Belangrijk voor jou persoonlijk of belangrijk voor werk? In het laatste geval jammer dan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik word met de minuut gefrustreerder![]()
er is woensdag iets belangrijks gaande, nog niet alle shit is geregeld. Ik weet niet wat ik moet doen, ik word van kastje naar de muur gestuurd en ik ben morgen vrij
![]()
![]()
![]()
. Ik probeer mensen te bereiken om shit over te dragen, dat lukt ook niet.
ALKJAKLAJLKAJALKAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben ook heel lief.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je heel heel heel lief. Lol.
Ongelofelijk dat ze het na de jaren 90 zo enorm hebben verpest voor zichzelf.
Kop uit het raam steken dan maar?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor allemaal sirenes buiten maar p2000 geeft niks aan
Dat ze het raam opendoet en dan de megafoon pas hoort die haar sommeert om naar buiten te komen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kop uit het raam steken dan maar?
klaag ze aanquote:Op maandag 24 maart 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor allemaal sirenes buiten maar p2000 geeft niks aan
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik word met de minuut gefrustreerder![]()
er is woensdag iets belangrijks gaande, nog niet alle shit is geregeld. Ik weet niet wat ik moet doen, ik word van kastje naar de muur gestuurd en ik ben morgen vrij
![]()
![]()
![]()
. Ik probeer mensen te bereiken om shit over te dragen, dat lukt ook niet.
ALKJAKLAJLKAJALKAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, maar ik zou wel pleiten voor een aanscherping van je begrijpend lezen competenties.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zijn bradders nou hier letterlijk aan het pleiten voor dictatuurschap? lol.
Alles beter dan dictatorschap aanhangen maat.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel pleiten voor een aanscherping van je begrijpend lezen competenties.
Wat niemand hier doet.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles beter dan dictatorschap aanhangen maat.
Dat is mooi.quote:
Was dit de periode dat ze de stufi af gingen schaffen? Toen stemden veel studenten D66quote:Op maandag 24 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeweet toch. Alles is altijd de schuld van links.
Het meest rechtste dat ik ooit gestemd heb trouwens was D66, en zoals het iedere D66 stemmer betaamt had ik daar meteen na de verkiezingen eigenlijk alweer spijt van.
Werk maar werk gaat om het leven van mensjesquote:Op maandag 24 maart 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Belangrijk voor jou persoonlijk of belangrijk voor werk? In het laatste geval jammer dan.
Niet dat ik dat zelf zou kunnen. Maar. Toch.
quote:Op maandag 24 maart 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dit de periode dat ze de stufi af gingen schaffen? Toen stemden veel studenten D66
Oke, ja dan snap ik het zeker wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werk maar werk gaat om het leven van mensjes
Zeg maar jij die problemen had met onduidelijkheid van school en ik ben dan docent en ik weet dat ik je kan helpen OF je ontzettend in de shit kan laten zitten en jij (de student) kan daar echt al helemaal niks aan doen. Dat geeft me zo'n kutgevoel
200.000 goeie genade.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie cashgrab. Echt zeer mooi. Onder de indruk!
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |