SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze proberen we er zo lang mogelijk in te houdenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
geen zin om er een nieuwe pica in te zetten![]()
![]()
als het aan mij lag he? en weet zeker sommige van jullie denken dat ook.
Zou het van mij wat meer terug mogen naar het vroegere en meer simpele.
Maar helaas voor iedereen, dat gaat het nooit meer worden.
Tuurlijk zijn er ook verbeteringen in zoveel dingen, maar net zo goed oude dingen die mss wel goed waren zijn in vergetelheid geraakt.
Zo denk ik er een beetje over eigenlijk?
Jullie?Do what you love, love what you do!![]()
dat is het ook, maarja soms beetje nostalgie ophalen kan ook geen kwaadquote:Op maandag 24 maart 2025 20:18 schreef JustinK het volgende:
Alles verandert, gewoon met de tijd meegaan
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op @:Hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik nooitquote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ben niet helemaal 100 vandaag
welkom bij de clubThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jetlag?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ben niet helemaal 100 vandaag![]()
Sorry wat gaat overquote:Ja behalve dat ik in zelfde tijdzone ben geblevenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: