Na vrijdag is het spel voor mij sowieso klaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ook het laatste spel dus. Vanaf nu is het anderhalve week uitzitten.
Modderworstelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
sportkleding aan
alle sieraden moeten af
ook oorbellen
dan komt er dus wel een sportief spel
als er daadwerkelijk een ticket te winnen valt
het is meer bizar hoe BB stuurtquote:
jordy?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Matti hij was me weer aan het dissen he
hij moet me echt hebben
BBquote:
Huh?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het is off topic maar ik ben er al 6 keer uitgegooid hier , echt zwaar irritant
Ik ben benieuwd of het Jolien lukt om Mattheus te verleiden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na vrijdag is het spel voor mij sowieso klaar![]()
De laatste week is het minst interessant , die finale kijk ik nooit.
oude of nieuwe layoutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het is off topic maar ik ben er al 6 keer uitgegooid hier , echt zwaar irritant
Dat gaat haar niet lukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het Jolien lukt om Mattheus te verleiden.
denk het niet, maar zeker weten doe ik het niet... hij heeft wel jeuk geloof ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het Jolien lukt om Mattheus te verleiden.
Ja dan springt de pagina plots naar een ad, is al lang gemeld , meerdere mensen hebben hier last van maar er gebeurd niks meequote:
Oh dat is kut idd! Mobiel zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dan springt de pagina plots naar een ad, is al lang gemeld , meerdere mensen hebben hier last van maar er gebeurd niks mee
We gaan het zien. Ze heeft nog anderhalve weekquote:
Op naar het Maliveld!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Ireth het volgende:
![]()
https://showbizzsite.be/n(...)bncmYMzL4waj1cPI3gLQ
Nu nog een ruggegraatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef greysbones het volgende:
scheelt dat Matti wel zelfreflectie heeft
omg!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Ireth het volgende:
![]()
Of niet , Misschien gaat Mattie wel naar huis Of toch Jolienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ze heeft nog anderhalve week
Nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze is geraffineerd, en lelijk is ze niet
Ik ben bang dat het tussen Sharice en Jane gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of niet , Misschien gaat Mattie wel naar huis Of toch Jolien
Die kans is aanwezigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het tussen Sharice en Jane gaat
das wel lullig iddquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:20 schreef Ireth het volgende:
![]()
Kartel is nog nooit bevoordeeld idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er hetzelfde wordt gehandeld
Hij doet zijn best om het tegen te houden. Maar onderschat Jolien niet. Als die haar zinnen op iemand heeft gezet dan trekt ze alle trucs uit de kast om te krijgen wat ze wil.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb niet het gevoel dat Mattie op zoek is naar een one-night stand in een RLS .. niet meer in ieder geval. Vooral niet met iemand die overal d'r aanhangwagentje aanhangt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kartel is nog nooit bevoordeeld idd.
ditquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef Ireth het volgende:
Ik snap niet, als je duidelijke signalen heb dat het thuis niet goed gaat in je relatie en je je serieus afvraagt of die relatie er überhaupt nog is, dan ga je toch naar huis? Dan blijf je toch niet in dat huis zitten?
Daarmee geef je naar mijn idee ook het gevoel dat je (voormalige) partner minder belangrijk is dan je deelname aan een tv programma? En help je ook je relatie verder om zeep? Ga er voor vechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |