SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een echte mango... dus ik pak een perenijsje uit mn vriesdiep
uiteraard mag jij een perenijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentje
doen we aan ijsjesruilen
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thepopverse.c(...)jones-amazon-shivers
SHUT UP AND TAKE MY MONEY
Oftewel waarom ik geen Kobo neem.
Ja ik zou een kobo kunnen nemen en alles illegaal kunnen downloaden, dat wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
wat vervelend voor jequote:
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
Als ik de baas zou zijn van het journaal zou er een rigoureuze wettelijke scheiding komen tussen mediadistributie en mediacreatie. Dat zou zoveel fixen, voor streamingdiensten, boeken, games, en in mindere mate muziek.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
gafferquote:Op maandag 24 maart 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilde appel gaan eten. Snij de appel doormidden. Is heel de binnenkant bruin.
main reason waarom ik geen streaming abo's hebquote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doen
Ja, die heb ik dus ook maar gelijk in de afvalbak gegooid.quote:
Was ik ook nog niet van plan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
Er komt nog meer Saharazand aan: ‘Ga niet vandaag al naar de wasstraat’
ik wel maar allemaal family abo'squote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
main reason waarom ik geen streaming abo's heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |