Die tweede foto ontkracht de titel op plaatje 1 niet.quote:
Mooi toch, dit was de eerste keer in jaren dat hij naast zijn vrouw sliep. #ekteliefdequote:
Het Vaticaan vroeg of iedereen in het zwart wilde komen.quote:
Die arrestatie is volledig terecht, de rechter zal er van af komen met een waarschuwing.quote:
Jij spoort niet.quote:
quote:Trump deelt foto van zichzelf als paus op sociale media: ’Zou mijn eerste keus zijn’
WASHINGTON - De Amerikaanse president Donald Trump heeft op zijn platform Truth Social een afbeelding gedeeld van zichzelf als paus. Te zien is dat hij een wit gewaad draagt en een plechtige blik op zijn gezicht heeft.
De foto lijkt gemaakt te zijn met AI. Trump deelde de afbeelding enkele dagen voordat het conclaaf van start gaat waar de nieuwe leider van de katholieke kerk wordt gekozen. Kardinalen komen woensdag bijeen om achter gesloten deuren te stemmen.
De Amerikaanse president had onlangs al gegrapt dat hij zelf best paus zou willen worden na de dood van Franciscus. „Dat zou mijn eerste keus zijn.” Trump zei dat hij verder geen voorkeurskandidaat heeft, maar stelde ook dat er een „hele goede” kardinaal uit New York is.
Over 2 maanden 200% tariffs op vaticaanstad omdat ze hem niet tot paus hebben verkozen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-eerste-keus-zijn
[..]
[ afbeelding ]
Uhm, oke. Het is ook heel niet raar of onbeleefd ofzo om als president beelden de wereld in te slingeren waarop je staat afgebeeld als de opvolger van een leider naar wiens begrafenis je kort geleden bent geweest.
Shiiit dan worden de kinderen wel heel duur voor Clintons, Epsteins, Obama's, Bidens enzovoort.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:06 schreef Shotty het volgende:
[..]
Over 2 maanden 200% tariffs op vaticaanstad omdat ze hem niet tot paus hebben verkozen.
Zou mij met trump ook niet meer verbazen.
Want die halen handel uit Vaticaanstad?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Shiiit dan worden de kinderen wel heel duur voor Clintons, Epsteins, Obama's, Bidens enzovoort.
Kijk eens aan welk schaap er weer ingetrapt is...quote:
Zelfs de echte maga trappen niet meer in pizza gate dus moet er iets anders verzonnen worden voor de goed geïndoctrineerde schaapjes. En dit zal het dan wel zijn zoals we onze baardmans kennen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want die halen handel uit Vaticaanstad?
quote:Rome/Washington - Dat de Amerikaanse president Donald Trump een foto deelde van zichzelf als paus, terwijl het Vaticaan nog door een periode van nationale rouw gaat na het overlijden van paus Franciscus, stuit op veel kritiek in Italië.
De voormalige centrumlinkse premier Matteo Renzi schreef in een bericht op X dat de afbeelding „gelovigen beledigt en instellingen beledigt”.
Ik kijk uit naar de memes over zijn dood. Kijken of zijn volgers dan ook zo'n goed gevoel voor humor hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhm, oke. Het is ook heel niet raar of onbeleefd ofzo om als president beelden de wereld in te slingeren waarop je staat afgebeeld als de opvolger van een leider naar wiens begrafenis je kort geleden bent geweest.
Wat een mafklapper.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij ziet deze post van Trump dus als een bespotting/bekritisering van het christendom.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het bespotten, hekelen en bekritiseren van het Christendom is toch al jaren trend in sommige contreien?
Hebben de MS-13Democraten al eens een kandidaat gevonden? of willen ze nog die bad booty latina inzetten?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij ziet deze post van Trump dus als een bespotting/bekritisering van het christendom.
Dat wordt leuk bij de volgende verkiezingen.
Als nobuddies zoals jij of ik, of types zoals Johan Derksen, zo'n plaatje maken heb ik daar totaal geen problemen mee en kan ik daar om lachen. Van een president van Amerika verwacht ik toch iets meer niveau, al was het natuurlijk al bekend dat het een kleuter is in het lichaam van een oude man dus verrassend is het niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het bespotten, hekelen en bekritiseren van het Christendom is toch al jaren trend in sommige contreien?
Die partij ken ik niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hebben de MS-13Democraten al eens een kandidaat gevonden? of willen ze nog die bad booty latina inzetten?
Benieuwd hoe lang het zal duren voordat Trump geld gaat geven aan iedere Amerikaan die een illegaal aangeeft.quote:Regering-Trump biedt duizend dollar aan migranten die vrijwillig uit VS vertrekken
De Amerikaanse regering gaat migranten die vrijwillig besluiten het land te verlaten, een vergoeding van 1.000 dollar (885 euro) aanbieden. Volgens het ministerie van Binnenlandse Veiligheid zullen de kosten ondanks deze betalingen naar verwachting met ongeveer 70 procent dalen. Gemiddeld kost het nu ruim 17.000 dollar om een migrant zonder papieren te arresteren, vast te houden en uit te zetten.
Sinds zijn aantreden in januari beloofde president Donald Trump miljoenen mensen zonder verblijfstatus het land uit te zetten. Maar tot nu toe ligt het aantal deportaties met 152.000 lager dan de 195.000 deportaties tussen februari en april vorig jaar onder de regering van Joe Biden.
"Als je hier illegaal bent, is zelfdeportatie de beste, veiligste en voordeligste manier om de Verenigde Staten te verlaten en arrestatie te voorkomen", zei de minister van Binnenlandse Veiligheid Kristi Noem.
De 1.000 dollar wordt uitgekeerd wanneer een immigrant de terugkeer heeft bevestigd in een app. Volgens de regering heeft één immigrant al van het aanbod gebruikgemaakt.
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-vs-vertrekken.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |