In dat geval kan er nergens meer een programma meer worden gemaakt, want overal is wel iemand die bijverdient met reclames maken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:04 schreef TLC het volgende:
Als je met zulke mensen blijft samenwerken wel ja
Ik vind het gewoon hypocriet om iedereen te bekritiseren behalve je eigen mensen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval kan er nergens meer een programma meer worden gemaakt, want overal is wel iemand die bijverdient met reclames maken.
Het schijnt (volgens mij is dat hier ook besproken) dat de overstap naar rtl mede ingegeven was door de aanhoudende shitstorm die Janine over haar heen kreeg toen ze in die reclame verscheen. In dit geval is het duidelijk, Janine is een freelancer, met de nadruk op "free", en mag dus ook gewoon andere dingen doen naast het werk met Lubach. Ik begrijp dan ook niet waarom mensen daar zo over vallen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Als je met zulke mensen blijft samenwerken wel ja
Ik heb hem nog nooit mevrouw Abbing zien aanspreken, al was ze -tig keer freelancer trouwensquote:Op zaterdag 12 april 2025 09:47 schreef NoCigar het volgende:
Hij bekritiseerd iedereen. Vooral mensen die aan reclames meedoen.
Ze heet Abbring en ze is ook zijn ex-geliefde geweest.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:24 schreef TLC het volgende:
Ik heb hem nog nooit mevrouw Abbing zien aanspreken, al was ze -tig keer freelancer trouwens
Waarom zou hij dat In Godsnaam moeten doen? Wat gaat jouw dat aan? Waarom zou dat relevant zijn in zijn programma? Is hij uitgesproken tegen reclame's?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit mevrouw Abbing zien aanspreken, al was ze -tig keer freelancer trouwens
Moet hij dat voor de camera doen om jou een goed gevoel te geven?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Als zij nu reclames maakte voor inlegzolen of zo was het natuurlijk een ander verhaal geweest, daar komen mensen niet van in de schulden. En ik heb nooit PVV gestemd, dat ze haar lakens met Lubach gedeeld heeft interesseert me al helemaal geen hol, wat is dit ? RTL Boulevard ?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat In Godsnaam moeten doen? Wat gaat jouw dat aan? Waarom zou dat relevant zijn in zijn programma? Is hij uitgesproken tegen reclame's?
Je komt over als zo'n verongelijkte zure PVV'er die wat brabbelt over rechts vullen
Ah gelukkig, ben ik niet de enige die deze mening (met de nadruk op het woord mening) heeft. Het tast voor mijn gevoel gewoon de integriteit van het programma aan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:39 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het schijnt (volgens mij is dat hier ook besproken) dat de overstap naar rtl mede ingegeven was door de aanhoudende shitstorm die Janine over haar heen kreeg toen ze in die reclame verscheen.
Ik vind eigenlijk de donderdag de enige dag van de week die het bekijken waard is.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:20 schreef Evangelion het volgende:
Schijtlollige filmpjes (NAVO in Den Haag) op deepdivedonderdag, dat was niet de afspraak
Inderdaad, een van de grootste oorzaak van schulden is niet zozeer gokken, verslavingen of kopen op afbetaling, maar extra sparen voor je pensioen. Goed dat je dit aankaart. Velen zijn in de ellende gekomen en uiteindelijk in de criminaliteit of prostitutie beland om hun pensioenpotje maar aan te kunnen vullen. De bloedzuigers.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Als zij nu reclames maakte voor inlegzolen of zo was het natuurlijk een ander verhaal geweest, daar komen mensen niet van in de schulden. En ik heb nooit PVV gestemd, dat ze haar lakens met Lubach gedeeld heeft interesseert me al helemaal geen hol, wat is dit ? RTL Boulevard ?
Je mist niks. Maan was er, na alle kritiek op de gasten gaan ze RTL-types uitnodigenquote:Op maandag 14 april 2025 23:03 schreef Evangelion het volgende:
Nog niks op Youtube vandaag. Ik ben woedend en ik hoop dat de kijkcijfers door het vriespunt gaan.
Eefje de Visser is ook vrij matig dan of niet?quote:Op maandag 14 april 2025 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Maan heeft de Eefje de Visser-hype ontdekt
Dat is de wél relevante versie van deze muziek zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 14 april 2025 23:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eefje de Visser is ook vrij matig dan of niet?
Maan is altijd al vrij nep maar gisteren zat ze echt overdreven 'aardig' te doen ook richting de camera. Wanhopige poging om haar beeld te redden want haar muziek en boekingen slaan niet meer aan. De kijkcijfers waren okè gisteren dus waarschijnlijk zien we vaker entertainmentgasten nu bij Lubach.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat het matras van Hilversum te gast was. Deze aflevering kan ik dus overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |