Ik dacht dat ze vrede gingen brengen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:08 schreef ExTec het volgende:
Deze is ook wel weer heel briljant zeg, tering.
The Trump Administration Accidentally Texted Me Its War Plans
"We come in peace, shoot to kill"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
President Prulsukkel gaat stukken land weggeven.quote:🇺🇸👀 "Now we're talking about territory. We have a rare earths deal, we'll sign it soon," Trump said.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ll5ab5yroc2b
Gaat hij die stukken land eerst zelf veroveren?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
President Prulsukkel gaat stukken land weggeven.
Klopt, vandaar dat beide partijen concessies moeten doen.quote:
Ik denk het.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat hij die stukken land eerst zelf veroveren?
Dit soort dingen zijn ook wel een dingetje. We hebben een hele grote dure bedrijfsvoeringsorganisatie, maar geen ifv's, tanks, drones, en andere meuk.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)jdens-oorlog-1264241
Hoe schrikt een bevoorrading schip af?
Pas op we pompen 3000kg aardappels je ruim in!
Hoezo moet dat? Gewoon heel veel Russen doodmaken en hun economie voor de komende 30-50 jaar terugbrengen tot niets door alle olie- en gasinstallaties en alle zware industrie ten westen van de Oeral tot puin te dronen. Op een gegeven moment hebben de gewone Russen er dan zo genoeg van dat ze de Poetinkliek wel uit het Kremlin slepen en lynchen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat beide partijen concessies moeten doen.
Geen IFV's? We bouwen CV90's in Nederland en tanks zijn besteld.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn ook wel een dingetje. We hebben een hele grote dure bedrijfsvoeringsorganisatie, maar geen ifv's, tanks, drones, en andere meuk.
Wel mooie vrachtwagens voor verplaatsingen, goede opleidingsfasciliteiten, en veel mensen op hr, communicatie, en control.
Als ze vertrekken is dat probleem zo opgelost.quote:"We're tired of washing body bags. We're really tired of washing them."
Russian 'military expert' and 'Z-patriot' Maxim Klimov said that the losses in the Russian army are so huge that there are no longer enough bags for the dead.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ll5auhu3cs2w
Ja, dat is het ideale uitgangspunt voor de EU; voor Oekraïne en Rusland is dit een rampscenario.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo moet dat? Gewoon heel veel Russen doodmaken en hun economie voor de komende 30-50 jaar terugbrengen tot niets door alle olie- en gasinstallaties en alle zware industrie ten westen van de Oeral tot puin te dronen. Op een gegeven moment hebben de gewone Russen er dan zo genoeg van dat ze de Poetinkliek wel uit het Kremlin slepen en lynchen.
Welk ideaal heb jij voor Ukraine voor ogen dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, dat is het ideale uitgangspunt voor de EU; voor Oekraïne en Rusland is dit een rampscenario.
Een ideaal is er niet echt, maar het beëindigen van de oorlog met het in acht houden van de huidige frontlinie lijkt me een prima uitgangspunt.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welk ideaal heb jij voor Ukraine voor ogen dan?
Nee, geheel Oekraïne is uitgesloten. Ik blijf erbij dat we uiteindelijk naar een demarcatielijn gaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
@:BlaZ kun jij grofmazig een beeld schetsen hoe dit eindigt?
Komt er een (duurzame) bestandslijn, of verwacht jij dat Rusland serieus voornemens is om geheel Oekraine in te nemen?
Ik vind de gedachte van iemand hier niet gek dat het al met al zolang duurt dat Trump zich geheel terugtrekt en eenieder meedeelt dat ze het zelf maar mogen uitzoeken.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, geheel Oekraïne is uitgesloten. Ik blijf erbij dat we uiteindelijk naar een demarcatielijn gaan.
Momenteel lijkt Rusland stevige eisen op tafel te leggen doordat ze denken met een voorjaarsoffensief nog flink de positie te kunnen verbeteren, Kursk is in ieder geval vrijwel heroverd.
Maar dan nog gaan ze niet heel Oekraïne in kunnen nemen. Ik denk dat het conflict sowieso op de westbank van de Dnjepr blijft enquote:Op maandag 24 maart 2025 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind de gedachte van iemand hier niet gek dat het al met al zolang duurt dat Trump zich geheel terugtrekt en eenieder meedeelt dat ze het zelf maar mogen uitzoeken.
Zinspelen op een een oorlog waarin USA niet meer deelneemt is vanuit Russisch oogpunt best aanlokkelijk.
So what dat het voor Rusland een rampscenario is? En misschien kijken ze dan eindelijk eens een keer in de spiegel en gaan ze nadenken of ieder buurland onderdrukken wel een goed idee is.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, dat is het ideale uitgangspunt voor de EU; voor Oekraïne en Rusland is dit een rampscenario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |