SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan niet weg van het bureau, poes heeft me gisteren gemist en moet nu keihard spinnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik sta op om nuttig te zijn en mijn darmen zeggen nee we gaan eerst poepen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan niet weg van het bureau, poes heeft me gisteren gemist en moet nu keihard spinnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Diep maar kortquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ahh beter!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oh bah, wij waren bang voor zo'n dame met de kraamweek maar nee.. was wel een oudere dame maar wel een die het vak verstond en verantwoord buiten de lijntjes kleurde, een erg fijn mens. Ook een die onze humor vrij snel oppakte, dus die chemie zat wel goed. Van het consultatiebureau hebben we een jong dametje waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten![]()
Oja, en die doet haar werk ook goed. Benaderd de kleine rustig en geeft de informatie goed weer, we zijn open en eerlijk geweest over ons drank/drugsverleden en geen kwade blik of iets, alleen maar respect hoe we er nu mee omgaan
Ja de kraamzorg was hier overigens ook super goed.
De verloskundige ook, maar de stagiaire die meeliep.....Laten we het zo zeggen; dat was de eerste keer dat ze iemand hadden die de stage niet haalde.
![]()
oh ja wilde nog naar de kapper
misschien handiger voor morgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gisteren ritje cabrio was de conclusie wel, het haar is te lang, het wordt een vogelnestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn! Ja hier gaat het goed hoor! Lekker geslapen.quote:
Nu eerst een kopje koffie, kan ik u er ook een inschenken?![]()
![]()
Meest vriendelijk van uquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Ja hier gaat het goed hoor! Lekker geslapen.
Nu eerst een kopje koffie, kan ik u er ook een inschenken?
Gaarne
Wilt u er misschien een koekje bij?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* KoningWouter schenkt Greys een kopje dampende hete koffie in.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meest vriendelijk van u
Gaarne
Wilt u er misschien een koekje bij?
Jaa lekker een koekje, welke zijn het?![]()
Ontbijtkoek, een wafel of een dickmannsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter schenkt Greys een kopje dampende hete koffie in.
Jaa lekker een koekje, welke zijn het?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een lekker wafel!! Gaarne!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ontbijtkoek, een wafel of een dickmanns![]()
![]()
Jusquote:Het leven is een feestjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh lekker een beetje slagroom graag. Wat een verwennerij!
Je moet zelf de slingers ophangen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik geef er zelf een slinger aanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus
[..]
Het leven is een feestje
Je moet zelf de slingers ophangen![]()
![]()
Aankleden en werken.![]()
Ben net thuis voor m’n gevoel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Werkse!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Aankleden en werken.![]()
Ben net thuis voor m’n gevoel![]()
Soms knapt de slingerquote:Ow ik dacht dat het feestje dan over wasquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms knapt de slingerquote:Ow ik dacht dat het feestje dan over wasquote:quote:ly
Greesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms knapt de slinger
[..]
Ow ik dacht dat het feestje dan over was
[..]ly
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
What the what
Waarom blijven mijn quotes elke keer staan
Je wilt te snel posten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
What the what
Waarom blijven mijn quotes elke keer staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
After partyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms knapt de slinger
[..]
Ow ik dacht dat het feestje dan over was![]()
![]()
Nakend sporten, zo deden de oude Grieken dat ook, komt het woord gymnastiek ook vandaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Soms op mobiel als je dan een post quote en je gaat weer een pagina terug om ook weer een post te quoten.. Je dan wel eens het vorige bericht in de post komt te staan..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nakend...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:12 schreef hemarookworst het volgende:
Nakend sporten, zo deden de oude Grieken dat ook, komt het woord gymnastiek ook vandaan![]()
![]()
Wanneer ga je ?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:12 schreef hemarookworst het volgende:
Nakend sporten, zo deden de oude Grieken dat ook, komt het woord gymnastiek ook vandaan
Kom ik even kijken
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als jij er bent is het altijd een feestje
Ja ik ga ook zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kwart over in de sportschool![]()
![]()
Mooie tijdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kwart over in de sportschool![]()
![]()
Ik heb zo het beoordelingsgesprek ja en ik hoop dat leidinggevende het van nature gaat bespreken en ik er niet naar hoef te vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij gaat zo meer duidelijkheid krijgen he?
Môgguh!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat zou idd wel fijn zijn. Succes muis, ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zo het beoordelingsgesprek ja en ik hoop dat leidinggevende het van nature gaat bespreken en ik er niet naar hoef te vragen![]()
![]()
Ik ga in ieder geval niet van slecht nieuws uit. Sowieso kunnen ze je er echt niet zomaar uit knikkeren als je een normaal contract hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zo het beoordelingsgesprek ja en ik hoop dat leidinggevende het van nature gaat bespreken en ik er niet naar hoef te vragen![]()
Succes Muis! Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zo het beoordelingsgesprek ja en ik hoop dat leidinggevende het van nature gaat bespreken en ik er niet naar hoef te vragen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: