SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee ik heb over het algemeen geen beelden van mezelf in mijn hoofdquote:
nu ik er zo ever nadenkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jammer johquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar net had je een beeld van mij met de satisfyer in je hoofd zitten?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb over het algemeen geen beelden van mezelf in mijn hoofd
nu ik er zo ever nadenk
Smile, it's free therapy.![]()
stop hou opquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar net had je een beeld van mij met de satisfyer in je hoofd zitten?
je bent een barbie pop
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer johHa die Greys...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook aan het genieten van het zonnetje?How can I make this topic about me?![]()
Ik weet dat je er net aan dacht .. visualiserenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
stop hou op
je bent een barbie pop![]()
Jawel, want ik had de lapo, en ik was al bezig met het openen van een nieuw deel.quote:How can I make this topic about me?![]()
het waaitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die Greys...![]()
Ook aan het genieten van het zonnetje?
hard
Zo werkt het hier niet hequote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, want ik had de lapo, en ik was al bezig met het openen van een nieuw deel.![]()
![]()
ik manifesteer nu ietsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet dat je er net aan dacht .. visualiseren![]()
Waaien?quote:
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet inderdaad de takken van de bomen een beetje bewegen.How can I make this topic about me?![]()
hij heeft allang heel duidelijk hoi gezegdquote:
jij kon lezen toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welnee. Heb je de laatste post van het vorige topic niet gezien dan?quote:
Ik juichen en doen......
How can I make this topic about me?![]()
ow in het vorig topic dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft allang heel duidelijk hoi gezegd
jij kon lezen toch?Smile, it's free therapy.![]()
ow ik ga terug kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee. Heb je de laatste post van het vorige topic niet gezien dan?
Ik juichen en doen......
Nope niet gezien
was bezig met een post en opeens was het dicht
Zo ben ik NIET!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pak ik de lapo en open ik lekker geen nieuw topic... kom maar met de puntjes![]()
Hee dat is wel een ideeHow can I make this topic about me?![]()
Ik wel en het werkt zo volgens jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ben ik NIET!![]()
Hee dat is wel een idee![]()
![]()
Durfde dit topic niet aan te klikken op mijn werk vanwege de TT
Toch gedaan. naughtyboyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Toch gedaan. naughtyboy![]()
![]()
Gelezen nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KISSINGBIRD !!!!!! YEAH !!!! JE BENT ER, GOEIEMIDDAG !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zorrie voor de valselijke zeer onterechte en kwetsende beschuldiging GG
Wat ontzettend vervelend dit![]()
![]()
ikhebnetdewerklaptopdichtgeklaptenoverweegnueenlekkerglaasjecolaenmisschienevenwattesnackenbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef KoningWouter het volgende:
wezittenlekkerindetuinmetdelaptopeneenglascolabolkHow can I make this topic about me?![]()
tis altijd lente in de ogen van de tandarts assistentequote:
liever verliefd
schipper mag ik over varen
kom maar bij mij (schuilen )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
helaas geen tietenfoto'squote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Toch gedaan. naughtyboySmile, it's free therapy.![]()
Ja te laat he nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelezen nu![]()
![]()
![]()
mijn cola is alweer opquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef KoningWouter het volgende:
wezittenlekkerindetuinmetdelaptopeneenglascolabolk
dathebjewelvediendgggenietervanbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ikhebnetdewerklaptopdichtgeklaptenoverweegnueenlekkerglaasjecolaenmisschienevenwattesnackenbolk![]()
zelluffffquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Toch gedaan. naughtyboy
wathebjetesnackeninhuisbolk?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ikhebnetdewerklaptopdichtgeklaptenoverweegnueenlekkerglaasjecolaenmisschienevenwattesnackenbolkSmile, it's free therapy.![]()
* gebrokenglas zit er niet mee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelezen nu![]()
![]()
Dacht het net op stream te horen maar was een vergipsingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis altijd lente in de ogen van de tandarts assistente
liever verliefd
schipper mag ik over varen
kom maar bij mij (schuilen )![]()
dankjewelbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
dathebjewelvediendgggenietervanbolkHow can I make this topic about me?![]()
Neuh GG is de liefste man van DTS die vergeeft het me vast wel.quote:
En zo niet
zal nooit op een forum mn tieten gaan posten. Zit niet voor niets niet in KPDquote:
Zijn fout danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh GG is de liefste man van DTS die vergeeft het me vast wel.
En zo niet![]()
![]()
![]()
Oeh. Dus als ik je niet vergeef krijg ik met de zweep?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh GG is de liefste man van DTS die vergeeft het me vast wel.
En zo niet
Oh maar dat lijkt me wel wat, klappen krijgen met de zweep. Niet te hard natuurlijk.....How can I make this topic about me?![]()
doe maar weer via dm danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zal nooit op een forum mn tieten gaan posten. Zit niet voor niets niet in KPD![]()
![]()
Nou als je daar al rode wangen van krijgtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar goed ook, want dan zou ik hier met rode wangetjes zitten![]()
![]()
![]()
aanpakken die vogelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Dus als ik je niet vergeef krijg ik met de zweep?
Oh maar dat lijkt me wel wat, klappen krijgen met de zweep. Niet te hard natuurlijk.....
Dat is echt lief van jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zal ik even een nieuwe voor je halen? Blijf jij maar lekker zitten.![]()
![]()
Groot met een ijsblokje en schijfje limoen of citroen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zit er niet mee hoor![]()
![]()
kwist het wel
* KoningWouter rent naar het huis om een heerlijke koude cola met een schijfje limoen voor KB te halen en weer terug BOLKquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is echt lief van je![]()
![]()
Groot met een ijsblokje en schijfje limoen of citroen.![]()
Je slooft je wel uit voor KB....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter rent naar het huis om een heerlijke koude cola met een schijfje limoen voor KB te halen en weer terug BOLK
ik ga even wat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat doet een heer voor deze damequote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je slooft je wel uit voor KB....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:19 schreef greysbones het volgende:
ik ga even wat doen
ja zie je zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik ga even wat doen
Patat halen bij de lokale snackbar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@KB ben je echt gay?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan @:PauI een FP topic openen
KB is gay
ik ga even wat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tsss IK heb geen dirty mind
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je slooft je wel uit voor KB....![]()
![]()
laat die man aardig zijn
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter rent naar het huis om een heerlijke koude cola met een schijfje limoen voor KB te halen en weer terug BOLK![]()
Heeerlijk gemaakt KW dankjoewel
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Heeerlijk gemaakt KW dankjoewel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou als je daar al rode wangen van krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
* gebrokenglas gaat ook heel aardig zijn voor KB. Beloofd!!!!quote:How can I make this topic about me?![]()
Nog even aftellen tot 17u en dan lekker via toeristische route naar huis rijden. Podcastje aan en gaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dat lekker of juist irritant? De lucht van verbrand vlees.....quote:How can I make this topic about me?![]()
Ramen open....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
Nog even aftellen tot 17u en dan lekker via toeristische route naar huis rijden. Podcastje aan en gaan.How can I make this topic about me?![]()
bijna vergeten dat de astrologische lente al begonnen is![]()
en volgende week zomertijd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja het gaat hard.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
en volgende week zomertijdHow can I make this topic about me?![]()
De klok weer een uur vooruit. Dus, even denken, 's ochtends later licht en 's avonds later donker.How can I make this topic about me?![]()
En geen podcast, maar Boris Brejcha uit de speakersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Handje op de vangrail. Zonnebrilletje op.
Boris Brejchaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En geen podcast, maar Boris Brejcha uit de speakers![]()
![]()
Je gaat er vanuit dat ze niet bbq'n kunnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat lekker of juist irritant? De lucht van verbrand vlees.....![]()
ruikt lekker.. hebben zo'n green egg ding.Smile, it's free therapy.![]()
Ga ik checken want ken ik niet van naam.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En geen podcast, maar Boris Brejcha uit de speakersBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zomertijd isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
en volgende week zomertijd![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik denk "wou"quote:
Ik ben gewoon wat ouderwetshttps://onzetaal.nl/taalloket/wilden-wouden-wouen-wouwenquote:Veel mensen hebben geleerd dat wouden ‘fout’ is. ‘Wouden zijn bossen!’ was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen als iemand wouden gebruikte. Alleen wilden zou correct zijn. Maar wou(d)en is een eeuwenoude werkwoordsvorm, die al in middeleeuwse Nederlandse teksten voorkomt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
voor het eerst filter gecheckt van vaatwasser na jaren, was minder vies dan gedachtUw ADH vitamine Worst
Eerste nummer dat ik opzet (purple noise) ken ik alwel. Lekker tnx voor de tip.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst filter gecheckt van vaatwasser na jaren, was minder vies dan gedacht
Boris Brejcha beetje hetzelfde straatje als andere favorieten van me: NTO, en KolschBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
KoningWouter kwam ermee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
Eerste nummer dat ik opzet (purple noise) ken ik alwel. Lekker tnx voor de tip.![]()
![]()
Ik luister nu de TomorrowlandHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben zelf op de foto ook altijd minder vies als ik een filter gebruik.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst filter gecheckt van vaatwasser na jaren, was minder vies dan gedacht![]()
spoel je alles eerst af voordat je het erin zet?
maak dat denk zelf schoon als ik vind dat de machine niet meer fris ruiktSmile, it's free therapy.![]()
Hulde voor die manquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KoningWouter kwam ermee.![]()
![]()
Ik luister nu de TomorrowlandBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben zelf op de foto ook altijd minder vies als ik een filter gebruik.![]()
Is groentenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik eens even een zakje chips aanbreek hier in de tuin...
KW en GG als jullie Boris chill vinden dan raad ik jullie aan om NTO eens een kans te geven. Lekker in de auto.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ging rustig aan doen vandaag maar nu zegt het horloge20.000 stapjes
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
Strakjes concertje![]()
![]()
@:ToT ken jij hun?
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga het eens even googlen. Thanks!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
KW en GG als jullie Boris chill vinden dan raad ik jullie aan om NTO eens een kans te geven. Lekker in de auto.![]()
Ik noteer deze bandquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Heb ze al 2x gezien
zijn goed live
Ik sta voor alles open.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
KW en GG als jullie Boris chill vinden dan raad ik jullie aan om NTO eens een kans te geven. Lekker in de auto.
Ik vind de Thrillseekers ook topHow can I make this topic about me?![]()
ja als er grote stukken aan vast zittenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
spoel je alles eerst af voordat je het erin zet?
maak dat denk zelf schoon als ik vind dat de machine niet meer fris ruiktUw ADH vitamine Worst
Je schrijft het N'to ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
KW en GG als jullie Boris chill vinden dan raad ik jullie aan om NTO eens een kans te geven. Lekker in de auto.How can I make this topic about me?![]()
Is idd de artiest. Zelf luister ik losse nummers op spotify.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:34 schreef KoningWouter het volgende:
@:StevenHyde
Deze?
Bekijk deze YouTube-video
Livesets tuurlijk ook heerlijk, maar heb ik nog nooit van NTO geluisterd.
Luister wel livesets, maar dan is dan altijd van Paul Kalkbrenner. Heerlijk aan op tv als ik huishoudelijke klussen moet doen wanneer ik alleen thuis ben.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ken het alleen mag ik van mijn buren geen muziek meer opzetten. Zit met headset.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is idd de artiest. Zelf luister ik losse nummers op spotify.
Livesets tuurlijk ook heerlijk, maar heb ik nog nooit van NTO geluisterd.
Luister wel livesets, maar dan is dan altijd van Paul Kalkbrenner. Heerlijk aan op tv als ik huishoudelijke klussen moet doen wanneer ik alleen thuis ben.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
NTO is het. Deze meneer:
[ afbeelding ]lekker rustig
synaesthesiaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open.
Ik vind de Thrillseekers ook top
Uw ADH vitamine Worst
Ja heerlijkquote:Maar kan ook genieten van bijv Limp Bizkit. Best brede muzieksmaak. Hangt van de mood af en afwisseling is sowieso wel goed.
Jij alvast veel plezier vanavond bij het concert!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja hier dus ook.. al naar gelang de stemming kies ik wat ik wil luisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heerlijkMaar kan ook genieten van bijv Limp Bizkit. Best brede muzieksmaak. Hangt van de mood af en afwisseling is sowieso wel goed.
Jij alvast veel plezier vanavond bij het concert!
Dank je.Smile, it's free therapy.![]()
Thrillseekers kwam ik tegen toen ik wat vinyl trance zocht op YouTube. En luisterde ik zijn oude video's af.quote:
En toen kwam jij er toevallig ook mee laatst, met Luminosity
Grote kans dat ie alleen lucht op heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Net niks want zo'n zak is vaak nog niet eens half gevuld![]()
![]()
Ja ik eet nooit zoveel. Na een paar chipjes heb ik het wel gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Net niks want zo'n zak is vaak nog niet eens half gevuld
Vind naturelchips met whiskeysaus wel lekker maar daar ga ik echt van groeien. Ga ik niet meer doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 21-03-2025 16:53:04 ]![]()
ja dat is wel een lekkere combi of zelf een sausje makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik eet nooit zoveel. Na een paar chipjes heb ik het wel gehad.
Vind naturelchips met whiskeysaus wel lekker maar daar ga ik echt groeien. Ga ik niet meer doen.
Wat is het laatste gerecht dat je echt gekookt hebt (met diverse pannen.. niet pingping)quote:
Zo'n nasi gerecht in de wok, met kip enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is het laatste gerecht dat je echt gekookt hebt (met diverse pannen.. niet pingping)
Oh dat was een lange dag zegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben al vanaf half zes op vandaag.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thrillseekers kwam ik tegen toen ik wat vinyl trance zocht op YouTube. En luisterde ik zijn oude video's af.
En toen kwam jij er toevallig ook mee laatst, met Luminosity![]()
Uw ADH vitamine Worst
Heerlijk hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
Soh pizzatje zit in de oven. Nog even van het zonnetje genieten.![]()
![]()
Lekker. Dat is ook een lange dag voor jou. Het is al 17 uur.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hier ook pizzaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
Soh pizzatje zit in de oven. Nog even van het zonnetje genieten.![]()
Moet alleen nog even naar de winkel want de cola is op
Normale tijd toch om te stoppen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker. Dat is ook een lange dag voor jou. Het is al 17 uur.
NEE niet de cola!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook pizza![]()
Moet alleen nog even naar de winkel want de cola is op
Ik heb hier nog wel een flesje voor je staan![]()
![]()
Maar Amy is niet normaalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Normale tijd toch om te stoppen?![]()
![]()
In principe wel, maar op vrijdag iets eerder stoppen....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Normale tijd toch om te stoppen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
NEE niet de cola!!
Ik heb hier nog wel een flesje voor je staankom ik hem zo halen
Gezellig! Dan zal ik even een extra kussen op de tuinstoel doen, kunnen we nog eventjes kletsen.quote:![]()
![]()
Wat een werkethosquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In principe wel, maar op vrijdag iets eerder stoppen....![]()
Zo denk je toch ook niet over bolken
Wil ik ook chippie erbijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gezellig! Dan zal ik even een extra kussen op de tuinstoel doen, kunnen we nog eventjes kletsen.
Jawel, anders stond ie wel hogerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat een werkethos![]()
Zo denk je toch ook niet over bolken![]()
![]()
beter bier halenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook pizza![]()
Moet alleen nog even naar de winkel want de cola is opUw ADH vitamine Worst
Ja working 9 to 5quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Normale tijd toch om te stoppen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Volgens mij werkt hij veel.. en bolkt hij voornamelijk als hij niet hoeft te werkenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat mag. Heb nog een bijna volle zak!![]()
![]()
zooo!! wat bedoel je daar nu weer mee!
Dat mag je zelf bedenkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
zooo!! wat bedoel je daar nu weer mee!
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook een volle zakquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat mag. Heb nog een bijna volle zak!![]()
![]()
Nee, bolken gaat altijd gewoon doorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat een werkethos![]()
Zo denk je toch ook niet over bolken
BOLK!How can I make this topic about me?![]()
Hahaha ja het zou eens tijd worden. Ga je mee naar de gaysauna binnenkort? Met de gayschommel en de aarsparels?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat je al lang niet meer in de gaystoel hebt geswingd![]()
oei die TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit is correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volgens mij werkt hij veel.. en bolkt hij voornamelijk als hij niet hoeft te werken
Kwam daarstraks in een thee topic, Justin zei dat ik weg moest gaan en dat heb ik netjes gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kom jij weer het topic binnen
Zei hij dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam daarstraks in een thee topic, Justin zei dat ik weg moest gaan en dat heb ik netjes gedaan
Ik ga wel eens naar de sauna maar dan een gewonequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja het zou eens tijd worden. Ga je mee naar de gaysauna binnenkort? Met de gayschommel en de aarsparels?![]()
die aarsparels laat ik over voor jouw aars
Je luistert goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam daarstraks in een thee topic, Justin zei dat ik weg moest gaan en dat heb ik netjes gedaan![]()
![]()
Ja dat is ook zo!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee johNormaal is toch maar zo... normaal
Lekker gek
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
euhhhhh GG zet je koffie ff neer of wat je anders te eten of te drinken in je mond hebt. Dacht dat je hier lekker kon seksenquote:
quote:
toch weer 8 km gelopen
heb ik wel mijn lasagna verdiend zometeenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tja, wat doe je als je je niet welkom voeltquote:
Oke ja denk dat dat laatste beter is. Zit wel fijn hoor, alleen rinkelt het zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar de sauna maar dan een gewone![]()
die aarsparels laat ik over voor jouw aars![]()
In dit topic ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tja, wat doe je als je je niet welkom voelt![]()
![]()
Dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
In dit topic ben je van harte welkom
Hoor ook niet bij de theemutsen, das voor de ouderen onder ons zo theekransje
Hoeveel meter kun je erin stoppen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke ja denk dat dat laatste beter is. Zit wel fijn hoor, alleen rinkelt het zo.
Heb net brood met gebakken ei met gebakken ontbijtspek er onder opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot nu toe is nog niets niet geluktquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoeveel meter kun je erin stoppen?![]()
![]()
Wat fijn dat jij dat beslistquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
In dit topic ben je van harte welkom![]()
![]()
Daarom, ik stuurde je ook niet zomaar weg. Was voor je eigen bestwilquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer
Hoor ook niet bij de theemutsen, das voor de ouderen onder ons zo theekransje![]()
![]()
Ook lekker Dot! Nu lekker aan de koffie?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net brood met gebakken ei met gebakken ontbijtspek er onder op![]()
Ik heb momenteel geen koffie, cola of thee staan hier. Het is veiligquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhhh GG zet je koffie ff neer of wat je anders te eten of te drinken in je mond hebt. Dacht dat je hier lekker kon seksen
waarom breng je nu een track uit die heet Ode to Autumn
Uw ADH vitamine Worst
26cmquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoeveel meter kun je erin stoppen?
Hij is heer en meester van den bolk onderhandquote:
Je bent veul te goed voor deze bolkwereldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarom, ik stuurde je ook niet zomaar weg. Was voor je eigen bestwilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij had niets anders gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent veul te goed voor deze bolkwereld![]()
![]()
Nee chocolademelk, de pure de enige echtequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker Dot! Nu lekker aan de koffie?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee chocolademelk, de pure de enige echte![]()
![]()
Gelukkig maar, wil niet op mijn geweten hebben dat je je versliktquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen koffie, cola of thee staan hier. Het is veiligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is namelijk al vaak genoeg gebeurdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wil niet op mijn geweten hebben dat je je verslikt![]()
![]()
Geniet er van! Zit je in de zon?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee chocolademelk, de pure de enige echte![]()
Doe maar ik let wel op dat ze zich hier gedragenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik ga even cola kopen zonder cola geen pozza
Zo rollen wijquote:
Je zou hier het flesje komen ophalenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik ga even cola kopen zonder cola geen pozza![]()
![]()
EEn keer kan maar zo de laatste zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is namelijk al vaak genoeg gebeurd
Nee, hier is geen zon meer in de tuin.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geniet er van! Zit je in de zon?
Heb vanmiddag even een uurtje buiten gezeten.
Mara ben niet zo van het buiten zitten hoor. Helemaal niet als het in de zon te warm wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah oke, ik was het ook niet totdat ik gisteren van een zeer zekere user ineens buiten moest gaan zitten!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hier is geen zon meer in de tuin.
Heb vanmiddag even een uurtje buiten gezeten.
Mara ben niet zo van het buiten zitten hoor. Helemaal niet als het in de zon te warm wordt
Was toch wel erg lekker![]()
![]()
Het is oook wat met die users hequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah oke, ik was het ook niet totdat ik gisteren van een zeer zekere user ineens buiten moest gaan zitten!
Was toch wel erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftige ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is oook wat met die users he
Manmanman, wat een stelletje paupersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is oook wat met die users he
Zo zeg wat een verhaal! Waren dat de Tokkies of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zo zeg wat een verhaal! Waren dat de Tokkies of zo?![]()
Ja het zijn geen lekkertjes, hij is overal uitgescheten, werkt bij een soort delta werk, maar daar willen ze hem ook niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Manmanman, wat een stelletje paupersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar wonen hier wel aan de overkant en zetten constant hun auto bij mij voor het huis, en dat mag mits daar geen parkeerplaats tegen over was. Je komt er dan zo moeilijk uitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zo zeg wat een verhaal! Waren dat de Tokkies of zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn geen lekkertjes, hij is overal uitgescheten, werkt bij een soort delta werk, maar daar willen ze hem ook niet meerMoet ik iemand opvouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ronduit asociaal toch. Dan ook nog zo'n grote mond.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar wonen hier wel aan de overkant en zetten constant hun auto bij mij voor het huis, en dat mag mits daar geen parkeerplaats tegen over was. Je komt er dan zo moeilijk uit![]()
![]()
Joeeeeehoeeequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja doe maarquote:
Seksen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Moe en thuis nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe ik gerustquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan dat vingertje, echt een heel klein vrouwtje met een stem van een viswijfquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ronduit asociaal toch. Dan ook nog zo'n grote mond.
Dochter lief heeft zo laag make-up op dat je die met een hamer en een beitel er af moet hakken
Beiden hebben echt een ouwe kop. Ach ja daar kunnen ze ook niets aan doen.
Maar ik schrok toen ik hoorde dat ze net zo oud als mijn dochter was
Ik ben net op de bank geploft met m’n schoenen eraf. Grensgevalletjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig, lekker ook dat je er zo heen kan fietsenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:37 schreef KoningWouter het volgende:
Denk dat ik morgenvroeg een kopje koffie bij mijn vadertje ga drinken
Hoe is het met je fiets, doet die het nog steeds?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je stout bent welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
tis maar een klein menske kan je zo dubbelvouwenquote:![]()
De der man is wat anders die lijkt op een boedhaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker weekend voor de boeg, nog leuke dingen in petto?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben net op de bank geploft met m’n schoenen eraf. GrensgevalletjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: