Eten de Wahjongers maar een koekje minderquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Sligro is ook zo'n plek waar drugsdealers contant betalen om geld wit te wassen
Lekker weer alles ouderwets per post doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij ook wel superlachen
Per faxquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker weer alles ouderwets per post doen
Dit is de enige juiste reactie op zo'n onderwerpquote:
Maar ik heb geen vaste telefoonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per fax![]()
Beetje met je tijd meegaan, hoor.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
aan de andere kant, het digid vereiste slaat soms helemaal door..
mn collega moet voor d'r minderjarige kinderen een aparte digid aanvragen om hun afspraken in het ziekenhuis online in te zien
Levensgevaarlijk ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is de enige juiste reactie op zo'n onderwerp
Oke Millenial.quote:
Mijnenveld !quote:
Superhippe jongen ik jaquote:
quote:
Wat zeggen jullie allemaal?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
toch je budget voor eten maar verder shrinken
naja, is gewoon een tekortkoming in het systeem denk ik..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Uhm oke.. Nou ja, misschien is controle wel ergens nodig ? Idk
Uhm.quote:
quote:
Schol, dit is te praktisch en te logisch bedachtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, is gewoon een tekortkoming in het systeem denk ik..
ik snap voor volwassenen dat je het aan een digid/BSN koppelt
maar voor minderjarige kinderen zou er automatisch een koppeling naar de ouder mogelijk moeten zijn, zodat de ouder het ook kan inzien
ohja..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat zeggen jullie allemaal?![]()
![]()
Ik ben nooit hip geweest, zal ook niet zo snel veranderenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt typisch millennial om te denken dat je nog hip bent.
dan moet er ook weer uitzonderingen te maken zijn want bepaalde ouders mogen het medisch gebeuren vand e kinderen niet zien als ze uit het gezag zijn gezet bijvquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
maar voor minderjarige kinderen zou er automatisch een koppeling naar de ouder mogelijk moeten zijn, zodat de ouder het ook kan inzien
Het is een overheidsdienst, dat gaan ze toch niet duidelijk en praktisch maken, dan snappen de mensen het straksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, is gewoon een tekortkoming in het systeem denk ik..
ik snap voor volwassenen dat je het aan een digid/BSN koppelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |