Hallo, is dit US?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd supervriendelijk en maak geen ongepaste grapjes
Je onderschat de kracht van herhaling, net als de isolatiewaarde van bosjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap blijven herhalen verpest de grap uiteindelijk
Als ik die truc nu zou herhalen, heb ik bedorven kwark.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van herhaling, net als de isolatiewaarde van bosjes
Kwark bederft niet zo snel hoor, kun je ook gerust een paar dagen over de datum etenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik die truc nu zou herhalen, heb ik bedorven kwark.
Ja, heel verwarrend gesprek dit, ineensquote:
Ja, een paar dagen over de datum in de koelkast.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwark bederft niet zo snel hoor, kun je ook gerust een paar dagen over de datum eten
Oh nu pas?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel verwarrend gesprek dit, ineens
Een luchtdicht bakje kwark kan ook wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen over de datum in de koelkast.
ik zit al 10min te bedenken of ik snap wat ik hier leesquote:
Nee, sinds 2022 al.quote:
Onvrijwillige denksportquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit al 10min te bedenken of ik snap wat ik hier lees
Dat zou ik dan niet kwalificeren als 'ineens' maar eerder chronischquote:
"Duurzaam."quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ik dan niet kwalificeren als 'ineens' maar eerder chronisch
Ja, ik heb er wel eens eentje de hele nacht op kamertemperatuur bewaardquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een luchtdicht bakje kwark kan ook wel wat hebben hoor
Wat zit jij ons hoogstaande gesprek nou weer te bashen ?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Verwarrend, beetjes alsof Crack het verschil tussen een lantaarnpaal en een kikker probeert uit te leggen.
Oh zijn wel lekker ESG bezig?quote:
Wil ik weten waarom je die een hele nacht op kamertemperatuur hebt bewaard?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel eens eentje de hele nacht op kamertemperatuur bewaard
Maar het zal niet al te best zijn.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
@:caafs van @:4EverBlackEyed en @:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)0gram-at-lidl-349625
We zijn altijd lekker bezigquote:
Het is zo simpel als vergeten in de koelkast te doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik weten waarom je die een hele nacht op kamertemperatuur hebt bewaard?
Zo'n boer moet toch ook denken, "waar doe ik het allemaal toch voor, ik ga mooi de drukshandel in"quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
@:caafs van @:4EverBlackEyed en @:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)0gram-at-lidl-349625
Maar heb je daarna dat bakje nog wel op? Hartstikke zonde om weg te gooien natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo simpel als vergeten in de koelkast te doen.
Doen ze erbij.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n boer moet toch ook denken, "waar doe ik het allemaal toch voor, ik ga mooi de drukshandel in"
De piranha's zullen er blij mee zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
Op je hoofdquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je daarna dat bakje nog wel op? Hartstikke zonde om weg te gooien natuurlijk
De Ethiopiërs hier ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De piranha's zullen er blij mee zijn.
Oh, dat lijkt mij ook wel superlachenquote:DigiD opheffen
U kunt uw DigiD opheffen. Hierna kunt u nergens meer met DigiD inloggen, tenzij u daarna opnieuw een DigiD aanvraagt.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo naar de Sligro, pak niks in de aanbieding en ga 2 miljoen uitgeven.
Die Sligro is ook zo'n plek waar drugsdealers contant betalen om geld wit te wassenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo naar de Sligro, pak niks in de aanbieding en ga 2 miljoen uitgeven.
wie houd je tegen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij ook wel superlachen
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, ik ga wel voortaan als soeverein door het levenquote:
Ja, wie doet dat nou?quote:
waarom kan dat uberhaupt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen flauw idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |