Ik kan het mij ook niet meer herinneren. Volgens mijn moeder was ik wel een trouw kijkertje.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:53 schreef Shii het volgende:
Ik ken hem wel maar kan me niet herinneren dat ik het ooit keek.
Knap, ik kwam niet verder dan het deuntje met de naamquote:Op maandag 24 maart 2025 19:35 schreef Prisha het volgende:
Ze vragen me wel eens
Of ik me soms niet schaam
Dan zeg ik waarom zou ik nou het is een mooie naam
Pom pom pom pom pom pom pom
Pommerje horlepiep
Zoiets was dat dacht ikgeen idee waarom ik dat weet
Om daar op in te haken:quote:Op maandag 24 maart 2025 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurman.![]()
Acteur in kinderprogramma's in de jaren 70.
Ik kan mij ook niet herinneren dat het herhaald is.quote:
Amerika is groot met nog veel onbewoonde gebieden ...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ken de Naszca lines in peru.
Wist niet dat er in de US ook zulke afbeeldingen en lijnen waren
Voor de liefhebber prachtige beelden van dat en nog meer:
Bekijk deze YouTube-video
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Amerika is groot met nog veel onbewoonde gebieden ...
Het is voor ons ook bijna onvoorstelbaar dat je ergens een uur kan lopen zonder iemand tegen te komen.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...
Prachtig wel.. zit nog steeds te kijken, kijk mijn ogen uit. Volg die YT al een tijdje, maar dit is meer een samenvattende special ofzo. Prachtig!
Omdat het zo groot is heb je dus ook allerlei verschillende klimaten , landschappen etc ... De rest van de wereld is ook mooiquote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...
Prachtig wel.. zit nog steeds te kijken, kijk mijn ogen uit. Volg die YT al een tijdje, maar dit is meer een samenvattende special ofzo. Prachtig!
Zeker, maar dit was een verrassend mooie zoom in en goed in beeld gebracht, althans vond ikquote:Op maandag 24 maart 2025 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het zo groot is heb je dus ook allerlei verschillende klimaten , landschappen etc ... De rest van de wereld is ook mooi
Ik vind dat wel mooie programma's.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar dit was een verrassend mooie zoom in en goed in beeld gebracht, althans vond ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |