SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee ik heb over het algemeen geen beelden van mezelf in mijn hoofdquote:
nu ik er zo ever nadenkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jammer johquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar net had je een beeld van mij met de satisfyer in je hoofd zitten?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb over het algemeen geen beelden van mezelf in mijn hoofd
nu ik er zo ever nadenk
Smile, it's free therapy.![]()
stop hou opquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar net had je een beeld van mij met de satisfyer in je hoofd zitten?
je bent een barbie pop
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer johHa die Greys...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook aan het genieten van het zonnetje?How can I make this topic about me?![]()
Ik weet dat je er net aan dacht .. visualiserenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
stop hou op
je bent een barbie pop![]()
Jawel, want ik had de lapo, en ik was al bezig met het openen van een nieuw deel.quote:How can I make this topic about me?![]()
het waaitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die Greys...![]()
Ook aan het genieten van het zonnetje?
hard
Zo werkt het hier niet hequote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, want ik had de lapo, en ik was al bezig met het openen van een nieuw deel.![]()
![]()
ik manifesteer nu ietsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet dat je er net aan dacht .. visualiseren![]()
Waaien?quote:
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet inderdaad de takken van de bomen een beetje bewegen.How can I make this topic about me?![]()
hij heeft allang heel duidelijk hoi gezegdquote:
jij kon lezen toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welnee. Heb je de laatste post van het vorige topic niet gezien dan?quote:
Ik juichen en doen......
How can I make this topic about me?![]()
ow in het vorig topic dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft allang heel duidelijk hoi gezegd
jij kon lezen toch?Smile, it's free therapy.![]()
ow ik ga terug kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee. Heb je de laatste post van het vorige topic niet gezien dan?
Ik juichen en doen......
Nope niet gezien
was bezig met een post en opeens was het dicht
Zo ben ik NIET!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pak ik de lapo en open ik lekker geen nieuw topic... kom maar met de puntjes![]()
Hee dat is wel een ideeHow can I make this topic about me?![]()
Ik wel en het werkt zo volgens jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ben ik NIET!![]()
Hee dat is wel een idee![]()
![]()
Durfde dit topic niet aan te klikken op mijn werk vanwege de TT
Toch gedaan. naughtyboyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Toch gedaan. naughtyboy![]()
![]()
Gelezen nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KISSINGBIRD !!!!!! YEAH !!!! JE BENT ER, GOEIEMIDDAG !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zorrie voor de valselijke zeer onterechte en kwetsende beschuldiging GG
Wat ontzettend vervelend dit![]()
![]()
ikhebnetdewerklaptopdichtgeklaptenoverweegnueenlekkerglaasjecolaenmisschienevenwattesnackenbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef KoningWouter het volgende:
wezittenlekkerindetuinmetdelaptopeneenglascolabolkHow can I make this topic about me?![]()
tis altijd lente in de ogen van de tandarts assistentequote:
liever verliefd
schipper mag ik over varen
kom maar bij mij (schuilen )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
helaas geen tietenfoto'squote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Toch gedaan. naughtyboySmile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: