SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie heeft er kramp.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hoop niemandquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Late fipoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gelukkig. Dacht al dat ik mijn massage skils jn moest zettenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja, ik heb kramp ☝️quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig. Dacht al dat ik mijn massage skils jn moest zettenHow can I make this topic about me?![]()
Gelukkig.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:To latequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Tis nie anders 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ben ik wel zo bootwerkers wijf met grote klauwen. 🤣quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had anders best door jou gemasseerd willen worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig. Dacht al dat ik mijn massage skils jn moest zettenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel zo bootwerkers wijf met grote klauwen. 🤣
How can I make this topic about me?![]()
Niemand had kramp. Heb de massageolie weer in de kast. jas uit en weer neergeploft op de bank.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of zo ouwe taart met haren op der kin. En gebitje uit. Je weet het niet he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand had kramp. Heb de massageolie weer in de kast. jas uit en weer neergeploft op de bank.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel zo bootwerkers wijf met grote klauwen. 🤣Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
shitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand had kramp. Heb de massageolie weer in de kast. jas uit en weer neergeploft op de bank.
Had ik nu maar eerder mijn vinger opgestoken....
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3121 / +92 / +62 / 8653 / 9497
2. KoningWouter / 965 / +77 / +20 / 3763 / 4262
3. _UserName_ / 791 / +71 / +62 / 1123 / 1435
4. KillemWieft / 789 / +66 / +14 / 633 / 930
5. Dr.Mikey / 556 / +8 / +19 / 972 / 1209
6. Moeraskat / 520 / +52 / +7 / 3397 / 3664
7. kree / 469 / +9 / +40 / 1821 / 2090
8. Bally-b / 452 / +0 / +0 / 60 / 124
9. devzero / 417 / +0 / +1 / 323 / 426
10. hemarookworst / 367 / +7 / +13 / 1511 / 1776
11. gebrokenglas / 344 / +34 / +19 / 2053 / 2309
12. Lovely / 336 / +3 / +8 / 1805 / 2104
13. mario390 / 325 / +6 / +1 / 229 / 359
14. HappyCharly / 324 / +10 / +30 / 1903 / 2126
15. sp3c / 300 / +15 / +6 / 616 / 745
16. loveislikeakiss / 287 / +27 / +57 / 1234 / 1427
17. loveyoulongtime / 249 / +26 / +39 / 1197 / 1336
18. Moonlight / 235 / +11 / +2 / 904 / 1047
19. Grotetijd / 235 / +2 / +3 / 1211 / 1376
20. ToT / 233 / +0 / +0 / 1779 / 1905SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet vingerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
shit
Had ik nu maar eerder mijn vinger opgestoken....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verschiet van kleur
Lach met een schone bips![]()
Welke ga ik erbij bestellen?
https://www.nike.com/nl/t/air-max-dn-schoenen-pGC3tw/HM0708-001
https://www.nike.com/nl/t/air-max-dn-schoenen-pGC3tw/DV3337-010Lach met een schone bips![]()
Die DV, die groene, vind ik mooier dan die blauwe.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
https://www.nike.com/nl/t/air-max-dn-schoenen-pGC3tw/DV3337-010How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verschiet van kleur
Groenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
https://www.nike.com/nl/t/air-max-dn-schoenen-pGC3tw/DV3337-010Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die DV, die groene, vind ik mooier dan die blauwe.Daar ging mijn gedachte ook al naar uit.quote:Lach met een schone bips![]()
Heyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb pavesi met gedroogde paprika boter
Ah lekker uitrekken op de bankWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom is dat raarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las "lekker aftrekken op de bank" maar dat zou raar zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi hoi 😘.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goffer, sta ik een keer in de top 20 komt zo'n blauwe communist me bolkenquote:#nolife
Ik las serieus uittrekken. Geen grapquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las "lekker aftrekken op de bank" maar dat zou raar zijn.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat iemand dat gewoon onder de douche doet.
Ehmquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat iemand dat gewoon onder de douche doet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sorry, hoor.... Gij hedde dan ook geen piemeloeris. Maar onder de douche scheelt best veel gedoe.quote:Lach met een schone bips![]()
En dan zeker zo’n stink doucheputjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry, hoor.... Gij hedde dan ook geen piemeloeris. Maar onder de douche scheelt best veel gedoe.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Probeer ik Justin van zijn kroon te steken ga jij me bolken.... Ook gij Brutus?quote:
Justin mag op de troon
Weet ik toch niet, heb iemand die iedere week komt schoonmaken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan zeker zo’n stink doucheputjeLach met een schone bips![]()
Ow sorry. Dan zal ik mij aanpassen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Probeer ik Justin van zijn kroon te steken ga jij me bolken.... Ook gij Brutus?How can I make this topic about me?![]()
Wil ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, heb iemand die iedere week komt schoonmaken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken wat er te snacken valt ....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar serieus, het is echt ideaal. Eerder deed ik alles zelf maar als man zijnde.... Tja.... Eerder had ik mijn buurvrouw die dat dan 1x in de week deed de hele boel poetsen. Maar die heeft nu vaste baan, via via een Syrische vrouw gevonden die iedere zaterdag de hele tent van boven tot onder poetst in ik denk 5 uurtjes. We hebben 6u afgesproken maar ze is altijd voor die tijd al klaar met alles. Topvrouwquote:
En blijf je erom thuis? Of ga je wel gewoon weg als zij aan het poetsen is?How can I make this topic about me?![]()
Handigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar serieus, het is echt ideaal. Eerder deed ik alles zelf maar als man zijnde.... Tja.... Eerder had ik mijn buurvrouw die dat dan 1x in de week deed de hele boel poetsen. Maar die heeft nu vaste baan, via via een Syrische vrouw gevonden die iedere zaterdag de hele tent van boven tot onder poetst in ik denk 5 uurtjes. We hebben 6u afgesproken maar ze is altijd voor die tijd al klaar met alles. TopvrouwWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soms komt ze vroeg op de Zaterdag als ik nog op bed lig, en roept ze alleen maar "ik ben hier werken". Soms ben ik ook weg, ze heeft een sleutel dus kan erin wanneer ze wil op de Zaterdag. We hebben geen begintijd afgesproken. Maar als ik nog in bed lig slaat ze mijn slaapkamer over.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
En blijf je erom thuis? Of ga je wel gewoon weg als zij aan het poetsen is?Lach met een schone bips![]()
Goede vraagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
En blijf je erom thuis? Of ga je wel gewoon weg als zij aan het poetsen is?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow heb wel pak Chocomel voor je staan in de koelkast.
Maar ver wegTrust nobody![]()
Dat is gewoon niet waarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Altijd gaat de zon weer schijnen lieve HCEcht waar.
Trust nobody![]()
Als het nooit beter zal worden dan hoef je ook niet te treuren want dat heeft geen zin
Kunnen we beter gelijk voor de trein springen bedoel je?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
Als het nooit beter zal worden dan hoef je ook niet te treuren want dat heeft geen zinTrust nobody![]()
Ze noemen het de helquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, ook voor jou. Geloof me maar. Er is geen eeuwige duisternis.Trust nobody![]()
Nee. Gewoon doorgaan en het best er van makenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kunnen we beter gelijk voor de trein springen bedoel je?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het leven kan heel mooi zijn. Juist als het tegenzit en je na een harde strijd met jezelf je weer beter gaat voelen een beetje.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Japquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
Het leven kan heel mooi zijn. Juist als het tegenzit en je na een harde strijd met jezelf je weer beter gaat voelen een beetje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neh, das niet zo leuk voor de bestuurder van de trein. En daarbij, de winter is ook voorbij de zon gaat weer schijnen. Ook voor jou. Ennnnn Lieve HC, er is altijd een weg die naar een happy life kan leiden. Die moet je alleen wel vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kunnen we beter gelijk voor de trein springen bedoel je?Lach met een schone bips![]()
Tis ook een keertje klaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Gewoon doorgaan en het best er van makenTrust nobody![]()
Nee dat is zeker waar. Weleens van conducteurs gehoord, echt traumatiserend. Dus dat is wel zielig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, das niet zo leuk voor de bestuurder van de trein. En daarbij, de winter is ook voorbij de zon gaat weer schijnen. Ook voor jou. Ennnnn Lieve HC, er is altijd een weg die naar een happy life kan leiden. Die moet je alleen wel vinden.Trust nobody![]()
Hoe dat zoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoor altijd ks choice als ik jouw naam zie
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja wat moet ik er nog van zeggen als alles toch allemaal donker isquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Joh ik denk dat geen mens dat ff van zich afschud als je lekker je werk aan doen bent en ineens bloed op de ramen en vlees ziet rondvliegen. Denk dat iemand daar wel ff wat begeleiding bij nodig heeft om te verwerken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar. Weleens van conducteurs gehoord, echt traumatiserend. Dus dat is wel zielig.Lach met een schone bips![]()
Soms is dat gevoel zo aanwezig, maar dan is er een vlinder, een krokusje, een lieveheersbeestje, vogeltje, fijne muziek, of een ander klein lichtpuntje wat toch de moeite waard is.quote:![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms is dat gevoel zo aanwezig, maar dan is er een vlinder, een krokusje, een lieveheersbeestje, vogeltje, fijne muziek, of een ander klein lichtpuntje wat toch de moeite waard is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Okéquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja wat moet ik er nog van zeggen alweer toch allemaal donker isTrust nobody![]()
En soms ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms is dat gevoel zo aanwezig, maar dan is er een vlinder, een krokusje, een lieveheersbeestje, vogeltje, fijne muziek, of een ander klein lichtpuntje wat toch de moeite waard is.Trust nobody![]()
Dit! De zon die schijnt, zoemende beestjes om je heen op zoek naar nectar. Dat is mooi.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms is dat gevoel zo aanwezig, maar dan is er een vlinder, een krokusje, een lieveheersbeestje, vogeltje, fijne muziek, of een ander klein lichtpuntje wat toch de moeite waard is.Lach met een schone bips![]()
Ja precies, klonk heel heftig. Dus als het even kan liever een andere manier.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh ik denk dat geen mens dat ff van zich afschud als je lekker je werk aan doen bent en ineens bloed op de ramen en vlees ziet rondvliegen. Denk dat iemand daar wel ff wat begeleiding bij nodig heeft om te verwerken.Trust nobody![]()
Of gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies, klonk heel heftig. Dus als het even kan liever een andere manier.Lach met een schone bips![]()
Ja dat is zo en ervaar zelf ook weleens zo'n gevoel.quote:![]()
En toch kan ik dan wel weer genieten van iets kleins gelukkig.![]()
Dat is rap...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geschatte levertijd van de groene patta's maandag 24 Maart
You who thought you had it allquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
Het leven kan heel mooi zijn. Juist als het tegenzit en je na een harde strijd met jezelf je weer beter gaat voelen een beetje.
Lost your leaves before the fall
You should have killed me
You should have tried
Armageddon bride, hide, hideTrust nobody![]()
Bij mij hoeft een bestelling echt niet zo snel mogelijk binnen te zijn. Als het een paar dagen duurt is dat ook prima.How can I make this topic about me?![]()
Fijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is zo en ervaar zelf ook weleens zo'n gevoel.![]()
En toch kan ik dan wel weer genieten van iets kleins gelukkig.Trust nobody![]()
Nee maakt ook niet uit, bestelde ze ook alleen maar voor erbij. Want heb vandaag voor voor de 2e keer dezelfde aan in andere kleur dan wel. Eerder ging niet, 1e keer proberen vroren mijn tenen eraf. Maar dit loopt veel fijner dan de Jordans en de Max 90's die ik heb en had.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij hoeft een bestelling echt niet zo snel mogelijk binnen te zijn. Als het een paar dagen duurt is dat ook prima.Lach met een schone bips![]()
Ja dat waardeert iedereenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
Als je je enorm ellendig voelt blijf het iig hier delen
Trust nobody![]()
Nope, dat is de harde realiteit maar kun je doorheen scrollenquote:Degenen die wel gevoel hebben reageren wel.
Niet iedereen is hetzelfde. Maar een deel zal echt wel willen luisteren en je een goedbedoeld advies geven.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is zo, maar laat ik me tegenhouden? Laat iemand anders zich tegenhouden? Moet je dus vooral niet doen. Laat je nooit tegenhouden. Het is een open forum en klootzakken lopen overal in de wereld rond. Een forum is niet anders. Dus laat je nooit tegenhouden.quote:Lach met een schone bips![]()
Maar nu wel inmiddels tijd voor een biertje geworden. Ben aan de late kant vandaag
De nacht is nog langquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar nu wel inmiddels tijd voor een biertje geworden. Ben aan de late kant vandaag
Gelukkig wel, voor je weet weer maandag. Maar hedde dan ook nog wat tettet te posten voor bij mien bierke?quote:Lach met een schone bips![]()
Teveel in de wereldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo, maar laat ik me tegenhouden? Laat iemand anders zich tegenhouden? Moet je dus vooral niet doen. Laat je nooit tegenhouden. Het is een open forum en klootzakken lopen overal in de wereld rond. Een forum is niet anders. Dus laat je nooit tegenhouden.Trust nobody![]()
BennieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo zit ik niet in elkaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dikke middelvinger geven en geen neuk gevenTrust nobody![]()
Cheers loveyoulongtime
Dacht ook aan een biertje maar had niks koud staan. Dus maar een glas water. Wil ook niet te laat in mijn bed liggen, want hoop op een betere nachtrust dan gisteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zei Bölk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo zat ik ook niet in elkaar, maar zo ben ik wel geworden door alle haat.quote:Lach met een schone bips![]()
Dank je, en.... ja heerlijk alleen te leven wel. Kan doen wat ik wilquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:53 schreef StevenHyde het volgende:
Cheers loveyoulongtime
Dacht ook aan een biertje maar had niks koud staan. Dus maar een glas water. Wil ook niet te laat in mijn bed liggen, want hoop op een betere nachtrust dan gisteren.
Oh het is weer de grote huilcharly show. Ik ben gelijk weer weg
Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen verbetering dan lijkt mequote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo zat ik ook niet in elkaar, maar zo ben ik wel geworden door alle haat.Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:56 schreef DJMO het volgende:
Oh het is weer de grote huilcharly show. Ik ben gelijk weer weg![]()
Trust nobody![]()
Daag DJMO
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Okéquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik geef geen neuk meer om wat anderen zeggen over mij.
Ik vind dat geen verbetering
Maar fijn dat het voor jou wel werkt
Trust nobody![]()
Ja was een ontzettende idioot joh. Dat is ook wel wat drank doet denk ik dan, je hebt geen filter.quote:
Maar zelfs dan kan je nog wel merken of iemand op zoiets zit te wachten.Well, life can be a riot
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of had hij iets te verkopen ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja was een ontzettende idioot joh. Dat is ook wel wat drank doet denk ik dan, je hebt geen filter.
Maar zelfs dan kan je nog wel merken of iemand op zoiets zit te wachten.Trust nobody![]()
Het is sowieso goed dat (give or take een aantal mensen) hier gewoon voor je klaarstaan om te luisteren, adviezen te geven. Maakt niet uit dat je iets voor de 500e x deelt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
Als je je enorm ellendig voelt blijf het iig hier delen
Deze saamhorigheid is wat DTS DTS maakt naast het gebolk.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is sowieso goed dat (give or take een aantal mensen) hier gewoon voor je klaarstaan om te luisteren, adviezen te geven. Maakt niet uit dat je iets voor de 500e x deelt.
Deze saamhorigheid is wat DTS DTS maakt naast het gebolk.
Trust nobody![]()
Bolkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is sowieso goed dat (give or take een aantal mensen) hier gewoon voor je klaarstaan om te luisteren, adviezen te geven. Maakt niet uit dat je iets voor de 500e x deelt.
Deze saamhorigheid is wat DTS DTS maakt naast het gebolk.Lach met een schone bips![]()
Geen idee, hij had in elk geval wel wat gezopen en probeerde net te doen alsof het carnivoor dieet het beste ooit was.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of had hij iets te verkopen ofzo?
Ook mooi hoe 'ie aan mij vroeg of ik de uitdaging aan wilde gaan om elke dag met hem te gaan sporten.
Eh, nee? A. Ik haat de sportschool. B, ik ken je niet. C. Het afvallen gaat prima op deze manier, joejoe.Well, life can be a riot
Verhaallijnen lopen hier al jaren door elkaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:00 schreef StevenHyde het volgende:
Wie was er een mafkees grotetijd. Volgens mij mis ik een verhaal?
Zo'n kerel in de kroeg gisteren die tegen mij begon over een of ander dieet wat ik moest volgen, en vroeg of ik wel van mijzelf en mijn lijf hield omdat ik te zwaar benquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:00 schreef StevenHyde het volgende:
Wie was er een mafkees grotetijd. Volgens mij mis ik een verhaal?Daar kwam 't op neer.
Wilde vervolgens dat ik met 'm mee ging doen met 't dieet 30 dagen lang, en vond mij maar een "loser" dat ik dat niet deed.
Tsja, each to their own.Well, life can be a riot
Die rug lijkt wel photoshop zo smaller gemaakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
Totaal ongepast maar mag niet missen vanavond.... TETTEN!!!
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat onbeschoft en raar zeg. Klinkt alsof hij wat van je moest. Iets aansmeren ofzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo'n kerel in de kroeg gisteren die tegen mij begon over een of ander dieet wat ik moest volgen, en vroeg of ik wel van mijzelf en mijn lijf hield omdat ik te zwaar benDaar kwam 't op neer.
Wilde vervolgens dat ik met 'm mee ging doen met 't dieet 30 dagen lang, en vond mij maar een "loser" dat ik dat niet deed.
Tsja, each to their own.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gast, waarom kijk je naar de rug?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die rug lijkt wel photoshop zo smaller gemaakt.Lach met een schone bips![]()
Geen idee, ik zei dat ik moest pissen en ben weggelopen en heb met een vriendin gepraat aan de bar. Hij zat ook al bij haar de hele tijd heel dichtbij en begon over traumaverwerking en whatnot. Was een bijzondere kerelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat onbeschoft en raar zeg. Klinkt alsof hij wat van je moest. Iets aansmeren ofzo.
Well, life can be a riot
Dacht zal wel heel erg zwaar zijn om de voorkant te dragen elke dag. Dan moet je wat ruggengraat hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, waarom kijk je naar de rug?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nouja rare dude dan. Niks persoonlijks dan. Goede keuze om je eigen tijd anders te gaan spenderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee, ik zei dat ik moest pissen en ben weggelopen en heb met een vriendin gepraat aan de bar. Hij zat ook al bij haar de hele tijd heel dichtbij en begon over traumaverwerking en whatnot. Was een bijzondere kerelBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bolken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nouja rare dude dan. Niks persoonlijks dan. Goede keuze om je eigen tijd anders te gaan spenderen.
Mijn zusje had heel tenger figuur met gigantische jetsers aan de voorkant. Die heeft verkleining laten doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dacht zal wel heel erg zwaar zijn om de voorkant te dragen elke dag. Dan moet je wat ruggengraat hebben.Lach met een schone bips![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja joh, vind het best lachen als er mensen aanspraak maken in de kroeg hoor. Doe dat zelf ook soms. Maar ik zit er niet op te wachten dat het op zo'n manier gaat, wieberen mag je dan. En gauw.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nouja rare dude dan. Niks persoonlijks dan. Goede keuze om je eigen tijd anders te gaan spenderen.Well, life can be a riot
Ja dat hoor je wel meer ja. Zonde, maar erg begrijpelijk als je er als vrouw zoveel pijn door hebt.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En gauwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij deze wil ik even mijn excuses aanbieden, ik had je niet zo moeten pushen en proberen te overtuigen van een gezonde levensstijl gisteren. Wat betreft het meisje waar ik mee sprak, denk die lekt nu nog na. Maar sorry maat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja joh, vind het best lachen als er mensen aanspraak maken in de kroeg hoor. Doe dat zelf ook soms. Maar ik zit er niet op te wachten dat het op zo'n manier gaat, wieberen mag je dan. En gauw.Lach met een schone bips![]()
Van die hele dikke negerinnen met van die tepels als sigarenpeuken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pics?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die hele dikke negerinnen met van die tepels als sigarenpeuken.
Misschien probeerde hij je te versieren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja joh, vind het best lachen als er mensen aanspraak maken in de kroeg hoor. Doe dat zelf ook soms. Maar ik zit er niet op te wachten dat het op zo'n manier gaat, wieberen mag je dan. En gauw.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij je te versieren.Ben ik immuun voor bij mannen.
Well, life can be a riot
R.I.P DTS.![]()
Woah Woah
Well, life can be a riot
Die ligt al te huilen in bed.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe gaat het met het verslaan van Justin?Lach met een schone bips![]()
Zag die voorbijkomen net niet gekliktquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja die heeft het al opgegevenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die ligt al te huilen in bed.
Die wacht gewoon weer af tot hij in april vol kan beginnen te bolkenquote:
Het is ook een onbegonnen zaak voor hem nu.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die wacht gewoon weer af tot hij in april vol kan beginnen te bolkenLach met een schone bips![]()
Niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Hij is gestopt en heeft maar afgelogd.Lach met een schone bips![]()
Ik wilde net typen, ik heb de jackpot gewonnen iedereen slaapt bring in 1st placequote:
Ik ken alleen nog maar apetapeta, apetapeta.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:42 schreef Shii het volgende:
Understand me, understand me
Understand me, understand me
Brainwashed.Lach met een schone bips![]()
Zegt mij weer helemaal niets.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ken alleen nog maar apetapeta, apetapeta.
Brainwashed.![]()
Kissy face kissy face sent to your phoneeee,quote:
Langzaamaan komt de reuzel uit mijn oren ervan zo vaak als ik dat hoor. Al moet ik zeggen Bruno Mars is wel een held
Go get her tigerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah ......
Nothing I can't handle
Vrij easy.quote:
Gewoon een paar enorme taalfouten maken..... Dan wordt ze![]()
MillwalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lul, daz wel erch mackeleik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrij easy.
Gewoon een paar enorme taalfouten maken..... Dan wordt ze
Geen idee. Ze doen zelf recommendations, misschien zit daar toch wel wat leuks tussen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk dat ik zo prime ff ga checken, tips what to see?How can I make this topic about me?![]()
Ja ik ken moeiluk doen maar als het ook makelek ken waarom nie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
lul, daz wel erch mackeleik.How can I make this topic about me?![]()
Ik kijk momenteel united 99 op primequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatste keer kreeg ik primal als beste keus aanbevolen, denk dat ze niet mijn geschiedenis gelezen hebben. Wel waarschijnlijk levensstijl... hmmm ff denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Ze doen zelf recommendations, misschien zit daar toch wel wat leuks tussen?Lach met een schone bips![]()
TOP! heb week geleden Netflix eruit gedonderdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Sunderland till i die op Netflix is de beste voetbal serie
Ze welcommen je graag terug hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
TOP! heb week geleden Netflix eruit gedonderd
Me voor die halve keer dat ik daar keek....quote:Op zondag 23 maart 2025 00:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze welcommen je graag terug hoorLach met een schone bips![]()
Trusten kw2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die Sheringham en andy cole hebben 5 jaar niet tegen elkaar gepraat als teamgenoten
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op zondag 23 maart 2025 00:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je er niet van houdt...
Jammer
Zou liters drinken
Maar vind t viesTrust nobody![]()
Barca-man U 3-3
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag maar dan zeg ik daar ook wat op![]()
![]()
Yorke en Cole aan de ene kant vs Rivaldo aan de absolute kant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is dat F1 of voetbal?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yorke en Cole aan de ene kant vs Rivaldo aan de absolute kant.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ken alleen nog maar apetapeta, apetapeta.
Brainwashed.dat komt door @greysbones maar die vindt 'mag ik dan bij jou'
leuker nu
Smile, it's free therapy.![]()
Rummetje doen ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is alweer zondagquote:Op zondag 23 maart 2025 00:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAAA![]()
![]()
![]()
![]()
een nieuwe dag , een nieuwe groet
de tijd vliegt voorbij
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag het welquote:Op zondag 23 maart 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
het is alweer zondag
de tijd vliegt voorbij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slagerij van Kampen?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Nederlandse slagers dreunen hier door het raam...![]()
Politie bellenquote:Op zondag 23 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Nederlandse slagers dreunen hier door het raam...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leuk voor je buren dat je dat nu nog hard aangezet hebt !quote:Op zondag 23 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Nederlandse slagers dreunen hier door het raam...
Het gaat heel snel inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
het is alweer zondag
de tijd vliegt voorbij
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
leuk voor je buren dat je dat nu nog hard aangezet hebt !
Ik zit heel braaf met een headset op.![]()
![]()
misschien wil @Dr.Mikey met je ruilen .....quote:Op zondag 23 maart 2025 00:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee een of andere kermismuziek draaien ze nu nog.
Zeer vervelend...![]()
![]()
Haha nee ik heb WEL oordopjesquote:Op zondag 23 maart 2025 00:17 schreef maily het volgende:
[..]
misschien wil @:Dr.Mikey met je ruilen .....![]()
![]()
oeh jaquote:Op zondag 23 maart 2025 00:17 schreef maily het volgende:
[..]
misschien wil @:Dr.Mikey met je ruilen .....Smile, it's free therapy.![]()
Ja was een bewogen dagje...quote:Op zondag 23 maart 2025 00:18 schreef maily het volgende:
[..]
u heeft zich wel vermaakt vandaag meneer Mafkees?![]()
Met hun hakbijl?quote:Op zondag 23 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Nederlandse slagers dreunen hier door het raam...Trust nobody![]()
quote:eerst muziek door je ramen
dan een koptelefoon
nu weer oordoppen
gaat het wel goed met je??
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:18 schreef maily het volgende:
[..]
u heeft zich wel vermaakt vandaag meneer Mafkees?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]eerst muziek door je ramen
dan een koptelefoon
nu weer oordoppen
gaat het wel goed met je??
Haha ik probeer het uit te houden.![]()
![]()
Ja alle kanten op gegaan vandaag.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:19 schreef maily het volgende:
[..]
van voor naar achter van links naar rechts?![]()
oei heb nu beeld van slagers met een lange regenjas eroverheen.. die voor het raam bij KW staanquote:Smile, it's free therapy.![]()
Dat zou maar zo kunnen.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Door die slagers met hun hakbijltjes
heb beeld![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei heb nu beeld van slagers met een lange regenjas eroverheen.. die voor het raam bij KW staan
eng!quote:Op zondag 23 maart 2025 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei heb nu beeld van slagers met een lange regenjas eroverheen.. die voor het raam bij KW staan![]()
denk hetquote:Op zondag 23 maart 2025 00:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien vindt KW het wel spannig?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: