SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter iets gezonds kopenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Chips is in de aanbieding
Maar dat is die vieze sinds ze er minder zout in doen![]()
![]()
Nou ben benieuwd welke online testen jij aanbeveeltquote:Op zondag 23 maart 2025 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is niet echt n goede test toch
Je koos zelf eerst alle kwaliteiten en daarna werd t op volgorde gezet
Er zijn andere mooiere gratis testen nline als je geïnteresseerd bent
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die test slaat echt nergens opquote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef Lovely het volgende:
https://www.loopbaancentraal.nl/doe_een_test/kwaliteiten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wees blij. Krijg je minder dorstquote:Op zondag 23 maart 2025 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Chips is in de aanbieding
Maar dat is die vieze sinds ze er minder zout in doen![]()
![]()
meh ook nietquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn leukere wat dit onderwerp betreft
Succesquote:Op zondag 23 maart 2025 12:23 schreef JustinK het volgende:
Ik ga een test in het kleine kamertje doen
chips op de bank ben je viesdik
maar een plankje vol worst en opeens ben je fancyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hangt er vanaf.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar een plankje vol worst en opeens ben je fancy
Of hebben we het over 'chipszak op schoot'?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
chips in bakjes doen is werkquote:Op zondag 23 maart 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Of hebben we het over 'chipszak op schoot'?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooi, ga ik salaris vragenquote:
Charcuteriebordquote:Op zondag 23 maart 2025 12:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar een plankje vol worst en opeens ben je fancy
Trust nobody![]()
dan is het wel alleen worstquote:
iedereen die het zo noemt als er groente en kaas bij ligt is afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou welke site?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd welke online testen jij aanbeveelt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja omdat ik Charly had geqoute maar geen antwoord kreegquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja omdat ik Charly had geqoute maar geen antwoord kreeg![]()
![]()
Heb gegoogledquote:Op zondag 23 maart 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan is het wel alleen worst
iedereen die het zo noemt als er groente en kaas bij ligt is af
Kaas en fruit en noten horen er wel bijTrust nobody![]()
Hoop dat 't helptquote:Op zondag 23 maart 2025 12:30 schreef Lovely het volgende:
Dus quote ik mijn post nog een keer snapje?![]()
![]()
Heel raar. Charcuterie zijn vleeswaren.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb gegoogled
Kaas en fruit en noten horen er wel bij![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Heel raar. Charcuterie zijn vleeswaren.
Oh heb geen zin om nu uitgebreid te zoeken wat ik allemaal ooit heb gezien. Wilde het alleen als tip geven, als je geïnteresseerd bent in echte test.quote:Trust nobody![]()
Knap gedaan hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
het was wel een zware test hoor![]()
Jij scoort goedquote:Op zondag 23 maart 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
het was wel een zware test hoor![]()
![]()
![]()
Mooie resultatenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
het was wel een zware test hoor
Klopt.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Maaar een charcuterieplank heeft vanalles.
Grappig heTrust nobody![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb gegoogled
Kaas en fruit en noten horen er wel bijquote:In Europe 'charcuterie' refers to cold meats (e.g. salami, ham etc.) and the term 'charcuterie board' would not be widely used for a board with cheese, fruit and a small amount of meat as is the case in North America.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ok.. maar dat ben ik nu, maar heb ik dus pech en krijg ik die sites dus nietquote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh heb geen zin om nu uitgebreid te zoeken wat ik allemaal ooit heb gezien. Wilde het alleen als tip geven, als je geïnteresseerd bent in echte test.
Hier, ik kijk wel even voor je. Kleine moeite lijkt me. Wie A zegt ..quote:Op zondag 23 maart 2025 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar dat ben ik nu, maar heb ik dus pech en krijg ik die sites dus niet
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
amerikanen gaan we niet als leiddraad nemen van wat iets is
zeker niet omdat de oorsprong niet amerikaans is
die zijn in staat om een fles spuitbuskaas erbij te zetten en te zeggen zo des chique de friemelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou dat worden weer slapeloze nachtenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar dat ben ik nu, maar heb ik dus pech en krijg ik die sites dus niet![]()
![]()
![]()
Vertel je me de resultaten?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:23 schreef JustinK het volgende:
Ik ga een test in het kleine kamertje doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Thanks, even checkenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier, ik kijk wel even voor je. Kleine moeite lijkt me. Wie A zegt ..
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest
Klopt.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Grappig hePrima hoor als je me niet wil gelovenquote:
Op Google is overal n antwoord voor te vindenTrust nobody![]()
INTJquote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest
maar die test is binnen de psychologen wereld niet geliefd, te zwart witHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest![]()
![]()
![]()
Wat n onaardige reactie.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstestTrust nobody![]()
Klopt, maar dat zijn ze zowat allemaal. Alleen de één is wel platter dan de ander.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
INTJ
maar die test is binnen de psychologen wereld niet geliefd, te zwart wit
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt.
Grappig he
[..]
Prima hoor als je me niet wil geloven
Op Google is overal n antwoord voor te vinden![]()
![]()
Helemaal niet. Ik ben zo aardig om wel even een test op te zoeken.quote:
Ja inderdaad niet ondersteund door de meeste wetenschappersquote:Op zondag 23 maart 2025 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
INTJ
maar die test is binnen de psychologen wereld niet geliefd, te zwart wit:')![]()
tja als je geen gezoute noten op het plankje legt, krijg je ook minder salty bitchesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sommige testen moet je ook niet al té serieus nemen, is gewoon soms leuk voor de leuk zeg maar
Net als horoscopen etc.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfde als die jung personality test. Ook niet ondersteund door wetenschappers. Maar in de meeste gevallen toch best on point.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja inderdaad niet ondersteund door de meeste wetenschappers
Precies.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:38 schreef Lovely het volgende:
Sommige testen moet je ook niet al té serieus nemen, is gewoon soms leuk voor de leuk zeg maar
Net als horoscopen etc..
En vaak zit het wel in dezelfde richting en je kunt er ook wel echt wat aan hebben. Ik vind die Jung ook wel interessant. Ook al vinden wetenschappers van niet.
probleem met horoscopen is dat die gezet zijn toen de hemellichamen anders stonden, die allemaal verschoven de laatste 100 jaren enzo dus als je daarmee rekening houdt kun je het veel beter voorspellenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:38 schreef Lovely het volgende:
Net als horoscopen etc..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
probleem met horoscopen is dat die gezet zijn toen de hemellichamen anders stonden, die allemaal verschoven de laatste 100 jaren enzo dus als je daarmee rekening houdt kun je het veel beter voorspellenDit
en eigenlijk zijn er 13 sterrenbeelden maar dat deelde niet lekker,
begin december is slangendragerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uhuhquote:Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben zo aardig om wel even een test op te zoeken.
Prima hoorTrust nobody![]()
Wil je gemberthee?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en dan scrol je door reddit en krijg je de foto te zien van trump die tekent voor het opheffen van de afdeling voor educatie
mijn hart zakt gewoon in mijn borstkasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mensen hebben toch een educatie nodig?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
en dan scrol je door reddit en krijg je de foto te zien van trump die tekent voor het opheffen van de afdeling voor educatie
mijn hart zakt gewoon in mijn borstkasTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ken iemand die de horoscopen maakte voor een tijdschrift. Die verzon letterlijk maar wat dingen die op veel mensen van toepassing zijn.:')![]()
Hij vond dat er teveel in was geïnvesteerd en de resultaten er niet naar waren. Hij vond dat de regie terug moest naar de diverse staten of zo? Ik heb het wel gelezen maar niet goed opgeslagen.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn hart zakt gewoon in mijn borstkasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ze hebben dat in 1979 in het leven geroepen met het idee dat ieder kind recht heeft op een basis onderwijsquote:Op zondag 23 maart 2025 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen hebben toch een educatie nodig?
maar 'we moeten besparen' dus yeetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik geloof dat meteen dat het zo gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken iemand die de horoscopen maakte voor een tijdschrift. Die verzon letterlijk maar wat dingen die op veel mensen van toepassing zijn.
Het is wel zo dat als je de mensen dom houdt, ze niet nadenken of je leugens verteldquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben dat in 1979 in het leven geroepen met het idee dat ieder kind recht heeft op een basis onderwijs
maar 'we moeten besparen' dus yeetTrotste mama van Ambar
Verbaasde me ook niksquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geloof dat meteen dat het zo gaat.:')![]()
als je alles door individuele staten laat regelen, wat is dan nog de functie van de overkoepelende overheid?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij vond dat er teveel in was geïnvesteerd en de resultaten er niet naar waren. Hij vond dat de regie terug moest naar de diverse staten of zo? Ik heb het wel gelezen maar niet goed opgeslagen.
en ik ben het ermee eens, het onderwijs in amerika is niet best
maar of de oplossing dan is om je handen er van af te wassen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het was geloof ik een belofte die hij had gemaakt tijdens die verkiezingen of zo.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je alles door individuele staten laat regelen, wat is dan nog de functie van de overkoepelende overheid?
en ik ben het ermee eens, het onderwijs in amerika is niet best
maar of de oplossing dan is om je handen er van af te wassen?
Volgens mij wil hij wel onderwijs blijven steunen voor kinderen die het moeilijk hebben en/of een handicap hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik geloof weinig van wat die man zegtquote:Op zondag 23 maart 2025 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was geloof ik een belofte die hij had gemaakt tijdens die verkiezingen of zo.
Volgens mij wil hij wel onderwijs blijven steunen voor kinderen die het moeilijk hebben en/of een handicap hebben.
ik geloof ook niet dat die man weet wat hij zegtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
eensquote:Op zondag 23 maart 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik geloof weinig van wat die man zegt
ik geloof ook niet dat die man weet wat hij zegtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zo mooi aan die test dat ze dan dus een besluit maken op welke kant je valt als je score 51 of 57% isquote:Op zondag 23 maart 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind dat er van 41 tot 59 een middenklasse isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En, klopt het een beetje?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meeste en beetje gemiddeld zo te zienquote:Op zondag 23 maart 2025 12:51 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:')![]()
Ik had dit:
''Je bent verantwoordelijk, stipt en grondig en je temperament is zeer geschikt voor plannen en uitvoeren op de lange termijn. Je bestudeert graag de feiten en denkt de zaken door en je schudt je hoofd vaak voor mensen die het belang niet inzien van grondige toewijding aan een doel. Eens je je inzet voor iets, vind je het doorgaans makkelijk om de discipline en het geduld op te brengen die nodig zijn om vol te houden, zelfs wanneer je te maken krijgt met afleidingen die anderen zouden doen opgeven of van plannen veranderen. Je komt veelal over als serieus en je bent meestal niet iemand die zijn hart op de tong draagt. Maar, zoals zij die het dichtst bij je staan waarschijnlijk reeds zagen, heb je ook een sentimentele kant en een scheef gevoel voor humor onder dat strenge masker. Omdat je zo ijverig bent in de aanpak van je projecten, kun je soms wel eens voor verassingen komen te staan door plotse veranderingen die uit het niets lijken te komen en waartegen je je moeilijk kan verweren. Dankzij je gestage en doelbewuste houding, alsook je grote dosis gezond verstand, vertoon je een benijdenswaardige grondigheid en aandacht voor details, waardoor je geknipt bent om zaken op de lange termijn aan te pakken en ze bij wijze van trage maar gestage aanpak tot een goed einde te leiden.''Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Samenvatting: je bent een topper!quote:Op zondag 23 maart 2025 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had dit:
''Je bent verantwoordelijk, stipt en grondig en je temperament is zeer geschikt voor plannen en uitvoeren op de lange termijn. Je bestudeert graag de feiten en denkt de zaken door en je schudt je hoofd vaak voor mensen die het belang niet inzien van grondige toewijding aan een doel. Eens je je inzet voor iets, vind je het doorgaans makkelijk om de discipline en het geduld op te brengen die nodig zijn om vol te houden, zelfs wanneer je te maken krijgt met afleidingen die anderen zouden doen opgeven of van plannen veranderen. Je komt veelal over als serieus en je bent meestal niet iemand die zijn hart op de tong draagt. Maar, zoals zij die het dichtst bij je staan waarschijnlijk reeds zagen, heb je ook een sentimentele kant en een scheef gevoel voor humor onder dat strenge masker. Omdat je zo ijverig bent in de aanpak van je projecten, kun je soms wel eens voor verassingen komen te staan door plotse veranderingen die uit het niets lijken te komen en waartegen je je moeilijk kan verweren. Dankzij je gestage en doelbewuste houding, alsook je grote dosis gezond verstand, vertoon je een benijdenswaardige grondigheid en aandacht voor details, waardoor je geknipt bent om zaken op de lange termijn aan te pakken en ze bij wijze van trage maar gestage aanpak tot een goed einde te leiden.''![]()
Uhu, benieuwd hoe jullie score.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meeste en beetje gemiddeld zo te zien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
bridge myers test heet het volgens mij, er was een link ergensquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als ISTJ (Logisticus) ben je de ruggengraat van de samenleving, belichaam je betrouwbaarheid, praktisch inzicht en onwankelbare toewijding. Je nauwgezette aard en sterke plichtsbesef maken je een onmisbare kracht in zowel persoonlijke als professionele kringen. Je benadert het leven met een duidelijke set principes en waardeert traditie, structuur en duidelijk gedefinieerde verwachtingen.quote:
Je kracht ligt in je vermogen om orde uit chaos te scheppen, methodisch informatie en middelen te organiseren om tastbare resultaten te bereiken. Je blinkt uit in het onderhouden van systemen en het nakomen van verplichtingen, waardoor je vaak de persoon bent tot wie anderen zich wenden als ze iets goed gedaan willen hebben. Je voorkeur voor beproefde methoden kan je echter soms weerstand doen bieden tegen verandering, zelfs wanneer aanpassing gunstig zou kunnen zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1. 2015 belde
2. Het is echt pseudo science
3. Ik ben volgens deze test een INFPTrotste mama van Ambar
Dat hebben we net al besproken.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
1. 2015 belde
3. Ik ben volgens deze test een INFPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
spuit 11quote:Op zondag 23 maart 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
1. 2015 belde
3. Ik ben volgens deze test een INFP
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfoe is wel een langequote:Op zondag 23 maart 2025 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest:')![]()
Die andere is erger. Meer lezenquote:
jupquote:
gaat naar de diepste krochten van wie je bent als persoonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel grappig, want toen ik die test 10 jaar geleden deed kwam er wat anders uit, wat toen overigens ook klopte bij de Moeraskat die ik toen was.
Nu klopt het ook, als ik dat bij elkaar zie, zie ik wel waarin ik ben ontwikkeld en dat vind ik wel fijn.
Al wist ik dat zelf al wel. Maar wel geinig dat het uit de test kwam ook.
Doe gewoon die rolluiken omhoog. De zon is er gewoon en staat kei hard te shinen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
''MAM WIL JE LUNCH MAKEN? SUCCES HE, BEDANKT! JOE! ''Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pubergedrag begint
broodje poepquote:Op zondag 23 maart 2025 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
''MAM WIL JE LUNCH MAKEN? SUCCES HE, BEDANKT! JOE! ''Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Probeer ik ook altijd, maar er gebeurt helemaal nietsquote:Op zondag 23 maart 2025 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
''MAM WIL JE LUNCH MAKEN? SUCCES HE, BEDANKT! JOE! ''Trotste mama van Ambar
''doe maar een panini''Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik wilde zeggen bij mij ook niet want mijn moeder is doodquote:Op zondag 23 maart 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Probeer ik ook altijd, maar er gebeurt helemaal niets
maar als ik dat 20 jaar geleden door het huis had geroepen had ik ook niets gekregen denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt het ook?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ISTJ (Logisticus) ben je de ruggengraat van de samenleving, belichaam je betrouwbaarheid, praktisch inzicht en onwankelbare toewijding. Je nauwgezette aard en sterke plichtsbesef maken je een onmisbare kracht in zowel persoonlijke als professionele kringen. Je benadert het leven met een duidelijke set principes en waardeert traditie, structuur en duidelijk gedefinieerde verwachtingen.
Je kracht ligt in je vermogen om orde uit chaos te scheppen, methodisch informatie en middelen te organiseren om tastbare resultaten te bereiken. Je blinkt uit in het onderhouden van systemen en het nakomen van verplichtingen, waardoor je vaak de persoon bent tot wie anderen zich wenden als ze iets goed gedaan willen hebben. Je voorkeur voor beproefde methoden kan je echter soms weerstand doen bieden tegen verandering, zelfs wanneer aanpassing gunstig zou kunnen zijn.
- Je woont niet in een hotel hoor
'' ik doe ook weleens wat, koffie zetten, m'n bord op het aanrecht zetten, de was in de wasmand doen''
- Zal ik even opsommen wat ik allemaal doe?
''Nee, hoeft niet, want dan komt die panini nog later''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
confronterend ook want ze hebben dat soort slimme zetten vaak niet van een vreemdequote:Op zondag 23 maart 2025 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
- Je woont niet in een hotel hoor
'' ik doe ook weleens wat, koffie zetten, m'n bord op het aanrecht zetten, de was in de wasmand doen''
- Zal ik even opsommen wat ik allemaal doe?
''Nee, hoeft niet, want dan komt die panini nog later''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. Ze is net zo snel gebekt als dat ik ben.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
confronterend ook want ze hebben dat soort slimme zetten vaak niet van een vreemde
Maar haar toon is overigens totaal niet arrogant of brutaal. Zo lijkt het wel als ik het hier type.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
platte tekst is niet altijd de beste graadmeter van brutaliteitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
platte tekst is niet altijd de beste graadmeter van brutaliteit
quote:Geef de bestelling maar door hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan wil ik graag een panini met tonijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben nu toch al bezig
nederlandstalige muziek in mijn hoofd door Justin -__-Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb al de hele dag Nico Haak in mijn hoofd...quote:Op zondag 23 maart 2025 13:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
nederlandstalige muziek in mijn hoofd door Justin -__-:')![]()
Hoeft ook niet..quote:Op zondag 23 maart 2025 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen zin om hem af te maken
Ik ook niet toen ik jonger was, mijn broers daarentegen welquote:Op zondag 23 maart 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wilde zeggen bij mij ook niet want mijn moeder is dood
maar als ik dat 20 jaar geleden door het huis had geroepen had ik ook niets gekregen denk ikTrotste mama van Ambar
die waren er niet bij mijn moeder dus dat scheeldequote:Op zondag 23 maart 2025 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik jonger was, mijn broers daarentegen welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
panininini zit er in!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed muis gaat iets van huishouden doen ofzoTrotste mama van Ambar
dts is makkelijker als je op onmogelijke tijden wakker bentquote:Op zondag 23 maart 2025 13:28 schreef KoningWouter het volgende:
UserT heeft wil lopen scoren vannacht...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vermoed nog steeds dat Justin een AI is.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dts is makkelijker als je op onmogelijke tijden wakker bent![]()
datquote:Op zondag 23 maart 2025 13:30 schreef ToT het volgende:
Gewoon een plat broodje met zooi er in wat vervolgens in de grill is gegooid.
Wel lekker!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
iedere dag verzinnen wat je gaat eten
en als je het niet alleen voor jezelf doe, andere horen klagen over wat we gaan etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat doet mijn man gelukkigquote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedere dag verzinnen wat je gaat eten
en als je het niet alleen voor jezelf doe, andere horen klagen over wat we gaan etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
we doen het samen
tenzij de dino er is, dan mag dudje het verzinnen want ik hou niet bij wat er welke week acceptabel isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oja dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
we doen het samen
tenzij de dino er is, dan mag dudje het verzinnen want ik hou niet bij wat er welke week acceptabel is
Bij ons is het zo dat ik wel de boodschappen doe en hij dan iets maakt van die ingrediënten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
we hebben een app voor boodschappenlijstjequote:Op zondag 23 maart 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oja dat kan natuurlijk ook.
Bij ons is het zo dat ik wel de boodschappen doe en hij dan iets maakt van die ingrediënten.
is top
vooral de 'kun je x meenemen'
en je terug kunt roepen zet op lijstje
dino had geen toetje woensdag, stond niet op lijstje, niet mijn verantwoordelijkheid als ze de laatste op maken en niet op lijstje zettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Te veel punten voor jouquote:Op zondag 23 maart 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben een app voor boodschappenlijstje
is top
dino had geen toetje woensdag, stond niet op lijstje, niet mijn verantwoordelijkheid als ze de laatste op maken en niet op lijstje zetten
Bolk!:')![]()
oja bij ons gaat dat dan in het karretje in de AH app. zelfde principequote:Op zondag 23 maart 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben een app voor boodschappenlijstje
is top
dino had geen toetje woensdag, stond niet op lijstje, niet mijn verantwoordelijkheid als ze de laatste op maken en niet op lijstje zetten
En idd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het was pizza avond dus hij was niet het meeste zielige wezen ooitquote:Op zondag 23 maart 2025 14:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oja bij ons gaat dat dan in het karretje in de AH app. zelfde principe
En idd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ik niet getekend, kon ik maar zo tekenenquote:
Is wel een hele mooie kleurboek
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Shiny! Gisteravond bezocht.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe is het met anish kapuur zijn bean?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik zou denken dat het vol vieze plakhandjes zou zittenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zie je op afstand niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zou denken dat het vol vieze plakhandjes zou zitten
I'm surrounded by morons!
zoveel vezelsquote:Op zondag 23 maart 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zie je op afstand niet.
[ link | afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Ook goed voor ijzerwaardesquote:I'm surrounded by morons!
ga nog maar even yoga doen en een wandelinkje doen
moeten wel de 10k stapjes halen enzo
en de nieuwe schoenen testenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit nu in een metro naar het vliegveld. We vliegen pas over ruim 12 uur!
Wat is mis met me?
Niks
Ga een huurauto halen en zo wat rondkarren
ik zou amper uit mijn jetlag zijn als ik zo kort zou gaanquote:Op zondag 23 maart 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
Zit nu in een metro naar het vliegveld. We vliegen pas over ruim 12 uur!
Wat is mis met me?
Niks
Ga een huurauto halen en zo wat rondkarrenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sjouw ze!quote:Op zondag 23 maart 2025 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
en de nieuwe schoenen testen
Ik haalde gister meer dan 20k stapjes
ik 40 dus mag niet te veel doen vandaagquote:Op zondag 23 maart 2025 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sjouw ze!
Ik haalde gister meer dan 20k stapjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over twee weken ga ik nog korter…quote:Op zondag 23 maart 2025 14:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zou amper uit mijn jetlag zijn als ik zo kort zou gaanI'm surrounded by morons!
Ik vind hem wel coolquote:Op zondag 23 maart 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zie je op afstand niet.
[ link | afbeelding ]:')![]()
Ik ben ook in Utrecht ☀️quote:Op zondag 23 maart 2025 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
en de nieuwe schoenen testenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nomnomquote:Op zondag 23 maart 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was pizza avond dus hij was niet het meeste zielige wezen ooitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Tevreden en ook stiekem wel trots dat ik na lang werken weer eens pijnvrij een 10km heb gelopen. Is de eerste keer dat ik weer vertrouwen krijg dat ik ook weer met meer trainen weer wedstrijdjes kan lopen zonder weer geblesseerd te geraken 😊Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik beweer ook nergens dat het jouw schuld isquote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is niet mijn schuld
doe je zelf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3123 / +62 / +2 / 8708 / 9559
2. KoningWouter / 986 / +20 / +21 / 3867 / 4377
3. _UserName_ / 923 / +62 / +132 / 1160 / 1499
4. KillemWieft / 801 / +14 / +12 / 639 / 952
5. Dr.Mikey / 622 / +22 / +63 / 1011 / 1268
6. Moeraskat / 547 / +17 / +17 / 3543 / 3827
7. kree / 469 / +40 / +0 / 1821 / 2090
8. Bally-b / 453 / +0 / +1 / 71 / 136
9. devzero / 417 / +1 / +0 / 323 / 426
10. gebrokenglas / 378 / +30 / +23 / 2162 / 2444
11. hemarookworst / 367 / +13 / +0 / 1517 / 1783
12. HappyCharly / 362 / +35 / +33 / 1980 / 2216
13. Lovely / 343 / +8 / +7 / 1889 / 2191
14. loveislikeakiss / 335 / +57 / +48 / 1340 / 1546
15. mario390 / 325 / +1 / +0 / 229 / 359
16. sp3c / 300 / +6 / +0 / 616 / 745
17. loveyoulongtime / 280 / +65 / +5 / 1242 / 1401
18. Pinnenmutske / 241 / +6 / +9 / 540 / 710
19. Moonlight / 238 / +2 / +3 / 916 / 1060
20. Grotetijd / 237 / +5 / +0 / 1219 / 1388SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tering Jantje, zo'n hoge hartslag? Met sporten zorg ik er voor dat ik niet te veel boven de 135 kom!quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Tevreden en ook stiekem wel trots dat ik na lang werken weer eens pijnvrij een 10km heb gelopen. Is de eerste keer dat ik weer vertrouwen krijg dat ik ook weer met meer trainen weer wedstrijdjes kan lopen zonder weer geblesseerd te geraken 😊![]()
![]()
weet niet wat zijn VO2max is maar kan wel zeggen dat binnen 50 minuten 10km lopen stevige pas isquote:Op zondag 23 maart 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tering Jantje, zo'n hoge hartslag? Met sporten zorg ik er voor dat ik niet te veel boven de 135 kom!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien zat de politie achter hem aanquote:Op zondag 23 maart 2025 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tering Jantje, zo'n hoge hartslag? Met sporten zorg ik er voor dat ik niet te veel boven de 135 kom!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: