het dikker te krijgen.
Nee dit is ah recept zag ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:24 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow jolien speelt weer voor halsketting bij matti...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja die houdt zich daar gelukkig wat afzijdig van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane gaat er gelukkig niet echt op in.......
Altijd op dat stiekeme onduidelijke toontje waarop ze dat doet, ze wil niet dat anderen het horen maar ze kan het niet laten dat voortdurend dat valse gedrag naar boven komt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice weer kletsen over jolien tegen jane.
80% is plasticquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:23 schreef spapaars het volgende:
Veel groen daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |