abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217171491
TS begint uiteraard, ik doel dan niet op zaken als een Auto van de zaak, of een studie budget, maar gewoon leuke handige/bijzondere dingen die je bij werkgevers hebt gehad, uiteraard begint TS:

-Gratis Online Abonnement op Financieel Dagblad.
-Bloemen op je partners Verjaardag
-Extra vrije dag op Satoshi Day (31 Oktober de dag dat de Bitcoin White Paper het licht zag)
-Gebruik kunnen maken van een professionele TV Studio

Wat zijn/waren jullie bijzondere Perks?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217171501
Ik mag het vervoersmiddel wat ik gebruik tijdens werk mee naar huis nemen.

Gaat alleen een beetje lastig want ik ben treinmachinist.
pi_217171517
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 07:08 schreef William_Papadin het volgende:

Volgens mij had de NS vroeger best veel huizen voor personeel vlak bij de stations, als ik me niet vergis hadden ze dat in Haarlem nog heel lang.
pi_217171584
Ik kan altijd een graafmachine en andere bodem gereedschappen lenen. Niet bijster vaak handig maar hebben wel een zwembad in de tuin van een maat van mij gegraven
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 07:49:07 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217171677
quote:

Ik ook, maar de brandweerauto past niet in m'n garage ;(
pi_217172084
ik werk in de fietsenbranche dus heb de mooiste en nieuwste racefietsen en mountainbikes tot mn beschikking via bruikleenregelingen :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_217172109
Ik hoorde van oudere collega's bij de bank dat ze vroeger hele gunstige hypotheken konden krijgen, dit scheelde vele honderden euros per maand, en was ook vaak een goed incentive om mensen voor langere tijd aan zich te binden.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:00:19 #8
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217172155
Wij hebben sinds kort de optie voor latte macchiato op de koffiemachine.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_217172211
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:00 schreef Aberkullie het volgende:
Wij hebben sinds kort de optie voor latte macchiato op de koffiemachine.
Goede koffie is wel een pre ja, merk dat het nogal verschilt per bedrijf, vaak zie je ook dat als de kwaliteit koffie goed is, mensen er ook minder van drinken.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:06:14 #10
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217172224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Goede koffie is wel een pre ja, merk dat het nogal verschilt per bedrijf, vaak zie je ook dat als de kwaliteit koffie goed is, mensen er ook minder van drinken.
Ik zei niet dat het goede koffie was, er is gewoon een extra optie bijgekomen.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_217173586
Ik kan IPB vliegen. "Indien Plaats aan Boord" .. Betaal dan alleen de luchthavenkosten en belastingen .. Scheelt een hoop geld :-D
pi_217174344
Sloep van de zaak. Wel snel bij zijn.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  dinsdag 25 maart 2025 @ 12:41:05 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217174721
Wij mogen een keer per week samen met de manager aan tafel lunchen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_217174988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 12:41 schreef Näsenbar het volgende:
Wij mogen een keer per week samen met de manager aan tafel lunchen.
Wat lief, mag je ook zijn voeten kussen dan?
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:14:48 #15
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217175012
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:11 schreef gogosweden het volgende:

[..]
Wat lief, mag je ook zijn voeten kussen dan?
Nee, dat lijkt me een beetje raar?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:20:39 #16
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217175055
3d printer, heel veel devices te lenen van oude iphones tot dat vision pro ding en ook micro controllers. Ruimte met gereedschap om aan elektronica te werken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217175871
De werkgever van mijn vrouw heeft eigen vakantiehuizen. Daar kunnen we tegen ongeveer de helft van normaal tarief vakantie vieren. Wel op tijd boeken, want er is niet onbeperkt ruimte en ze zijn behoorlijk in trek. Ook mogen we met het hele gezin gratis met de trein (binnenland altijd, buitenland één keer per jaar).

Zelf heb ik weinig bijzondere arbeidsvoorwaarden tenzij ik het zelf wil, want ik ben zzp-er. Maar de dingen die ik in mijn vrije tijd doe, overlappen qua inhoud redelijk met mijn werk. Dus ik kan heel wat spul voor mijzelf afschrijven onder "werkplaatsinrichting" of "prototypemateriaal"
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217175882
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef BolleMannetje het volgende:
Ik kan IPB vliegen. "Indien Plaats aan Boord" .. Betaal dan alleen de luchthavenkosten en belastingen .. Scheelt een hoop geld :-D
Heb je daar ook wat aan in de praktijk? Of is dat bijna alleen maar op onmogelijke tijden waarop niemand anders wil vliegen, en met een voorbereidingstijd van een half uurtje?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217175914
Bijna gratis* verzorgde lunch iedere dag ^O^ Gewoon een goed gevulde lunchtafel met alles wat je bij de gemiddelde persoon ook thuis zou vinden. Ei, worst, vleeswaren, Johma meuk, kaas, nutella etc.

*bijna gratis, want officieel houden ze 4 euro per maand ervoor in. Daar kan ik het zelf niet voor kopen :P
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_217176319
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 14:45 schreef knoopie het volgende:

[..]
Heb je daar ook wat aan in de praktijk? Of is dat bijna alleen maar op onmogelijke tijden waarop niemand anders wil vliegen, en met een voorbereidingstijd van een half uurtje?
Zeker. Ik kan 3 maanden van te voren boeken. Bij mijn eigen vliegtuigmaatschappij heb ik inzage in hoeveel passagiers geboekt hebben en hoeveel mensen er mee willen met een IPB ticket, dus ik kan dat monitoren tot aan het moment van vertrek. Bij andere maatschappijen maak ik gebruik van de app StaffTravel, daar kan je de loads opvragen en daar reageren dan weer medewerkers op van die betreffende airlines, dus eigenlijk kan je tot aan het moment van vertrek monitoren of je mee kan of niet. Voordeel is wel, dat als ik niet meevlieg met dat ticket, ik het ook instant ge-refund krijg (ook als ik dus niet op kom dagen). Ik loop dus 0 risico daarin. Als ik bijvoorbeeld echt op vakantie wil met mijn gezin boek ik wel echte tickets, daar wil ik niet het risico lopen om mis te grijpen. Voorlasnog altijd overal meegekund :-D
pi_217176591
Ook alleen al de opmerking: "Bitcoin white paper", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
pi_217176664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:52 schreef Evangelion het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bitcoin white paper", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Uuhm? Bij welk topic hoort deze opmerking? :-D
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:09:21 #23
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_217176789
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:52 schreef Evangelion het volgende:
:')

Goh Evangelion, welke leuke perks heb jij zoal bij je werkgever….
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:13:58 #24
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217176851
Ik mag de hele dag met idioten werken waardoor ik zelf heel slim lijk.
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_217176869
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag de hele dag met idioten werken waardoor ik zelf heel slim lijk.
dan kun je bij de belastingdienst ook nog flink geld terugkrijgen als je soort van mantelzorger voor ze bent :!
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:17:40 #26
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217176893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
dan kun je bij de belastingdienst ook nog flink geld terugkrijgen als je soort van mantelzorger voor ze bent :!
Dank voor deze tip
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:19:42 #27
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_217176918
Hier staat bij kantoor een heel wagenpark incl. elektrische fietsen, scootertjes ov passen die je mag gebruiken voor klantafspraken. Hebben we gratis fruit en kan je een x aantal keer per jaar gratis gebruik maken van coaches/maatschappelijk werkers.
Voor de rest standaard zut zoals korting op verzekeringen/sporten enz.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:25:55 #28
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217176992
428 vakantieuren per jaar.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217177017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
TS begint uiteraard, ik doel dan niet op zaken als een Auto van de zaak, of een studie budget, maar gewoon leuke handige/bijzondere dingen die je bij werkgevers hebt gehad, uiteraard begint TS:

-Extra vrije dag op Satoshi Day (31 Oktober de dag dat de Bitcoin White Paper het licht zag)
WTF? Werk je bij crypto.com of zo? :)

quote:
Apparatuur die niet meer in garantie is mag ik voor een spotprijs overnemen. Je wilt niet weten hoe veel apparatuur er soms bij bedrijven onnodig weggegooid wordt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_217177031
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Hier staat bij kantoor een heel wagenpark incl. elektrische fietsen, scootertjes ov passen die je mag gebruiken voor klantafspraken. Hebben we gratis fruit en kan je een x aantal keer per jaar gratis gebruik maken van coaches/maatschappelijk werkers.
:D

Ik dacht eerst wow nice
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217177037
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
WTF? Werk je bij crypto.com of zo? :)
[..]
Apparatuur die niet meer in garantie is mag ik voor een spotprijs overnemen. Je wilt niet weten hoe veel apparatuur er soms bij bedrijven onnodig weggegooid wordt.
Nee werkte voor een Nederlands crypto bedrijf ;)
pi_217177110
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 15:59 schreef BolleMannetje het volgende:

[..]
Uuhm? Bij welk topic hoort deze opmerking? :-D
raptorix in / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:
pi_217177124
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef Ygritte het volgende:

[..]
:')

Goh Evangelion, welke leuke perks heb jij zoal bij je werkgever….
Weinig bijzonders. Maar ik ben al tevreden met veel thuiswerken met flexibele tijden en gratis OV (of leaseauto).
pi_217177135
Ik mag zijn meerderjarige dochters......Ach laat maar
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 25 maart 2025 @ 16:38:32 #35
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_217177152
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:28 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
:D

Ik dacht eerst wow nice
:D Ik gebruik het in de praktijk echt nauwelijks omdat het in mijn geval niet praktisch is. Alleen handig als ik die dag op kantoor zou zijn en afspraken buiten de deur heb.
Betere perk is misschien ‘op kantoor heb je niets te zoeken, je werkt maar thuis’.
pi_217177372
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:

-Gratis Online Abonnement op Financieel Dagblad.
-Bloemen op je partners Verjaardag
-Gebruik kunnen maken van een professionele TV Studio

Wat zijn in godesnaam Perks nou weer?? :? :')
pi_217177711
quote:
Er is niet echt een goed nederlands woord voor, maar het wordt volgens mij wel redelijk vaak gebruikt, het is wat anders dan arbeidsvoorwaarden, het zijn zeg maar dingen die je niet altijd zwart op wit hebt, maar waar je wel gebruik van kunt maken, of gewoon omdat je het ook nodig hebt voor je werk.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 17:34:46 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217177760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef Ygritte het volgende:
O ja dit hebben wij schijnbaar ook, en je mag ze ook prive gebruiken. Weet alleen niet waar die dingen staan :')
pi_217177976
Als er iemand jarig is trakteert de werkgever iedereen op saucijzenbroodjes. Elke verjaardag.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_217178034
quote:

Gewoon wat extra rails neerleggen naar je huis en de supermarkt :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217178058
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]
O ja dit hebben wij schijnbaar ook, en je mag ze ook prive gebruiken. Weet alleen niet waar die dingen staan :')
Auto's staan vrij vaak op parkeerplaatsen.
En wat electrische fietsen betreft maak je de meeste kans in de fietsenstalling :6 :s)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217178061
Onofficieel mag ik persoonlijk gebruik maken van alle apparatuur op mijn werk, dat is soms echt wel even handig.. zaagtafel hier, straal cabine daar, lazersnijder hier, 3d printer daar, lasapparaat hier en nog veel meer andere leuke tools daar! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217178684
Bij mijn huidige werkgever weinig bijzonders

Bij mijn vorige werkgever
- bezoeken van sportwedstrijden (op inschrijving)
- bij werk in het buitenland mocht m’n partner aantal keer per jaar ook die kant op vliegen om er nog een langere week van te maken
- jaarlijkse sportdag met alle Europese business units met dan weekendje in een Europese stad er aan vast geplakt
- en op het eind van het jaar genoeg KLM puntjes om ook weer van op vakantie te kunnen
pi_217179244
Het hele jaar betaald sabbatical. De hele afdeling. Bedankt George. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217179278
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er is niet echt een goed nederlands woord voor, maar het wordt volgens mij wel redelijk vaak gebruikt, het is wat anders dan arbeidsvoorwaarden, het zijn zeg maar dingen die je niet altijd zwart op wit hebt, maar waar je wel gebruik van kunt maken, of gewoon omdat je het ook nodig hebt voor je werk.
Extraatjes?
pi_217179306
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Extraatjes?
Gratis paperclips voor raptorix.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217183113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Extraatjes?
Dat suggereerde chatgtp, maar is niet echt gelijk aan Perks denk ik.
Een extraatje vind ik bijvoorbeeld: Gratis fruit op het werk. Maar het hebben van een FD abonnement weer niet omdat dat gewoon iets wat veel mensen nodig hebben binnen de bank voor hun werk (Ik niet, ik doe alleen IT).
pi_217183427
In een hotel gewerkt waar de overnachtingen van 150-225 voor 75 te boeken waren door heel Nederland. Was enorm handig. Die mis ik nu wel.

Werk was ook leuk overigens :)
  woensdag 26 maart 2025 @ 08:16:21 #49
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_217183552
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:56 schreef Solotovski het volgende:
Als er iemand jarig is trakteert de werkgever iedereen op saucijzenbroodjes. Elke verjaardag.
Hoop niet dat er teveel mensen werken daar dan? word je toch schijtmisselijk van na een tijdje?
Hier deelde iedereen altijd vlaai uit op verjaardagen, ik hoef nooit meer vlaai :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_217183619
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 07:45 schreef Invisibli het volgende:
In een hotel gewerkt waar de overnachtingen van 150-225 voor 75 te boeken waren door heel Nederland. Was enorm handig. Die mis ik nu wel.

Werk was ook leuk overigens :)
Een kennis van mij werkte bij een reisorganisatie waar je gratis mocht overnachten, maar dan moest je wel een rapportage voor de gids erbij maken, hij heeft toen alle kamers van het Efteling gedaan :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')