abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2025 @ 23:08:06 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217202241
Henk Kamp weer eens met foute beslissingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2025 @ 23:12:55 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217202293
Rutte. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 maart 2025 @ 23:23:23 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217202409
Briljant Russisch filmpje. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_217202771
Dat colbertje uitdoen helpt, als vanouds weer scherp en grappig. Haha, die Rutte.
pi_217203835
Erg makkelijk filmpje over defensie. 10 jaar terug had Lubach exact het omgekeerde verhaal kunnen vertellen mocht er toen 1 miljard extra naar defensie gaan.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 09:12:42 #131
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217203948

quote:
Guido den Aantrekker basht Arjen Lubach heel hard: ‘Echt zó slecht’
Guido den Aantrekker, hoofdredacteur van Story en deskundige in Shownieuws, opent de aanval op Arjen Lubach. “Wie zijn die mensen die hem leuk vinden behalve degenen op de lachband?”

Arjen Lubach ligt extra onder een vergrootglas nu hij een van de sterren van RTL 4 is. Hij is deze week begonnen met een commerciële kopie van zijn succesvolle NPO-programma, maar weet zeker niet iedereen te bekoren. Zo kan Johan Derksen er nog niet om glimlachen en haalt dus ook Guido den Aantrekker keihard naar hem uit.

Nog geen grijns
Het is gewoon matige tv, sneert Guido op X. “Wie zijn die mensen die Lubach leuk vinden behalve degenen op de lachband? Ben het aan het kijken nu maar het enige lachwekkende eraan is hoe slecht het is. Nog geen grijns. De hoge kijkcijfers moeten van links komen; het is zó geen RTL-amusement. Maar de tv-incrowd houdt ervan.”

Huh? Maar RTL heeft toch gezegd dat Arjen helemaal geen lachband heeft? “100% lachband. Dat RTL dat ontkent, zegt niets 😉”

Totaal niet leuk
Rens Muller, redactiechef van De Gooi- en Eemlander, laat daarop weten dat hij Arjen ook afschuwelijk vindt. “Dacht al dat ik de enige ben die Lubach totaal niet leuk vind. Krijg gelukkig bijval.”

Mediacriticus Victor Vlam gelooft RTL over die lachband. Hij schrijft op X: “Ik vermoed dat er ruimte is gekomen voor meer mensen in het publiek. Daardoor dus harder gelach. Het is dezelfde studio als voorheen maar het decor is negentig graden gedraaid ten opzichte van het oude decor. Maar dit is allemaal op basis van wat ik zie op televisie.”

‘Zó stom!’
Onzin, aldus Privé-baas Evert Santegoeds. Hij hoort wel degelijk een lachband, zegt hij in zijn podcast. “Die lachband is zó stom! Het is heel erg irritant, vind ik.”

Hij vindt het bovendien ongemakkelijk dat Beau van Erven Dorens zijn kersverse collega zo zat te bejubelen na zijn eerste uitzending. “Beau had er héél hard om gelachen en dat verbaast mij, want Beau begrijpt nooit een grap.”
Uiterste best
Johan Derksen boycot Arjen. “Ik heb al eerder mijn uiterste best gedaan om Lubach leuk te vinden en dat lukt maar niet. Een aardige jongen hoor, want hij heeft zich een keer keurig voorgesteld hier in de gang. Een heel aardige jongen, maar als hij in een talkshow zit: saaier dan Lubach bestaan ze niet”, sneert hij in Vandaag Inside.

Arjen leverde laatst ook een heel saai optreden bij Eva Jinek af. “Hij heeft geen teksten, hij is niet lollig, hij zit erbij als een zoutzak en heeft niks te melden.”

Saaie Lubach
Eigenlijk is Arjen vooral goed in het voorlezen van de autocue, vervolgt hij. “Hij heeft best een goede redactie, een stelletje semi-intellectuelen die iets andere onderwerpen hebben dan wij. Die tikken dat trouw op een autocue en hij komt met een pak aan, de saaie Lubach, hij leest het voor en hij doet net of hij het leuk vindt en een lachband erachter doet de best.”

Volgens Wilfred Genee doet Arjen wel meer dan dat, maar, zo zegt Johan: “Hij zal best een rol hebben daar, maar ik vind het een beetje armoedig dat iemand grapjes voorleest van de autocue en begeleid wordt door een lachband.”

Lachband
Johan gelooft RTL ook niet over die lachband. “Kom op zeg, dat is een lachband. (…) Het is elke keer hetzelfde lachje. Maar nogmaals: er is een heel grote doelgroep voor. (…) Ik gun hem ook heel veel succes en hij doet ook niemand kwaad, maar het is niet zo dat ik een geregelde kijker ben, want ik vind het steeds hetzelfde. Ik kan er niet om lachen.”

René van der Gijp: “Die Beau vond het heel goed man.”

Wilfred: “Beau vond het goed, hè?”

Johan: “Ja, maar dat is zo doorzichtig. Zou hij ook van RTL zijn dan?”

René: “Volgens mij wel, maar hij vond het wel héél erg goed hoor.”

https://www.mediacourant.(...)hard-echt-zo-slecht/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_217204075
quote:
Dat is een hoop negativiteit bij elkaar, maar als ik het programma zo zie, dan denk ik toch, het is de kift. Het is toch prima informatief entertainment? Hij gaat matige dingen doen, en Lubach lijkt soms vervangbaar, maar je weet nu al dat hij ook dingen gaat doen die miljoenen kijkers van AD.nl naar youtube brengen. Dit is als mens niet iets om trots op te zijn maar daar worden ze bij de commercielen wel geil van.

Er zijn dagelijks een miljoen mensen die vandaag inside kijken en luisteren, waaronder ik, maar dat is natuurlijk wel een verdrietif genant programma waar leuke dingen komen om te sterven. Maakt niet uit, blijf luisteren.
-nee-
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 09:26:08 #133
80791 crew  Paul
pi_217204124
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat is een hoop negativiteit bij elkaar, maar als ik het programma zo zie, dan denk ik toch, het is de kift. Het is toch prima informatief entertainment? Hij gaat matige dingen doen, en Lubach lijkt soms vervangbaar, maar je weet nu al dat hij ook dingen gaat doen die miljoenen kijkers van AD.nl naar youtube brengen. Dit is als mens niet iets om trots op te zijn maar daar worden ze bij de commercielen wel geil van.

Er zijn dagelijks een miljoen mensen die vandaag inside kijken en luisteren, waaronder ik, maar dat is natuurlijk wel een verdrietif genant programma waar leuke dingen komen om te sterven. Maakt niet uit, blijf luisteren.
Vind het ook wel ok programmaatje, al gisteren niet gekeken
Kijkcijfers zakken wel elke dag in, vraag me af of dat wel goed gaat allemaal
pi_217204166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef Paul het volgende:

[..]
1.2 miljoen was ook wel erg veel. Als het rond de 800.000 blijft hangen zou RTL blij zijn denk ik.
pi_217204514
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef Paul het volgende:

[..]
Bedoel je dan VI of Lubach?

VI luister ik als podcast en dan is het leuk. Zou er de pit niet meer voor aanzetten, als we amper voetbal kunnen zien en alleen af en toe een schijtlollig kutfilmpje krijgen. Maar dat programma bestaat al honderd jaar dus mag best vaak aanklooien. Je zou denken dat Lubach dezelfde vorm van jrediet zou hebben, omdat hij zichzelf heus bewezen heeft.
-nee-
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:10:34 #136
80791 crew  Paul
pi_217204522
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Bedoel je dan VI of Lubach?

VI luister ik als podcast en dan is het leuk. Zou er de pit niet meer voor aanzetten, als we amper voetbal kunnen zien en alleen af en toe een schijtlollig kutfilmpje krijgen. Maar dat programma bestaat al honderd jaar dus mag best vaak aanklooien. Je zou denken dat Lubach dezelfde vorm van jrediet zou hebben, omdat hij zichzelf heus bewezen heeft.
Ik las dat Lubach elke dag kijkers verliest
  Redactie Sport vrijdag 28 maart 2025 @ 10:11:17 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217204529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:00 schreef Remco het volgende:
Erg makkelijk filmpje over defensie. 10 jaar terug had Lubach exact het omgekeerde verhaal kunnen vertellen mocht er toen 1 miljard extra naar defensie gaan.
Dan had ie Keesie gesloopt. Maar een ding is wel waar: Als je bezuinigt op iets als defensie, moet je er voor zorgen dat je wel snel weer op kunt schalen. Dat is het werkelijke probleem.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:25:01 #138
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_217204681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik las dat Lubach elke dag kijkers verliest
Gisteren had-ie wat meer kijkers dan woensdag. Het schommelt een beetje al naargelang hoeveel kijkers er zijn bij het programma dat voor hem zit en of hij een gast heeft uitgenodigd of niet.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_217205437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:25 schreef Mike het volgende:

[..]
Gisteren had-ie wat meer kijkers dan woensdag. Het schommelt een beetje al naargelang hoeveel kijkers er zijn bij het programma dat voor hem zit en of hij een gast heeft uitgenodigd of niet.
Waar zijn de (voorlopige) kijkcijfers te vinden?
Ik keek altijd op https://www.kijkonderzoek.nl, maar die hebben sinds enige tijd een vertraging van een week zodat uitgesteld kijken ook kan worden meegenomen, wat inmiddels een flink aandeel heeft.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 11:19:29 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_217205459
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 11:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Waar zijn de (voorlopige) kijkcijfers te vinden?
Ik keek altijd op https://www.kijkonderzoek.nl, maar die hebben sinds enige tijd een vertraging van een week zodat uitgesteld kijken ook kan worden meegenomen, wat inmiddels een flink aandeel heeft.
Tina Nijkamp deelt ze elke ochtend op Instagram: https://www.instagram.com/stories/tinanijkamp/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_217205603
Het programma mist nog Jonathan van het Reve om het op te schudden 8-)
  vrijdag 28 maart 2025 @ 12:59:15 #142
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217206518
Vond de eerste aflevering niet zo goed, maar het werd gedurende de week steeds beter. Ook goed gelachen om het defensiefilmpje en mooi weer even laten zien wat een kwal van een vent die Rutte toch ook is.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217206565
Vanaf volgende week hebben we Lubach en Even tot Hier in dezelfde week!
pi_217206608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:25 schreef Mike het volgende:

[..]
Bij een programma met zijn doelgroep moet je neem ik aan ook kijken naar hoeveel er uitgesteld wordt gekeken. Anders zegt het vooral iets over hoe geïnteresseerd de lineaire/live kijkers zijn. En die zijn meestal ouder dan zijn primaire doelgroep, want die kijken geen live tv met reclames tussendoor.

En dat is nog excl. YouTube.
pi_217206661
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Bij een programma met zijn doelgroep moet je neem ik aan ook kijken naar hoeveel er uitgesteld wordt gekeken. Anders zegt het vooral iets over hoe geïnteresseerd de lineaire/live kijkers zijn. En die zijn meestal ouder dan zijn primaire doelgroep, want die kijken geen live tv met reclames tussendoor.

En dat is nog excl. YouTube.
Aan de andere kant zal lineaire tv qua reclames nog steeds het meeste opleveren en Youtube bijna niks. En waarom zou je op rtl.nl of hoe het ook heet terugkijken als je op Youtube kan kijken.
pi_217206751
Ik verbaas me ook nog wel over hoe het belang van lineair kijken nog zo groot is. Ik weet niet beter dan dat je kijkt op eigen tempo, en het lijkt me dat mijn/onze generatie gewoon nog amper zijn tvtijd laat bepalen door de programmering.
-nee-
pi_217206777
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:14 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Aan de andere kant zal lineaire tv qua reclames nog steeds het meeste opleveren en Youtube bijna niks. En waarom zou je op rtl.nl of hoe het ook heet terugkijken als je op Youtube kan kijken.
Klopt 1 miljoen views op YouTube levert een keer 1000 euro op gok ik, kun je denk ik 5 seconde reclame voor kopen.
pi_217206797
quote:

[..]
Lubach op YouTube heeft geen ondertiteling. RTL Videoland misschien wel nog
pi_217206851
quote:

[..]
Duh. Daarom noemde ik YouTube ook apart.

Ik ken veel leeftijdsgenoten die terugkijken via Videoland of NLZiet. Waarom zou je dat niet doen als je één van die diensten al hebt? Het is niet alsof YouTube zo zaligmakend is, dat is vooral handig om een fragment te kunnen delen.

En de kijkcijfers van Videoland en NLZiet horen wel bij de uitgesteld kijken cijfers (mogelijk zelfs nog degenen die via NLZiet live kijken incl reclames).
pi_217206963
Gisteren voor het eerst gekeken. Blijf het een makkelijk programma vinden met goedkope grapjes en inhoudelijk weinig diepgang.
Ja en die lachband is wel een echte faal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')