Intern gaat het wel stormen daar voor zover het nog niet het geval is.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel rustig op de boordradio van Red Bull.
Zit nog water in.quote:
Gewoon langzamer.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
mensen het zal toch niet gebeuren dat Max dadelijk sir Lewis voorbij gaat?
Oh ongetwijfeld.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Intern gaat het wel stormen daar voor zover het nog niet het geval is.
Alleen als er iets uitzonderlijks gebeurt. Max is te langzaam.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
mensen het zal toch niet gebeuren dat Max dadelijk sir Lewis voorbij gaat?
Damn, P16 al!quote:
Kansloos en eenzaam P6, wat verwacht je anders?quote:Op zondag 23 maart 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel rustig op de boordradio van Red Bull.
quote:Op zondag 23 maart 2025 08:46 schreef Nober het volgende:
[..]
OfftopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige echte.
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Het valt me wel op dat ze Angela Cullen vrijwel nooit meer in beeld brengen, bij Mercedes werd zij makkelijk 4 keer per race centraal in beeld gebracht.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iets van AVG of uberhaupt privacy kennen ze niet als je in Formule1 zit.
Je vriendin, je familie, hup alles gaat op camera.
Ik ga niet hopen op een ongeluk of crash.quote:
Nou zonder SC gaat dit niet spannender worden hoorquote:
Hij heeft op dit moment dit topic open op zijn mobiel. Wens hem even succes van ons.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 08:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou zonder SC gaat dit niet spannender worden hoor
quote:Op zondag 23 maart 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga niet hopen op een ongeluk of crash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |