SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat is waar.quote:
Heb ook niet echt mijn hengeltje uitgeworpen de afgelopen jaren. Misschien dat ik dat vandaag weer eens ga proberen.
Maar geen Tinder![]()
![]()
ja precies, maar weet het is natuurlijk nooit een serieus iets. de programmamakers zetten wat bij elkaar van zeg maar de (schaapjes) die zich er voor opgeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Eigenlijk elk programma op tv over daten
tuurlijk botst het dan of wat ze eigenlijk maar willen? programma bepaalt. het gaat natuurlijk nooit als doel om liefde, alleen om zo hoog mogelijke kijkcijfers. enne ok.
Mocht niks worden met die meid nu, dan valt alles gelijk af wie denkt dat dit gewoon normaal is
Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat andere platform heb ik vaker over gehoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb ook niet echt mijn hengeltje uitgeworpen de afgelopen jaren. Misschien dat ik dat vandaag weer eens ga proberen.
Maar geen TinderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb de mijne via FOK!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, ik heb een recente foto op Paiq geupload...
Eens kijken wat ik hiermee kan
Oh je gaat daten?
Veel succes!Trust nobody![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Oh je gaat daten?
Veel succes!
Ja ik ga maar eens kijken wat er van komt. Verwacht er eigenlijk niet veel van. Heb niet zo veel te bieden op het moment namelijk...![]()
Succes!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks.
Ja ik ga maar eens kijken wat er van komt. Verwacht er eigenlijk niet veel van. Heb niet zo veel te bieden op het moment namelijk...Trust nobody![]()
jawel en toen deed ik wekker aan en toen zeiden ze van een bokser is doodquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je een beetje lekker geslapen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oneequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:42 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel en toen deed ik wekker aan en toen zeiden ze van een bokser is dood
Wie is er dood?![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh KWquote:
Meen je...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-ali-overleden.html![]()
Het is Dotteke of Dot voor jouquote:Ben je mam niet meer heb je afgestaan voor adoptie
Zo danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is Dotteke of Dot voor jouBen je mam niet meer heb je afgestaan voor adoptie
![]()
![]()
Tja soms gebeurd dat hequote:
Nouhouuuuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tjaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-ali-overleden.htmlTrust nobody![]()
Hey UNquote:Beetje kunnen slapen?
aaaaaaaaaaaaaah ik ook, we hebben elkaar gematcht sgatquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
OKE
Ik heb een MATCH
We gaan CHATTEN!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef Paul het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaah ik ook, we hebben elkaar gematcht sgat
Ga je mee in de gayschommel in de gaysauna vanavond?![]()
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je mee in de gayschommel in de gaysauna vanavond?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja dat is de bedoeling tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
OKE
Ik heb een MATCH
We gaan CHATTEN!
Je krijgt honderden matches heTrust nobody![]()
Moet er niet aan denkenquote:om met iemand van FOK! te daten
Ik kan echt niet wat voor iemand gaan voelen door woorden die hier getypt wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik doe dit nooit johquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling toch
Je krijgt honderden matches he![]()
![]()
Waar is de tijd gebleven dat mensen mensen tegenkwamen en er zo een relatie ontstondquote:
Tegenwoordig gaat alles via datingsites en dergelijkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het liefst kom ik ook gewoon iemand tegen in het echte leven hoor!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat mensen mensen tegenkwamen en er zo een relatie ontstond
Tegenwoordig gaat alles via datingsites en dergelijke
Maar dat zit er voorlopig niet in. Moet nog 12 weken wachten op die dagbestedingsclub...![]()
Jawel, lag er vroeg in, vrouwlief deed de late voedingen en ik de vroegequote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Naar de disco KWquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het liefst kom ik ook gewoon iemand tegen in het echte leven hoor!
Maar dat zit er voorlopig niet in. Moet nog 12 weken wachten op die dagbestedingsclub...Of zijn die er niet meer
Geeeeen idee. Ik zit al 15 jaar binnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de disco KWOf zijn die er niet meer
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, lag er vroeg in, vrouwlief deed de late voedingen en ik de vroegeLekker, goede rust is fijn als er van die gebroken nachten zijn
Je kwam toch wel buiten? Naar vrienden heb ik gelezen en naar je pa, boodschappen doen etc?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geeeeen idee. Ik zit al 15 jaar binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kwam toch wel buiten? Naar vrienden heb ik gelezen en naar je pa, boodschappen doen etc?![]()
![]()
dan gaan je solliciteren er zijn 2424242 banenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Maar eigenlijk wil ik gewoon een baan.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Was geen gebroken nacht deze keer omdat de voedingen precies goed liepen met mijn agenda.. werd 4 voor half 4 wakker en 4 uur de sprintracequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]Lekker, goede rust is fijn als er van die gebroken nachten zijn
Jyske moest half 4 de fles want de laatste was half 12, toen ging vrouwlief bed in en ik lag er 21u inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjes opgevoed al de kleinequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was geen gebroken nacht deze keer omdat de voedingen precies goed liepen met mijn agenda.. werd 4 voor half 4 wakker en 4 uur de sprintrace
Jyske moest half 4 de fles want de laatste was half 12, toen ging vrouwlief bed in en ik lag er 21u in
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Deze match wordt echt NIETS.
Wat een raar wijf.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O jee vertelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had 2x zoeen match en dat ze op het laatte moment niet durven af te sprekenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Draai een keer in het rond stamp met je voetjes op de grondquote:
We hebben net ook F1 gekeken even, ze volgde de auto'squote:
Gaat helemaal goed komen dus
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klare taal!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ach ja ging op Paiq op Speeddaten drukken.quote:
Maar hier krijg je met een industrieele stofzuiger nog geen woord uit![]()
![]()
Hahaha ja dat gaat mij ook gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ik had 2x zoeen match en dat ze op het laatte moment niet durven af te spreken![]()
![]()
Wow zit eindelijk weer eens achter de PC op FOK!.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja ging op Paiq op Speeddaten drukken.
Maar hier krijg je met een industrieele stofzuiger nog geen woord uit![]()
![]()
![]()
Je kent het verhaal niet eensquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denkenom met iemand van FOK! te daten
Ik kan echt niet wat voor iemand gaan voelen door woorden die hier getypt worden![]()
Koleeree 90239012 quote Alerts wegklikken. Die 'wis allemaal' knop is wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als zij maar lekker kan zuigenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja ging op Paiq op Speeddaten drukken.
Maar hier krijg je met een industrieele stofzuiger nog geen woord uit
Smile, it's free therapy.![]()
Ja beter he!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
Wow zit eindelijk weer eens achter de PC op FOK!.![]()
Whyquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een raar wijf.Trust nobody![]()
wacht ff wij zijn een team nu. en met wingman enzo.... LOL. maar dat Paiq is idd soms grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha, KB is er weer hoor.
Hoe was je concert?
Concert was heeeel mooi, lekker gedanstGenoten
Even wennen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wiewiewiewiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wij zijn zeker een team @kree wij gaan dat Paiq onveilig makenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef kree het volgende:
wacht ff wij zijn een team nu. en met wingman enzo.... LOL. maar dat Paiq is idd soms grappig.![]()
![]()
Super!!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Concert was heeeel mooi, lekker gedanstGenoten
![]()
![]()
Kunt hem je leftovers doorschuivenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij zijn zeker een team @:kree wij gaan dat Paiq onveilig maken
Nu al zin in. Vanaf vandaag gewoon een rubiek hier openen in DTS 'Het ongemakkelijke dateleven op Paiq van KoningWouter'Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dud0rquote:![]()
Maar als je het haar vraagt vast ook mickytjuhHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja, wist ik eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r![]()
Maar als je het haar vraagt vast ook mickytjuh
Sinds wanneer is dat eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunt hem je leftovers doorschuiven
Ik ben nog wat aan het ontdekken hoor.
Eerste speeddate was iig een ramp![]()
![]()
Ja dit wordt geweldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Nu al zin in. Vanaf vandaag gewoon een rubiek hier openen in DTS 'Het ongemakkelijke dateleven op Paiq van KoningWouter'![]()
![]()
ik heb een match eentje na 10 jaar niet gebruikt ofzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij zijn zeker een team @:kree wij gaan dat Paiq onveilig maken
maar oke moet Mandy maar eens vragen denk?Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil stemmen voor een plekje in de OP met mooie oneliners van KW.quote:
Deze oneliners mogen dan alleen erin als ze ook daadwerkelijk punten hebben opgeleverd hier in DTS
Edit: dus dat iedereen van verbazing en/of vermaak een minimaal een minuut stil is gevallen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het ontdekken hoor.
Eerste speeddate was iig een rampzou ook wel heel snel zijn als je meteen een match zou hebben.
Geen idee of ze op die site geen betaalde mensen inzetten om je op die app te houden en te laten betalen.Smile, it's free therapy.![]()
Zou Mandy vragenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een match eentje na 10 jaar niet gebruikt ofzo.
maar oke moet Mandy maar eens vragen denk?
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: