abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2025 @ 21:18:56 #251
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217159226
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 19:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ik heb toen ik klein was nog dansende Islamitische klasgenootjes meegemaakt en die een paar dagen later tijdens de minuut stilte voor 11 sept geluiden gingen maken, puur uit haat richting Amerika/het Westen. En dan heb je het over kinderen. Toen ik dit later aan vrienden vertelde kreeg ik vergelijkbare verhalen, en tot op de dag van vandaag als ik dit vertel (nu in dit topic) hoor ik bevestigende verhalen. Het is niet een kleine minderheid kan ik je garanderen. We hebben een giga probleem in huis gehaald, wat nog het meest pijnlijk is omdat het totaal onnodig is geweest. Want er stonden in de afgelopen decennia oneindig veel Polen, Tjechen, Letten, Roemenen etc etc te springen om hier op werk visa te komen werken. En in plaats van dat hebben we paspoorten uitgedeeld als broodjes bij de bakker aan mensen die tot op de dag van vandaag hun partners nog uit die landen waar hun ouders vandaan kwamen halen en die onze manier van leven en onze cultuur afkeuren/zelfs haten. Die hele grote gezinnen hebben en waardoor het hele proces van verandering in de samenleving veel sneller gaat dan gedacht. En ik ben geen racist, want dat hoor je meteen als je zulke stats benoemt, want die mensen die hier geboren worden krijgen vanaf dag 1 al een opvoeding die hun toekomst in dit land bepaalt en die in een cultuur en omgeving opgroeien waardoor de uitkomst al vast staat. En uiteindelijk is er niemand gelukkig mee, autochtoon en allochtoon.
Ik ben ruim oud genoeg om deze zaken 100% te herkennen. Helaas. En het zal er niet beter op worden. Ze worden alleen maar erger in hun overtuigingen. Walgelijk volkje. :r
pi_217162168
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 18:50 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Misschien worden deze vragen gesteld omdat veel mensen het (overigens juiste) gevoel hebben dat veel van jullie op z'n minst niet negatief tegenover hun opvattingen (Hamas, IS) staan. Zijn al meerdere onderzoeken geweest over de denkbeelden van moslims hier en daaruit kwamen dingen naar voren waar je oortjes van gaan klapperen (in een negatieve wijze).
Zoals wat dan?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_217162193
Waarom zitten the usual suspects in elke moslim topic in een soort van jerk circle elkaar na te praten.
pi_217162226
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL, die Irakees werkte zeker voor NASA. :')

:{²
Hiermee bedoel je te zeggen dat je geen raketgeleerde hoeft te zijn om tot die conclusie te komen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 24 maart 2025 @ 07:20:52 #255
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217162229
Stoppen met opsporing verzocht?
pi_217162242
Misschien moet je je geloofsgenoten eens aanspreken en veroordelen op hun gedrag als er weer eens een aanslag is gepleegd of een pinautomaat is opgeblazen. Dan kunnen wij stoppen met alle moslims over 1 kam te scheren. Tot die tijd heeft elk stereotype een kern van waarheid, en bij moslims is dat een flinke kern.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 24 maart 2025 @ 07:28:29 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217162257
Ik heb het idee dat de laatste jaren veel moslim hatende kerels juist een beetje jaloers zijn naar de ouderwetse man-vrouw verhoudingen in die milieus en dat stiekem wel zouden zien zitten. Maar dat dat helaas niet bereikbaar voor ze is.

Kijk je immers naar hun posts in topics over feminisme of de positie van homo's en transgenders, dan hebben ze verdacht vergelijkbare ideeën.
pi_217162743
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 07:28 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb het idee dat de laatste jaren veel moslim hatende kerels juist een beetje jaloers zijn naar de ouderwetse man-vrouw verhoudingen in die milieus en dat stiekem wel zouden zien zitten. Maar dat dat helaas niet bereikbaar voor ze is.

Kijk je immers naar hun posts in topics over feminisme of de positie van homo's en transgenders, dan hebben ze verdacht vergelijkbare ideeën.
Ik heb het idee dat de laatste jaren veel D66 liefhebbers zich steeds meer afkeren van de blanke autochtone bevolking en onderdeel willen zijn van de (uiteraard superieure en westen hatende) geimporteerde conservatieve moslimgroep. Maar dat dat helaas niet bereikbaar is voor ze is.

Kijk je immers naar hun posts in topics over zorgen over de import van een conservatieve religie, dan hebben ze verdacht vergelijkbare ideeën.
  maandag 24 maart 2025 @ 08:22:34 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217162754
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat de laatste jaren veel D66 liefhebbers zich steeds meer afkeren van de blanke autochtone bevolking en onderdeel willen zijn van de (uiteraard superieure en westen hatende) geimporteerde conservatieve moslimgroep. Maar dat dat helaas niet bereikbaar is voor ze is.

Kijk je immers naar hun posts in topics over zorgen over de import van een conservatieve religie, dan hebben ze verdacht vergelijkbare ideeën.
Nou nee, anders had ik me wel tot de islam bekeerd en wat ik topics gaan volschelden over het feminisme en woke.
  maandag 24 maart 2025 @ 08:31:40 #260
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_217162832
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Het is meer dat ik me afkeer van extreemrechts en ik heb verder niets met moslims. Je hebt je laten hersenspoelen vrees ik.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 24 maart 2025 @ 08:38:19 #261
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217162878
quote:

Dit is vrij ironisch inderdaad. Net als dat het ook ironisch is dat de grootste voorvechters van inclusiviteit zich zorgen maken over het toenemend conservatisme in Nederland terwijl ze de grenzen voor deze nieuwe conservatieven wagenwijd open willen zetten en onder het mom van "cultuur" allerlei gedragingen toe staan die ze van hun autochtone landgenoten nooit zouden accepteren.

Beide radicale flanken hebben boter op hun hoofd. Volgende verkiezingen maar weer door het midden :Y
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 24 maart 2025 @ 08:39:43 #262
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217162889
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het is meer dat ik me afkeer van extreemrechts en ik heb verder niets met moslims. Je hebt je laten hersenspoelen vrees ik.
Je staat alleen in elk topic vooraan in de rij om het voor ze op te nemen.
  maandag 24 maart 2025 @ 08:40:37 #263
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217162897
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou nee, anders had ik me wel tot de islam bekeerd en wat ik topics gaan volschelden over het feminisme en woke.
Neu, je bent te laf om er echt voor te gaan.
  maandag 24 maart 2025 @ 08:47:13 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217162962
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Neu, je bent te laf om er echt voor te gaan.
Nee, het lijkt me gewoon een zeer onaantrekkelijke leefstijl.
pi_217162997
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Precies wat ik bedoel, wel een afkeer van blank extreemrechts, maar extreme groepen met een kleurtje... daar is natuurlijk niks mis mee.
pi_217163010
Discriminatie komt voor en we zien het allemaal. Mijn ex-werkgever heeft als beleid dat ze max 25% mensen met een buitenlandse achtergrond aannemen, terwijl dit bedrijf ook nog kampt met enorm personeelstekort. Verder is het zo dat mensen de straat-Marokkaan verwarren met de gemiddelde moslim. Veel mensen kunnen geen onderscheid maken tussen cultuur en geloof waarin opvoeding en omgeving een grote rol speelt. Als je ouders een tokkie zijn is de kans groot dat jij ook zo wordt. Als je in een omgeving opgroeit waarin wordt genormaliseerd om vrouwen te haten (andrew tate fans) dan is de kans groot dat je meedoet. Dan ben je nog niet eens religieus.

De meeste moslims willen begrip voor hun situatie, niet dat anderen aanpassen. Ze willen inclusiviteit. Maar nee, de PVV-Nederlander heeft er moeite mee, moeite met andere culturen, en moet daar kritiek op hebben. Dus.. als weldenkend persoon die kritisch kan kijken hierbij my 2 cents.

En ja, ik erken ook dat er moslims zijn die vreemde dingen zeggen en zich misdragen. Nogmaals, de straat-Marokkaan spreekt niet voor de hele gemeensvhap net zoals een Andrew Tate fan niet spreekt voor de hele witte mannengemeenschap.

Hoe zou je je als man voelen als je nog dagelijks moest verdedigen tegen vrouwenhaat en verkrachting? Dat is toch hartstikke frustrerend. Dat is ook zo voor iedere Jood of Moslim die wat moet vinden van de hamas-palestina strijd. Laat mensen met rust en oordeel op de daden en niet op waar iemand vandaan komt of wat voor religie die heeft.
  maandag 24 maart 2025 @ 08:54:43 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217163016
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Precies wat ik bedoel, wel een afkeer van blank extreemrechts, maar extreme groepen met een kleurtje... daar is natuurlijk niks mis mee.
Nee hoor, ik discrimineer niet op huidskleur. Extreemrechtsen met een kleurtje zijn ook kut.
pi_217163028
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee hoor, ik discrimineer niet op huidskleur. Extreemrechtsen met een kleurtje zijn ook kut.
Je laat jezelf wel kennen…
  maandag 24 maart 2025 @ 08:57:43 #269
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_217163043
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Haha, leer lezen. Ik veracht extreemrechts inderdaad, ongeacht huidskleur en het tweede deel van je post is ook al niet wat ik zei. Ik voel me totaal niet verbonden met moslims namelijk. Dat is wat anders dan dat ik zou vinden dat er niets mis is met extreme groepen met een kleurtje.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pizzakoppo op 24-03-2025 09:42:47 ]
pi_217163078
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Haha, leer lezen. Ik veracht extreemrechts inderdaad, ongeacht huidskleur en het tweede deel van je post is ook al niet wat ik zei. Ik voel me totaal niet verbonden met moslims namelijk. Dat is wat anders dan dat ik zou vinden dat er niets mis is met extreme groepen met een kleurtje.

Je bent een typisch voorbeeld van laagopgeleid, bejaard en vals. :{w
Wat een armoede Niels, gelijk op de man spelen.
  maandag 24 maart 2025 @ 09:03:47 #271
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_217163087
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:02 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Wat een armoede Niels, gelijk op de man spelen.
Geen armoede, je behoort mijn woorden niet te verdraaien. Ik kots op je. :)
  maandag 24 maart 2025 @ 09:05:23 #272
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_217163090
Maar goed, een nieuwe klant zie ik. Gisteren ook al weer eentje. :W
pi_217163160
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:53 schreef TheInnocent het volgende:
Ze willen inclusiviteit
_O-
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_217163317
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 17:43 schreef Hexagon het volgende:
Hoe draai ik het topic weer naar mijn eigen stokpaardjes.
  maandag 24 maart 2025 @ 10:04:33 #275
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217163478
quote:
4s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
[..]

Haha, dit dus inderdaad.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')