Schol, dit is te praktisch en te logisch bedachtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, is gewoon een tekortkoming in het systeem denk ik..
ik snap voor volwassenen dat je het aan een digid/BSN koppelt
maar voor minderjarige kinderen zou er automatisch een koppeling naar de ouder mogelijk moeten zijn, zodat de ouder het ook kan inzien
ohja..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat zeggen jullie allemaal?![]()
![]()
Ik ben nooit hip geweest, zal ook niet zo snel veranderenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt typisch millennial om te denken dat je nog hip bent.
dan moet er ook weer uitzonderingen te maken zijn want bepaalde ouders mogen het medisch gebeuren vand e kinderen niet zien als ze uit het gezag zijn gezet bijvquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
maar voor minderjarige kinderen zou er automatisch een koppeling naar de ouder mogelijk moeten zijn, zodat de ouder het ook kan inzien
Het is een overheidsdienst, dat gaan ze toch niet duidelijk en praktisch maken, dan snappen de mensen het straksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, is gewoon een tekortkoming in het systeem denk ik..
ik snap voor volwassenen dat je het aan een digid/BSN koppelt
quote:
er is met het hele digid systeem een mogelijkheid om te machtigen..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet er ook weer uitzonderingen te maken zijn want bepaalde ouders mogen het medisch gebeuren vand e kinderen niet zien als ze uit het gezag zijn gezet bijv
Jij had die natuurlijk vannacht om 4 uur gekeken.quote:
Sterktequote:
Wat is überhaupt de definitie van 'hip?'quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nooit hip geweest, zal ook niet zo snel veranderen
ja en die machtiging moet je geven met de digid van degene waar het over gaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
er is met het hele digid systeem een mogelijkheid om te machtigen..
dit kan vrij makkelijk geregeld worden
teveel gevraagd, ik ga alweer weg..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een overheidsdienst, dat gaan ze toch niet duidelijk en praktisch maken, dan snappen de mensen het straks
een vogelvariant van een hupquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is überhaupt de definitie van 'hip?'
Ik heb nog een filmpje van hiervoor maar die is een beetje mislukt omdat filmen en voeren tegelijk best lastig is en ik even bang was dat die nieuwe uit de kooi flikkerde.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!
Elkaar ook zowat vertrappen om bij het lekkers te komen
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Kut, nu moet ik me weer 3 maanden verbergen voor @:dud0r
Hop hop hopquote:
en voor minderjarigen kan dit gewoon geautomatiseerd gaan, zou geen (minderjarig) digid verder aan te pas hoeven te komen, alle gegevens staan gewoon geregistreerdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en die machtiging moet je geven met de digid van degene waar het over gaat.
quote:
Dan had je dat laatste wel op cameraquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje van hiervoor maar die is een beetje mislukt omdat filmen en voeren tegelijk best lastig is en ik even bang was dat die nieuwe uit de kooi flikkerde.
https://i.imgur.com/H5BUYH5.mp4quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje van hiervoor maar die is een beetje mislukt omdat filmen en voeren tegelijk best lastig is en ik even bang was dat die nieuwe uit de kooi flikkerde.
das het knijnquote:
dan moet het dus aan veel meer dingen gekoppeld worden om te zien hoe het zit met gezag etcquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en voor minderjarigen kan dit gewoon geautomatiseerd gaan, zou geen (minderjarig) digid verder aan te pas hoeven te komen, alle gegevens staan gewoon geregistreerd
Hip hip hipquote:
doe er gewoon IMG tagjes omquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet hier wel even madelief de buikdanseres die even een stokstaartje nadoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |