Aan de ene kant begrijp ik dat wel, het leven is het huis is erg beperkt, aan de andere kant je weet waar je in staptquote:Op zondag 23 maart 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Dat ze zo janken als ze iemand van de de familie zien verbaasd mij steeds meer
En als ze thuis zijn zie je ze de volgende dag alweer met oudbewonersop SM dan zijn al weer samen
Het is 12 weken zo lang is dat niet eensquote:Op zondag 23 maart 2025 11:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, het leven is het huis is erg beperkt, aan de andere kant je weet waar je in stapt
eensquote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dan weer wel dat je na 10 weken in huilen uitbarst als je je familie ziet.
Dat je na 3 weken al gaat hopen om een bericht van thuis snap ik dan weer niet.
Dit is trouwens geen leuke tv, want we hebben niet mogen meekijken
Ja de eerste keer, maar dit is inmiddels al niet meer de eerste keer.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dan weer wel dat je na 10 weken in huilen uitbarst als je je familie ziet.
Dat je na 3 weken al gaat hopen om een bericht van thuis snap ik dan weer niet.
Dit is trouwens geen leuke tv, want we hebben niet mogen meekijken
Matti werd net naar de GR geroepenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de eerste keer, maar dit is inmiddels al niet meer de eerste keer.
Maar goed we moeten het er mee doen voor nu. Kijken of Matt er ook snikkend uitkomt. Of was hij al geweest
Emo tv scoortquote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is 12 weken zo lang is dat niet eens
Ze hebben nu toch al een paar keer iets van familie gekregen. Gisteren waren er ook wat.
Maar goed onder tussen zitten we weer met gesnotter
En dit is meer een discussie voor R&P, "vanaf wanneer krijg jij heimwee naar je naasten"quote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de eerste keer, maar dit is inmiddels al niet meer de eerste keer.
Maar goed we moeten het er mee doen voor nu. Kijken of Matt er ook snikkend uitkomt. Of was hij al geweest
Dan even afwachten of die er ook sjankebekkend uitkomtquote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti werd net naar de GR geroepen
ik zou 1 al niet op TV willenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dit is meer een discussie voor R&P, "vanaf wanneer krijg jij heimwee naar je naasten"
Bij mij is dat na 2 weken al hoor
Matt is nu
Alle Big Brothers vanaf de 1e editie meerdere malen bekijken kan je ook voorbereiding/training noemen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon trainen noemen, dat zal een Elsa toch ook wel gedaan hebben als grote fan van het programma.
Dan nog heb je geen camera ervaring opgedaan zoals matti en janequote:Op zondag 23 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alle Big Brothers vanaf de 1e editie meerdere malen bekijken kan je ook voorbereiding/training noemen.
en Jolienquote:Op zondag 23 maart 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan nog heb je geen camera ervaring opgedaan zoals matti en jane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |