Gegeten bij Aperitivo aan de Breestraat. Jammer dat de inrichting veranderd is in een soort Efteling-attractie, maar goed eten aldaar.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit die man in een psychose of heeft ie plezier in zich tegendraads blijven gedragen?
Vond hem best oke, eigenlijk gewoon wat je verwacht van een Disneyfilm. Maar alles is woke tegenwoordigquote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ADnl/status/1903690248955015461
We hebben nog een review tegoed van @:caland .
Lekker hoor, Italiaans.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gegeten bij Aperitivo aan de Breestraat. Jammer dat de inrichting veranderd is in een soort Efteling-attractie, maar goed eten aldaar.
En een uitgebreide drankenkaart bij Aperitivo helpt ook mee. Alleen de prijzen zijn soms achterlijk duur. Maar voor de bon vivant is dit een uitstekende plek om te genieten.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker hoor, Italiaans.
Een paar maanden terug bij Just Meet op de Breestraat gegeten. Heerlijk vlees, maar de sfeer vond ik mwah. Beetje steriel.
Ah, die noteer ik even.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:FetX Op de hoek bij Sint-Aagtenstraat/Steenstraat komt een Le Smash. In De Pijp in Amsterdam zijn de smashburgers aldaar een hemels genot. Hopelijk hier ook.
Ik noteerde die in De Pijp.quote:
Ik wens de Paus veel goede gezondheid toe en hopelijk de komende tijd voelt hij zich beterquote:Op zondag 23 maart 2025 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer gaat de Paus opgeven? @:KingRoland
Nu staat hij weer op een balkon van een ziekenhuis te zwaaien.
Dat is lief van je Rolandquote:Op zondag 23 maart 2025 14:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wens de Paus veel goede gezondheid toe en hopelijk de komende tijd voelt hij zich beter
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ADnl/status/1903690248955015461
We hebben nog een review tegoed van @:caland .
Prijzen zijn hoog of laag, niet duur of goedkoop.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En een uitgebreide drankenkaart bij Aperitivo helpt ook mee. Alleen de prijzen zijn soms achterlijk duur. Maar voor de bon vivant is dit een uitstekende plek om te genieten.
Just Meet heb ik nog nooit gegeten.
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gek, Els kwam op mij helemaal niet over als compleet labiel
@:ggmm
Dank voor de tipquote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:FetX Op de hoek bij Sint-Aagtenstraat/Steenstraat komt een Le Smash. In De Pijp in Amsterdam zijn de smashburgers aldaar een hemels genot. Hopelijk hier ook.
Daar heb ik ook gegeten een paar maanden geleden. Dat vlees was echt fantastischquote:Op zondag 23 maart 2025 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker hoor, Italiaans.
Een paar maanden terug bij Just Meet op de Breestraat gegeten. Heerlijk vlees, maar de sfeer vond ik mwah. Beetje steriel.
Ach, Els.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gek, Els kwam op mij helemaal niet over als compleet labiel
@:ggmm
Kan dat terwijl je @Aberkullie al coacht?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Els.
Ik zal me proberen op te werpen als haar levenscoach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |