Ik geloof er ook niet zo in hoor. Het echte leven begint weer met verplichtingen en je eigen vrienden en familie. Misschien af en toe eens samen komen maar heel veel meer zie ik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien gaat het er komen maar ik denk dat de situatie sowieso gaat veranderen als ze weer thuis zijn en hun leven weer oppakken. Je kan nu van alles afspreken maar hoe reëel is dat. Het is wel een mooie gedachte geweest vanuit de situatie waar ze nu in zitten.
heel met schouderkarbonadequote:
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
moet dat niet gesneden worden dat vlees?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Doen ze het vlees nu ongesneden in die pan.
Ik had nog nooit van jane of Mattie gehoord, ken ook verder helemaal geen influencers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoop volgende seizoen echt zonder influencers of mensen die al meegedaan hebben aan andere programma's. Of doe alleen mensen uit die wereld er in zetten dus iedereen gelijk.
Nee, doe ik nooit. Ik snij wel altijd de kluif er al uit, dan speklappen en schouderkarbonades in de pan, en als die gaar zijn er uit halen net schuimspaan en dan kort snijden en terug in de pan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heel met schouderkarbonade
moet dat niet gesneden worden?
Doe ik ook nooit, pas nadat het vlees gaar is snijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja niet even aangebakken of klein gesneden
Ik wil er gewoon niet aan. Ik verdring die gedachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens is het al gespeeld , dat weten we al weken
Nee doe ik ook niet gewoon goed lang laten kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja niet even aangebakken of klein gesneden
Ik kon ze ook niet hoor. Ik kijk nooit naar die bloggers en vloggers. Interesseert me echt geen bal wat die te vertellen hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van jane of Mattie gehoord, ken ook verder helemaal geen influencers.
dus voor mij maakt het geen verschil
Vrij simpel hoor, spliterwten, karbonades en speklappen in de pan, aan de kook brengen, laag draaien en pruttelen. Ondertussen de groentes en aardappelen snijden. Vlees kort snijden als dat gaar is, groentes, aardappelen en vlees weer terug. Rook worst in plakjes en er ook bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zal eerlijk toegeven dat ik nog nooit zelf erwtensoep heb gemaakt, maar ik had er een ander idee bij. Zal fout zijn.
vlees niet goed bakken, maar kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:11 schreef Hznootje het volgende:
Oh wauw, we gaan weer COetenmaken doen? Niet goed snijden, niet goed handen wassen etc…
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Goh verrassend. Jordy heeft de vrijstelling
die hadden ze wel bij de boodschappen heb die zien leggenquote:
Nou dan hoeven we vrijdag ook niet meer te kijken..Jolien en Mattheus de Joker nog inzetten en we zijn klaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Dit wisten we toch al?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
ik geef het op, had nog een beetje hoop voor charise, maar dit is zo ontzettend doorgestoken kaart aan het worden
Die spellen worden voor het programma al gemaakt. Gister de.tickets te verdienen hiervoor. Was jordy derde dus dit is toeval en heeft niets met man tegen vrouwen te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het ging dus om kracht in de armen. Goeie keus van BB. Jordy tegen twee vrouwen
Tuurlijk niet. Dan is het voordeel voor Jordy wegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, nu kun je het dus uitspellen .. jammer. Had weer een puzzel gedaan. Het hele seizoen is toch al puzzelen.
Bij Jolien en Mattheus. Daar heeft Sharice dus niets aan. Ook heel slim gespeeld van BBquote:
Is niet van te voren toch te organiseren. Die knopen gister hebben ze echt zelf moeten doen. Jolien zegt al het was op lengte afgesteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:17 schreef Sestra666 het volgende:
niet eerlijk idd, vrouwen tegen een man
maar ja dat is bb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |