gisteren eerste aflevering nieuwe weekquote:
Wellicht realiseren ze zich allebei, door zaken uit het verleden, dat het geen zin zal hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet, als je duidelijke signalen heb dat het thuis niet goed gaat in je relatie en je je serieus afvraagt of die relatie er überhaupt nog is, dan ga je toch naar huis? Dan blijf je toch niet in dat huis zitten?
Daarmee geef je naar mijn idee ook het gevoel dat je (voormalige) partner minder belangrijk is dan je deelname aan een tv programma? En help je ook je relatie verder om zeep? Ga er voor vechten?
Dat vind jij maar het gaat over Mattie en die zit in de situatiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet, als je duidelijke signalen heb dat het thuis niet goed gaat in je relatie en je je serieus afvraagt of die relatie er überhaupt nog is, dan ga je toch naar huis? Dan blijf je toch niet in dat huis zitten?
Daarmee geef je naar mijn idee ook het gevoel dat je (voormalige) partner minder belangrijk is dan je deelname aan een tv programma? En help je ook je relatie verder om zeep? Ga er voor vechten?
Ze kan niet veel lager...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
En degene die achter Jane's campagne zit
is nogal een moddergooier
overal
Kan Jane niks aan doen
maar gaat haar niet helpen
Ik lees anders ook veel moddergooien van de Jordy clanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
En degene die achter Jane's campagne zit
is nogal een moddergooier
overal
Kan Jane niks aan doen
maar gaat haar niet helpen
Ik heb het niet specifiek over Matti, maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind jij maar het gaat over Mattie en die zit in de situatie
Hij weet weinigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
maar, hij wist toch al, dat het niet goed zat?
Klopt, en degene die nu zo bezig is, is Faisel. Dat is niet degene die haar SM bijhoudtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees anders ook veel moddergooien van de Jordy clan
Ik denk dat het niet zo met elkaar verschilt
De SM is echt heel erg dit jaar, ik lees het niet eens meer, vreselijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees anders ook veel moddergooien van de Jordy clan
Ik denk dat het niet zo met elkaar verschilt
Ja in het algemeen is het makkelijker om te oordelen als je er zelf niet inzitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over Matti, maar in het algemeen.
En idd, dat vind ik. Zoals ik al begon "ik snap niet..."
Dat heb ik ook gelezen maar ik heb ook de andere clan gelezen , er zit weinig verschil in het moddergooienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt, en degene die nu zo bezig is, is Faisel. Dat is niet degene die haar SM bijhoudt
Klopt, daarom oordeel ik ook niet, maar vraag ik me iets afquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja in het algemeen is het makkelijker om te oordelen als je er zelf niet inzit
ftfyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, daarom oordeel ik ook niet, maar vraag ik me iets af
Okayquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kloot, daarom oordeel ik ook niet, maar vraag ik me iets af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |