abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 22:12:14 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217135779
Velen stellen zich hier vragen bij, ook buiten Nederland.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

Ik doel niet per se op de strepen, maar vraag me af of iemand een dag een blauwe hemel heeft gezien sinds september vorig jaar.

----------

Inmiddels deel 3, en alweer twee maanden verstreken sinds de eerste thread. Het is buiten grijs.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker vrijdag 21 maart 2025 @ 22:31:23 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217136051
waar gaat het over? ik zie alleen maar "deleted" "deleted" "deleted"
pi_217136288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef maily het volgende:
waar gaat het over? ik zie alleen maar "deleted" "deleted" "deleted"
Saharazand erover
pi_217138866
Ik zou zweren dat ik gisteren toch echt wat zonlicht heb gezien als ik door het raampje keek vanuit mijn muffe kantoorhok.
Nu is het weekend, maar het is weer een grafstemming buiten.
pindazakje
pi_217140818
Een tijdje kutweer spinnen naar een 'transhumanisme agenda om de mensheid te transformeren via technologie, kunstmatige intelligentie en biotechnologie', what a time to be alive _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217141037
Project Aircraft Contrails – Observation and Prediction
https://www.fzt.haw-hambu(...)ten/TextBriegert.pdf
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217144474
Ik mij afvragen hoeveel hiervan 'afkomstig' is van vliegtuigen.
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/satelliet/visueel
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217161834

[ Bericht 12% gewijzigd door PSVCL op 24-03-2025 03:58:16 ]
pi_217193811
Goede OP wel :') doe dan niks.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_217195548
In Southern Sun
pi_217276170
Jammer dat de zon wordt geblokt door een wazige witte "wolk" , anders was het toplevel weer
pi_217276836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat de zon wordt geblokt door een wazige witte "wolk" , anders was het toplevel weer
Nou nee het waait wel te hard voor toplevel weer, hebben ze in het kader van de transhumanisme agenda ook een extra blower aangezet vandaag?
In Southern Sun
pi_217280817
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou nee het waait wel te hard voor toplevel weer, hebben ze in het kader van de transhumanisme agenda ook een extra blower aangezet vandaag?
Weet niet waar jij leeft maar hier in EHV weinig last gehad van de wind itt de afgelopen dagen
pi_217281681
quote:
6s.gif Op donderdag 3 april 2025 22:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Weet niet waar jij leeft maar hier in EHV weinig last gehad van de wind itt de afgelopen dagen
Daar was de storm afgelopen zondag om 14.31 uur al gaan liggen.
In Southern Sun
pi_217306694

:r
pi_217447252
twitter

twitter
pi_217448270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:13 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]

[ x ]
lees je gerust er verder over in:
Het onderzoeksfonds is volledig transparant en heeft al zijn presentaties en documentatie online beschikbaar gemaakt:
https://www.aria.org.uk/o(...)mate-cooling/funding

Maar leg eens uit hoe dat kan en past bij je eerdere beweringen?

Als je dat onderzoek leest gaat het om een onderzoeksbudget van 56 miljoen pond voor een allereerste kleinschalig onderzoek naar de "potentiele" werkzaamheid van methodes om eventueel ooit gebieden af te laten koelen door een aantal geo-engineering-technieken, die men eerst wil uittesten en er modellen voor wil ontwikkelen, omdat die nu niet bestaan en er ook geen kennis van is.

Dat bewijst nu vooral dat deze geo-engineering wetenschap helemaal niet grootschalig al bestaat of toegepast wordt ..

Dat het principe en als idee Geo-engineering bekend is, is verder niet nieuw... ik heb dat ook al eerder uitgelegd in het oorspronkelijke Za-topic (RM-rf in BNW / Al 7 maanden elke dag een grijze hemel 10 april 2024, precies een jaar terug, kennelijk doen dit soort onderwerpen het ook altijd weer rond dezelfde tijd, bij complotten over wolken lijkt de lente een goed moment, vermoedelijk omdat dan mensen vaker nar de lucht kijken en er minder zware bewolking is)...
Ook juist om dat doorgeslagen complot-geroeptoeter te weerleggen: "Dat al ons Weer dagelijks gestuurd zou worden door allerhande ultrageheime wereldwijde systemen die kennelijk overal en voortduren _alle_ bewolking zouden aansturen"...
of dat er al grootschalige weermanipulatie overal aktief zou zijn.

Dat britse onderzoek bewijst vooral wat al veel langer bekend is...
dat geo-engineering in de huidige wereldsituatie met een sterk opwarmend klimaat en een groot risico op problemen wegens klimaarontwikkelingen, het des te interssanter voor de wetenschap is wel te kijken naar _wat_ er mogelijk zou kunnen zijn met geo-engineering..

maar dat dat geo-engineering vooral een enorm pril en weinig ontwikkeld kennis-gebied is

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 23-04-2025 16:37:11 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217450991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:26 schreef RM-rf het volgende:
Dat bewijst nu vooral dat deze geo-engineering wetenschap helemaal niet grootschalig al bestaat of toegepast wordt ..
Ze geven het nu openlijk toe. Dat is het enige verschil.Het is al een paar jaar gaande. Ook in NL. Vooral vorig jaar was het extreem.
Je bent veel te naïef of lijdt aan het Stockholmsyndroom
pi_217452033
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 20:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ze geven het nu openlijk toe. Dat is het enige verschil.Het is al een paar jaar gaande. Ook in NL. Vooral vorig jaar was het extreem.
Je bent veel te naïef of lijdt aan het Stockholmsyndroom
Leg eens uit _wat_ die “ze” precies toegeven?

Dat Britse wetenschapsfonds dat budget beschikbaar stelt voor wetenschappelijk onderzoek doet niks anders dan gewoon wat wetenschappers doen… mogelijkheden onderzoeken.

Gek-engineering is verder geen geheim …. Enkel is het ook niet wat jij lijkt te willen geloven omdat je op Twitter allemaal dingen door het algoritme voorgelegd krijgt en daardoor een beetje van slag raakt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')