Lachen om de "altijd tegen mij"-houding van Johnny Jansen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte maat!
Graag pics als je op de heftruck zit.
Het ligt zelden aan Johnny.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lachen om de "altijd tegen mij"-houding van Johnny Jansen.
Zo'n houding terwijl je je team als een degradatie-elftal laat voetballen. Dan heb je wel lef. Die stonden er bij de voorbereiding veel slechter voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt zelden aan Johnny.
Wel mooi dat Almere nu al verlengt heeft met Rijsdijk.
Gaat ‘ie dan eindelijk een keer naar de tandarts?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt zelden aan Johnny.
Wel mooi dat Almere nu al verlengt heeft met Rijsdijk.
Ben nu bezig met SAFequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:50 schreef RamboDirk het volgende:
Wanneer ga jij je lean green belt halen? @:Kingroland
ING of Rabo? @chatgptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een nieuwe bank geleverd gekregen![]()
Hij past niet door het trappengat
Dat wordt cashen. Kiwi zonder schil gespot overigens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws. Ik heb het laatste examen van m'n studie gehaald!
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een stukje gebak.
Langzaamaan wordt de mancave ingewisseld voor een xenos interieur.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een nieuwe bank geleverd gekregen![]()
Hij past niet door het trappengat
onlangs gelezen dat Kiwi > Sinaasappelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wordt cashen. Kiwi zonder schil gespot overigens.
Varken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegdhebbende ga ik nu mijn 4 croissantjes verorberen
Mag ik dan buitenlandse zaken? Lijkt me de leukste postquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president worden per decreet de stembanden van marc-marie huijbregt, martien meiland en noah lang weggesneden.
Akkoord. You got the job.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ik dan buitenlandse zaken? Lijkt me de leukste post
Visa vrij reizen voor alle Japanners en zuid-koreanen
Dan onderhandel ik dat wel met von der leyen als dat nodig is
Kip in ei gepleurd en toen in paneermeel gemietert en daarna tussen een tortilla gevouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Voor vitamine C? Vind een kiwi minder lekker om te eten. Ik haal mijn vitamine C meer uit mandarijnen, paprika en limoen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
onlangs gelezen dat Kiwi > Sinaasappel
Wat was er eerst je kip of het ei?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kip in ei gepleurd en toen in paneermeel gemietert en daarna tussen een tortilla gevouwen.
Alleraardigst.
Hij houdt angstvallig stil of die Ikea poster al weg moestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Langzaamaan wordt de mancave ingewisseld voor een xenos interieur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |