Dat zou me niet verbazen. Betekent wel dat ik na a.s. vrijdag weer tijd over hebquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die schijnt al bekend te zijn : Jordy of Jolien winnaar![]()
deborah?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:46 schreef mazaru het volgende:
Mattheus zegt dat hij uit een gezin met weinig geld komt. Maar hoe kan hij dan de rijke kant zijn geweest in dat programma arm/rijk?
of zelf geld verdientquote:
De laatste week kijk ik sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Betekent wel dat ik na a.s. vrijdag weer tijd over heb
Ik dacht dat het allemaal jokers warenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:44 schreef Hznootje het volgende:
Vraag me nog wel af wat die jokers doen? Als dat betekent dat ze zichzelf van de bank mogen halen dan is de finale helemaal al bekend
Nou, ik zag het huis waar hij toen woonde en dat zag er niet naar uit dat hij weinig geld had thuis.quote:
Hij is niet arm iigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik zag het huis waar hij toen woonde en dat zag er niet naar uit dat hij weinig geld had thuis.
Oh jij weet waar zijn huis woontquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik zag het huis waar hij toen woonde en dat zag er niet naar uit dat hij weinig geld had thuis.
Klopt. Zou jammer zijn..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook..anders is het spel al helemaal gespeeld
Ergens is het al gespeeld , dat weten we al wekenquote:
Wat een verschil met hoe hij zit als Jolien weer bij hem komt zitten. Armen over elkaar en hellend van haar af.quote:
Nu zie je ontspanning in zijn gezichtquote:
Klopt, gelopen koers mede dankzij BB naar mijn meningquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens is het al gespeeld , dat weten we al weken
Ik heb nog ergens de hoop dat de stemmers op Sharice en Jane allemaal op Mattie zullen gaan stemmen. Dan liggen Mattie en Jordy vrijwel gelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens is het al gespeeld , dat weten we al weken
Hij kende Jane al tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu zie je ontspanning in zijn gezicht
ik vind dat toch wel heel opvallend dat dit wel kan bij Jane en niet bij Jolien
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een verschil met hoe hij zit als Jolien weer bij hem komt zitten. Armen over elkaar en hellend van haar af.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu zie je ontspanning in zijn gezicht
ik vind dat toch wel heel opvallend dat dit wel kan bij Jane en niet bij Jolien
heel bijzonder is het huis nietquote:
Niet echt hoor. Zij was vriendin met zijn vriendin, maar ze konden elkaar nog niet. Alleen van horen zeggen.quote:
Jane is een vriendin van Deb, de (ex) vriendin van mattiequote:
Kan me wel herinneren dat hij gestrest was om Jane in het begin, vanwege Deborahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Jane is een vriendin van Deb, de (ex) vriendin van mattie
maar ze hadden elkaar nog nooit gezien of gesproken voor BB
neem aan dat hij met Deborah samenwoonde en niet meer in huis zatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
M.a.w die ‘kartel’ trip die gaat er niet komen. Althans niet met Mattheusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
Mattie gaat een family trip doen , familie bezoeken in Denemarken , Zwitserland ,hoppen naar Brazilië, etc
Ja hoop volgende seizoen echt zonder influencers of mensen die al meegedaan hebben aan andere programma's. Of doe alleen mensen uit die wereld er in zetten dus iedereen gelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is een nadeel vind ik, zijn er helaas meer,
Vooral die "O Wee" vind ik om te gierenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Ireth het volgende:
![]()
https://showbizzsite.be/n(...)bncmYMzL4waj1cPI3gLQ
Echt waar je je druk om kan maken zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vooral die "O Wee" vind ik om te gieren
zal echt wel doorgaan hoor, denk dat hij die nu weer even vergeten is zoals hij alles vaak vergeet door zijn ideeenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
M.a.w die ‘kartel’ trip die gaat er niet komen. Althans niet met Mattheus
Of hij neemt ze meequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zal echt wel doorgaan hoor, denk dat hij die nu weer even vergeten is zoals hij alles vaak vergeet door zijn ideeen
Dat zei hij gister ook. Weer helemaal vanaf 0 beginnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Matti weet niet of hij weer alle moeite er in wil steken
een nieuw persoon
Dan woonde zijn moeder zeker ook bij ze want hij zat aan de eettafel met zijn moederquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neem aan dat hij met Deborah samenwoonde en niet meer in huis zat
misschien op bezoek ja geen idee hoor of hij heeft van zijn geld mams huis gerenoveerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan woonde zijn moeder zeker ook bij ze want hij zat aan de eettafel met zijn moeder
Hij woonde bij zijn moeder en ging samen met zijn moeder naar het arme huisquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien op bezoek ja geen idee hoor of hij heeft van zijn geld mams huis gerenoveerd
maar meestal gaat het om de stel hun eigen huis en ja hij en Deb kunnen best goed verdiend hebben met alles
Misschien gaat het er komen maar ik denk dat de situatie sowieso gaat veranderen als ze weer thuis zijn en hun leven weer oppakken. Je kan nu van alles afspreken maar hoe reëel is dat. Het is wel een mooie gedachte geweest vanuit de situatie waar ze nu in zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
M.a.w die ‘kartel’ trip die gaat er niet komen. Althans niet met Mattheus
Ik denk niet dat het er van gaat komen. Keanu is niet bepaald gecharmeerd van Jordy las ik in een interview met hem.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien gaat het er komen maar ik denk dat de situatie sowieso gaat veranderen als ze weer thuis zijn en hun leven weer oppakken. Je kan nu van alles afspreken maar hoe reëel is dat. Het is wel een mooie gedachte geweest vanuit de situatie waar ze nu in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |