SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze proberen we er zo lang mogelijk in te houdenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
geen zin om er een nieuwe pica in te zetten![]()
![]()
als het aan mij lag he? en weet zeker sommige van jullie denken dat ook.
Zou het van mij wat meer terug mogen naar het vroegere en meer simpele.
Maar helaas voor iedereen, dat gaat het nooit meer worden.
Tuurlijk zijn er ook verbeteringen in zoveel dingen, maar net zo goed oude dingen die mss wel goed waren zijn in vergetelheid geraakt.
Zo denk ik er een beetje over eigenlijk?
Jullie?Do what you love, love what you do!![]()
dat is het ook, maarja soms beetje nostalgie ophalen kan ook geen kwaadquote:Op maandag 24 maart 2025 20:18 schreef JustinK het volgende:
Alles verandert, gewoon met de tijd meegaan
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op @:Hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik nooitquote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ben niet helemaal 100 vandaag
welkom bij de clubThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jetlag?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ben niet helemaal 100 vandaag![]()
Sorry wat gaat overquote:Ja behalve dat ik in zelfde tijdzone ben geblevenquote:Uw ADH vitamine Worst
Weet ikquote:Op maandag 24 maart 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ja behalve dat ik in zelfde tijdzone ben gebleven![]()
![]()
ik denk kunnen jullie je voorstellen nog (of wie eigenlijk hier vraag ik me af)
Leven zonder mobieltjes?
Niet altijd bereikbaar moeten zijn en niet elke seconde van je leven moeten verantwoorden via een app voor werk enzo?
Ik wel nl, en denk was veel relaxter, ik snap het wel hoor dat nouja "jeugd". maar mss ook onze generatie er niet zo heel lekker altijd mee om kan gaan.
Nu merk ik nieuwe generatie en heb ik die nu komen van jaar of 20 dat makkelijker doen.
maar ik weet het niet, ik denk persoonlijk dat technogologie zich sneller ontwikkeld als wat de samenleving ermee om kan gaan.
En wil niet zeggen allemaal verkeerd, helemaal niet. Maar ik vind het vaak ver gaan elke minuut nagegaan op wat je doet, waar je bent, klopt het met inschatting etc etc.
Niemand denkt meer om doe je je werk goed, en zie het al mislopen op mijn werk hoor, want zo werkt t niet. Ze willen alles reguleren ipv uitgaan op vertrouwen van vakkennis. en soms duurt t langer als geplande. so wat?
Het werkte dan altijd wel weer.
Nu 10x terug werkvoorbereiding etc etc weer terug naar anderen. geef het wat tijd en ga uit an kennis van je personeel.
Vandaar wilde ik in OR en heb morgen praatje.Do what you love, love what you do!![]()
Jij hebt altijd een praatjequote:Op maandag 24 maart 2025 20:25 schreef kree het volgende:
Leven zonder mobieltjes?
Niet altijd bereikbaar moeten zijn en niet elke seconde van je leven moeten verantwoorden via een app voor werk enzo?
Ik wel nl, en denk was veel relaxter, ik snap het wel hoor dat nouja "jeugd". maar mss ook onze generatie er niet zo heel lekker altijd mee om kan gaan.
Nu merk ik nieuwe generatie en heb ik die nu komen van jaar of 20 dat makkelijker doen.
maar ik weet het niet, ik denk persoonlijk dat technogologie zich sneller ontwikkeld als wat de samenleving ermee om kan gaan.
En wil niet zeggen allemaal verkeerd, helemaal niet. Maar ik vind het vaak ver gaan elke minuut nagegaan op wat je doet, waar je bent, klopt het met inschatting etc etc.
Niemand denkt meer om doe je je werk goed, en zie het al mislopen op mijn werk hoor, want zo werkt t niet. Ze willen alles reguleren ipv uitgaan op vertrouwen van vakkennis. en soms duurt t langer als geplande. so wat?
Nu 10x terug werkvoorbereiding etc etc weer terug naar anderen. geef het wat tijd en ga uit an kennis van je personeel.
Vandaar wilde ik in OR en heb morgen praatje.![]()
![]()
ja maarja nu waag ik me aan de directie dingen van bedrijf enzo, zou liegen als ik toch niet beetje zenuwachtig was. maar sta er nog steeds achter achter om me ervoor op te geven.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je wou toch emigreren? Denk dat de Amish wel bij je pastquote:Op maandag 24 maart 2025 20:25 schreef kree het volgende:
Leven zonder mobieltjes?
Vandaar wilde ik in OR en heb morgen praatje.Uw ADH vitamine Worst
Op de Linkeroeverquote:Op maandag 24 maart 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij stond zeker zo aan de Schelde
[ afbeelding ]![]()
![]()
nou denk ik ook wel eigenlijk? maar mss gaat dat me weer te ver in geloof enzo.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je wou toch emigreren? Denk dat de Amish wel bij je past
levensstijl, denk niet eens zo verkeerd.Do what you love, love what you do!![]()
Dat kun jijquote:Op maandag 24 maart 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja maarja nu waag ik me aan de directie dingen van bedrijf enzo, zou liegen als ik toch niet beetje zenuwachtig was. maar sta er nog steeds achter achter om me ervoor op te geven.
Een man van principes. Meen ik serieus!![]()
![]()
ja jij denkt meen ik niet, maar toch echt wel hoor?quote:
Lijkt me veel relaxter leven.Do what you love, love what you do!![]()
nouja blad voor mijn mond nemen doe ik niet zo, dit kan of heel oke gaan of heel slecht. hahahahaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun jij
Een man van principes. Meen ik serieus!
met kantoor personeel daar.
maargoed kan er altijd wel weer uitstappen ook lijkt me, en weet niet hoe het sfeertje er is in die hele OR, dus denk kan het een kans geven.Do what you love, love what you do!![]()
Qua voedselvoorziening vond ik het wel wat hebben, puur etenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ik ook wel eigenlijk? maar mss gaat dat me weer te ver in geloof enzo.
levensstijl, denk niet eens zo verkeerd.Uw ADH vitamine Worst
zelfvoorzienend min of meer. maar weet de details ook niet. Ik zie er iig niks slechts in.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Qua voedselvoorziening vond ik het wel wat hebben, puur eten
weet niet of dat de manier is, maar het is wel het simpelere leven lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
wacht even, ik ga jullie twee linkjes doen.
En is van redelijk nieuwe YouTube volgger enzo.
Over de meest conservatieve gemeente in Nl en de meest Progressieve (zoals ze bekend staan dus)
WachtDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video
&
Ok na dat te kijken en moet je eerlijk zeggen? wie waren er nu meer gastvrij?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb hier aardige mening over enzo, maar kijk het zelf maar even en trek je conclusies zelf.
Wat denken jullie en wat is volgens jullie beter?
en nu geloof ik echt dat deze jongen het er niet om doet (zie ook zijn reis door USA btw). dus ga ervan uit dat ie het objectief monteerde.Do what you love, love what you do!![]()
waar ik me aan irriteerde he en is met laatste die laatste. dat mensen die zich dus zo progressief noemen en afwijken en voor vooruitgang.
Eigenlijk totaal niet gastvrij zijn? want we zijn anders? en zo willen ze zich graag profileren ook?
Of denk ik nu raar?
mss is het omdat ik christelijke inslag heb natuurlijk altijd al en nog, maar dat eerste spreekt mij veel meer aan en veel gastvrijer als die laatste en dat zeg ik dan objectief.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb een paar jaar geleden nog een SRV-wagen gezien in een kutgehucht waar m'n toenmalige vrouw en ik een huis wilden kopen!![]()
![]()
ik denk soms en zelfs hier, mss sommigen beetje te kortzichtig
Haha maar okDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms alles tegelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Kree. Jij hier op maandag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denken kan je beter aan een paard overlaten, die heb een groot hoofdquote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk soms hier en soms daar en soms nergens
Een van de vele wijsheden van mijn pa
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nou wilde ff wat kwijt beetje, was eigenlijk niet mijn bedoeling om zo lang te blijven. Maar het is ook wel bijna bedtijd hoorquote:
Zei mijn pa ook altijd 🤣quote:Op maandag 24 maart 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denken kan je beter aan een paard overlaten, die heb een groot hoofd
Een van de vele wijsheden van mijn paWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je je paasei kwijt?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou wilde ff wat kwijt beetje, was eigenlijk niet mijn bedoeling om zo lang te blijven. Maar het is ook wel bijna bedtijd hoorI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Geen idee hoelang je er bent. Kom net binnen en niet terug gelezenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou wilde ff wat kwijt beetje, was eigenlijk niet mijn bedoeling om zo lang te blijven. Maar het is ook wel bijna bedtijd hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees je normaal gesproken terug?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoelang je er bent. Kom net binnen en niet terug gelezenI'm surrounded by morons!
jawel en weet al meeste doen toch niet de moeite om het even te kijken.quote:
Maarja ben het wel kwijt dan
sinds uurtje of 5 pas. PM btwquote:Op maandag 24 maart 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoelang je er bent. Kom net binnen en niet terug gelezen
Nope. Alleen als ik gequote of gementiont ben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ondat velt mee tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doe ik ook, soms die mentions niet eens omdat vaak hele lijst. quotes ga ik nog wel na meestal.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. Alleen als ik gequote of gementiont ben.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben hier om te bolkenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en weet al meeste doen toch niet de moeite om het even te kijken.
Maarja ben het wel kwijt dan
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. Alleen als ik gequote of gementiont ben.
ja moest ook gewoon werken, maar kwam weer beetje discussie, wat prima is trouwens.quote:
Ik vond het wel weer vermakelijk en ook om even alles van iedereen te horen hoe ze denken
Niks mis mee, maar moet oppassen dat ik het niet te laat maak, want ben ik gevoelig voor
jaja grappenmaker had hem al ge-edit.quote:
net zo iets als"Lutes" uit American made zijn die, exclusief te verkrijgen via mij
LOLDo what you love, love what you do!![]()
of welke film was dat, catch me if you can?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
jaja grappenmaker had hem al ge-edit.
net zo iets als"Lutes" uit American made zijn die, exclusief te verkrijgen via mij
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Gave film!quote:
En die ludes of hoe het ook heet kende ik hiervoor alleen van een sketch van Dennis Leary.![]()
![]()
‘N bolkI'm surrounded by morons!
AbbålkaI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geef mij nu je bolk, ik geef je hoop voor terug.
Uw ADH vitamine Worst
Bolkquote:Op maandag 24 maart 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geef mij nu je bolk, ik geef je hoop voor terug.![]()
bolkyoulongtimequote:Op maandag 24 maart 2025 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
What a bolk, what a bolk what a mighty good bolk![]()
Voor jou altijdquote:Op maandag 24 maart 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij kwam harder aan dan ik dacht, maar toch bedankt voor de moeite.![]()
![]()
harder dan je hebben kon?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij kwam harder aan dan ik dacht, maar toch bedankt voor de moeite.![]()
Die van JK altijd, maar is maar ff kort op de tanden bolken en is voorbij.quote:Lach met een schone bips![]()
Ook niet een klein beetje?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde het niet verkeerd hoor.... Maakt je niks minder.![]()
Ik vond hem relatief best aardig gemaakt.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:21 schreef kree het volgende:
als je horror zoekt, deze vond ik eng
Niet super eng, maar gewoon niks mis mee.![]()
Nu doe je jezelf tekortquote:Op maandag 24 maart 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, nee. Zo snel en al dat plezier. Dat kan niemand anders hier.![]()
na hangt er vanaf wat je persoonlijk beetje eng vind.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond hem relatief best aardig gemaakt.
Niet super eng, maar gewoon niks mis mee.
En dat onder grond en benauwde ruimtes. waar ik helemaal niet van hou, dat maakte het voor mij eng deze.
En niet eens een tripple A movie, maar deze deed het voor mij. My god bijna hartstilstand kreeg ik soms.Do what you love, love what you do!![]()
Haha nou prima toch!quote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
na hangt er vanaf wat je persoonlijk beetje eng vind.
En dat onder grond en benauwde ruimtes. waar ik helemaal niet van hou, dat maakte het voor mij eng deze.
En niet eens een tripple A movie, maar deze deed het voor mij. My god bijna hartstilstand kreeg ik soms.![]()
![]()
Repetitie van vanavond na een uur afgeblazen door heftige familieomstandigheden van een van de ledenKutzooi.
Maar, Kree is in DTS dus dat maakt veel goed
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik slik het nog door als die lekker smaakt![]()
![]()
![]()
jaar van mijn leven en hart gekost, maar hahaha ik vond het goeie filmquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, credits wie credits toekomt.![]()
![]()
![]()
ja alleen is het voor mij wel beetje bedtijd wel nu, helaas want kan nog wel ff doorgaan met kletsen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Grotetijd het volgende:
Repetitie van vanavond na een uur afgeblazen door heftige familieomstandigheden van een van de ledenKutzooi.
Maar, Kree is in DTS dus dat maakt veel goed
maarja helaas is er werk nog weer morgen vroeg
maar. vertel kan nog ff, wat ging er zo mis? band drama? (vertel mij wat)Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet je eerlijk zeggen, ik vond deze mwah. Echte goede horrorfilm kan ik me niet eens herinneren heel eerlijk gezegd. Maar ik moet zeggen de serie From is er wel 1 die niet super eng is ofzo maar op de 1 of andere manier wel blijft hangen en tussen je oren gaat zitten. Vooral seizoen 1. Daarna blijft ie goed, daar niet van. Maar seizoen 1 is ijzersterk en misschien wel wat voor jou om ook te kijken. Ik was stomverbaasd erover, het is een beetje wel serie die je pakt.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
jaar van mijn leven en hart gekost, maar hahaha ik vond het goeie filmLach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3298 / +106 / +71 / 9158 / 10078
2. KoningWouter / 1010 / +26 / +19 / 3950 / 4471
3. _UserName_ / 1003 / +132 / +80 / 1190 / 1540
4. KillemWieft / 805 / +12 / +4 / 648 / 963
5. Dr.Mikey / 710 / +74 / +77 / 1080 / 1362
6. Moeraskat / 592 / +22 / +40 / 3752 / 4060
7. kree / 487 / +0 / +18 / 1892 / 2174
8. Bally-b / 453 / +1 / +0 / 71 / 136
9. gebrokenglas / 438 / +36 / +47 / 2344 / 2671
10. devzero / 417 / +0 / +0 / 339 / 442
11. hemarookworst / 390 / +7 / +16 / 1578 / 1862
12. mario390 / 375 / +0 / +50 / 230 / 361
13. loveislikeakiss / 368 / +61 / +20 / 1400 / 1621
14. HappyCharly / 362 / +33 / +0 / 1980 / 2216
15. Lovely / 361 / +8 / +17 / 1994 / 2320
16. sp3c / 331 / +0 / +31 / 624 / 758
17. loveyoulongtime / 287 / +12 / +0 / 1305 / 1465
18. Pinnenmutske / 264 / +11 / +21 / 554 / 738
19. ToT / 254 / +9 / +12 / 1883 / 2021
20. Moonlight / 246 / +4 / +7 / 977 / 1129SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
heftige familieomstandigheden. meer gaat hij er niet over vertellen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:28 schreef kree het volgende:
maar. vertel kan nog ff, wat ging er zo mis? band drama? (vertel mij wat)![]()
ik heb dat meerdere met series, die met die schimmel vond ik ook ok, maar duurt dan te lang in series en moet je jaar wachten en ben ik eruit.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, ik vond deze mwah. Echte goede horrorfilm kan ik me niet eens herinneren heel eerlijk gezegd. Maar ik moet zeggen de serie From is er wel 1 die niet super eng is ofzo maar op de 1 of andere manier wel blijft hangen en tussen je oren gaat zitten. Vooral seizoen 1. Daarna blijft ie goed, daar niet van. Maar seizoen 1 is ijzersterk en misschien wel wat voor jou om ook te kijken. Ik was stomverbaasd erover, het is een beetje wel serie die je pakt.
meer fan van in film, er zijn best aantal goede gemaakt, maar hoewel ik ze wel kijk die horror, vindt die avonturen achtige meer beter meestal. en waargebeurd.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja. Word 'ie net door de oefenruimtebeheerder geroepen, daar had iemand voor hem naar toe gebeld en toen ging 'ie halsoverkop weg. Iets meer vertel ik inderdaad niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:28 schreef kree het volgende:
maar. vertel kan nog ff, wat ging er zo mis? band drama? (vertel mij wat)Well, life can be a riot
maar is niet echt erg Perce voor bandje denk? wel lastig lijkt me?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
heftige familieomstandigheden. meer gaat hij er niet over vertellen.
maar gaat in elke band zo hoor, soms haken af door omstandigheden. ik ben er soort van aan gewend wel.Do what you love, love what you do!![]()
maar dat is toch geen drama lijkt me? neem aan dat snapt iedereen wel dat ie ff dat niet kan regelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Word 'ie net door de oefenruimtebeheerder geroepen, daar had iemand voor hem naar toe gebeld en toen ging 'ie halsoverkop weg. Iets meer vertel ik inderdaad niet.Do what you love, love what you do!![]()
Toen ik die film ging kijken, zat ik nog met "Drag me to hell" in mijn hoofd.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, ik vond deze mwah. Echte goede horrorfilm kan ik me niet eens herinneren heel eerlijk gezegd. Maar ik moet zeggen de serie From is er wel 1 die niet super eng is ofzo maar op de 1 of andere manier wel blijft hangen en tussen je oren gaat zitten. Vooral seizoen 1. Daarna blijft ie goed, daar niet van. Maar seizoen 1 is ijzersterk en misschien wel wat voor jou om ook te kijken. Ik was stomverbaasd erover, het is een beetje wel serie die je pakt.
Mijn hemel, wat een waardeloze KUTfilm was dat zeg!
Daarom vond ik Descent gelijk gewoon prima.
Later nog één of andere Netflix film gezien over een alien die al het leven in de omgeving op DNA-niveau overneemt en corrumpeert. Die was op bepaalde stukken behoorlijk akelig om te kijken.
Ook geen hoogvlieger, maar niet verkeerd om een keer te kijken.![]()
Er zijn al 3 seizoenen van dus je kan wel ff vooruitquote:Op maandag 24 maart 2025 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat meerdere met series, die met die schimmel vond ik ook ok, maar duurt dan te lang in series en moet je jaar wachten en ben ik eruit.
meer fan van in film, er zijn best aantal goede gemaakt, maar hoewel ik ze wel kijk die horror, vindt die avonturen achtige meer beter meestal. en waargebeurd.
Lach met een schone bips![]()
jezus kreequote:Op maandag 24 maart 2025 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is toch geen drama lijkt me? neem aan dat snapt iedereen wel dat ie ff dat niet kan regelen?
drama genoeg voor de overige bandleden om niet te oefenen vandaag.![]()
Zombeavers! Aanraderquote:Op maandag 24 maart 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik die film ging kijken, zat ik nog met "Drag me to hell" in mijn hoofd.
Mijn hemel, wat een waardeloze KUTfilm was dat zeg!
Daarom vond ik Descent gelijk gewoon prima.
Later nog één of andere Netflix film gezien over een alien die al het leven in de omgeving op DNA-niveau overneemt en corrumpeert. Die was op bepaalde stukken behoorlijk akelig om te kijken.
Ook geen hoogvlieger, maar niet verkeerd om een keer te kijken.Net als Zombie strippers trouwens
Nou, het is zeker wel drama. Behoorlijk heftig ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is toch geen drama lijkt me? neem aan dat snapt iedereen wel dat ie ff dat niet kan regelen?
En heel eerlijk? Als ik in een band zou spelen en zou gebeld worden met dezelfde info als die hij kreeg dan was 't ook "eh jongens sorry, maar ik ga echt weg"
Zeker omdat het al op voorhand was besproken begin v/d rep.Well, life can be a riot
tja ik weet niet hoe hecht die band is? lijkt me iedereen snapt dat en laat het hem ff regelen ipv te zeuren van regel oefenruimte en dergelijke?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
jezus kree
drama genoeg voor de overige bandleden om niet te oefenen vandaag.Do what you love, love what you do!![]()
lezen en inlevingsvermogen zijn niet jouw sterkste kantquote:Op maandag 24 maart 2025 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik weet niet hoe hecht die band is? lijkt me iedereen snapt dat en laat het hem ff regelen ipv te zeuren van regel oefenruimte en dergelijke?![]()
Je hoeft er niet op in te gaan maatquote:Op maandag 24 maart 2025 21:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, het is zeker wel drama. Behoorlijk heftig ook.
En heel eerlijk? Als ik in een band zou spelen en zou gebeld worden met dezelfde info als die hij kreeg dan was 't ook "eh jongens sorry, maar ik ga echt weg"
Zeker omdat het al op voorhand was besproken begin v/d rep.
dat weet iedereen denk ikquote:Op maandag 24 maart 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
lezen en inlevingsvermogen zijn niet jouw sterkste kant
beter ook @Grotetijdquote:Op maandag 24 maart 2025 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op in te gaan maat![]()
Je leest echt weer op z'n Kree's. Er is nergens gezeurd?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik weet niet hoe hecht die band is? lijkt me iedereen snapt dat en laat het hem ff regelen ipv te zeuren van regel oefenruimte en dergelijke?
De bassist is wegens omstandigheden weggeroepen nadat de beheerder van de oefenruimtes gebeld werd m.b.t de bassist, er is op voorhand al overleg geweest dat er iets kon gaan gebeuren de komende paar weken, maar dat werd dus niet de komende paar weken maar "kwart voor 9 vanavond" en IEDEREEN had er begrip voor. Weet je waarom? We zijn niet alleen bandleden, maar kennen elkaar al bijna 10 jaar.
Leer alsjeblieft eens wat beter lezen jonge.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zombeavers! AanraderNet als Zombie strippers trouwens
Oh God!
Ik moet ineens denken aan Z Nation!![]()
![]()
Is zo. Maar ik vind het wel "oke" om het zo cryptisch te delen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op in te gaan maatWell, life can be a riot
ik snap het al, naja dan iig snap ik je @Grotetijd
maar alsnog staat wat ik zeg, bandjes kunnen nog wel eens lastig zijn in deze.Do what you love, love what you do!![]()
niks cryptisch meer aan .... DM was wellicht handiger geweest.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is zo. Maar ik vind het wel "oke" om het zo cryptisch te delen.![]()
maakt niet uit, snap het wel. Ik begrijp het ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is zo. Maar ik vind het wel "oke" om het zo cryptisch te delen.
Maarre met bandjes is soms lastig want staan dingen geplande enzo balblabla en wat ze er meer van maken waar je wss geen cent aan verdiend want meer hobby als werk.
maarja ken het wel jah.Do what you love, love what you do!![]()
Bandjes kunnen lastig zijn, absoluut. Maar het ligt er aan, ben je een bandje met een bij elkaar geraapt zooitje muzikanten die je "wel eens" op een jamsessie hebt gezien of via via kent? Of ben je een groep muzikanten die al jaren samen spelen op jamsessies en zo in een band zijn gerold?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:38 schreef kree het volgende:
ik snap het al, naja dan iig snap ik je @:grotetijd
maar alsnog staat wat ik zeg, bandjes kunnen nog wel eens lastig zijn in deze.Well, life can be a riot
Strak plan, ga ik ook zo doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik wat eerder horizontaal gaMaf ze, man!
![]()
klopt of een hechte groep met elkaar of het als muzikanten alleen los van elkaar er wat moois van kunnen maken door ervaring of kennis.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bandjes kunnen lastig zijn, absoluut. Maar het ligt er aan, ben je een bandje met een bij elkaar geraapt zooitje muzikanten die je "wel eens" op een jamsessie hebt gezien of via via kent? Of ben je een groep muzikanten die al jaren samen spelen op jamsessies en zo in een band zijn gerold?
ja snap je helemaal.Do what you love, love what you do!![]()
Goed plan welquote:Op maandag 24 maart 2025 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik wat eerder horizontaal ga![]()
Z-Nation is een blockbuster vergeleken bij die andere 2quote:Op maandag 24 maart 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]Oh God!
Ik moet ineens denken aan Z Nation!
het eerste is wss beter he? en nog steeds als ik terugkom wel eens met die ik veel langer kon. dan is het ook altijd muzikaal beter, gewoon omdat je elkaar kent, muziek maken is ook emotie delen nl denk ik wel. en gevoel erin.
Tuurlijk je kunt alles met goeie muzikanten voor elkaar krijgen, maar ik he persoonlijk heb nooit hetzelfde gevoel ermee of beste uitwerking ervan als met mensen die ik zo lang al ken en ken muzikaal ook dan en persoonlijk
Er zit meer emotie in als mensen denken soms. enne als dat er is maken de beste nrs. of uitvoeringen van.Do what you love, love what you do!![]()
Bolckbusterquote:Op maandag 24 maart 2025 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Z-Nation is een blockbuster vergeleken bij die andere 2![]()
![]()
Het tempo waarmee jij in iedereen kan ontladen 30x per dag. Logisch ja. En respect.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die batterij moet geladen worden weet jeLach met een schone bips![]()
Ja dat had ik afgelopen nacht te weinig gedaanquote:Op maandag 24 maart 2025 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die batterij moet geladen worden weet jeUw ADH vitamine Worst
Lekker gedouchtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mis nog reacties op filmpjes progressief en conservatief, maargoed. LOL
Tis ook weer ff wat kijktijd, snap t
Eerste is zeker niet beter.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:46 schreef kree het volgende:
het eerste is wss beter he? en nog steeds als ik terugkom wel eens met die ik veel langer kon. dan is het ook altijd muzikaal beter, gewoon omdat je elkaar kent, muziek maken is ook emotie delen nl denk ik wel. en gevoel erin.
Tuurlijk je kunt alles met goeie muzikanten voor elkaar krijgen, maar ik he persoonlijk heb nooit hetzelfde gevoel ermee of beste uitwerking ervan als met mensen die ik zo lang al ken en ken muzikaal ook dan en persoonlijk
Er zit meer emotie in als mensen denken soms. enne als dat er is maken de beste nrs. of uitvoeringen van.
Als je al heel lang met mensen bevriend bent, zeker muzikaal gezien. Sta je als band veel sterker want ten eerste ben je al op elkaar ingespeeld als muzikant, maar ten tweede, je hebt ook een klik op persoonlijk level.
Speelde ooit eens in een bandje met 2 vrienden en 2 mensen die de zanger kende via via.
Met die 2 vrienden klikte het (natuurlijk) onwijs. Met die 2 onbekenden is het naarmate de tijd vorderde ook wel een beetje gaan klikken maar uiteindelijk liep het spaak omdat waar mijn vrienden wel achter mij bleven staan bij een bepaalde keuze die 2 anderen de keuze kozen voor de muzikante die er later óók bij kwam, maar die naar mijn inziens totaal geen muzikaliteit bezat (speelde saxofoon, maar ze had een nogal bijzondere nootkeuze als ze toonladders speelde en ze speelde héél veel achter de tel, dus dat begon bij de drummer en bij mij behoorlijk te irriteren)Well, life can be a riot
ik ga ff nog terugluisteren opname van zondagavond live van ons, ik vond het kut in monitor mix. maar mss valt die zaal mix nog mee.Do what you love, love what you do!![]()
Onder de douche?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice, ik moest vandaag 4x poepen. Geen idee waarom.![]()
dat is beetje definitie hoe het gaat met bandjes wel ook in mijn ervaring. uiteindelijk komt er drama over ietsquote:Op maandag 24 maart 2025 21:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eerste is zeker niet beter.
Als je al heel lang met mensen bevriend bent, zeker muzikaal gezien. Sta je als band veel sterker want ten eerste ben je al op elkaar ingespeeld als muzikant, maar ten tweede, je hebt ook een klik op persoonlijk level.
Speelde ooit eens in een bandje met 2 vrienden en 2 mensen die de zanger kende via via.
Met die 2 vrienden klikte het (natuurlijk) onwijs. Met die 2 onbekenden is het naarmate de tijd vorderde ook wel een beetje gaan klikken maar uiteindelijk liep het spaak omdat waar mijn vrienden wel achter mij bleven staan bij een bepaalde keuze die 2 anderen de keuze kozen voor de muzikante die er later óók bij kwam, maar die naar mijn inziens totaal geen muzikaliteit bezat (speelde saxofoon, maar ze had een nogal bijzondere nootkeuze als ze toonladders speelde en ze speelde héél veel achter de tel, dus dat begon bij de drummer en bij mij behoorlijk te irriteren)
Baudet bij roddelpraatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:4x onder de douche staan op 1 dagquote:![]()
Gewoon in de struiken in park waar ik met mijn matties Schültenbrau zat te klappen.Lach met een schone bips![]()
Okequote:Op maandag 24 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice, ik moest vandaag 4x poepen. Geen idee waarom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja kan wel, maar dan moet @KoningWouter af en toe even langskomenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kon ik juist beter niet doen van jou![]()
het is net als in DTSquote:Op maandag 24 maart 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat is beetje definitie hoe het gaat met bandjes wel ook in mijn ervaring. uiteindelijk komt er drama over iets![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
You've been summoning me.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan moet @:KoningWouter af en toe even langskomen![]()
![]()
CampfireThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit er wel aan te komen, moet al weken op tijd op werk zijn....... Gelukkig beginnen er binnenkort paar nieuwen, dan kan ik weer lui doen. Oh het drama.quote:Lach met een schone bips![]()
Nice maat. Lekker slapen zoquote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begin ook moe te worden. Verder wel prima.![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 24 maart 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vaag vermoeden dat ik er ook een keer voor 12u in lig vandaag![]()
![]()
Ben altijd verstandig, alleen meer avondmens dan ochtendmensquote:Maar soms zoals vandaag gewoon nu al slaperig.
Ja idem eigk welquote:Op maandag 24 maart 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben altijd verstandig, alleen meer avondmens dan ochtendmensMaar soms zoals vandaag gewoon nu al slaperig.
![]()
![]()
Echt als alarm gaat in de ochtend moet ik ook gewoon meteen opstaan anders is het weer ZZZZZzzzzzz. Iedereen op de zaak weet ook, laat LYLT ff tot 11u met rustquote:Goed opgevoed wel na 20+ jaar daar.
Kut smurfenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb je goed voor elkaarquote:Op maandag 24 maart 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt als alarm gaat in de ochtend moet ik ook gewoon meteen opstaan anders is het weer ZZZZZzzzzzz. Iedereen op de zaak weet ook, laat LYLT ff tot 11u met rustGoed opgevoed wel na 20+ jaar daar.
![]()
![]()
Ja alleen beginnen er dus paar nieuwen snel, die moeten dat dan ook nog lerenquote:Ben trouwens wel gewoon bezig, maar wil zo vroeg geen gedram aan mijn kop. Laat me rustig wakker worden
Dat leren die nieuwen vast heel snelquote:Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja alleen beginnen er dus paar nieuwen snel, die moeten dat dan ook nog lerenBen trouwens wel gewoon bezig, maar wil zo vroeg geen gedram aan mijn kop. Laat me rustig wakker worden
en anders
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt bloedlomp voor ik echt wakker benquote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat leren die nieuwen vast heel snelen anders
![]()
Gelukkig zien we je hier meestal alleen in de avondquote:Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben echt bloedlomp voor ik echt wakker ben![]()
![]()
Even gamen, beetje bolken. Maar ook erg moe. Dus niet te laat op bed.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is zelfs zo erg in de ochtend dat als ik in Thailand ben met mijn vriendin, aangezien ze vroege vogel is ze gewoon wat geld uit mijn portemonnee haalt en rustig zelf ergens gaat ontbijten en wacht tot ik echt wakker benquote:Op maandag 24 maart 2025 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig zien we je hier meestal alleen in de avondZe maakt me wakker, geeft snel kus en pleitte
Dan kan ik lekker op mijn eigen manier wakker worden. Maar ik slaap tegenwoordig zo vast na een hele periode van slaapgebrek wat wel echt richting insomnia ging. Maar als ik dan eenmaal echt wakker ben, dan ook prima
Naja prima toch als er rekening mee gehouden wordtquote:Op maandag 24 maart 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg in de ochtend dat als ik in Thailand ben met mijn vriendin, aangezien ze vroege vogel is ze gewoon wat geld uit mijn portemonnee haalt en rustig zelf ergens gaat ontbijten en wacht tot ik echt wakker benZe maakt me wakker, geeft snel kus en pleitte
Dan kan ik lekker op mijn eigen manier wakker worden. Maar ik slaap tegenwoordig zo vast na een hele periode van slaapgebrek wat wel echt richting insomnia ging. Maar als ik dan eenmaal echt wakker ben, dan ook prima
Wist niet dat het zo erg was man![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Van 2018 tot ergens in 2022 sliep ik met 1 oor open, want mantelzorg voor mijn moeder voor ze naar verzorgingshuis ging. Ieder geluid werd ik wakker van. Ben ook daarna ingestort, dat is geen geheim, heb ik vaker beschreven. Maar nu ik dat 1 oor open slapen kwijt ben, schiet een kanon af naast mijn bed en ik slaap doorquote:Op maandag 24 maart 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja prima toch als er rekening mee gehouden wordt
Wist niet dat het zo erg was manBen de balans nog aan zoeken lijkt wel tussen slapeloosheid en slaapcoma.
Het is vooral goed dat je het van jezelf weet en het toegeeft. Genoeg mensen die dat niet doenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg in de ochtend dat als ik in Thailand ben met mijn vriendin, aangezien ze vroege vogel is ze gewoon wat geld uit mijn portemonnee haalt en rustig zelf ergens gaat ontbijten en wacht tot ik echt wakker benZe maakt me wakker, geeft snel kus en pleitte
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik werd vanochtend al heel vroeg wakker van een mug.![]()
En twee keer geprikt zelfs. Die mug snapt niet dat het pas maart is en nog veel te vroeg is voor een mug.![]()
![]()
Wel fijn dat je in ieder geval wel weer diep kan slapen. Beetje de balans zien terug te vinden nogquote:Op maandag 24 maart 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van 2018 tot ergens in 2022 sliep ik met 1 oor open, want mantelzorg voor mijn moeder voor ze naar verzorgingshuis ging. Ieder geluid werd ik wakker van. Ben ook daarna ingestort, dat is geen geheim, heb ik vaker beschreven. Maar nu ik dat 1 oor open slapen kwijt ben, schiet een kanon af naast mijn bed en ik slaap doorBen de balans nog aan zoeken lijkt wel tussen slapeloosheid en slaapcoma.
Maar ik ga aftaaien![]()
Tot later
![]()
Ow maar ik heb er ook geen probleem mee. Ben al lang blij dat ik weer lekker slaapquote:Op maandag 24 maart 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is vooral goed dat je het van jezelf weet en het toegeeft. Genoeg mensen die dat niet doenMaar dat heeft wel tijd nodig gehad en ook hulp ook bij gehad via de huisarts en doorverwezen omdat ik juist door slaaptekort ingestort ben
Maar ja, dat gebeurt gewoon en je hebt het niet in de hand want je moet altijd aanstaan. Dat samen met gewoon fulltime werken breekt je pas op wanneer je wel de tijd voor jezelf krijgt.
Welterusten.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel fijn dat je in ieder geval wel weer diep kan slapen. Beetje de balans zien terug te vinden nog
Maar ik ga aftaaien![]()
Tot later
![]()
![]()
Trustehhhhquote:Op maandag 24 maart 2025 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel fijn dat je in ieder geval wel weer diep kan slapen. Beetje de balans zien terug te vinden nog
Maar ik ga aftaaien![]()
Tot later
leer 'm klokkijkenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:35 schreef Shii het volgende:
Ik werd vanochtend al heel vroeg wakker van een mug.![]()
En twee keer geprikt zelfs. Die mug snapt niet dat het pas maart is en nog veel te vroeg is voor een mug.![]()
![]()
Hoe heb je jezelf weer de nachtrust teruggegeven? Klinkt herkenbaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow maar ik heb er ook geen probleem mee. Ben al lang blij dat ik weer lekker slaapMaar dat heeft wel tijd nodig gehad en ook hulp ook bij gehad via de huisarts en doorverwezen omdat ik juist door slaaptekort ingestort ben
Maar ja, dat gebeurt gewoon en je hebt het niet in de hand want je moet altijd aanstaan. Dat samen met gewoon fulltime werken breekt je pas op wanneer je wel de tijd voor jezelf krijgt.
Ik lees de huisarts. Maar dan met medicatie of heb je andere hulp gekregen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt hequote:Op maandag 24 maart 2025 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Ik kon 'm niet vinden anders had ie het niet overleefd.![]()
als er IETS is waar ik moordneigingen van krijg .... muggen in de slaapkamer als ik wil slapen![]()
![]()
Ik ben sinds mijn moeder naar verpleeghuis ging in 2 jaar tijd 1x 6 maanden thuis geweest gesloopt en jaar erop 4 maanden. En leek volgens de huisarts veel op een depressie. GGZ had geen ruimte of jaar wachttijd. Maar ze wist een kliniek die ook zoom deed, eerst 2 psychologen maar die konden niks met me, zeiden steeds "je denkt al 2 stappen voor waar we het over willen hebben". Toen Psychiater, en die was er eigenlijk na 2 gesprekken al uit. Je bent niet depressief, maar waar je mee dealt heeft gewoon puur en alleen te maken met altijd aanstaan. Je moet nu weer gaan leren aan jezelf te gaan denken. Heb nog aantal zoom sessies gehad, en ook follow ups. Maar die wist precies te raken waar het bij mij in zat. Zal ook niet teveel in detail treden. Maar bleek geen burnout te zijn wat de huis arts de eerste keer dacht. En ook geen depressie. Maar de rust die ik kreeg vanuit het werk was wel subliem, geen arbo gezeik niks. Ik hield ze ook wel op de hoogte van alles. Maar ik had gewoon tijd nodig weer me als mens te gaan voelen. Zo vaak tijdens de mantelzorg ik op weg naar huis wel niet gedacht heb "Wat tref ik nu weer aan? En hoeveel kan een mens hebben?" Dat is ook allemaal weg dat gevoel nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoe heb je jezelf weer de nachtrust teruggegeven? Klinkt herkenbaar.Lach met een schone bips![]()
Er zijn niet veel beestjes die ik dood kan maken, maar voor een mug op de slaapkamer maak ik een uitzondering.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
Echt he![]()
als er IETS is waar ik moordneigingen van krijg .... muggen in de slaapkamer als ik wil slapen![]()
Ja moet er nog niet aan denken. Denk eraan om toch weer een klamboe aan te schaffen. Maargoed dan komen ze alsnog soms in die klamboe.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gewoon dichtritsenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ja moet er nog niet aan denken. Denk eraan om toch weer een klamboe aan te schaffen. Maargoed dan komen ze alsnog soms in die klamboe.![]()
![]()
Dit was geen drama Kree.....Well, life can be a riot
Muggen, die schaar ik bij de kutzakken van wespen.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:55 schreef Shii het volgende:
Zo'n elektrische vliegenmepper is wel fijn. Daar kun je een mug ook vaak wel mee verrassen.Lach met een schone bips![]()
Mijn eerste post?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik herinner me nog wat je eerste post was vanavond ... helaas ....
maar sterkte GTWell, life can be a riot
Goed gedaan man. Ik wil veel zeggen maar heb eigenlijk niet goed de woorden ervoor. Ook goed op jezelf passen en dus de hulp gezocht hebben was knap. Goed dat de schakels waar je geen invloed op hebt je hebben meegeholpen. En mantelzorg mag je sowieso trots op zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn moeder naar verpleeghuis ging in 2 jaar tijd 1x 6 maanden thuis geweest gesloopt en jaar erop 4 maanden. En leek volgens de huisarts veel op een depressie. GGZ had geen ruimte of jaar wachttijd. Maar ze wist een kliniek die ook zoom deed, eerst 2 psychologen maar die konden niks met me, zeiden steeds "je denkt al 2 stappen voor waar we het over willen hebben". Toen Psychiater, en die was er eigenlijk na 2 gesprekken al uit. Je bent niet depressief, maar waar je mee dealt heeft gewoon puur en alleen te maken met altijd aanstaan. Je moet nu weer gaan leren aan jezelf te gaan denken. Heb nog aantal zoom sessies gehad, en ook follow ups. Maar die wist precies te raken waar het bij mij in zat. Zal ook niet teveel in detail treden. Maar bleek geen burnout te zijn wat de huis arts de eerste keer dacht. En ook geen depressie. Maar de rust die ik kreeg vanuit het werk was wel subliem, geen arbo gezeik niks. Ik hield ze ook wel op de hoogte van alles. Maar ik had gewoon tijd nodig weer me als mens te gaan voelen. Zo vaak tijdens de mantelzorg ik op weg naar huis wel niet gedacht heb "Wat tref ik nu weer aan? En hoeveel kan een mens hebben?" Dat is ook allemaal weg dat gevoel nu.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wel uitkijken in het donker dat je niet iemand anders raaktquote:Op maandag 24 maart 2025 22:55 schreef Shii het volgende:
Zo'n elektrische vliegenmepper is wel fijn. Daar kun je een mug ook vaak wel mee verrassen.![]()
![]()
Jaaa, maar dan nog kwamen er soms wel wat doorheen. Die hebben dan overdag stiekem hulp van wie dan ook> Mysterie.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ligt al poosje achter me nu hoor, en moeders geeft nog steeds niet op in verzorgingshuis maar zit er wel aan te komen. Maar het is een lesje geleerd.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed gedaan man. Ik wil veel zeggen maar heb eigenlijk niet goed de woorden ervoor. Ook goed op jezelf passen en dus de hulp gezocht hebben was knap. Goed dat de schakels waar je geen invloed op hebt je hebben meegeholpen. En mantelzorg mag je sowieso trots op zijn.Lach met een schone bips![]()
ja stom gedoe.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaa, maar dan nog kwamen er soms wel wat doorheen. Die hebben dan overdag stiekem hulp van wie dan ook> Mysterie.
en ze zijn niet gevoelig voor Bastogne ook nog![]()
![]()
Ooooooh.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
dat je blij was dat hij in het topic was
Ja maar ik bén ook wel blij altijd als Kree er is. Al is het maar omdat het zorgt voor wat discussieNee maar zonder gekheid. Ik vind Kree een onwijs leuke vent, alleen hij moet beter leren lezen
Well, life can be a riot
Ernwn typenkn ooknquote:Op maandag 24 maart 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ooooooh.
Ja maar ik bén ook wel blij altijd als Kree er is. Al is het maar omdat het zorgt voor wat discussieNee maar zonder gekheid. Ik vind Kree een onwijs leuke vent, alleen hij moet beter leren lezen
Ja hahahahaha dat wel lol snapje maar doe dat niet ekspres perce LOLquote:Maar wil geen drama maar wil wel dat jullie weten dat hoe ik er in sta enzo maar neem jullie niets kwalijk en vergeef het
Well, life can be a riot
Nog niet geprobeerd!quote:Op maandag 24 maart 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ja stom gedoe.
en ze zijn niet gevoelig voor Bastogne ook nog
Het zijn gewoon kutbeesten, ben midden winter toen het koud was 2x geprikt op werk nog. #muggenmagneetquote:Op maandag 24 maart 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ja stom gedoe.
en ze zijn niet gevoelig voor Bastogne ook nogLach met een schone bips![]()
quote:omg het is besmettelijk ....quote:Op maandag 24 maart 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja hahahahaha dat wel lol snapje maar doe dat niet ekspres perce LOLMaar wil geen drama maar wil wel dat jullie weten dat hoe ik er in sta enzo maar neem jullie niets kwalijk en vergeef het
![]()
![]()
kree wel een kleurrijk figuur toch. Wel mooi om in DTS erbij te hebben
quote:
Well, life can be a riot
hij zorgt wel voor reuring af en toequote:Op maandag 24 maart 2025 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
kree wel een kleurrijk figuur toch. Wel mooi om in DTS erbij te hebben
anders is het maar saai en bolk enzo![]()
![]()
Bolkquote:Op maandag 24 maart 2025 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
hij zorgt wel voor reuring af en toe
anders is het maar saai en bolk enzoLach met een schone bips![]()
Ik ga chatgpt eens ff vragen of hij een UI kan maken met bastognekoekenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga chatgpt eens ff vragen of hij een UI kan maken met bastognekoeken![]()
![]()
Ik ga mijn bedje eens vragen of ie me weer diep in dromenland kan brengen.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga chatgpt eens ff vragen of hij een UI kan maken met bastognekoeken
Trusten allen
mwah ik had dus zondag dat ik dacht nou dit is zo onwijs kut weer, maar goed luister nu de opname terug en met. video en denk valt het eigenlijk weer mee?quote:
Dacht echt dit is dramatisch, maar kan er mee leven eigenlijk wat er nu van was,
Niet boeiende is meer voor gemeente enzo en daar om terug te kijken, maar ik luister ze altijd nog ff voor muzikaal feedback zeg meer.Do what you love, love what you do!![]()
Weltrustenquote:Op maandag 24 maart 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga mijn bedje eens vragen of ie me weer diep in dromenland kan brengen.
Trusten allenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
meerquote:Op maandag 24 maart 2025 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik had dus zondag dat ik dacht nou dit is zo onwijs kut weer, maar goed luister nu de opname terug en met. video en denk valt het eigenlijk weer mee?
Dacht echt dit is dramatisch, maar kan er mee leven eigenlijk wat er nu van was,
Niet boeiende is meer voor gemeente enzo en daar om terug te kijken, maar ik luister ze altijd nog ff voor muzikaal feedback zeg meer.Lach met een schone bips![]()
Muziek
Well, life can be a riot
ChatGPT kan geen plaates van merknamen genereren. Gewoon bastognekoeken dan krijg ik heel ander uitziende koeken. AI is er nog lang niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het valt weer meequote:Op maandag 24 maart 2025 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik had dus zondag dat ik dacht nou dit is zo onwijs kut weer, maar goed luister nu de opname terug en met. video en denk valt het eigenlijk weer mee?
Niet boeiende is meer voor gemeente enzo en daar om terug te kijken, maar ik luister ze altijd nog ff voor muzikaal feedback zeg meer.![]()
tja ik kan dit zo posten en schaam ik me niet voor, maarja heb geen zin in christelijke en over hoe het is discussie?quote:
kunnen jullie mss muzikaal het beluisteren dan en met pro tips dan wil ik het wel posten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 maart 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik kan dit zo posten en schaam ik me niet voor, maarja heb geen zin in christelijke en over hoe het is discussie?
kunnen jullie mss muzikaal het beluisteren dan en met pro tips dan wil ik het wel posten.![]()
denk kan het opbouwende kritiek zonder iemand af te zeiken hier?
Nee jij zegt letterlijk "zeg meer"quote:Op maandag 24 maart 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik kan dit zo posten en schaam ik me niet voor, maarja heb geen zin in christelijke en over hoe het is discussie?
kunnen jullie mss muzikaal het beluisteren dan en met pro tips dan wil ik het wel posten.
Dan doe ik dat en is het niet goed.Lach met een schone bips![]()
hmmms. nou met twijfel zal ik maar doen dan. en ok skip hele spreker verhaal. ervoor zitten de liedjes. en erna is uur lang verhaal en nog twee erna.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waarom zou je ons willen afzeiken? Dat doen wij ook niet en ik heb even geen zin in dramaquote:Op maandag 24 maart 2025 23:15 schreef kree het volgende:
denk kan het opbouwende kritiek zonder iemand af te zeiken hier?![]()
luister t maarquote:Op maandag 24 maart 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je ons willen afzeiken? Dat doen wij ook niet en ik heb even geen zin in dramaDo what you love, love what you do!![]()
Dat is wel erg lang. Maar ik luister graag naar tips. Ook muzikalequote:Op maandag 24 maart 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms. nou met twijfel zal ik maar doen dan. en ok skip hele spreker verhaal. ervoor zitten de liedjes. en erna is uur lang verhaal en nog twee erna.![]()
wat ik wil he, want ik zie dit als muzikant, wat denken jullie beter kan:?
Nu weten jullie niet monitor er niet,,,, dus dat is voor ons ook raadsel, vond de mix zaal beter als mix monitor.
maar dart is hier niet uit te halen.
Maar als je dat nu luistert wat denken jullie kan beter als band en muzikanten. en wees eerlijk gewoon, kan tegen harde kritiek. maar hou het opbouwend en niet zozeer in christelijk, maar als in hoe de muziek is?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: