Ja schrok me de tering, plotseling harde SL startend met die harde uitzending-introquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Terwijl iedereen ligt te slapen, krijgen we een SL
Was ook even met wat anders bezig, je schrikt je het apezuur met oja leleléquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja schrok me de tering, plotseling harde SL startend met die harde uitzending-intro![]()
5 bewoners die kleuren het Big Brother huis, 5 bewoners die slapen in het huihuiiis.![]()
Uhm laatste dat ik zag lagen Jordy. Mattie en Jolien gewoon ieder in hun eigen bedquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:49 schreef T0wler het volgende:
Wat lees ik op X Jordy en Jolien samen en bed geen Mattie 😯
Heb niets gezien maar tussen 1 en 4 geslapen dus man het gemist hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:05 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Is die geheime opdracht nog geweest en wie heeft die moeten doen?
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb niets gezien maar tussen 1 en 4 geslapen dus man het gemist hebben.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
Zag tot mn verbazing dat er niets geschreven is over gisteravond en vannacht in Streamverslagen.
Heb dus mn best gedaan om er nog iets van te maken, voor degene die niets gezien hebben, of vroeg naar bed zijn gegaan. Als er iets niet klopt, geef het dan aan, dan verander ik het.
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#3
AHAquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:30 schreef danaqui het volgende:
Er liggen 4 balletjes boven het vendingmachien
Raar dat dat nog niet gedaan is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:52 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ze de suite nu dichtgooien trouwens
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: oh daar wil ik het nog over hebben.. jullie hebben weer gekreund. Alletwee. Eerst Jolien daarna Sharice.
Jordy: ik hoorde het ook. Het was zo'n kreuntje van: oeh lekkah..
Lijken me dan niet die te zijn die matti verstopt heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
Wellicht tennisballen verzamelen op je pak of zo
vandaar die paar verstopte ballen![]()
speculaas ik
Jawel dat zijn kleefballenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijken me dan niet die te zijn die matti verstopt heeft
Nee maar dacht wellicht als startsein.. of zo.. geen ideequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijken me dan niet die te zijn die matti verstopt heeft
Lets hope soquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar dacht wellicht als startsein.. of zo.. geen idee![]()
denk wel dat het er iets mee te maken kan hebben
we gaan het zien
ik wilde het niet uitsprekenquote:
vind t wel sneuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt en Jane in het boudoir
Jane: gezeik ouwe, en je kunt geen ene moer. Je bent op zoek naar antwoorden en je kunt niks.
Dank je! Die zin kon ik niet zo snel onthouden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie zei ook je bent eigenlijk al iets aan het verwerken waarvan je niet eens wat weet
Het ziet er bijna professioneel uitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef Joyce-43 het volgende:
maar wilde dus vertellen BB heeft die nieuwe SL wel leuk gemonteerd met stukjes er tussen door zoiezo Peter die mee danst![]()
😁quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
jane is straks de helft van haar extensions kwijt
die hangen dan in het klittenband
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Jollie en Mattie zijn wel leuker samen ( hij is zoiezo leuker kwa karakter ook als Jeff)
Hier ookquote:
BB denkt ze zijn toch te laat altijdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
maar ze zitten al een half uur klaar
en BB is dus weer eens sloom
beetje geslapen Fritsiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier aan de kust komt die nu ook door
Haar broerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:47 schreef Sestra666 het volgende:
toch een foto van jorda of is dat haar broer
geen foto van Jordaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:47 schreef Sestra666 het volgende:
toch een foto van jorda of is dat haar broer
De logica van het geheelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof vooral omdat haar wond zo verzorgd moet worden. Liep ze net al over te miepen.
heb ook iets meegekregen, had het vannacht namelijk terug gekeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
Zag tot mn verbazing dat er niets geschreven is over gisteravond en vannacht in Streamverslagen.
Heb dus mn best gedaan om er nog iets van te maken, voor degene die niets gezien hebben, of vroeg naar bed zijn gegaan. Als er iets niet klopt, geef het dan aan, dan verander ik het.
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#3
Filmpjes gezien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb ook iets meegekregen, had het vannacht namelijk terug gekeken.
Sharice zei tegen Jane hoorde je je broertje niet zeggen er wacht een verrassing op je thuis, Jane antwoordde hier op nou ben benieuwd wat dan want heb nog nooit geen kado gehad van hem ook niet voor verjaardagen.
hoorde ook iemand anders over een familie lid spreken pin me hier niet op dacht Jolien maar goed ik werd wakker van me tv dus was nog wat in slaap stand maar dat van Jane en Sharice werd duidelijk gezegd zo.
ik vermoed dus dat ze na de live een spel hebben moeten doen samen met familieleden zoals vorig jaar ofzo. kon uit bepaalde dingen opmaken dat ze mensen hadden gezien.
bleh wat een verschrikkellijk mannetjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
oww jeezz luca die direct de show wil stelen
hij is ook zo kleinquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
Dat mannetje in het roze pak heeft een stem alsof hij aan een helium ballon heeft gelurkt
O leuk ze gaan met familie/vrienden spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
BB fam en vrienden van de halve finalisten van harte welkom in de PR
Jan hoe is het om hier te zijn?
jan vindt het bijzonder, heel leuk etc
alice: is het voor jou anders dan je had verwacht?
Semi? vriend matthie (roze pak meneer)
nee van sharicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1-2-3, denk het eigenlijk toch niet
wat heeft het dan voor een nut dat een bewoner die moest verstoppenquote:
Febo was luiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft het dan voor een nut dat een bewoner die moest verstoppen![]()
dus andere kleuren stop je in je zakquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
BB legt nog maar eens uit dat ze de ballen alleen op dezelfde kleur overal moeten plakken
fijne freeze voor de liggende/ zittende bewoners
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus andere kleuren stop je in je zak
Ja echt he geen verschil, eens kijken wie dit keer als eerste uit de freezestand komtquote:
Nee denk een vriendquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1-2-3, denk het eigenlijk toch niet
dacht het wel wie de andere zijn geen ideequote:
nope het is Alicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht het wel wie de andere zijn geen idee
LUca is voor Jane?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
oww jeezz luca die direct de show wil stelen
Las dat ze Alice heet hierquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee ze heet Alicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Luca is leukquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Luca ik zie hier toch een duimpje bewegen![]()
bij de meesten is het nog niet eens echt watquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat willen we volgend jaar vaker horen
ohhhhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Die luca is toch broertje van jane
[..]
Las dat ze Alice heet hier
Nominatie denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
wow beweegt iemand: dan halveer ik de jackpot en er zit nog een consequentie aan.. dus freeze is echt freeze
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze moesten toch om de beurt naar binnen??
ballen zoeken dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
Ze mogen naar binnen
jan
alice
semier
sander
en dan pas luca![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft mattie ze eigenlijk wel verstopt? Of is hij het vergeten??
houd ik dus niet zo vanquote:
Misschien heeft hij wel niet gekeken en lag hij zelf ook te slapenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe dom is die luca???
vannacht lag jane gewoon in de suite te slapen.. hij breekt de tent af daar![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Luca had zo de broer van Wicky kunnen zijn
Dat was ook precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Luca had zo de broer van Wicky kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |