De nieuwe Ronaldinho.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:01 schreef Pablo84 het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan die grafkop van Yamal?
Insinueer jij nu dat hij een toekomstig crimineel is?quote:
Papa geeft al het goede voorbeeld.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat hij een toekomstig crimineel is?
Linda?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
beste vrienden, ik kijk nog even de Mol. Vandaar de afwezigheid
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
Duitsland-ItalieFrankrijk kroatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BrilstandEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Moffel?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Portugal-DenemarkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk - KroatiëDat was meer een penalty voor FR dan dat het was voor Spanje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Gember limonadequote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie na deze onterechte penalty?
Een IPA gebrouwen door de Jeugd van Tegenwoordigquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie na deze onterechte penalty?
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Die Turpin is een vreselijke scheids, je stond toen al met 0-1 achter
Nee hoor, dat was pas na de ingeschoten penalty.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Die Turpin is een vreselijke scheids, je stond toen al met 0-1 achter
Waarom?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nico Williams doet denken aan Leroy Sane en Serge Gnabry.
Hij bedoelt te zeggen dat je al figuurlijk met 1-0 achterstond, omdat Turpin zo’n slechte scheidsrechter is die altijd tegen ons fluit. Dus ik denk niet dat hij letterlijk bedoelt dat je 1-0 achterstond, dat was pas na de inschoten strafschop inderdaad. Toch fijn dat je scherp blijft!quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was pas na de ingeschoten penalty.
Snel draven en recht op de keeper schieten.quote:
Keppe nouquote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
meter buitenspel en dan pas vlaggen na de redding van de kepper.
Laten we geen zout op slakken leggen.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij bedoelt te zeggen dat je al figuurlijk met 1-0 achterstond, omdat Turpin zo’n slechte scheidsrechter is die altijd tegen ons fluit. Dus ik denk niet dat hij letterlijk bedoelt dat je 1-0 achterstond, dat was pas na de inschoten strafschop inderdaad. Toch fijn dat je scherp blijft!
Ik schrok al!quote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snel draven en recht op de keeper schieten.
Ik had ook Donyell Malen kunnen noemen.
Geef Koeman geen ideeënquote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef Szura het volgende:
Gek eigenlijk hč dat Malacia niet is opgeroepen als linksback
Eerder aan overgekookte spaghetti.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nico Williams doet denken aan Leroy Sane en Serge Gnabry.
Ik snap niet dat ie dan speelt en niet gewoon zich laat behandelen en ziek meldtquote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef ISVV het volgende:
Het begon allemaal met die te harde bal van Frenkie
Ik snap echt niet hoe mensen slakken lekker kunnen vinden.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik eet liever mijn slakken met veel knoflook.
Maar die spelen in een halve finale helemaal niet tegen elkaarquote:Op zondag 23 maart 2025 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Spanje is wel echt matig zeg. Duitsland vreet ze op (als ze niet van angstgegner italie verliezen lol)
stukje Musiala
Straks verlopen, meneer Bol blijquote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik had een bol.com bon (nog niet gebruikt)
Oke Turpin.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik eet liever mijn slakken met veel knoflook.
Och, er zijn ook mensen die een kapsalon lekker vinden. Dat soort volk hou je altijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen slakken lekker kunnen vinden.
Nou precies wat ik zegquote:Op zondag 23 maart 2025 21:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen slakken lekker kunnen vinden.
Dat is dan ook erg logisch. Goede döner in Nederland bestaat dan ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, er zijn ook mensen die een kapsalon lekker vinden. Dat soort volk hou je altijd.
Alleen als hij bericht krijgt dat er extra geld binnen isquote:Op zondag 23 maart 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scheids! Er ging weer een Spanjaard neer. Moet je niet fluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |