Nou ja, het was wel waarom Jan het een goed idee vond om in de meloenen te gaan kijken. En Jan is niet de mol, zoals we nu weten. Dus hij is wel echt om de tuin geleid vanwege de boor.quote:Op zondag 6 april 2025 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Behalve de meloenboor is de molkoffer niet aan de orde geweest.
Ik vond dat niet zo'n sterk wapen, zoals door de mol in het gesprek met Gilles beweerd werd…
Tja, ik verdacht haar na aflevering 1 en ik sluit het nog steeds niet uit...quote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zul je zien dat Hilde de mol is, dan zit ze in elke aflevering
Ik denk niet dat ze de Mol is, maar dat ze door haar gedrag, en daardoor prima beeldmateriaal, een prima afleidende factor is voor de persoon die wel de Mol is.quote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zul je zien dat Hilde de mol is, dan zit ze in elke aflevering
In Vlaanderen zegt een meerderheid steken. Denk ik.quote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Felagund het volgende:
In de koffer stoppen is toch normaal Nederlands hier?
Ja, maar die Belgen kunnen elkaar onderling vaak niet eens verstaan, omdat ze per regio soms heel andere woorden gebruiken…quote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Felagund het volgende:
In de koffer stoppen is toch normaal Nederlands hier?
Nog even en ze wil met iemand een bondjequote:Op zondag 6 april 2025 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de Mol is, maar dat ze door haar gedrag, en daardoor prima beeldmateriaal, een prima afleidende factor is voor de persoon die wel de Mol is.
Getverdemme!
Met een 'echte' 800 euro in haar koffer vorige week zou ze dat niet nodig moeten hebben…quote:Op zondag 6 april 2025 21:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nog even en ze wil met iemand een bondje
Na de in de blubber verloren schoen van Hilde in de trailer voor deze aflevering viel me dat vorige week al op. En nu dus weer een voetmassage…quote:
Ik vind de dames niet zo leuk. Ja Els gaat wel, maar twee vergeet ik elke week dat ze meedoen en Hilde begint op mijn zenuwen te werken.quote:Op zondag 6 april 2025 21:04 schreef Aberkullie het volgende:
Ik weet niet maar ik vind de hele groep niet zo dit jaar, kom er niet lekker in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |