SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dus stiekem wilde hij van haar af, maar wist niet hoe hij dat moest zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.
Had je dat bericht gelezen over dat stel waarvan de man op trump had gestemd en zijn vrouw kwam uit een zuid amerikaans land. Ze waren op huwelijksreis geweest , ze had nog geen green card geloof ik maar omdat ze zojuist getrouwd waren dachten ze dat het wel goed kwam. Maar bij terugkomst mocht zij amerika niet in.
En hij zei dat hij geen spijt had van de stem
Nee johquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat ze in de week doen. Is dat waar van die dildo en kleuters?
Eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Ja sorry hoor maar Duits klinkt ook meteen zo agressief in mijn hoofd.
Nu klinkt het beetje alsof ik verplicht moet kiezen en het door mijn strot geduwd gaat worden.quote:
Mja, nee, ik denk niet dat ze spijt gaan krijgen. Ze gaan anderen de schuld geven van de ellende waarin ze terecht gaan komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.
Had je dat bericht gelezen over dat stel waarvan de man op trump had gestemd en zijn vrouw kwam uit een zuid amerikaans land. Ze waren op huwelijksreis geweest , ze had nog geen green card geloof ik maar omdat ze zojuist getrouwd waren dachten ze dat het wel goed kwam. Maar bij terugkomst mocht zij amerika niet in.
En hij zei dat hij geen spijt had van de stem
ja dat heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Er was een kindje overleden aan mazelen in de VS. Die ouders waren Mennonieten dacht ik, spraken een soort Duits brabbeltaaltje, dus dat kind was niet gevaccineerd. Maar ze raadden andere ouders nog steeds niet aan om hun kinderen te vaccineren, want het verliep meestal probleemloos en hun kind was nu op een betere plek.
https://www.texastribune.(...)gaines-county-death/
hmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Mja, nee, ik denk niet dat ze spijt gaan krijgen. Ze gaan anderen de schuld geven van de ellende waarin ze terecht gaan komen.
Als je denkt alles gelezen te hebben, komt er zoiets langs.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Er was een kindje overleden aan mazelen in de VS. Die ouders waren Mennonieten dacht ik, spraken een soort Duits brabbeltaaltje, dus dat kind was niet gevaccineerd. Maar ze raadden andere ouders nog steeds niet aan om hun kinderen te vaccineren, want het verliep meestal probleemloos en hun kind was nu op een betere plek.
Moest lachen.quote:
Dat is ook zo in het Duits.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu klinkt het beetje alsof ik verplicht moet kiezen en het door mijn strot geduwd gaat worden.
Als je voor ultieme vrijheid bent moeten ze dat zelf weten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja boeiend, niet mijn kind.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je voor ultieme vrijheid bent moeten ze dat zelf weten natuurlijk
In het Groningse gebarentaal geven ze een draai aan het woord voor lentequote:
Whutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit komt gewoon van de website
Bovendien hebben ze er nog veertig dusjah wat geeft het.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Hm, naar een soort karnemelk/ drinkyoghurt naturel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat verkopen ze hier ook. waar smaakt dat naar?
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
In het Groningse gebarentaal geven ze een draai aan het woord voor lente
Stom dialect dat Utrechts
Zieke burn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.
Wel een burn?quote:
Dat is ook de bedoeling ervanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om te weten dat zelfs in gebarentaal Groningers niet te verstaan zijn.
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 6,5 uur geslapen en mijn slaapscore is 91 (uitstekend)
Ben je een beetje zuur?quote:
Zo'n dikke zachte sticker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik wil die sticker wel hoor.
Doe er maar eentje van een cavia of een paard.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik wil die sticker wel hoor.
Doe er maar eentje van een cavia of een paard.
Die is schattigquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hadden jullie dat vroeger ook, dat je een heel mooi stickervel had maar je stickers nergens op durfde te plakken want dat was zonde, dus dan gebruikte je ze maar nooit.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hadden jullie dat vroeger ook, dat je een heel mooi stickervel had maar je stickers nergens op durfde te plakken want dat was zonde, dus dan gebruikte je ze maar nooit.
Heb je dat stickervel nu nog?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze meer dan 1 capi ? Wel zo gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier nu op het eiland een capibara cafe maar ben er niet geweest. Weet niet of het nou helemaal okay is voor de beestjes en het ziet er ook niet heel groot uit
ja dat denk ik wel maar houden die beestjes wel van al die aandacht?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze meer dan 1 capi ? Wel zo gezellig
Ligt vast nog wel ergens. Mag niet weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat stickervel nu nog?
https://youtube.com/shorts/wU1x1mTxA9c?si=-2ZRV6PovS3hHrMgquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier nu op het eiland een capibara cafe maar ben er niet geweest. Weet niet of het nou helemaal okay is voor de beestjes en het ziet er ook niet heel groot uit
Ja, goede vraag.. Zie weleens filmpjes dat ze geaaid worden door mensen en dat ze dan helemaal genieten, maar dat zal per capi ook wel verschillenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel maar houden die beestjes wel van al die aandacht?
Wat eten ze?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer capi's gevoerd in een dierentuin.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/wU1x1mTxA9c?si=-2ZRV6PovS3hHrMg
Was het voeren leuk?quote:
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:55 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal tijdens bezoek aan het capibaracafé:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me aangesproken op de een of andere manier.
Die fotoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips die vindt jij vast leuk
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
ja populaire route.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:12 schreef Koen66 het volgende:
Zaten op de Dubai-Amsterdam vlucht een fors aantal die uit Bangkok kwamen
smeltquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DHhrzvfpCxF/
Cruise vanuit Dubai en nog 2 dagen daarna Dubaiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja populaire route.
hoe was het> wat heb je allemaal gedaan?
Zo zo. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cruise vanuit Dubai en nog 2 dagen daarna Dubai
En was het leuk?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cruise vanuit Dubai en nog 2 dagen daarna Dubai
Oh misschien kan jij er hier even een paar van het plafond halen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien kan jij er hier even een paar van het plafond halen.
oh nicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers was het ook!
[..]
Het was ubertof!
Je hebt het ze niet gevraagd?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet waar ze ineens vandaan komen.
Ze zeggen zo weinig terug.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het ze niet gevraagd?
Wat voor zijn het?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien kan jij er hier even een paar van het plafond halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |