SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oja hier was ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat ik er niet veel was en anderen mijn inhaalde die dus wel punten pakkenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah. Dus je moet er meer zijn, dat is dan de oplossing.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat ik er niet veel was en anderen mijn inhaalde die dus wel punten pakkenHow can I make this topic about me?![]()
Logisch welquote:Op zondag 23 maart 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat ik er niet veel was en anderen mijn inhaalde die dus wel punten pakken![]()
![]()
ik misschien ook nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zocht gewoon gezelschap op
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maar nu ben ik meteen stout
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja maar ik bedoel het niet slechtquote:
OKE IK GA AL WEGWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit al te wachten op de bezorgertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Menstruatie bolk
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit al te wachten op de bezorgertEn dan duurt wachten lang.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ja als je van elkaar houddddddddddttdt en zo.quote:
Maar anders.
Yupquote:Op zondag 23 maart 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja als je van elkaar houddddddddddttdt en zo.
Maar anders.![]()
![]()
Vaar verbod bolkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goede tekening wel
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat denk je dat hij vies heeft gevonden?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De witte wijn natuurlijk. Dat is bochtquote:Op zondag 23 maart 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
wat denk je dat hij vies heeft gevonden?
Of het gezelschapquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
CoD?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:49 schreef StevenHyde het volgende:
Zo even 3 kwartiertjes gamen met een volle maag![]()
Ook een leuke game. Heb je daar DLC voor?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee, ga city skylines starten denk ik.![]()
Zekers, ik heb de game heel veel op de playstation gespeeld en maanden terug was ie in de aanbieding voor de pc. Nu heb ik em daar dan aangeschaft en nog niet gespeeld. Geen DLC's heb ik. Eerst maar weer de game zelf spelen en verslaafd geraken ;-)quote:Op zondag 23 maart 2025 18:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook een leuke game. Heb je daar DLC voor?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als rode wijn liefhebber heb je een hekel aan witte wijn drinkers. Barbaren zijn hetquote:
Hehe ja, ff op het begin oppassen dat je niet de wegen te lang maakt. Anders is je poen zo op.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers, ik heb de game heel veel op de playstation gespeeld en maanden terug was ie in de aanbieding voor de pc. Nu heb ik em daar dan aangeschaft en nog niet gespeeld. Geen DLC's heb ik. Eerst maar weer de game zelf spelen en verslaafd geraken ;-)
Speel je 1 of 2?![]()
Ik hou ook van rood. Maar heb geen hekel aan witte wijn drinkers. Zolang ik het zelf maar niet hoef te drinken.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als rode wijn liefhebber heb je een hekel aan witte wijn drinkers. Barbaren zijn hetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kenner. Dat is me idd al weleens overkomen iddquote:Op zondag 23 maart 2025 18:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe ja, ff op het begin oppassen dat je niet de wegen te lang maakt. Anders is je poen zo op.
Speel je 1 of 2?Ik speel 1 volgens mij. Staat geen nummer achter, dus neem aan dat t versie 1 is
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb nog nooit echt wijn de kans gegeven. Mag graag een speciaal biertje drinken. Daar word ik erg gelukkig van op zijn tijd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bier heb ik achter me gelaten sinds ik graag wijn drink.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik heb ook behoorlijke steden gebouwd in Cities hoor! Maar ik eindigde altijd met alles in rechthoeken. Alles hetzelfde zeg maar.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kenner. Dat is me idd al weleens overkomen iddIk speel 1 volgens mij. Staat geen nummer achter, dus neem aan dat t versie 1 is
![]()
Maar in de zomer wil ik nog wel eens een speciaal biertje nemen hoor. Of iets van een gember biertje
Bier en tieten lalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Speciaalbiertje op een terras, heerlijk, biertje bij het eten, kan ook heerlijk zijn, rood wijntje, heerlijk. En verder maakt het me niet uit wat een ander drinkt, als het maar leuk gezelschap is.![]()
Dit!quote:Op zondag 23 maart 2025 18:56 schreef Shii het volgende:
Speciaalbiertje op een terras, heerlijk, biertje bij het eten, kan ook heerlijk zijn, rood wijntje, heerlijk. En verder maakt het me niet uit wat een ander drinkt, als het maar leuk gezelschap is.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:56 schreef Shii het volgende:
![]()
Dat dusquote:Op zondag 23 maart 2025 18:56 schreef Shii het volgende:
Speciaalbiertje op een terras, heerlijk, biertje bij het eten, kan ook heerlijk zijn, rood wijntje, heerlijk. En verder maakt het me niet uit wat een ander drinkt, als het maar leuk gezelschap is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeker al kan ik ook wel van een lekkere L Chouffe genieten savonds als ik een voetbalwedstrijd kijk. Maar met gezelschap sowieso lekker.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
La Chouffe is een van mijn favoriete biertjes van de tap.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:57 schreef StevenHyde het volgende:
Zeker al kan ik ook wel van een lekkere L Chouffe genieten savonds als ik een voetbalwedstrijd kijk. Maar met gezelschap sowieso lekker.![]()
![]()
Ik overdreef dan ook behoorlijk na dan dat plaatjequote:Op zondag 23 maart 2025 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou ook van rood. Maar heb geen hekel aan witte wijn drinkers. Zolang ik het zelf maar niet hoef te drinken.
Zo rol jijquote:Op zondag 23 maart 2025 19:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik overdreef dan ook behoorlijk na dan dat plaatje![]()
![]()
OKE DE POZZA IS ER !!![]()
ze hadden ook pozza met frikandel maar dat durfde ik nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woeiiiquote:Op zondag 23 maart 2025 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
ze hadden ook pozza met frikandel maar dat durfde ik niet![]()
Welke heb je?![]()
Klinkt als een goede droom. Enjoyquote:Op zondag 23 maart 2025 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
ze hadden ook pozza met frikandel maar dat durfde ik nietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker je begint met het toetje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Baas nu ook weer in dat nieuwe programma op Prime.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk programma?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Baas nu ook weer in dat nieuwe programma op Prime.![]()
quote:Know Where To Hide: Wie Niet Weg Is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
@hemarookworst
Zal ik kopen ja of nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoete paprika
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
quote:
Ik heb net paprika gegeten. Met ui, spekjes en Bourgondische aardappeltjes. Komt wel erg dichtbij
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vraagt iemand zich ook wel af hoeveel kinderen het stel van de Jumbo reclame heeft?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had een friet oorlog en gehaktbal mayo. Zondag snackavond.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb net paprika gegeten. Met ui, spekjes en Bourgondische aardappeltjes. Komt wel erg dichtbijLach met een schone bips![]()
Nee, maar dat voor die prijs? JUUUUUMBO!quote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraagt iemand zich ook wel af hoeveel kinderen het stel van de Jumbo reclame heeft?Lach met een schone bips![]()
Neequote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraagt iemand zich ook wel af hoeveel kinderen het stel van de Jumbo reclame heeft?![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb net paprika gegeten. Met ui, spekjes en Bourgondische aardappeltjes. Komt wel erg dichtbij![]()
![]()
De pizza was zo intens goor.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wereld op de kop, ik was je voor.![]()
![]()
Eerst hadden ze soort van 2 pubers. En laatst waren ze opa en oma. Nu zit er weer puber op de bank?Trotste mama van Ambar
Met kaas en van alles maar het was gewoon echt smerigquote:Op zondag 23 maart 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je toch die frikandelpizza moeten nemen!
Welke had je?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En niet voor de aandacht of het medeleven. Maar het voelt allemaal als een depressie zonder dat ik mij depri voelt.
Raar.Trotste mama van Ambar
Die van kater en kitten waren ook vies.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Die van kater en kitten waren ook vies.![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je dan precies lieverdquote:Op zondag 23 maart 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En niet voor de aandacht of het medeleven. Maar het voelt allemaal als een depressie zonder dat ik mij depri voelt.
Raar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dank jequote:Op zondag 23 maart 2025 19:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK geeft @:Moeraskat een dikke knuffel
Maar de tijd vliegt dan ook wel snel voorbij hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst hadden ze soort van 2 pubers. En laatst waren ze opa en oma. Nu zit er weer puber op de bank?Lach met een schone bips![]()
Wordt weer tuc’s eten straksquote:Op zondag 23 maart 2025 19:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als een lekkere pizza, maar toch..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Spannendquote:Op zondag 23 maart 2025 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgend weekend doet de maan een zonsverduisteringetje![]()
![]()
![]()
Proost BennieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind ik wel meevallen, is in weekend. Dan slaap ik nogquote:Las het net toevallig.
Lach met een schone bips![]()
Wss slaap ik dan ookquote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, is in weekend. Dan slaap ik nogLas het net toevallig.
![]()
![]()
Niets boeit, nergens zin in, wil huilen, kan niet huilen. Het huishouden bestaat uit 1x de afwas doen in de week.quote:
Uitkijkend naar bed, maar niet op willen staan.
Maar er is verder niets aan de hand, geen depri gedachten verder.Trotste mama van Ambar
3e ambulance al die door de straat sjeesde vandaag. Geloof ze vallen met bosjes in dit durpke vandaag
Lach met een schone bips![]()
Lekker man!quote:Op zondag 23 maart 2025 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had een friet oorlog en gehaktbal mayo. Zondag snackavond.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja beetje druk, maar wel oke. nog wezen winkelen en op gepast op de kleintjes van mn zus.quote:
Jij?![]()
![]()
Oh maar wel leukquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja beetje druk, maar wel oke. nog wezen winkelen en op gepast op de kleintjes van mn zus.
Jij?
Ik lekker chill weekend, genoten van het lekkere weer![]()
![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zeker leukquote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar wel leuk
Ik lekker chill weekend, genoten van het lekkere weer![]()
Ja t was lekker weer !!alleen vanmorgen ff regen maar verder heerlijk
![]()
Oh ik heb hier geen regen gezienquote:Op zondag 23 maart 2025 20:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker leuk![]()
Ja t was lekker weer !!alleen vanmorgen ff regen maar verder heerlijk
![]()
![]()
Willen huilen en niet kunnen huilen, heb daar ook vaak last van de laatste tijd. Ik kan het wel verklaren waar het bij mij door komt, maar echt een kutgevoel is dat, dus ik herken het wel.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets boeit, nergens zin in, wil huilen, kan niet huilen. Het huishouden bestaat uit 1x de afwas doen in de week.
Uitkijkend naar bed, maar niet op willen staan.
Maar er is verder niets aan de hand, geen depri gedachten verder.![]()
Hopelijk heb je snel weer zin om iets te ondernemen, naaien, lezen, andere hobby, natuur in... noem maar wat.![]()
![]()
Heb amper besef van dagen.. had het idee dat het maandag wasquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja fuck groente! Op zondag dan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Doe eens niet zo gek zegquote:Op zondag 23 maart 2025 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet ook wel je gordijnen open doen.![]()
Hoi papa, hoe is het met Jyske?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb amper besef van dagen.. had het idee dat het maandag was
Forum Opties Forumhop: Hop naar: