SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat is waar.quote:
Heb ook niet echt mijn hengeltje uitgeworpen de afgelopen jaren. Misschien dat ik dat vandaag weer eens ga proberen.
Maar geen Tinder![]()
![]()
ja precies, maar weet het is natuurlijk nooit een serieus iets. de programmamakers zetten wat bij elkaar van zeg maar de (schaapjes) die zich er voor opgeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Eigenlijk elk programma op tv over daten
tuurlijk botst het dan of wat ze eigenlijk maar willen? programma bepaalt. het gaat natuurlijk nooit als doel om liefde, alleen om zo hoog mogelijke kijkcijfers. enne ok.
Mocht niks worden met die meid nu, dan valt alles gelijk af wie denkt dat dit gewoon normaal is
Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat andere platform heb ik vaker over gehoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb ook niet echt mijn hengeltje uitgeworpen de afgelopen jaren. Misschien dat ik dat vandaag weer eens ga proberen.
Maar geen TinderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb de mijne via FOK!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, ik heb een recente foto op Paiq geupload...
Eens kijken wat ik hiermee kan
Oh je gaat daten?
Veel succes!Trust nobody![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Oh je gaat daten?
Veel succes!
Ja ik ga maar eens kijken wat er van komt. Verwacht er eigenlijk niet veel van. Heb niet zo veel te bieden op het moment namelijk...![]()
Succes!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks.
Ja ik ga maar eens kijken wat er van komt. Verwacht er eigenlijk niet veel van. Heb niet zo veel te bieden op het moment namelijk...Trust nobody![]()
jawel en toen deed ik wekker aan en toen zeiden ze van een bokser is doodquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je een beetje lekker geslapen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oneequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:42 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel en toen deed ik wekker aan en toen zeiden ze van een bokser is dood
Wie is er dood?![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh KWquote:
Meen je...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-ali-overleden.html![]()
Het is Dotteke of Dot voor jouquote:Ben je mam niet meer heb je afgestaan voor adoptie
Zo danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is Dotteke of Dot voor jouBen je mam niet meer heb je afgestaan voor adoptie
![]()
![]()
Tja soms gebeurd dat hequote:
Nouhouuuuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tjaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-ali-overleden.htmlTrust nobody![]()
Hey UNquote:Beetje kunnen slapen?
aaaaaaaaaaaaaah ik ook, we hebben elkaar gematcht sgatquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
OKE
Ik heb een MATCH
We gaan CHATTEN!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef Paul het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaah ik ook, we hebben elkaar gematcht sgat
Ga je mee in de gayschommel in de gaysauna vanavond?![]()
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je mee in de gayschommel in de gaysauna vanavond?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja dat is de bedoeling tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
OKE
Ik heb een MATCH
We gaan CHATTEN!
Je krijgt honderden matches heTrust nobody![]()
Moet er niet aan denkenquote:om met iemand van FOK! te daten
Ik kan echt niet wat voor iemand gaan voelen door woorden die hier getypt wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik doe dit nooit johquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling toch
Je krijgt honderden matches he![]()
![]()
Waar is de tijd gebleven dat mensen mensen tegenkwamen en er zo een relatie ontstondquote:
Tegenwoordig gaat alles via datingsites en dergelijkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het liefst kom ik ook gewoon iemand tegen in het echte leven hoor!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat mensen mensen tegenkwamen en er zo een relatie ontstond
Tegenwoordig gaat alles via datingsites en dergelijke
Maar dat zit er voorlopig niet in. Moet nog 12 weken wachten op die dagbestedingsclub...![]()
Jawel, lag er vroeg in, vrouwlief deed de late voedingen en ik de vroegequote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Naar de disco KWquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het liefst kom ik ook gewoon iemand tegen in het echte leven hoor!
Maar dat zit er voorlopig niet in. Moet nog 12 weken wachten op die dagbestedingsclub...Of zijn die er niet meer
Geeeeen idee. Ik zit al 15 jaar binnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de disco KWOf zijn die er niet meer
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, lag er vroeg in, vrouwlief deed de late voedingen en ik de vroegeLekker, goede rust is fijn als er van die gebroken nachten zijn
Je kwam toch wel buiten? Naar vrienden heb ik gelezen en naar je pa, boodschappen doen etc?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geeeeen idee. Ik zit al 15 jaar binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kwam toch wel buiten? Naar vrienden heb ik gelezen en naar je pa, boodschappen doen etc?![]()
![]()
dan gaan je solliciteren er zijn 2424242 banenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Maar eigenlijk wil ik gewoon een baan.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Was geen gebroken nacht deze keer omdat de voedingen precies goed liepen met mijn agenda.. werd 4 voor half 4 wakker en 4 uur de sprintracequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]Lekker, goede rust is fijn als er van die gebroken nachten zijn
Jyske moest half 4 de fles want de laatste was half 12, toen ging vrouwlief bed in en ik lag er 21u inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjes opgevoed al de kleinequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was geen gebroken nacht deze keer omdat de voedingen precies goed liepen met mijn agenda.. werd 4 voor half 4 wakker en 4 uur de sprintrace
Jyske moest half 4 de fles want de laatste was half 12, toen ging vrouwlief bed in en ik lag er 21u in
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Deze match wordt echt NIETS.
Wat een raar wijf.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O jee vertelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had 2x zoeen match en dat ze op het laatte moment niet durven af te sprekenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Draai een keer in het rond stamp met je voetjes op de grondquote:
We hebben net ook F1 gekeken even, ze volgde de auto'squote:
Gaat helemaal goed komen dus
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klare taal!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach ja ging op Paiq op Speeddaten drukken.quote:
Maar hier krijg je met een industrieele stofzuiger nog geen woord uit![]()
![]()
Hahaha ja dat gaat mij ook gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ik had 2x zoeen match en dat ze op het laatte moment niet durven af te spreken![]()
![]()
Wow zit eindelijk weer eens achter de PC op FOK!.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja ging op Paiq op Speeddaten drukken.
Maar hier krijg je met een industrieele stofzuiger nog geen woord uit![]()
![]()
![]()
Je kent het verhaal niet eensquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denkenom met iemand van FOK! te daten
Ik kan echt niet wat voor iemand gaan voelen door woorden die hier getypt worden![]()
Koleeree 90239012 quote Alerts wegklikken. Die 'wis allemaal' knop is wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als zij maar lekker kan zuigenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja ging op Paiq op Speeddaten drukken.
Maar hier krijg je met een industrieele stofzuiger nog geen woord uit
Smile, it's free therapy.![]()
Ja beter he!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
Wow zit eindelijk weer eens achter de PC op FOK!.![]()
Whyquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.Trust nobody![]()
wacht ff wij zijn een team nu. en met wingman enzo.... LOL. maar dat Paiq is idd soms grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha, KB is er weer hoor.
Hoe was je concert?
Concert was heeeel mooi, lekker gedanstGenoten
Even wennen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wiewiewiewiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wij zijn zeker een team @kree wij gaan dat Paiq onveilig makenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef kree het volgende:
wacht ff wij zijn een team nu. en met wingman enzo.... LOL. maar dat Paiq is idd soms grappig.![]()
![]()
Super!!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Concert was heeeel mooi, lekker gedanstGenoten
![]()
![]()
Kunt hem je leftovers doorschuivenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij zijn zeker een team @:kree wij gaan dat Paiq onveilig maken
Nu al zin in. Vanaf vandaag gewoon een rubiek hier openen in DTS 'Het ongemakkelijke dateleven op Paiq van KoningWouter'Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dud0rquote:![]()
Maar als je het haar vraagt vast ook mickytjuhHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja, wist ik eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r![]()
Maar als je het haar vraagt vast ook mickytjuh
Sinds wanneer is dat eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunt hem je leftovers doorschuiven
Ik ben nog wat aan het ontdekken hoor.
Eerste speeddate was iig een ramp![]()
![]()
Ja dit wordt geweldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Nu al zin in. Vanaf vandaag gewoon een rubiek hier openen in DTS 'Het ongemakkelijke dateleven op Paiq van KoningWouter'![]()
![]()
ik heb een match eentje na 10 jaar niet gebruikt ofzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij zijn zeker een team @:kree wij gaan dat Paiq onveilig maken
maar oke moet Mandy maar eens vragen denk?Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil stemmen voor een plekje in de OP met mooie oneliners van KW.quote:
Deze oneliners mogen dan alleen erin als ze ook daadwerkelijk punten hebben opgeleverd hier in DTS
Edit: dus dat iedereen van verbazing en/of vermaak een minimaal een minuut stil is gevallen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het ontdekken hoor.
Eerste speeddate was iig een rampzou ook wel heel snel zijn als je meteen een match zou hebben.
Geen idee of ze op die site geen betaalde mensen inzetten om je op die app te houden en te laten betalen.Smile, it's free therapy.![]()
Zou Mandy vragenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een match eentje na 10 jaar niet gebruikt ofzo.
maar oke moet Mandy maar eens vragen denk?
Ja doe gewoon. Vraag haar of ze wat leuks gaat doen vandaag in de zon of zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een match eentje na 10 jaar niet gebruikt ofzo.
maar oke moet Mandy maar eens vragen denk?![]()
Euhm 3 jaar in septemberquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja, wist ik eigenlijk wel.
Sinds wanneer is dat eigenlijk?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Feest dus
Wat voor baan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Maar eigenlijk wil ik gewoon een baan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil stemmen voor een plekje in de OP met mooie oneliners van KW.
Deze oneliners mogen dan alleen erin als ze ook daadwerkelijk punten hebben opgeleverd hier in DTS
Edit: dus dat iedereen van verbazing en/of vermaak een minimaal een minuut stil is gevallen.
Hahaha er gaat een wereld voor me open hoor.![]()
![]()
Ik vier het eigenlijk niet, hij is van de datums bijhouden daarinquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar mag denk ik weer nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha er gaat een wereld voor me open hoor.
Ja heb ik ook echt geen idee van hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zou ook wel heel snel zijn als je meteen een match zou hebben.
Geen idee of ze op die site geen betaalde mensen inzetten om je op die app te houden en te laten betalen.
Maar die pik er zo tussenuit denk ik. Ik ga iig geen 50 miljoen euro overmaken aan een of andere Nigeriaanse prins.![]()
![]()
haha ja goed plan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe gewoon. Vraag haar of ze wat leuks gaat doen vandaag in de zon of zo.Do what you love, love what you do!![]()
Debielen daten ook. Can confirm, half debiel.
Mijn meest recente date is het contact ook mee voorbij. Gisteren met d'r afgesproken na een maand, ze gaf aan nog niet fit te zijn en zich niet oke te voelen maar wilde mij wel graag zien (ze is afgelopen maand veel in 't ziekenhuis geweest en heeft veel pijn) Zegt ze, ik kom wel naar jou toe ja? Dus ik zeg nou, ik gooi net m'n tank halfvol en aangezien jij je niet heel best voelt en veel pijn hebt vind ik het niet prettig als jij hierheen reist. Ik kom wel naar jou toe.
Dat werd een heel gedoe want bij haar was niks te beleven, ze vond het onnodig om naar haar toe te komen en haar lijf gaf echt wel aan wat wel/niet kon. Dus ik zeg joh, in de 8 Maanden dat we nu af/aan bezig zijn ben jij hier een keer of 15 geweest en ik heb jouw huisje 1x gezien, vind die verhouding ergens wat scheef, vind het wel fijn om ook in jouw omgeving te zijn. Toen was het "joh, ik heb hier geen zin in, waarom maak je zo'n probleem dat je bij mij wil afspreken en mag ik niet gewoon naar jou komen? Ben er wel klaar mee, wat mij betreft zijn we na de zoveelste discussie finito, klaar"
Dus ik dacht echt eh, huh? Ik vraag gewoon om bij jou langs te komen i.p.v constant bij mijn huis af te spreken, en dan komt er dit?
Krijg ik daarna nog een berichtje "sorry, ik reageer later ben ontzettend verdrietig dat het klaar is"
Dan denk ik... Je trekt ZELF de stekker er uit om iets onbenulligs?!
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik weet misschien iets. Welke regio?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OP aanpassenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hehequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:17 schreef Grotetijd het volgende:
Debielen daten ook. Can confirm, half debiel.
Mijn meest recente date is het contact ook mee voorbij. Gisteren met d'r afgesproken na een maand, ze gaf aan nog niet fit te zijn en zich niet oke te voelen maar wilde mij wel graag zien. Zegt ze, ik kom wel naar jou toe ja? Dus ik zeg nou, ik gooi net m'n tank halfvol en aangezien jij je niet heel best voelt en veel pijn hebt vind ik het niet prettig als jij hierheen reist. Ik kom wel naar jou toe.
Dat werd een heel gedoe want bij haar was niks te beleven, ze vond het onnodig om naar mij toe te komen en haar lijf gaf echt wel aan wat wel/niet kon. Dus ik zeg joh, in de 8 Maanden dat we nu af/aan bezig zijn ben jij hier een keer of 15 geweest en ik heb jouw huisje 1x gezien, vind die verhouding ergens wat scheef, vind het wel fijn om ook in jouw omgeving te zijn. Toen was het "joh, ik heb hier geen zin in, waarom maak je zo'n probleem dat je bij mij wil afspreken en mag ik niet gewoon naar jou komen? Ben er wel klaar mee, wat mij betreft zijn we na de zoveelste discussie finito, klaar"
Dus ik dacht echt eh, huh? Ik vraag gewoon om bij jou langs te komen i.p.v constant bij mijn huis af te spreken, en dan komt er dit?
Krijg ik daarna nog een berichtje "sorry, ik reageer later ben ontzettend verdrietig dat het klaar is"
Dan denk ik... Je trekt ZELF de stekker er uit om iets onbenulligs?!![]()
Winterswijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet misschien iets. Welke regio?![]()
42 jarige single vrouw en was gister online rond 20:00 uur.
lol. naja leeftijd ok, maar damn. ik weet ik krijg hier weer spijt van en krijg sowieso geen berichtje gelijk terug als ze gister online was.
Moet zeggen wat er op staat aan foto's was ik ook heel stuk jonger. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Hahaha ik heb iig een recente foto geupload. Niet die foto van 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef kree het volgende:
lol. naja leeftijd ok, maar damn. ik weet ik krijg hier weer spijt van en krijg sowieso geen berichtje gelijk terug als ze gister online was.
Moet zeggen wat er op staat aan foto's was ik ook heel stuk jonger. LOL![]()
Ik heb het over mijzelf hequote:
Geen oordeel over wie wel.
Ik zal nooit naar een meet gaan dus zal ze ook niet live zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja mss is dat eerste stap ook voor mij, haha weet niet of ik een recente leuke heb eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ik heb iig een recente foto geupload. Niet die foto van 20 jaar geleden.Do what you love, love what you do!![]()
Even kijkenquote:
Aha!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over mijzelf he
Geen oordeel over wie wel.
Ik zal nooit naar een meet gaan dus zal ze ook niet live zien
Ik heb wel gemeet. Maar dat ging toen zo gemakkelijk. Was jong, studeerde in de stad waar de meets vrijwel altijd waren.
Dit was ook per ongeluk.
Oh joh je kan 't altijd proberen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef kree het volgende:
Moet zeggen wat er op staat aan foto's was ik ook heel stuk jonger. LOL
Maar foto's van jezelf gebruiken van een x kilo geleden of een x jaar jonger zou ik niet doen
Well, life can be a riot
Ja ik moet eigenlijk ff een portret foto maken. Heb er nu een bij de Efteling van best ver af. Maar boeiend. Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss is dat eerste stap ook voor mij, haha weet niet of ik een recente leuke heb eigenlijk
Sta iig weer in de wachtrij voor de volgende Speeddate![]()
![]()
eigenlijk zie er niet heel anders uit als die er toen op stonden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk ff een portret foto maken. Heb er nu een bij de Efteling van best ver af. Maar boeiend. Je moet ergens beginnen.
Sta iig weer in de wachtrij voor de volgende Speeddate
tis denk 4 jaar terug ofzo. zie er niet ander uit althans niet heel anders.
viel me nog meeDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat kan nog wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk zie er niet heel anders uit als die er toen op stonden?
tis denk 4 jaar terug ofzo. zie er niet ander uit althans niet heel anders.
viel me nog mee
Ik had een foto van 20 jaar geleden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk om dat te laten staan.![]()
![]()
ZIt meneermoeraskat ook op FOK! nog?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha!
Ik heb wel gemeet. Maar dat ging toen zo gemakkelijk. Was jong, studeerde in de stad waar de meets vrijwel altijd waren.
Dit was ook per ongeluk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha nee ja dat is wss wel te lang terug, maar in wat voor range zoek jij het dan in leeftijd?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat kan nog wel.
Ik had een foto van 20 jaar geleden. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk om dat te laten staan.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ik dat instellen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee ja dat is wss wel te lang terug, maar in wat voor range zoek jij het dan in leeftijd?
Geen idee eigenlijk, maakt me ook niet zoveel uit. Als de ziel maar goed zit.![]()
![]()
omdat niet online enzo? dat live en gelijk match kost weer centen zie ik?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed zo. Maar echt alleen maar "hoi"?
Ik heb iig de Paiq app gedownload op mijn telefoon.Do what you love, love what you do!![]()
Neenee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt meneermoeraskat ook op FOK! nog?
Het was via FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik ga hier voorlopig geen geld aan uitgeven hoor. Eerst eens wat aftasten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
omdat niet online enzo? dat live en gelijk match kost weer centen zie ik?![]()
"hoi"quote:
Maat, vrouwen doen amper de moeite om daar op te reageren.
De verhouding man/vrouw op Tinder is heel scheef en er zijn heeeeeel veel vrouwen die heeeeeel veel matches hebben en je kan er echt vergif op innemen dat diezelfde vrouwen overspoelt worden met "Hey" of "Hey alles goed" of een of andere cliché opmerking over hun uiterlijk.
Kijk wat ze in d'r bio heeft staan en maak daar een opmerking over. Dat werkt bij mij i.i.g altijd een stuk beter dan een hoi.Well, life can be a riot
Wij doen geen Tinder he maat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"hoi"
De verhouding man/vrouw op Tinder is heel scheef en er zijn heeeeeel veel vrouwen die heeeeeel veel matches hebben en je kan er echt vergif op innemen dat diezelfde vrouwen overspoelt worden met "Hey" of "Hey alles goed" of een of andere cliché opmerking over hun uiterlijk.
Kijk wat ze in d'r bio heeft staan en maak daar een opmerking over. Dat werkt bij mij i.i.g altijd een stuk beter dan een hoi.![]()
Wij doen Paiq![]()
![]()
volgens mij wel dacht ik,. maar is lang terug dat ik dit gebruikte. maar ff tussen 30-45 zal ik het instellen of mss wel 20-45. boeit mij het ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ik dat instellen?
Geen idee eigenlijk, maakt me ook niet zoveel uit. Als de ziel maar goed zit.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neenee.
Het was via FOK!.En zo kan het ook lopen, leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom ben je ook voorzien van een leuke dame aan je zijdequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"hoi"
Kijk wat ze in d'r bio heeft staan en maak daar een opmerking over. Dat werkt bij mij i.i.g altijd een stuk beter dan een hoi.
weet ik toch. het is grappig om even te kijken, ik heb dit eerder nl geprobeerd. en werd toen ook niks. maarja het leverde wel mooie gesprekken op soms.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"hoi"
Kijk wat ze in d'r bio heeft staan en maak daar een opmerking over. Dat werkt bij mij i.i.g altijd een stuk beter dan een hoi.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Kan je instellen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ik dat instellen?
Geen idee eigenlijk, maakt me ook niet zoveel uit. Als de ziel maar goed zit.
Die van mij staat op 28-38. Ik val ook echt niet op heel veel jonger, relatie met m'n ex van 24 liet mij ook wel weer zien waarom ik vooral op 30+ val en niet op zoveel jonger. Maar soms heb je een klik en denk je "dit voelt wel goed"
Maar globaal gezien zijn meiden van die jonge leeftijd hetzelfde, en dat is niks als vent van midden 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan je instellen ja.
Die van mij staat op 28-38. Ik val ook echt niet op heel veel jonger, relatie met m'n ex van 24 liet mij ook wel weer zien waarom ik vooral op 30+ val en niet op zoveel jonger. Maar soms heb je een klik en denk je "dit voelt wel goed"
Maar globaal gezien zijn meiden van die jonge leeftijd hetzelfde, en dat is niks als vent van midden 30Ik merk dat ik vaak meer aansluiting heb bij oudere mensen dan ikzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah Winterswijk is een uur rijden naar die werkplek. Geen idee of het ook vanuit huis kan, maar misschien wil je juist wel contact met collega's.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit wordt prachtig buddyquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:29 schreef kree het volgende:
account deed het nog gewoon, dus kree gaat ook ff los![]()
![]()
je rugzakquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik merk dat ik vaak meer aansluiting heb bij oudere mensen dan ikzelf.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja liever wel collega's hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ah Winterswijk is een uur rijden naar die werkplek. Geen idee of het ook vanuit huis kan, maar misschien wil je juist wel contact met collega's.![]()
Zeg verottekequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom ben je ook voorzien van een leuke dame aan je zijde
Ik heb er tot nu toe nog geen relatie aan overgehouden via datingsites (wel veel gedate, ex leerde ik kennen via YouTube, daarna lang gedate met iemand via Bumble! Maar dat is ook niks geworden) maar in het begin deed ik ook constant "hoi" en "hey" en vrouwen ontmatchen je dan altijd meteen. Terwijl als je in gaat op iets wat in hun bio staat ze dan meer geneigd zijn om in elk geval een klein gesprekje aan te gaan, is mij opgevallen en mijn ervaring.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Heb helaas een beetje veel levenservaring.![]()
![]()
dat matcht vaak niet met jongere mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeg verotteke
Ik heb er tot nu toe nog geen relatie aan overgehouden via datingsites (wel veel gedate, ex leerde ik kennen via YouTube, daarna lang gedate met iemand via Bumble! Maar dat is ook niks geworden) maar in het begin deed ik ook constant "hoi" en "hey" en vrouwen ontmatchen je dan altijd meteen. Terwijl als je in gaat op iets wat in hun bio staat ze dan meer geneigd zijn om in elk geval een klein gesprekje aan te gaan, is mij opgevallen en mijn ervaring.
Dat is alleen maar beter man. Volwassenererere mensen zijn top.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik merk dat ik vaak meer aansluiting heb bij oudere mensen dan ikzelf.
Ik kan op zich wel lekker viben met iemand die een stukje jonger is dan ik, maar hoef dat niet (meer) als potentiele partner. Paar jaartjes jonger/ouder, veel beterWell, life can be a riot
Precies.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is alleen maar beter man. Volwassenererere mensen zijn top.
Ik kan op zich wel lekker viben met iemand die een stukje jonger is dan ik, maar hoef dat niet (meer) als potentiele partner. Paar jaartjes jonger/ouder, veel beter![]()
ff mijn lengte instellen nog, ik dacht centimeter of 18 maar kon niet instellenDo what you love, love what you do!![]()
Of 18-20 kan gewoonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
volgens mij wel dacht ik,. maar is lang terug dat ik dit gebruikte. maar ff tussen 30-45 zal ik het instellen of mss wel 20-45. boeit mij het ook eigenlijk.
jij wilt niet datenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:33 schreef kree het volgende:
ff mijn lengte instellen nog, ik dacht centimeter of 18 maar kon niet instellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KIIIIIBIIIIIIIIIquote:
GOEDEMORGENNNNNNN
APATAATEJEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was een grapje grijsbotjes.quote:Well, life can be a riot
NOU BAHquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:33 schreef kree het volgende:
ff mijn lengte instellen nog, ik dacht centimeter of 18 maar kon niet instellenWell, life can be a riot
GOEDEMORGEN GREYSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
KIIIIIBIIIIIIIII
GOEDEMORGENNNNNNN
APATAATEJEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAG IK DAN BIJ JOU... VANDAAG ARRETJESCAKE![]()
arretjescake jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN GREYSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
MAG IK DAN BIJ JOU... VANDAAG ARRETJESCAKE![]()
![]()
![]()
Nou sorry.Well, life can be a riot
Sorry kon het niet latenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeg verotteke
Ik heb er tot nu toe nog geen relatie aan overgehouden via datingsites (wel veel gedate, ex leerde ik kennen via YouTube, daarna lang gedate met iemand via Bumble! Maar dat is ook niks geworden) maar in het begin deed ik ook constant "hoi" en "hey" en vrouwen ontmatchen je dan altijd meteen. Terwijl als je in gaat op iets wat in hun bio staat ze dan meer geneigd zijn om in elk geval een klein gesprekje aan te gaan, is mij opgevallen en mijn ervaring.
Ben blij dat jij er geen punt van maaktquote:
Je moet hier af en toe kunnen incasserenWell, life can be a riot
dacht dat een FOK!ker altijd 26 cm hadquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:33 schreef kree het volgende:
ff mijn lengte instellen nog, ik dacht centimeter of 18 maar kon niet instellenJij valt wel buiten de boot met 18 cm
Nou je het zegt. die 30+ CM van de FOK!kers gaat hier goed naar benee door kree.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dacht dat een FOK!ker altijd 26 cm hadJij valt wel buiten de boot met 18 cm
Well, life can be a riot
Ach ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstandquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben blij dat jij er geen punt van maakt
Je moet hier af en toe kunnen incasseren
o 30 cm nogwel dan zat ik laag met die 26quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou je het zegt. die 30+ CM van de FOK!kers gaat hier goed naar benee door kree.
toch is dat binnen norm. en wie zegt van niet overdrijft.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dacht dat een FOK!ker altijd 26 cm hadJij valt wel buiten de boot met 18 cm
maar oke het ging om lengte dus 1.84 ofzoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstandTouché
Zitten hier mensen met vol verstand dan? Heb vooral een volle buikWell, life can be a riot
Ben jij 1.84 ja? Ik schatte je op dat kookfilmpje echt meer rond mijn lengte in 1.75 zoietsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat binnen norm. en wie zegt van niet overdrijft.
maar oke het ging om lengte dus 1.84 ofzoWell, life can be a riot
maar wacht ff ik kan een quizzzzzz spelen tegen Pauline van 39 jaarDo what you love, love what you do!![]()
oooooo ja ik weet natuurlijk niet op welke dating site jij zit en waar ze de lengtes of breedtes voor vragenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat binnen norm. en wie zegt van niet overdrijft.
maar oke het ging om lengte dus 1.84 ofzo
Doen buddy!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:41 schreef kree het volgende:
maar wacht ff ik kan een quizzzzzz spelen tegen Pauline van 39 jaar
Ik ben ook weer aan het chatten.![]()
ja maar vertekend beeld wss. 1.82 staat in mijn paspoort.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben jij 1.84 ja? Ik schatte je op dat kookfilmpje echt meer rond mijn lengte in 1.75 zoiets
Ah oke oke! Gemiddelde NL lengte dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar vertekend beeld wss. 1.82 staat in mijn paspoort.Well, life can be a riot
dat maakt het nog niet waarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar vertekend beeld wss. 1.82 staat in mijn paspoort.![]()
nou ik doe deze ff en dan laat ik het appje wel ff staan totdat ze mij matchen, want tja andere optie nog beetje ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doen buddy!
Ik ben ook weer aan het chatten.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij zit 'ie op Paiq.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oooooo ja ik weet natuurlijk niet op welke dating site jij zit en waar ze de lengtes of breedtes voor vragen
Maar op de meeste apps vragen ze tegenwoordig wel veel.
Heb zelf een tijdje op OkCupid gezeten en daar vragen ze nog net niet naar je buikomvang. Maar dingen als persoonlijkheidstype en gewicht komen wel voorbij
Well, life can be a riot
Okequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik doe deze ff en dan laat ik het appje wel ff staan totdat ze mij matchen, want tja andere optie nog beetje ook![]()
zit ff te denken gewoon omdat ik al weet he dat dit niks gaat worden om beetje raars te sturen LOL
Ja bij Paiq hoef je iig niets op te geven.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'ie op Paiq.
Maar op de meeste apps vragen ze tegenwoordig wel veel.
Heb zelf een tijdje op OkCupid gezeten en daar vragen ze nog net niet naar je buikomvang. Maar dingen als persoonlijkheidstype en gewicht komen wel voorbij![]()
Maar lieve Kree. Hoezo weet je van te voren al dat iets niets gaat worden? Dingen als "out of my league" (ben ik achter) bestaan helemaal niet. Als je met iemand klikt, dan klik je met iemand. Hou je hoofd koel, praat gewoon normaal. Wie weet joh!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:44 schreef kree het volgende:
zit ff te denken gewoon omdat ik al weet he dat dit niks gaat worden om beetje raars te sturen LOLWell, life can be a riot
lekker volwassenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:44 schreef kree het volgende:
zit ff te denken gewoon omdat ik al weet he dat dit niks gaat worden om beetje raars te sturen LOLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh je kan gewoon invullen ik ben zo en zo oud, zo en zo lang. Dit zijn foto's joe?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja bij Paiq hoef je iig niets op te geven.
Raar. Krijg je toch geen goed beeld van iemand. Niet dat je dat wél krijgt met andere info IRL is toch anders. Maar je krijgt iig een béter beeld met meer infoWell, life can be a riot
owh wacht ff je moet die vragen beantwoorden en doet die ander dan ook.
oeps sorry meioses uit Flevoland
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het lijkt wel of ik onzichtbaar ben
Ben je niet hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het lijkt wel of ik onzichtbaar benWell, life can be a riot
Klein opdondertje dus. Ik ben 1.76quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo'n quiz ga ik niet doen. Vind ik geen reet aan. Die foto's beoordelen vind ik dan nog wel lachen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:46 schreef kree het volgende:
owh wacht ff je moet die vragen beantwoorden en doet die ander dan ook.
oeps sorry meioses uit Flevoland![]()
Blub!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het lijkt wel of ik onzichtbaar ben![]()
![]()
Ik 1.75. Paspoort geeft 1.78 aan, maar dat is gemeten met schoenen aan op een goede dag met de wind in m'n kruis denk ik, want laatste x zonder schoenen aan was ik 1.75.quote:Well, life can be a riot
Lekker tochquote:![]()
oke daarna vragenlijstje dus na de meerkeuze. wtf die maken ze zelf wss?Do what you love, love what you do!![]()
laatste open vraag waar heb je het laatst het hardst om gelachen enzo. OK kan denk niet dit noemen want kans 0Do what you love, love what you do!![]()
Maakte foutje ben 1.76quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik 1.75. Paspoort geeft 1.78 aan, maar dat is gemeten met schoenen aan op een goede dag met de wind in m'n kruis denk ik, want laatste x zonder schoenen aan was ik 1.75.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die 2 Centimeter maakt toch het verschil hequote:Well, life can be a riot
Dat soort vragenlijstjes zijn echt muf. Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:50 schreef kree het volgende:
laatste open vraag waar heb je het laatst het hardst om gelachen enzo. OK kan denk niet dit noemen want kans 0
Wil gewoon chatten en RAMMEN!![]()
Waar héb je dan heel hard om gelachen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:50 schreef kree het volgende:
laatste open vraag waar heb je het laatst het hardst om gelachen enzo. OK kan denk niet dit noemen want kans 0Well, life can be a riot
nou mijn antwoorden zijn verstuurd naar Pauline, ik hoor het wel
laatste vraag was waarom zou ik je toevoegen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:51 schreef kree het volgende:
nou mijn antwoorden zijn verstuurd naar Pauline, ik hoor het wel
laatste vraag was waarom zou ik je toevoegen.
Ik hoop dat je door de keuring heen komt!![]()
Was altijd wel een hel met broeken waren vaak te kortquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die 2 Centimeter maakt toch het verschil heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat er bepaalde college in de zeik werden genomen, incl mezelf btw. en dat dan wel weer grappig was. het ging van NSB naar eigen volk eerst en etc. dat is allemaal gewoon voor de grap he. maarja je kon maar 100 karakters invoeren. dus zet het er maar niet in.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waar héb je dan heel hard om gelachen?
Wie weet komt Pauline nog terug enzo
Ja ik zou dat soort dingen misschien achterwegen laten ja...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
dat er bepaalde college in de zeik werden genomen, incl mezelf btw. en dat dan wel weer grappig was. het ging van NSB naar eigen volk eerst en etc. dat is allemaal gewoon voor de grap he. maarja je kon maar 100 karakters invoeren. dus zet het er maar niet in.
Wie weet komt Pauline nog terug enzo![]()
Well, life can be a riot
Wel leuk om dit te doen omdat je het leuk vindt om te doen ipv dat het voelt alsof je het MOET doen.![]()
hoe de hell krijg jij dan wel match ofzo koningwout. bij mij is ie leeg hoor en ok suggesties en kun je naar kijken of reageren maar moet je dokken.
enne dat gaat kree dus even niet doen. LOL
Ja weet het ook niet hoor Kree. Ik ben nu in gesprek met zo'n meid.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:55 schreef kree het volgende:
hoe de hell krijg jij dan wel match ofzo koningwout. bij mij is ie leeg hoor en ok suggesties en kun je naar kijken of reageren maar moet je dokken.
enne dat gaat kree dus even niet doen. LOL
Maar volgens mij kun je ff in de speeddate hangen. Dan word je gekoppeld en kun je ff kletsen.![]()
durf te wedden als ik nu een nieuw account maak dat ik ze wel krijg met zxelgfde gegevens. maar is lokkertje natuurlijk. de AI heeft allang al door van Paiq dat ze aan mij geen cent gaan verdienen.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon even in die speeddate ruimte blijven hangen. Komt vanzelf!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:56 schreef kree het volgende:
durf te wedden als ik nu een nieuw account maak dat ik ze wel krijg met zxelgfde gegevens. maar is lokkertje natuurlijk. de AI heeft allang al door van Paiq dat ze aan mij geen cent gaan verdienen.Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
oke oke. zal doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon even in die speeddate ruimte blijven hangen. Komt vanzelf!
Draag?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja draag je hebt net hele nacht geslapen?Trust nobody![]()
The Who
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik kan nu dus die meid zien.
Ziet er wel oke uit. Zou het er wel op kunnen denk ik.
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik kan nu dus die meid zien.
Ziet er wel oke uit. Zou het er wel op kunnen denk ik.
Well, life can be a riot
nog aan het kletsen dan? weet je ik sluit dit soort dingen nooit uit, dat ik er nooit geluk mee had wil niet zeggen anderen wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga er ook geen geld in gooien hoor. We zien wel waar het schip strandt.
Mijn zusje is al jaren samen met iemand en aardige gozer, en die kwam via Tinder. dus tja
je hebt hier btw wel voordeel als vrouw moet ik zeggen. maar ok dat ben ik niet. en ach wie weet laat t appje wel ff op telefoon staan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ben aan het kletsen met die meid. Woont in Nijmegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
nog aan het kletsen dan? weet je ik sluit dit soort dingen nooit uit, dat ik er nooit geluk mee had wil niet zeggen anderen wel.
Mijn zusje is al jaren samen met iemand en aardige gozer, en die kwam via Tinder. dus tja
je hebt hier btw wel voordeel als vrouw moet ik zeggen. maar ok dat ben ik niet. en ach wie weet laat t appje wel ff op telefoon staan.
Tinder vind ik niet wat. Dat is echt een vleeskeuring. Dat gaat echt alleen maar om uiterlijk. Paiq vind ik juist leuk omdat je daar mensen op het begin niet ziet en zij jou ook niet. Dus dan kun je er eerst wat mee opbouwen.
Als je iemand wat beter kent denk ik dat iemand vanzelf mooier wordt.![]()
Nouja heb mijzelf, mijn katten en een leuk huis op een mooie locatie. Maar dat is het wel zo'n beetje.![]()
klopt dat was jet grappige e waarom ik Paiq ook probeerdequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het kletsen met die meid. Woont in Nijmegen.
Tinder vind ik niet wat. Dat is echt een vleeskeuring. Dat gaat echt alleen maar om uiterlijk. Paiq vind ik juist leuk omdat je daar mensen op het begin niet ziet en zij jou ook niet. Dus dan kun je er eerst wat mee opbouwen.
Als je iemand wat beter kent denk ik dat iemand vanzelf mooier wordt.. lang teug al. maar je hebt wel een leuke aan de lijn nu dus?
Yup ook de enige waar ik nog onbetaald mee kan chatten dus daar doen we het maar mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
klopt dat was jet grappige e waarom ik Paiq ook probeerde. lang teug al. maar je hebt wel een leuke aan de lijn nu dus?
En jij?![]()
Euhm ik vroeg aan jou? want er was natuurlijk weer scala aan slaap smiley enzo.quote:
of je nog had geslapen en of je nu weer wakker bent?Do what you love, love what you do!![]()
Je bent een mooi persoonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:05 schreef KoningWouter het volgende:
Nouja heb mijzelf, mijn katten en een leuk huis op een mooie locatie. Maar dat is het wel zo'n beetje.
Je hebt genoeg te bieden KWThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is dat genoeg?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent een mooi persoon
Je hebt genoeg te bieden KW![]()
Als het niet genoeg isquote:
Dan kun jij toch ook je conclusies trekken ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is ook zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het niet genoeg is
Dan kun jij toch ook je conclusies trekken ?
Maar dat hield me al die tijd op. Dat ik eerst alles voor elkaar zou moeten hebben voordat ik contact zocht...![]()
Het kan ook absoluut wel via Tinder of Bumble. Maar m.i is de beste manier toch IRL. Tinder en consorten is vooral een vleeskeuring, en er zit wel een biootje bij maar je krijgt nooit een goed beeld (goede eerste indruk) via wat tekst en plaatjes. IRL heb je veel sneller aanspraak imo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
nog aan het kletsen dan? weet je ik sluit dit soort dingen nooit uit, dat ik er nooit geluk mee had wil niet zeggen anderen wel.
je hebt hier btw wel voordeel als vrouw moet ik zeggen. maar ok dat ben ik niet. en ach wie weet laat t appje wel ff op telefoon staan.Well, life can be a riot
Dat wordt scorenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:05 schreef KoningWouter het volgende:
Nouja heb mijzelf, mijn katten en een leuk huis op een mooie locatie. Maar dat is het wel zo'n beetje.Trust nobody![]()
wtf ander moet weer binnen zoveel seconden kiezen ofzo.
naja helaas Ruth gaat het niet worden
en ik ga ff de plantjes water geven
In essentie is het belangrijk dat jij jezelf voor elkaar hebtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar dat hield me al die tijd op. Dat ik eerst alles voor elkaar zou moeten hebben voordat ik contact zocht...
Voor je aan een relatie begint
Wordt je zelf gelukkiger van en de ander ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bloemetjes buiten zettenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:12 schreef kree het volgende:
wtf ander moet weer binnen zoveel seconden kiezen ofzo.
naja helaas Ruth gaat het niet worden
en ik ga ff de plantjes water gevenTrust nobody![]()
Yes geslapen en weer wakkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:06 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ik vroeg aan jou? want er was natuurlijk weer scala aan slaap smiley enzo.
of je nog had geslapen en of je nu weer wakker bent?Trust nobody![]()
Ach potje dekselquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar dat hield me al die tijd op. Dat ik eerst alles voor elkaar zou moeten hebben voordat ik contact zocht...
Zelfs de meest onaardige mensen hebben n partner
Dus t is een mysterieus ietsTrust nobody![]()
Is misschien ook zo inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach potje deksel
Zelfs de meest onaardige mensen hebben n partner
Dus t is een mysterieus iets![]()
Wat is alles voor elkaar hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar dat hield me al die tijd op. Dat ik eerst alles voor elkaar zou moeten hebben voordat ik contact zocht...Smile, it's free therapy.![]()
Oke, dit wordt niet wat.
Vraag gewoon wat ze studeren.
Zegt ze: "probeer je me te beledigen" wtf is dat nou weer.![]()
![]()
Baan, Huis, etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is alles voor elkaar hebben?
Dat je ook kunt leven en dingen doen samen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: