abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 26 maart 2025 @ 18:44:54 #251
364681 over_hedge
pi_217189883
Tarrifs op autos incoming
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_217190249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 16:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Deze week nog gelezen dat X inmiddels weer waard is wat Musk ervoor heeft betaald.

En over Neil Degrasse Tyson: sinds die mee is gaan lullen met de translobby en ineens niet meer het verschil weet tussen mannen en vrouwen kan ik hem niet meer serieus nemen. Corrupt.
Oh wow. En dat terwijl jij altijd iedereen loopt te beschuldigen van stropoppen. _O-
Maar zelfs als Tesla-fanboy zal je moeten toegeven dat ook Musk meerdere ideeën heeft gehad die bij voorbaat al geen kans van slagen hadden. Zelfs als we even doen alsof space-x en Twitter een succes zijn.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217190519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:44 schreef over_hedge het volgende:
Tarrifs op autos incoming
De aandelenmarkt ging te goed, dus Trump gooit er weer een tariff tegenaan.
pi_217191522
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 18:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kun je zelf toch zoeken als je daar interesse in hebt?
Ik kan met mijn Google skill niets recents van een annual report van x vinden, dus alvast bedankt. Tesla annual report geeft wel gewoon een verwacht resultaat van Tesla. ;)
  woensdag 26 maart 2025 @ 21:21:01 #255
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217191838
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 19:21 schreef knoopie het volgende:

[..]
Oh wow. En dat terwijl jij altijd iedereen loopt te beschuldigen van stropoppen. _O-
Maar zelfs als Tesla-fanboy zal je moeten toegeven dat ook Musk meerdere ideeën heeft gehad die bij voorbaat al geen kans van slagen hadden. Zelfs als we even doen alsof space-x en Twitter een succes zijn.
De kans van slagen die SpaceX had bij de start, pas 23 jaar geleden, was uiterst klein. Laat staan dat ze nu al op het huidige niveau zouden zijn
pi_217191943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 19:21 schreef knoopie het volgende:

[..]
Leg even uit waar jij een stropopredenering herkent.
pi_217192082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:21 schreef Repentless het volgende:

[..]
De kans van slagen die SpaceX had bij de start, pas 23 jaar geleden, was uiterst klein. Laat staan dat ze nu al op het huidige niveau zouden zijn
En nu lanceren ze Starlink satellieten om genoeg omzet te hebben en verbranden ze dure Starship raketten om er straks absoluut niet mee naar de Maan en Mars te kunnen gaan. In nooit eindigende Elon time.
  woensdag 26 maart 2025 @ 21:48:18 #258
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192155
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
En nu lanceren ze Starlink satellieten om genoeg omzet te hebben en verbranden ze dure Starship raketten om er straks absoluut niet mee naar de Maan en Mars te kunnen gaan. In nooit eindigende Elon time.
Dat eerste is ronduit opzienbarend te noemen binnen het tijdsbestek van hun bestaan, iets dat vrijwel niemand voor mogelijk had gehouden in 2002. Het tweede is jouw voorspelling, meer niet.
pi_217192223
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:48 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat eerste is ronduit opzienbarend te noemen binnen het tijdsbestek van hun bestaan, iets dat vrijwel niemand voor mogelijk had gehouden in 2002. Het tweede is jouw voorspelling, meer niet.
Ah, je bent dus toch een dromer :)
  woensdag 26 maart 2025 @ 21:56:09 #260
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192233
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:55 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, je bent dus toch een dromer :)
Nee, ik beweer alleen niet dat het onmogelijk is.
pi_217192251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:56 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, ik beweer alleen niet dat het onmogelijk is.
Geen kennis van zaken, maar je weet wat je wilt.
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:03:58 #262
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192279
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:59 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Geen kennis van zaken, maar je weet wat je wilt.
Eens zien: aan de ene kant hebben we Elon Musk, iemand die 23 jaar geleden een ruimtevaartbedrijf heeft opgericht dat van scratch volledig nieuwe raketten heeft ontwikkeld. Die raketten zijn inmiddels zelflandend, een doorbraak en het bedrijf brengt inmiddels ook succesvol mensen van en naar het ISS. Hij denkt dat het op termijn mogelijk is om succesvol mensen op Mars te laten landen en verblijven.

Aan de andere kant hebben we SymbolicFrank van Fok!, die zelf denkt dat hij 10 jaar voorloopt op de mensheid. En die zegt dat het onmogelijk is, omdat hij dat denkt.

Ja, dat maakt het inderdaad wel een hele lastige keuze wiens verhaal aannemelijker is.
pi_217192490
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:03 schreef Repentless het volgende:

[..]
Eens zien: aan de ene kant hebben we Elon Musk, iemand die 23 jaar geleden een ruimtevaartbedrijf heeft opgericht dat van scratch volledig nieuwe raketten heeft ontwikkeld. Die raketten zijn inmiddels zelflandend, een doorbraak en het bedrijf brengt inmiddels ook succesvol mensen van en naar het ISS. Hij denkt dat het op termijn mogelijk is om succesvol mensen op Mars te laten landen en verblijven.

Aan de andere kant hebben we SymbolicFrank van Fok!, die zelf denkt dat hij 10 jaar voorloopt op de mensheid. En die zegt dat het onmogelijk is, omdat hij dat denkt.

Ja, dat maakt het inderdaad wel een hele lastige keuze wiens verhaal aannemelijker is.
Kortom, je weet het zelf niet.
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:33:23 #264
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Kortom, je weet het zelf niet.
Nee, niemand weet of het mogelijk is, omdat het nog niet gedaan is. Maar niemand weet ook of het onmogelijk is. Daar gaat het om.
pi_217192510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:33 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, niemand weet of het mogelijk is, omdat het nog niet gedaan is. Maar niemand weet ook of het onmogelijk is. Daar gaat het om.
Dat jij het niet begrijpt, betekent niet dat niemand het begrijpt. Het zegt alleen iets over jou.

Als je moet kiezen tussen wie het meest geloofwaardig overkomt, wint de oplichter. Want die heeft daar zijn beroep van gemaakt. Politici komen op de tweede plaats en wetenschappers ergens helemaal achteraan, want die zijn meestal heel slecht in dingen uitleggen aan leken.
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:39:55 #266
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192532
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat jij het niet begrijpt, betekent niet dat niemand het begrijpt. Het zegt alleen iets over jou.

Als je moet kiezen tussen wie het meest geloofwaardig overkomt, wint de oplichter. Want die heeft daar zijn beroep van gemaakt. Politici komen op de tweede plaats en wetenschappers ergens helemaal achteraan, want die zijn meestal heel slecht in dingen uitleggen aan leken.
Als ik jou was, zou ik proberen contact te leggen met Musk. En dan leg jij met sluitend bewijs uit waarom het onmogelijk is om ooit Mars te bereiken. Je bent goud waard voor dat bedrijf, want dat scheelt ze ontzettend veel investeringen in een missie waarvan jij nu al weet dat het pertinent onmogelijk is.

Maar in welk wetenschappelijk veld ben jij actief en een autoriteit? Daar ben ik wel benieuwd naar. Welke wetenschappelijke doorbraken heb jij op je naam staan?
pi_217192600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:39 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als ik jou was, zou ik proberen contact te leggen met Musk. En dan leg jij met sluitend bewijs uit waarom het onmogelijk is om ooit Mars te bereiken. Je bent goud waard voor dat bedrijf, want dat scheelt ze ontzettend veel investeringen in een missie waarvan jij nu al weet dat het pertinent onmogelijk is.

Maar in welk wetenschappelijk veld ben jij actief en een autoriteit? Daar ben ik wel benieuwd naar. Welke wetenschappelijke doorbraken heb jij op je naam staan?
Als je niet weet waar je over praat, kun je beter je mond houden.
  woensdag 26 maart 2025 @ 22:53:27 #268
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:52 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als je niet weet waar je over praat, kun je beter je mond houden.
Dat klopt, uitstekend advies aan jezelf wederom. :)
pi_217192630
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:53 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat klopt, uitstekend advies aan jezelf wederom. :)
Ok. Vertel mij eens hoe het dan wel werkt.

Hm. Je hebt waarschijnlijk geen flauw idee wat de mogelijkheden zijn. Je reageerde initieel op mijn post over verschillende stijlen om een bedrijf te leiden. Vertel maar hoe je dat het beste kunt doen en waarom.
  woensdag 26 maart 2025 @ 23:06:25 #270
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:59 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ok. Vertel mij eens hoe het dan wel werkt.

Hm. Je hebt waarschijnlijk geen flauw idee wat de mogelijkheden zijn. Je reageerde initieel op mijn post over verschillende stijlen om een bedrijf te leiden. Vertel maar hoe je dat het beste kunt doen en waarom.
Dat is al eerder besproken hier. Er is een plan hoe dit bereikt kan worden. Theorie uiteraard, zoals alles theorie is alvorens het daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Die theorie is op geen enkele wetenschappelijke manier weerlegd als zijnde onmogelijk, maar of het ooit werkelijkheid wordt wordt is ook 0,0 zekerheid over. Er is dan ook niemand die dat met 100% zekerheid aantoont.

Maar jij doet de claim dat je zeker weet dat het onmogelijk is. Maar dat onderbouw je nooit. Jouw argumentatie is "ik vind mezelf nu eenmaal ontzettend intelligent en daarom klopt alles dat ik zeg. En daarom hoef ik het ook niet te onderbouwen". Dat is de reden dat bijzonder weinig mensen dat serieus nemen.

Ik hoef je ook niet te vertellen hoe je het beste een bedrijf kunt leiden en waarom. De vraag was: welk punt wilde je met die post maken?
pi_217192657
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 23:06 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat is al eerder besproken hier. Er is een plan hoe dit bereikt kan worden. Theorie uiteraard, zoals alles theorie is alvorens het daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Die theorie is op geen enkele wetenschappelijke manier weerlegd als zijnde onmogelijk, maar of het ooit werkelijkheid wordt wordt is ook 0,0 zekerheid over. Er is dan ook niemand die dat met 100% zekerheid aantoont.

Maar jij doet de claim dat je zeker weet dat het onmogelijk is. Maar dat onderbouw je nooit. Jouw argumentatie is "ik vind mezelf nu eenmaal ontzettend intelligent en daarom klopt alles dat ik zeg. En daarom hoef ik het ook niet te onderbouwen". Dat is de reden dat bijzonder weinig mensen dat serieus nemen.

Ik hoef je ook niet te vertellen hoe je het beste een bedrijf kunt leiden en waarom. De vraag was: welk punt wilde je met die post maken?
Dat zegt helemaal niets. Je draait er omheen.
  woensdag 26 maart 2025 @ 23:10:12 #272
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192671
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 23:08 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat zegt helemaal niets. Je draait er omheen.
Ik draai nergens omheen. Jij debiteert allerlei vaststaande waarheden die je niet onderbouwt, vanuit een waanbeeld dat je 10 jaar voorloopt op de mensheid.
pi_217192681
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 23:10 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik draai nergens omheen. Jij debiteert allerlei vaststaande waarheden die je niet onderbouwt, vanuit een waanbeeld dat je 10 jaar voorloopt op de mensheid.
Als je geen idee hebt hoe dingen werken, zul je het ook nooit kunnen begrijpen.

Heb je een hobby? Praat daar over.
pi_217192696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Leg even uit waar jij een stropopredenering herkent.
Je probeert de aandacht af te leiden van Elon zijn debiele plan om op Mars te gaan wonen, door te beginnen of het standpunt van Neil Degrasse Tyson over genderidentiteit. Waarschijnlijk omdat je er inhoudelijk niets tegenin te brengen hebt? Voor mijn part mag je het ook anders noemen dan een stropop.

Als we in de toekomst de techniek zouden hebben om het op Mars leefbaar te maken, waarom gebruiken we die techniek dan niet om het op aarde (weer) leefbaar te maken? Dat scheelt een heleboel logistiek. Of het ooit technisch mogelijk gaat zijn maakt niet uit, het ging om de vraag of het een zinvol idee is. En dat is op willen wonen Mars niet.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  woensdag 26 maart 2025 @ 23:18:11 #275
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217192698
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 23:13 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als je geen idee hebt hoe dingen werken, zul je het ook nooit kunnen begrijpen.

Heb je een hobby? Praat daar over.
Dat klopt, dat toon je aan. Jij roept feitenvrij allerlei zelfverzonnen waarheden, die je toch nooit hoeft te bewijzen. Jij denkt enkel en alleen dat je gelijk hebt vanuit een waanbeeld dat je 10 jaar voorloopt op de mensheid.

Pas als je het daadwerkelijk zou moeten bewijzen en dat niet kunt, blijkt dat je er allemaal geen reet van begrijpt. Maar zelfs dan ligt het er nog aan dat anderen het volgens jou niet begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')