Volgens mij had de NS vroeger best veel huizen voor personeel vlak bij de stations, als ik me niet vergis hadden ze dat in Haarlem nog heel lang.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:08 schreef William_Papadin het volgende:
Ik mag het vervoersmiddel wat ik gebruik tijdens werk mee naar huis nemen.
Gaat alleen een beetje lastig want ik ben treinmachinist.
Ik ook, maar de brandweerauto past niet in m'n garagequote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:08 schreef William_Papadin het volgende:
Goede koffie is wel een pre ja, merk dat het nogal verschilt per bedrijf, vaak zie je ook dat als de kwaliteit koffie goed is, mensen er ook minder van drinken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:00 schreef Aberkullie het volgende:
Wij hebben sinds kort de optie voor latte macchiato op de koffiemachine.
Ik zei niet dat het goede koffie was, er is gewoon een extra optie bijgekomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede koffie is wel een pre ja, merk dat het nogal verschilt per bedrijf, vaak zie je ook dat als de kwaliteit koffie goed is, mensen er ook minder van drinken.
Wat lief, mag je ook zijn voeten kussen dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:41 schreef Näsenbar het volgende:
Wij mogen een keer per week samen met de manager aan tafel lunchen.
Nee, dat lijkt me een beetje raar?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wat lief, mag je ook zijn voeten kussen dan?
Heb je daar ook wat aan in de praktijk? Of is dat bijna alleen maar op onmogelijke tijden waarop niemand anders wil vliegen, en met een voorbereidingstijd van een half uurtje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef BolleMannetje het volgende:
Ik kan IPB vliegen. "Indien Plaats aan Boord" .. Betaal dan alleen de luchthavenkosten en belastingen .. Scheelt een hoop geld :-D
Zeker. Ik kan 3 maanden van te voren boeken. Bij mijn eigen vliegtuigmaatschappij heb ik inzage in hoeveel passagiers geboekt hebben en hoeveel mensen er mee willen met een IPB ticket, dus ik kan dat monitoren tot aan het moment van vertrek. Bij andere maatschappijen maak ik gebruik van de app StaffTravel, daar kan je de loads opvragen en daar reageren dan weer medewerkers op van die betreffende airlines, dus eigenlijk kan je tot aan het moment van vertrek monitoren of je mee kan of niet. Voordeel is wel, dat als ik niet meevlieg met dat ticket, ik het ook instant ge-refund krijg (ook als ik dus niet op kom dagen). Ik loop dus 0 risico daarin. Als ik bijvoorbeeld echt op vakantie wil met mijn gezin boek ik wel echte tickets, daar wil ik niet het risico lopen om mis te grijpen. Voorlasnog altijd overal meegekund :-Dquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Heb je daar ook wat aan in de praktijk? Of is dat bijna alleen maar op onmogelijke tijden waarop niemand anders wil vliegen, en met een voorbereidingstijd van een half uurtje?
Uuhm? Bij welk topic hoort deze opmerking? :-Dquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:52 schreef Evangelion het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bitcoin white paper", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:52 schreef Evangelion het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bitcoin white paper", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
dan kun je bij de belastingdienst ook nog flink geld terugkrijgen als je soort van mantelzorger voor ze bentquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag de hele dag met idioten werken waardoor ik zelf heel slim lijk.
Dank voor deze tipquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dan kun je bij de belastingdienst ook nog flink geld terugkrijgen als je soort van mantelzorger voor ze bent
WTF? Werk je bij crypto.com of zo?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
TS begint uiteraard, ik doel dan niet op zaken als een Auto van de zaak, of een studie budget, maar gewoon leuke handige/bijzondere dingen die je bij werkgevers hebt gehad, uiteraard begint TS:
-Extra vrije dag op Satoshi Day (31 Oktober de dag dat de Bitcoin White Paper het licht zag)
Apparatuur die niet meer in garantie is mag ik voor een spotprijs overnemen. Je wilt niet weten hoe veel apparatuur er soms bij bedrijven onnodig weggegooid wordt.quote:Wat zijn/waren jullie bijzondere Perks?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Hier staat bij kantoor een heel wagenpark incl. elektrische fietsen, scootertjes ov passen die je mag gebruiken voor klantafspraken. Hebben we gratis fruit en kan je een x aantal keer per jaar gratis gebruik maken van coaches/maatschappelijk werkers.
Voor de rest standaard zut zoals korting op verzekeringen/sporten enz.
Nee werkte voor een Nederlands crypto bedrijfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
WTF? Werk je bij crypto.com of zo?
[..]
Apparatuur die niet meer in garantie is mag ik voor een spotprijs overnemen. Je wilt niet weten hoe veel apparatuur er soms bij bedrijven onnodig weggegooid wordt.
raptorix in / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:59 schreef BolleMannetje het volgende:
[..]
Uuhm? Bij welk topic hoort deze opmerking? :-D
Weinig bijzonders. Maar ik ben al tevreden met veel thuiswerken met flexibele tijden en gratis OV (of leaseauto).quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Goh Evangelion, welke leuke perks heb jij zoal bij je werkgever….
quote:
Wat zijn in godesnaam Perks nou weer??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
TS begint uiteraard, ik doel dan niet op zaken als een Auto van de zaak, of een studie budget, maar gewoon leuke handige/bijzondere dingen die je bij werkgevers hebt gehad, uiteraard begint TS:
-Gratis Online Abonnement op Financieel Dagblad.
-Bloemen op je partners Verjaardag
-Extra vrije dag op Satoshi Day (31 Oktober de dag dat de Bitcoin White Paper het licht zag)
-Gebruik kunnen maken van een professionele TV Studio
Wat zijn/waren jullie bijzondere Perks?
Er is niet echt een goed nederlands woord voor, maar het wordt volgens mij wel redelijk vaak gebruikt, het is wat anders dan arbeidsvoorwaarden, het zijn zeg maar dingen die je niet altijd zwart op wit hebt, maar waar je wel gebruik van kunt maken, of gewoon omdat je het ook nodig hebt voor je werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat zijn in godesnaam Perks nou weer??![]()
O ja dit hebben wij schijnbaar ook, en je mag ze ook prive gebruiken. Weet alleen niet waar die dingen staanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Hier staat bij kantoor een heel wagenpark incl. elektrische fietsen, scootertjes ov passen die je mag gebruiken voor klantafspraken. Hebben we gratis fruit en kan je een x aantal keer per jaar gratis gebruik maken van coaches/maatschappelijk werkers.
Voor de rest standaard zut zoals korting op verzekeringen/sporten enz.
Gewoon wat extra rails neerleggen naar je huis en de supermarktquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:08 schreef William_Papadin het volgende:
Auto's staan vrij vaak op parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dit hebben wij schijnbaar ook, en je mag ze ook prive gebruiken. Weet alleen niet waar die dingen staan
Extraatjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is niet echt een goed nederlands woord voor, maar het wordt volgens mij wel redelijk vaak gebruikt, het is wat anders dan arbeidsvoorwaarden, het zijn zeg maar dingen die je niet altijd zwart op wit hebt, maar waar je wel gebruik van kunt maken, of gewoon omdat je het ook nodig hebt voor je werk.
Gratis paperclips voor raptorix.quote:
Dat suggereerde chatgtp, maar is niet echt gelijk aan Perks denk ik.quote:
Hoop niet dat er teveel mensen werken daar dan? word je toch schijtmisselijk van na een tijdje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:56 schreef Solotovski het volgende:
Als er iemand jarig is trakteert de werkgever iedereen op saucijzenbroodjes. Elke verjaardag.
Een kennis van mij werkte bij een reisorganisatie waar je gratis mocht overnachten, maar dan moest je wel een rapportage voor de gids erbij maken, hij heeft toen alle kamers van het Efteling gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 07:45 schreef Invisibli het volgende:
In een hotel gewerkt waar de overnachtingen van 150-225 voor 75 te boeken waren door heel Nederland. Was enorm handig. Die mis ik nu wel.
Werk was ook leuk overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |