Madagascar een ideetje? Sint Helena? Tristan da Cunha, misschien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:50 schreef Chandler het volgende:
Waarom niet gewoon een eiland opofferen, iedereen blij... of we maken er een eiland bij... daar zijn we ook goed in toch? liefst eentje of vele km's van de kust van Nederland... waarbij zwemmen geen optie is...
Weet je wat, je hebt ook helemaal gelijk. Ik ben hier automatisch de verliezer omdat ik probeerde met jou een normale discussie te voeren.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet of links de huidige problematiek heeft veroorzaakt, maar wél dat er uit deze hoek wordt geprobeerd om elk voorstel om de problematiek aan te pakken wordt tegengewerkt. Daar vormen die moties dus ook een mooi bewijs van.
Dus volgens jouw logica is het zo dat wanneer ik 10 vrouwen zou achtervolgen of na zou fluiten, dat ik dan maar 1 keer zou tellen?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
"Twee derde van de 12- tot 25-jarige vrouwen geïntimideerd op straat"
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)=true#c-1--Inleiding
3 Van de 4 in de steden, waardoor komt dat Origami94?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
1 op de 2 jonge vrouwen voelt zich niet veilig op het platteland.
Waardoor komt dat AchJa?
Nogmaals de PVDA heeft tijdens Rutte 2 de Turkije deal aangenomen. Een deal voor opvang in de regio.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet of links de huidige problematiek heeft veroorzaakt, maar wél dat er uit deze hoek wordt geprobeerd om elk voorstel om de problematiek aan te pakken wordt tegengewerkt. Daar vormen die moties dus ook een mooi bewijs van.
Gij leest De Telegraaf?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo veel waard als jouw mening vwb de Telegraaf. Niks dus.
Ik weet dat het voor een types als BSB ongeveer hetzelfde niveau isquote:Op zondag 23 maart 2025 13:53 schreef Canopus het volgende:
[..]
Vergelijk jij het lastig vallen van een jonge vrouw met het stelen van een snoepje?
Dus is ze de verpersoonlijking van Hitler?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:54 schreef Harvest89 het volgende:
Helemaal terecht.
Faber is een grote falende verschrikking, zowel qua uiterlijk als gedrag.
Een vraag beantwoorden met een vraag.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
3 Van de 4 in de steden, waardoor komt dat Origami94?
Dat had Hitler mogen willenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus is ze de verpersoonlijking van Hitler?
Als je mensen wilt terugsturen naar een oorlogsgebied. Ja.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus is ze de verpersoonlijking van Hitler?
Wat maakt dat uit voor het percentage?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:58 schreef Origami94 het volgende:
Een vraag beantwoorden met een vraag.
Maar zou het kunnen omdat een stad drukker is? En op het platteland je zomaar dood gevonden zou kunnen worden.
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:59 schreef Origami94 het volgende:
Als je mensen wilt terugsturen naar een oorlogsgebied. Ja.
I rest my case.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:54 schreef Harvest89 het volgende:
Helemaal terecht.
Faber is een grote falende verschrikking, zowel qua uiterlijk als gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |