Dankuwelquote:Op maandag 24 maart 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, het is gewoon hetzelfde programma

Ik keek alleen wat stukjes op YT en nooit hele uitzendingen.quote:

Catshuis>pussyhouse.quote:

Dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:01 schreef luxerobots het volgende:
Zitten jullie ook op buienradar met een keelpastille?

Ook geen verrassing toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:04 schreef Aberkullie het volgende:
Gewoon een voortzetting van de Avondshow maar dan met reclame. Ik zal waarschijnlijk wel blijven kijken maar echt een verbetering is het niet.

Over een week of drie zijn de kijkcijfers wel interessant om te weten, een eerste avond met ook nog ontzettend veel reclame vooraf op bushokjes e.d. zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef Mike het volgende:
Lubach was gisteren, na het Journaal, het best bekeken programma van de avond: 1.279.000 kijkers.

Normaal gesproken zakt het sowieso wat in vanavond omdat er een zwak programma voor zit itt gisteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:15 schreef 215 het volgende:
[..]
Over een week of drie zijn de kijkcijfers wel interessant om te weten, een eerste avond met ook nog ontzettend veel reclame vooraf op bushokjes e.d. zegt niet zoveel.

Bij Jinek gaf Lubach aan dat de donderdag ingeruimd zal worden voor een uitdieping van een onderwerp, zoals ze dat ook deden bij Zondagavond bij Lubach.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht een leuke nieuwe rubriek ofzo

Slim aangepakt van Rtlquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat sloeg nergens op.
Bij Eva zei die dat die had afgedwongen dat er geen mede mogelijk gemaakt reclame vlak voor zijn programma zou zitten, omdat die echt onafhankelijk wou zijn. Nu hebben ze dat opgelost door 'lubach wordt mede mogelijk gemaakt door' te vervangen door 'de late avond op RTL wordt mede mogelijk gemaakt door'

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |