Misschien zou het wel eens kunnen zijn dat Milena en Jane meegegaan zijn in het gedrag van charise omdat ze bijna alleen stonden/staan in de groep. Vind Jane helemaal niet afgunstigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:07 schreef riri het volgende:
Charise is weer helemaal vervallen in haar valse geniepige gedrag wat ze ook samen met Milena vertoonde, het is haar karakter gewoon en ze heeft nu weer iemand gevonden waar ze dat zonder tegenspraak bij kan openbaren omdat Jane eigenlijk hetzelfde karakterprobleem heeft, vals en afgunstig
vind Jane vooral een toneelspeelsterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Misschien zou het wel eens kunnen zijn dat Milena en Jane meegegaan zijn in het gedrag van charise omdat ze bijna alleen stonden/staan in de groep. Vind Jane helemaal niet afgunstig
Tuurlijk. Het was ook al een paar keer 'uit' geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
maar, hij wist toch al, dat het niet goed zat?
SM ? Mobiel?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:40 schreef mazaru het volgende:
Zodra hij zijn wat opendoet? Zijn tending?
Die is te bekend met rls en tv wereld bekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Jane vooral een toneelspeelster
Ik leer allemaal nieuwe woorden van gastenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik leer allemaal nieuwe woorden van gasten
Dat is toch een oud poppen-merk Wildebrasquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:32 schreef Puzzie het volgende:
Mattie en Jane over hun werk, nu of Jane Wildebras kent
Is een nadeel vind ik, zijn er helaas meer,quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jane heeft wel veel in de entertainment wereld. Jane heeft vrees voor vrijdag waar ze eventueel heen gaat.
[..]
Die is te bekend met rls en tv wereld bekend.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is toch een oud poppen-merk Wildebras
Die schijnt al bekend te zijn : Jordy of Jolien winnaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Vraag me nog wel af wat die jokers doen? Als dat betekent dat ze zichzelf van de bank mogen halen dan is de finale helemaal al bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |