En je denkt dat oekraine de ambitie heeft om met tanks op het rode plein te eindigen?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Geen capitulatie. Daar is enkel sprake geweest van terugtrekking zonder voorwaarden, zoals hier gesteld werden, op te kunnen leggen.
Capitulatie van Ukraine is een onmogelijke uitkomst. Je kan Putin niet zijn egoïstische klote-zin blijven geven. Bezetting kost ook heel veel levens, is geen verbetering van de situatie. Kan je je beter doodvechten.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, dat doel is niet haalbaar dus moet er een andere oplossing komen.
Nee, dat is schijnbaar de gedachte van enkele users hier.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
En je denkt dat oekraine de ambitie heeft om met tanks op het rode plein te eindigen?
Ja, ik snap dat als het ff kan ze hebben dat het gister al over is.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat het voor Oekraïne belangrijk is de strijd niet te lang laten doorgaan, zoals het Chatham artikel wat ik hierboven postte.
Zoals wie?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, dat is schijnbaar de gedachte van enkele users hier.
Waarom ga je zelf niet naar het front eigenlijk?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Capitulatie van Ukraine is een onmogelijke uitkomst. Je kan Putin niet zijn egoïstische klote-zin blijven geven. Bezetting kost ook heel veel levens, is geen verbetering van de situatie. Kan je je beter doodvechten.
Snel, ander onderwerp!quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom ga je zelf niet naar het front eigenlijk?
De voorwaarden moeten redelijk zijn uiteraard, vandaar dat ik uitging van de demarcatielijn op de huidige frontlinie.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat als het ff kan ze hebben dat het gister al over is.
Maar dat zegt niet veel over onder welke voorwaarden.
In het rus leger zoeken ze ook nog mensen he. Krijg je heel veel roebels.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met werken.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
In het rus leger zoeken ze ook nog mensen he. Krijg je heel veel roebels.
Als we toch zo gaan beginnen.
Het is natuurlijk makkelijk te roepen dat anderen zich dienen doodvechten vanaf de zijlijn.quote:
Ga nou gewoon in op mijn argumenten.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk roepen dat Ukraine maar zijn verlies moet nemen.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk te roepen dat anderen zich dienen doodvechten vanaf de zijlijn.
Je hebt geen enkel serieus argument te berde gebracht.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga nou gewoon in op mijn argumenten.
Dat interesseert Putin helemaal niets, hij martelt je net zo goed dood als hij daar zin in heeft.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk te roepen dat anderen zich dienen doodvechten vanaf de zijlijn.
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Stap eens van het idee af dat oekrainers maar trekpoppen zonder eigen wil zijn, die blijkbaar precies doen wat men hier op FOK wil.
Dat heb ik wel, maar jij bent uit geluld.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je hebt geen enkel serieus argument te berde gebracht.
Ja, dat lijkt een humanistische visie op deze nutteloze strijd. Dat het voor jou niets uitmaakt dat er dagelijkse weer vele kinderen dienen opgroeien zonder ouders en ouders de eigen zonen verliezen lijkt me jammer. Nog triester is dat het enkel gaat om wat vierkante kilometers grondgebied.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk roepen dat Ukraine maar zijn verlies moet nemen.
Ga jij de Ukrainers in de bezette gebieden vertellen dat ze zich maar moeten laten onderdrukken omdat jij ergens geen zin in hebt?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt een humanistische visie op deze nutteloze strijd. Dat het voor jou niets uitmaakt dat er dagelijkse weer vele kinderen dienen opgroeien zonder ouders en ouders de eigen zonen verliezen lijkt me jammer. Nog triester is dat het enkel gaat om wat vierkante kilometers grondgebied.
Liever onderdrukt dan dood.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga jij de Ukrainers in de bezette gebieden vertellen dat ze zich maar moeten laten onderdrukken omdat jij ergens geen zin in hebt?
Laten martelen, verkrachten, laten deporteren, kinder laten stelen, laten verdwijnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga jij de Ukrainers in de bezette gebieden vertellen dat ze zich maar moeten laten onderdrukken omdat jij ergens geen zin in hebt?
Voor de Russen nog veel meer, die klagen dat ze lijkenzakken moeten wassen omdat ze er te weinig hebben. Wil je die voor die enorme verliezen troosten met een stuk Oekraïne of zo? Omdat het zo zielig voor ze was dat de AFU terugschoot?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt een humanistische visie op deze nutteloze strijd. Dat het voor jou niets uitmaakt dat er dagelijkse weer vele kinderen dienen opgroeien zonder ouders en ouders de eigen zonen verliezen lijkt me jammer. Nog triester is dat het enkel gaat om wat vierkante kilometers grondgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |