Dat zou me niet verbazen. Betekent wel dat ik na a.s. vrijdag weer tijd over hebquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die schijnt al bekend te zijn : Jordy of Jolien winnaar![]()
deborah?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:46 schreef mazaru het volgende:
Mattheus zegt dat hij uit een gezin met weinig geld komt. Maar hoe kan hij dan de rijke kant zijn geweest in dat programma arm/rijk?
of zelf geld verdientquote:
De laatste week kijk ik sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Betekent wel dat ik na a.s. vrijdag weer tijd over heb
Ik dacht dat het allemaal jokers warenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Vraag me nog wel af wat die jokers doen? Als dat betekent dat ze zichzelf van de bank mogen halen dan is de finale helemaal al bekend
Nou, ik zag het huis waar hij toen woonde en dat zag er niet naar uit dat hij weinig geld had thuis.quote:
Hij is niet arm iigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik zag het huis waar hij toen woonde en dat zag er niet naar uit dat hij weinig geld had thuis.
Oh jij weet waar zijn huis woontquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik zag het huis waar hij toen woonde en dat zag er niet naar uit dat hij weinig geld had thuis.
Klopt. Zou jammer zijn..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook..anders is het spel al helemaal gespeeld
Ergens is het al gespeeld , dat weten we al wekenquote:
Wat een verschil met hoe hij zit als Jolien weer bij hem komt zitten. Armen over elkaar en hellend van haar af.quote:
Nu zie je ontspanning in zijn gezichtquote:
Klopt, gelopen koers mede dankzij BB naar mijn meningquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens is het al gespeeld , dat weten we al weken
Ik heb nog ergens de hoop dat de stemmers op Sharice en Jane allemaal op Mattie zullen gaan stemmen. Dan liggen Mattie en Jordy vrijwel gelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens is het al gespeeld , dat weten we al weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |