SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dus stiekem wilde hij van haar af, maar wist niet hoe hij dat moest zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.
Had je dat bericht gelezen over dat stel waarvan de man op trump had gestemd en zijn vrouw kwam uit een zuid amerikaans land. Ze waren op huwelijksreis geweest , ze had nog geen green card geloof ik maar omdat ze zojuist getrouwd waren dachten ze dat het wel goed kwam. Maar bij terugkomst mocht zij amerika niet in.
En hij zei dat hij geen spijt had van de stem
Nee johquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat ze in de week doen. Is dat waar van die dildo en kleuters?
Eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Ja sorry hoor maar Duits klinkt ook meteen zo agressief in mijn hoofd.
Nu klinkt het beetje alsof ik verplicht moet kiezen en het door mijn strot geduwd gaat worden.quote:
Mja, nee, ik denk niet dat ze spijt gaan krijgen. Ze gaan anderen de schuld geven van de ellende waarin ze terecht gaan komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.
Had je dat bericht gelezen over dat stel waarvan de man op trump had gestemd en zijn vrouw kwam uit een zuid amerikaans land. Ze waren op huwelijksreis geweest , ze had nog geen green card geloof ik maar omdat ze zojuist getrouwd waren dachten ze dat het wel goed kwam. Maar bij terugkomst mocht zij amerika niet in.
En hij zei dat hij geen spijt had van de stem
ja dat heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Er was een kindje overleden aan mazelen in de VS. Die ouders waren Mennonieten dacht ik, spraken een soort Duits brabbeltaaltje, dus dat kind was niet gevaccineerd. Maar ze raadden andere ouders nog steeds niet aan om hun kinderen te vaccineren, want het verliep meestal probleemloos en hun kind was nu op een betere plek.
https://www.texastribune.(...)gaines-county-death/
hmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Mja, nee, ik denk niet dat ze spijt gaan krijgen. Ze gaan anderen de schuld geven van de ellende waarin ze terecht gaan komen.
Als je denkt alles gelezen te hebben, komt er zoiets langs.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Er was een kindje overleden aan mazelen in de VS. Die ouders waren Mennonieten dacht ik, spraken een soort Duits brabbeltaaltje, dus dat kind was niet gevaccineerd. Maar ze raadden andere ouders nog steeds niet aan om hun kinderen te vaccineren, want het verliep meestal probleemloos en hun kind was nu op een betere plek.
Moest lachen.quote:
Dat is ook zo in het Duits.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu klinkt het beetje alsof ik verplicht moet kiezen en het door mijn strot geduwd gaat worden.
Als je voor ultieme vrijheid bent moeten ze dat zelf weten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja boeiend, niet mijn kind.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je voor ultieme vrijheid bent moeten ze dat zelf weten natuurlijk
In het Groningse gebarentaal geven ze een draai aan het woord voor lentequote:
Whutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit komt gewoon van de website
Bovendien hebben ze er nog veertig dusjah wat geeft het.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Hm, naar een soort karnemelk/ drinkyoghurt naturel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat verkopen ze hier ook. waar smaakt dat naar?
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
In het Groningse gebarentaal geven ze een draai aan het woord voor lente
Stom dialect dat Utrechts
Zieke burn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.
Wel een burn?quote:
Dat is ook de bedoeling ervanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 6,5 uur geslapen en mijn slaapscore is 91 (uitstekend)
Ben je een beetje zuur?quote:
Zo'n dikke zachte sticker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik wil die sticker wel hoor.
Doe er maar eentje van een cavia of een paard.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik wil die sticker wel hoor.
Doe er maar eentje van een cavia of een paard.
Die is schattigquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hadden jullie dat vroeger ook, dat je een heel mooi stickervel had maar je stickers nergens op durfde te plakken want dat was zonde, dus dan gebruikte je ze maar nooit.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hadden jullie dat vroeger ook, dat je een heel mooi stickervel had maar je stickers nergens op durfde te plakken want dat was zonde, dus dan gebruikte je ze maar nooit.
Heb je dat stickervel nu nog?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze meer dan 1 capi ? Wel zo gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier nu op het eiland een capibara cafe maar ben er niet geweest. Weet niet of het nou helemaal okay is voor de beestjes en het ziet er ook niet heel groot uit
ja dat denk ik wel maar houden die beestjes wel van al die aandacht?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze meer dan 1 capi ? Wel zo gezellig
Ligt vast nog wel ergens. Mag niet weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat stickervel nu nog?
https://youtube.com/shorts/wU1x1mTxA9c?si=-2ZRV6PovS3hHrMgquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier nu op het eiland een capibara cafe maar ben er niet geweest. Weet niet of het nou helemaal okay is voor de beestjes en het ziet er ook niet heel groot uit
Ja, goede vraag.. Zie weleens filmpjes dat ze geaaid worden door mensen en dat ze dan helemaal genieten, maar dat zal per capi ook wel verschillenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel maar houden die beestjes wel van al die aandacht?
Wat eten ze?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer capi's gevoerd in een dierentuin.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/wU1x1mTxA9c?si=-2ZRV6PovS3hHrMg
Was het voeren leuk?quote:
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal tijdens bezoek aan het capibaracafé:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me aangesproken op de een of andere manier.
Die fotoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips die vindt jij vast leuk
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
ja populaire route.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:12 schreef Koen66 het volgende:
Zaten op de Dubai-Amsterdam vlucht een fors aantal die uit Bangkok kwamen
smeltquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DHhrzvfpCxF/
Cruise vanuit Dubai en nog 2 dagen daarna Dubaiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja populaire route.
hoe was het> wat heb je allemaal gedaan?
Zo zo. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cruise vanuit Dubai en nog 2 dagen daarna Dubai
En was het leuk?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cruise vanuit Dubai en nog 2 dagen daarna Dubai
Oh misschien kan jij er hier even een paar van het plafond halen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien kan jij er hier even een paar van het plafond halen.
oh nicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers was het ook!
[..]
Het was ubertof!
Je hebt het ze niet gevraagd?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet waar ze ineens vandaan komen.
Ze zeggen zo weinig terug.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het ze niet gevraagd?
Wat voor zijn het?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien kan jij er hier even een paar van het plafond halen.
Heb geen foto's online staanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice![]()
heb je fotos voor ons? met welk schip was je?
Vooral van die vieze hooiwagens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor zijn het?
En moeten ze wel weg? Ze vorlen zich misschien wel juist heel prettig daar. Ja spinnen hebben ook gevoelens.
Hooiwagens zijn geen spinnen. Je bedoelt denk ik trilspinnen. Die zitten altijd in hoekjes bij het plafond.quote:
Mag ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hooiwagens zijn geen spinnen. Je bedoelt denk ik trilspinnen. Die zitten altijd in hoekjes bij het plafond.
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hooiwagens zijn geen spinnen. Je bedoelt denk ik trilspinnen. Die zitten altijd in hoekjes bij het plafond.
Mooierds zijn dat en kriebelen zo lekker als ze over je hand lopenquote:
Ik stuur mijn adres wel even in een DM.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooierds zijn dat en kriebelen zo lekker als ze over je hand lopen
geef mij dan maar een tarantulaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooierds zijn dat en kriebelen zo lekker als ze over je hand lopen
Rot op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
geef mij dan maar een tarantula
ziet er wel schattig uit ofzo maar niets voor mij iig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:28 schreef drakin het volgende:
Ik volg deze op insta, 1 van haar filmpjes:
https://www.instagram.com(...)MXU4NWd1MXFxdWNxaQ==
Ze heeft kleine springspinnen als huisdier
Dat zijn zulke leuke beestjes. Zat er laatst naar te kijken of ik die kon houden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:28 schreef drakin het volgende:
Ik volg deze op insta, 1 van haar filmpjes:
https://www.instagram.com(...)MXU4NWd1MXFxdWNxaQ==
Ze heeft kleine springspinnen als huisdier
Heel veel mensen zijn door haar lieve filmpjes van hun spinnenangst afgekomen.quote:
Hoezo "ineens"?quote:
Ze heeft zelfs slaapzakjes voor zequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ziet er wel schattig uit ofzo maar niets voor mij iig.
Ja echt wel, maar wat is nu niet behoorlijk duur geworden. Het is altjd schrikken bij het afrekenen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is een cafetaria ook behoorlijk duur geworden?
moet je zo'n terrarium kopen toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn zulke leuke beestjes. Zat er laatst naar te kijken of ik die kon houden.
Ja eerst een heel kleintje en als ze volwassen zijn een iets grotere. Maar je zit ook met temperatuur en luchtvochtigheid enzo, dat vind ik lastig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je zo'n terrarium kopen toch?
Of een plafond hebben zoals amaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je zo'n terrarium kopen toch?
Misschien heb ik het altijd (on)bewust genegeerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet me hier al heel lang in voor het welzijn van spinnies.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
* blockquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Dat ja. Ger is altijd goed voor spinnetjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet dat iedere spinhouder een stuk jungle in huis heeft gekocht daarvoor of juist woestijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eerst een heel kleintje en als ze volwassen zijn een iets grotere. Maar je zit ook met temperatuur en luchtvochtigheid enzo, dat vind ik lastig.
Alles er onder leggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Enige nadeel aan mijn "nieuwe" tuintafel is wel dat je alles erop ziet liggen
Ik doe met je mee, maar als mensen graag hun huis afbranden voor 1 spin dan is dat hun probleem en steek ik er geen moeite meer in.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een eindeloos gevecht, maar ik neem die taak graag op me.
Niet voor 1 maar voor 3 misschien wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, maar als mensen graag hun huis afbranden voor 1 spin dan is dat hun probleem en steek ik er geen moeite meer in.
Honderd miljoen miljard Saharazandjes opstapelen.quote:
vind ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Sorry maar je moet gewoon ergens een grens trekken.
Je moet er ook tegen kunnen dat ze maar kort leven. 1 tot max 3 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedere spinhouder een stuk jungle in huis heeft gekocht daarvoor of juist woestijn![]()
zullen vast wel ergens staan hoe en wat en volgens mij zijn het ook wel sterkte diertjes.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel, maar wat is nu niet behoorlijk duur geworden. Het is altjd schrikken bij het afrekenen.
Dat was wel 1 van de redenen dat ik ben gestopt met ratten en nu gewoon weer een kat heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet er ook tegen kunnen dat ze maar kort leven. 1 tot max 3 jaar.
Stel je voor he.. dat spinnen stembanden hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Liefde hoort altijd gelijk oversteken te zijn, als alle spinnen twee meter hoog zouden zijn zouden ze uitsluitend achter mensen aanrennen om ze leeg te zuigen.
Joeeequote:
om het jaar afscheid te moeten nemen is wel veel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de redenen dat ik ben gestopt met ratten en nu gewoon weer een kat heb.
Die liggen ook op mijn schoenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard Saharazandjes opstapelen.
Vier van de vijf zijn nog geen 2 jaar geworden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
om het jaar afscheid te moeten nemen is wel veel ja
Ja, voor eeuwig.quote:
Is dit een hele niet subtiele hint? 👀quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor eeuwig.
Totdat je voor het laatst een keer inlogt
De Ethiopische mensen-etende gilspin met poten zo groot als de Eifeltoren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor he.. dat spinnen stembanden hebben
En dat je ze kan horen gillen
Les van de prof: Liefde bestaat uit leegzuigen en leeggezogen worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Liefde hoort altijd gelijk oversteken te zijn, als alle spinnen twee meter hoog zouden zijn zouden ze uitsluitend achter mensen aanrennen om ze leeg te zuigen.
quote:
Klinkt wel als een attractie, om de een of andere reden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Ethiopische mensen-etende gilspin met poten zo groot als de Eifeltoren.
Nou nou.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Les van de prof: Liefde bestaat uit leegzuigen en leeggezogen worden.
Maar hee, ik ben niet begonnen over naaktslakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ja duidelijk. Ik dacht dat we oke waren.
Anne Frank vond Duitsers ook niet zo tof dus je bent niet helemaal jabbiedabbie als je dol op spinnen bent.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Les van de prof: Liefde bestaat uit leegzuigen en leeggezogen worden.
398 zoekresultaten in GC op jouw naam en naaktslakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hee, ik ben niet begonnen over naaktslakken
Dat doe ik zelden.
4EverNaaktSlak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
398 zoekresultaten in GC op jouw naam en naaktslakken.
Ja weet ik veel. Het is niet alsof ik er verstand van hebquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
ik beeld me in hoe zij al haar kamers heeft gedecoreerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Katten zijn ook cutequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de redenen dat ik ben gestopt met ratten en nu gewoon weer een kat heb.
Over het algemeen wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Aaaah en dan zuigen mensen ze op en hoor je 'NEEEE MAMA IK WIL NIET DOOD'quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor he.. dat spinnen stembanden hebben
En dat je ze kan horen gillen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aaaah en dan zuigen mensen ze op en hoor je 'NEEEE MAMA IK WIL NIET DOOD'
Nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spinnen zien al hun moeders ook als eten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik echt heel veel moeite als ze ergens in het hoekje van mijn plafond zitten. Ben al geen grote fan van trappetjes enz.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
Ik vang spinnetjes altijd met een bakje, en dan een kaartje eronder schuiven en dan zet ik ze buiten
laat de spin lekker zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Kan ook moeilijk die kat tegen het plafond gooien.
Oh die laat ik meestal zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind ik echt heel veel moeite als ze ergens in het hoekje van mijn plafond zitten. Ben al geen grote fan van trappetjes enz.
Jullie kijken er niet tegenaan. En tegen vliegen heb ik gewoon een kat. Werkt prima is gisteren gebleken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat de spin lekker zitten
dan kan die zorgen dat er geen vliegjes en mugjes blijven leven in je huis
Oke die monteur is geweest. Goed moment om weer even wat anders te doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier is het altijd heet
ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Kan ook moeilijk die kat tegen het plafond gooien.
zo lang is ze nietquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Hoe lang ben je @Ama?quote:
dus dan is het weer donker als ik op het werk aan komquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Lees komend weekend gaat de zomertijd weer in
Als je dat in de winter doet, gaan ze dood.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:56 schreef essnhills het volgende:
Ik vang spinnetjes altijd met een bakje, en dan een kaartje eronder schuiven en dan zet ik ze buiten
ZOMERquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Lees komend weekend gaat de zomertijd weer in
Klinkt gezelligquote:Met een glas en een stukje papier kun je een spin makkelijk vangen en buiten zetten. Weet wel dat een huisspin er alles aan zal doen om terug binnen te komen: buiten kan ze immers niet overleven.
daar wordt aan de deur geklopt... zacht geklopt, hard geklopt!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Staat er ineens een spin met een stormram tegen de voordeur aan te beuken.
grottenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe deden huisspinnen dat dan, toen er nog geen huizen gebouwd waren?
#dtv
Holenspinnen. Later geëvolueerd tot holenbeer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#dtv
En als je dan open doet... krijg je dan een handje met sintsnoep in je gezicht?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar wordt aan de deur geklopt... zacht geklopt, hard geklopt!
quote:
Oke oke, plausibelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holenspinnen. Later geëvolueerd tot holenbeer.
dan wandelt de hele familie huisspin weer binnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dan open doet... krijg je dan een handje met sintsnoep in je gezicht?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan wandelt de hele familie huisspin weer binnen
Toen waren het nog baalspinnen. Balen dat ze geen huis hadden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#dtv
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Over het algemeen wel.En dan ben je bang voor spinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die doen dat nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht even aan balen met hooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen waren het nog baalspinnen. Balen dat ze geen huis hadden.
Met of zonder schoenen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Het was jaren en jaren 1.69 maar gemeentehuis vond dat niet kloppen de laatste keer met meten.Nu is het ineens 1.71
zit nog aan de lunch dus ben aan de melkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou, gezellig dat jullie er weer zijn.
Doe net alsof je thuis bent.
Wil iemand een kopje T?
Maar spinnen kruipen ook niet gezellig bij mij op schoot voor een knuffel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:37 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan ben je bang voor spinnen![]()
Die doen dat niet
Nou ja, ik weet niet of die huisspinnen ook melk drinken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit nog aan de lunch dus ben aan de melk
dat willen ze best maar jij geeft ze geen kansquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar spinnen kruipen ook niet gezellig bij mij op schoot voor een knuffel.
Huisspinnen met schoenen aanquote:
Dan wel met de schoenen uit als ze op schoot willenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat willen ze best maar jij geeft ze geen kans
ik vermoed ook geen Tquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of die huisspinnen ook melk drinken.
Ik denk het niet eigenlijk.
👀quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat willen ze best maar jij geeft ze geen kans
Spinnen met handschoenen aan?quote:
Ik denk dat je vermoeden klopt.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spinnen met handschoenen aan?
Logisch, ze zijn hartstikke bang voor jequote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar spinnen kruipen ook niet gezellig bij mij op schoot voor een knuffel.
Water en soms suikerwaterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of die huisspinnen ook melk drinken.
Ik denk het niet eigenlijk.
Waarom drinken ze suikerwater?quote:
omdat iemand suiker in hun water heeft gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom drinken ze suikerwater?
Nou ja zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat iemand suiker in hun water heeft gedaan
ZIEquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:46 schreef Nizno het volgende:
misschien kruipt er ook wel een slakje mee over de drempel met de familie huisspin
Ik vertrouw jullie gewoon allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZIE
Ik begin niet over slakken
Kijk mama, zij doet het. Ik deed niet meequote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZIE
Ik begin niet over slakken
volledig begrijpelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vertrouw jullie gewoon allemaal niet meer.
Ja, dat het wel duidelijk isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk mama, zij doet het. Ik deed niet mee
Duwquote:
Alineaquote:
vervelend voor jequote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinaasappel bij de lunch gegeten.
Mag hopen dat die nooit meer buiten komtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Saskia is in Assen voor de uitspraak tegen Richard K.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hopen dat die nooit meer buiten komt
quote:
de sarcasmus zat in de dakgootquote:
Tjielpppquote:
Okee karzaiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vertrouw jullie gewoon allemaal niet meer.
SOWquote:
Levenslangquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hopen dat die nooit meer buiten komt
Wat weet hij wat wij niet weten 🧐quote:
succesquote:
Goededag.quote:
Of het een D66 rechter is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat weet hij wat wij niet weten 🧐
Daaaamn. Zo ja dan is het 8 uurtjes schoffelen denk ik!quote:
Die heeft hard geremd.quote:
Wtfquote:
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.
[ afbeelding ]
Jeez.
Lees net de chauffeur is overledenquote:
Ik hoop maar dat hij daar zelf weinig van heeft meegekregen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lees net de chauffeur is overleden
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.
[ afbeelding ]
Jeez.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lees net de chauffeur is overleden
Hopelijk niet door een brake check van een opgewonden standje in een auto.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeez.
Als je dat voor een vrachtwagen doet ben je ook echt een mongool.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk niet door een brake check van een opgewonden standje in een auto.
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij daar zelf weinig van heeft meegekregen.
Dat had die bug lady een keer gegeven, of het was honingwaterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom drinken ze suikerwater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |